Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Quwarg méreg
Küldd el képeslapként!
Érdekes módon a Túlélők Földjén nem a patkányok, hanem a quwargok - ezek az apró kis bogarak - jelentik a legnagyobb problémát az egyszeri embereknek. Ezért aztán nem a patkányméreg, hanem a quwarg méreg a vegyesboltok legjobban fogyó árucikke.
Nézz szét a galériában!
Titanitdukát aukció – 2024. nyár - nyertesek
TP Bónusz 2024.06.19. - 2024.07.03.
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
TF help (6683)
Titanitdukát aukció – 2024. nyár - nyertesek (1)
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló (3)
TP Bónusz 2024.06.19. - 2024.07.03. (1)
Befizetési Akció 2024.06.07. - 2024.06.21. (1)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 2. (1)

További témák...

2024-07-17 01:03:09 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ...
Nézet:
Roham Bee Lee, egy világoskék, hosszú hajú, izzóan vörös szemű, körszakállas kobudera férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Chara-din első számú avatárja vagy. A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 700. fordulód.

Van aktív Káosz Lord, nem is egy .-))) MU-ha-ha-ha-ha :-)))))))
 
Sziasztok.

Ha esetleg van még a TF-en aktív Káosz Lord szívesen vásárolnék CHD ékkövet (amennyiben még átadható). Szeretnék egy CHD-s karival is játszani a küldik miatt:-)

Továbbá: megvásárolnám (akár 2x áron is) az AK 69-92 számait. A Kt képesség cikkeket szeretném összegyűjteni (szebb a kinézete az újságban mintha a hyperből nyomtatnám ki őket meg aztán kevesebb helyet is foglal;-)

De ha vki ezen említett újságokból elküldené a Kt képességek listájának fénymásolatát azt is kifizetném.

Válaszokat privátban várom.

Előre is köszönöm:

Szilárd.
 
köszi azal sikerült regizni.
 
probáld aszt, hogy: busta
Neked az lyo lenne
 
üdv valaki nem tudna segiteni hogy a mágia mesterei cimü játékba a regisztrácionál mijen azonositot kell megadni köszi.
 
Keresek nyugaton egy vállalkozó szellemű kalandozót, akit meglophatnék valamelyik városban. Mindegy melyikben. Csak annyi kellene, hogy csapda nélkül letáborozna. Cserébe kérhet amit akar, legfőképpen aranyat

Will.
 
Köszi.
 
Nem semmisíti meg.
 
Ha egy labirintusban találok egy ládában 2 szopókövet, akkor 2 áldott kő megsemmisíti azt?

Will.
 
Csak annyit tennék hozzá, hogy a pl. nyugati irányba tartó karavánra nyugatról keletre kell rálépni (m 2 2 2 parancsokkal).
Busta: a szekérkaravános verzió úgy működik (maradva a nyugati irányba tartó karaván példájánál), hogy:
1. m 2 2 2 m 2 2 2 m 2 2 parancsokkal odamész a karavánhoz. Ekkor kelet felé vezető nyomokat hagysz.
2. be 1215 8. Visszautazol a kiindulóponthoz, de nem hagysz nyomokat.
3. k 1 8 2. Követed a saját, korábban hagyott nyomaidat keleti irányba.
A saját nyomaidat visszafelé (pl. keleti irányba vezető nyomokat nyugati irányba) nem tudod követni.
 
amugymeg, ha nagyon sporolni akarnék a fordulóval, és nem a saját nyomodat akarod követni, kinézel egy gyakran lépő nyilvános karaktert, és ugy időzited h egy mezőn táborozzatok és utána meg leköveted a mozgását. esetleg irsz neki h menjen má' egyenesen.
 
Pedig ez annyira azért nem bonyolult
a nyomodat abba az irányba jó követni emerre megy, mert megtörténik h szembefordulsz magaddal különben. nyugati nyomot nyugatnak keletit keletnek.
ha meg ott egy karaván a közelben akkor az úgy közelíted meg 8 lépéssel, hogy az pont ez ellenkező irányba tartson. pl megy nyugatnak a karaván, te keletről lépsz rá, és utazol vissza onnan ahonnan jöttél, majd kiadod a követést és megteszed ugyanazt a távot a köv forduloban csak akkor ugyi már nem utazol vissza majd a karavánnal.
a másik a mit Yoro mondott, hogy megpróbálsz egy kört leirni a karival. úgy hogfy az első forduloban megteszed a kört, és a kezdőpontra vagy az elé érkezel (attól függ mennyit tudsz lépni.) következő körben megteszed ugyan ezt. de szerintem erre kevesebb az esély h sikerül. szerintem.
 
üdv a szekérkaravános verziot végkép nem értem hogy lesz nyomom ha felszálok 1-jármüre viszont ha pl:lépek akár 2-fordulo alat 9-mezök keletre utána kiadom a nyomkövetös parancsot nyugatra és egyépkét is a mozgás parancsaimat is nyugatra tervezem akor miért nem sikerülhet a küldetés?
 
Szia!

Ez így nem fog működni. A te lépéseid így néznek ki:
->->->->->->->->
A táborhelyed az utolsó nyíltól jobbra lesz. Ott viszont semmilyen irányba vezető nyomod sincs. Követni csak a nyilak irányába tudnád a nyomaidat, vagyis a kiinduló mezőtől keleti irányba.
Vagy az a módszer van csak amit korábban írtam (körbe mész), vagy a szekérkaravános. Vagy valaki másnak a nyomait kell követned, aki előtted ment ugyanarról a pontról egy adott irányba.
 
Nem kunszt, nekem is!
 
üdv találtam 1-másik modszert a nyomkövetésre a k-parancsnak van 3-paramétere vagyis meglehet adni hogy melyik irányba kövese a nyomokat.lépek pl:keletre 8-at utána a következö forimnál kiadok a-k 1 8 6-parancsot vagyis kövese az 1-sö fajuak nyomait 8-lépésen keresztül nyugatra.remélem ez beválik.
 
Szia!

Te nem azt csináltad, amit írtam (menj körbe), hanem a saját nyugatra vezető nyomaidat próbáltad követni kelet felé. Persze mivel nyugatra vezettek, ezért a követésükkor visszafordultál nyugat felé. Bár az furcsa, hogy az első mozgásnál a saját nyomaidat sem találtad meg...
Működik az alant írt szekérkaravános módszer is.
 
üdv ijet a legutolso forimnál csináltam de mindig viszafordult ameröl jötem olvasd el a legutolso forimat kin van nyilvánosan gkar nével.
 
Msst ugye tudod, hogy sokan utálnak!
 
Nekem az első sziklatoronyból kiesett...
 
Azért nem 100 forduló alatt esett, de fordulónként 3 rúnatorony kikutatása után kb. 10%-ban jött báró (nem egy sűrű legény), és kb. a 10. báró dobta ki. Ez azt jelenti, hogy úgy kb. 30 forduló alatt lett meg. XP-ben és mászás szakértelem fejlődésben jó volt (plusz egy csomó pszi kő), de a végén már nagyon idegesített a monotonitás.
 
Sűrű erdőben és magashegységen lehet nyomokat találni.
 
Bocs, de a karit, akivel így csináltam már más viszi, de a módszer tuti. Egy valamire kell figyelni: ne menj át a szekérkaraván megközelítése során olyan mezőn, ahol nem hagysz nyomot (város mező, sűrű erdő, meg talán a magas hegység?), mert az nyilván bukó.
 
lehet, még akkor is, ha nem kapsz fordulóban bizonyítást! Én is így csináltam
 
ezt így lehet??
tudsz mutatni fordulót is?
 
A megoldás: szekérkaraván!

Pl. észak felé tartó szekérkaravánt megközelíted nyílegyenesen észak felől az egyik fordulóban, majd a következőben utazol 8 mezőt észak felé, majd K_saját faj_8 és lehet is imádkozni.
 
Az 1-es kérdésről vitatársadat, a Dornodonitát kérdezd. Ha jól emlékszem neki több mint 100 forduló után esett gyémántkoponya...
 
1. Ha már megkaptad a küldetést a Fellegvárban akkor van esélyed hogy találj gyémántkoponyát a báróknál. Csak random kérdése az egész.

2. Fülbevaló: licitről, boltból, vagy a 98-as sf-es labi végén találsz egyet, de ahhoz kell előtte a koponya a bárótól, majd kapod a 97-es labit, utána meg a 98-ast a Fellegvárban.

3. Pókkarmok (#886).
 
Üdv Kalandozók!

Most újra segítséget kérek jómagam is. Méghozzá több dologban várom a segítőkész hozzászólásokat...

1. Jó ideje járom a Sötét Föld magas hegyeit és minden ében sziklatoronyba (#589) felmászok, hogy a Notermanthi báró (#323) nyomára bukkanjak és elvegyem tőle a gyémántkoponyát (#644). Rengeteg sziklatornyot átkutattam; találkoztam nem egy N. báróval, de a keresett tárgyat nem leltem. Van más módja is a tárgy megszerzésének vagy csak az idő és a türelem lehet orvosság a problémámra???!

2. Az éjfattyakra már tudom a mágikus megoldást (ld.: éjfattyak végzete (#260)), de a katalizátor (ami nélkül nem használ a varázslat ellenük) még hiányzik, azaz az ősmágus fülbevaló (#60. Tud valaki valami infót arról, hogy merre lehet ilyet találni/venni/megszerezni??!

3. Vissza kellett térnem SF-ről. Az Esthar császárság területén keresgélek/kutakodok. Van itt egy érdekes másznivaló tereptárgy: a tükörtorony (#885). Milyen mászóeszköz használata javallott a sikeres megmászáshoz??!

Aki - érdemben - tud segíteni, adjon infót a fentebb leírtak bármelyikére, vagy - Sheran örök hálája kísérje útján! - az összesre, ha ismeri a megoldásokat!

Köszönettel:

Nardaal, a Róka (#4279)
A Fekete Druidák (#9155) KT egyik alapító tagja
Sheran Istennő személyes testőrként szolgáló avatárja
 
Szia!

Az működik, ha mész egy kört (pl. m 1 1 3 m 3 5 5 m 7 7), majd a következő fordulóban kiadod a k parancsot a saját fajodra, a lépésszámhoz pedig 8-at írsz. Ezzel csak akkor lehet gond, ha követés közben más nyomokat is találsz (amelyek szintén egy fajtársadhoz tartoznak), aztán hirtelen azt kezded el követni.
Ezt egyszer már leírtam neked, hogy így tudod megcsinálni ezt a küldetést. Mivel 16-ot nem tusz lépni egy körben, az m parancsokat a következő fordulóban, a k parancsot a következő utáni fordulóban kell kiadni. Két dologra kell figyelni: a megfelelő tereptípusra, és az m parancsokat tartalmazó forduló nyomainak elemzésére, mivel ha az útvonalon más, a te fajodba tartozó nyomok is vannak, az bezavarhat. Persze így is előfordulhat, hogy a két forduló között valaki a te fajodból érinti valamelyik mezőt, de azt nem lehet kiküszöbölni.
 
  ... | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.