247. forduló, 249. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 22. 12h:25'
EZ A 281. JÁTÉKHETED, 248. FORDULÓD
282. játékheted kezdete: jan. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,98] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+36 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+26 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+3 kaja.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 310.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 305.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

tv 101 támadó/véd. varázslat a 101. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: tükörpajzs. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy trappoló dinymák. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 22 életpontot sebeztél. Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a trappoló dinymák testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Nem volt esélye a zsiráfkeselyűnek: úgy lőtted le, mint Tell Vilmos az almát a fáról (ugye, onnét?). (+6 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő dombi yeti mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 60.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a dombi yeti fejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 260.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 369 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 258.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 253.]

tim 120 titkosírás megfejtése 120 pontért
Nagyon óvatosan körbejárod a phua-kúpot. Hamarosan rábukkansz a bejáratra, és mellette a találós kérdésre:
Testem nincsen, de látsz, noha
Napsugár sem érhet soha.
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza! {védettsége: 19 szúró, 27 vágó, 19 ütő ellen.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 28 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a massza testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (5 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a massza lifegő antennáját. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a massza. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Kőkéssel néhányszor megcsapod a massza zsezsgő csonkját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 pirkitet. 1 521 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! A következő kincseket találtad: egy réz papi karkötő, egy mandibulakasza és egy fűszertartó. Elhagyod a phua-kúpot. [120 pontot használtál fel, van még 133.]

ek 503 46 63 t. energia kisütése: 503 46 63
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

95 96 97
97
98
99
(96,98) trappoló dinymák (#118), dombi yeti (#366), massza (#217)

[46,63] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Nathan, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar barlangot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy szökőkút van. Északra egy épület van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 128.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar jön feléd. {egyik sebzési módja: 2x 3d4+2.}

Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar támad rád.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl és egy bronzhegyű nyíl. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra. {támadása: 7.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar jobb lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami susmorgást hallasz a háttérben ("Poomr Ko bérence"), majd újabb ellenfél ront rád. Egy élőholt mirg jön feléd. {támadása: 7.}

Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar kölyök támad rád. {támadása: 9.}

Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar kölyök bal első lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar behemót jön feléd. {támadása: 30.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 45 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor megcsapod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 nyu-shuriken, 3 mérg. ubuk dobónyíl, egy vashegyű nyíl, egy bronzpáncél és egy varkaudar pálinka. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz. Alaposan körbevizsgálódsz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [45 pontot használtál fel, van még 83.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[96,98] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos tetű. {egyik sebzési módja: 1x 1d30+2.} Itt csata lesz.

Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a gyilkos tetű kitinpáncélját. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy vaskohót. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Nyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [95,97] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Észreveszel egy hóhérbimbót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elhagyott bányát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Gyorsan leereszkedsz a bányajáratot indító mélyedésbe. Odalent világítanak a falak, a sűrűn növő különleges moszattól. Hirtelen elállja előled valaki a fényt. Hohó, nem vagy egyedül! Ez egy fémbontó szójer! {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 15 ütő ellen.} Menekülésbe fogsz, mielőtt még meghalnál. Ezt a csatát nem élhetted volna túl. A távolból dübörgést hallasz. Hűha, lehet, hogy beomlik az egész járat? Rohanni kezdesz a kijárat felé, a nyomodban a morajlással, talpad alatt remeg a talaj, a plafonról kövek hullanak alá, de végül eléred a bejáratot. Felmászol gyorsan, a felfelé törő gomolygó porfelhőbe burkolózva érsz a felszínre. Huh, ezt épphogy megúsztad! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight templomot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy mély szakadék van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy emberevő. {támadása: 9.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel párszor kilyukasztod az emberevő jobb lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az emberevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [94,96] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Tharr templomot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nyuhaj karbin. {védettsége: 13 szúró, 8 vágó, 13 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 25 életpontot sebeztél. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel alaposan megvágod a nyuhaj karbin bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[68 pontot használtál fel, van még 15.]

m 4 5 2 mozogsz délre, délnyugatra, keletre
[94,97] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy nyuhaj karbin nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 12.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A nyuhaj karbin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy elhagyott bányát. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Tharr templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy troll ritualista közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 22 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 28 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a troll ritualista ragyás bőrét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A troll ritualista karma a fejed mellett suhan el! Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kőkéssel párszor kilyukasztod a troll ritualista testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A troll ritualista csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A troll ritualista állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 9 életpontot vesztettél. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-15 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 3.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 8, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 389 pontot. A következő körben tehát 386 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 248. fordulód.

Erő: 29 (37) Szint: 22 Merészség: 8/1 Magasság: 118 cm
IQ: 24 (28) Támadás: 26 (28) Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 20 (29) Védekezés: 46 (50) Menekülés: 30 % Életkor: 111/111 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 309/267 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 19 (26) Varázspont: 551/10 Pénz: 1295 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 45/28 Pszi pont: 86/60
Eddig összesen 2272 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 330 TP-t kaptál. Jelenleg 961 022 TP-d van. A következő szinthez még 38 978 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, q. rohamosztagos, Mnebolath. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5176 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/65 szúrófegyverek: 25/36 vágófegyverek: 20/86 (+20%)
ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: 19/82 (+6%) dobófegyverek: 3/14

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
94,97 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 46,63
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/41 2. nyomkövetés: 43/69 (+35%) 3. lopás: 1/99
4. mászás: 10/38 (+1%) 5. csapdakészítés: 19/79 (+6%) 6. csapdaészlelés: 21/20
7. gyógyítás: 27/45 8. titkosírás: 16/60 (+65%) 9. felderítés: 23/38 (+5%)
10. szörnyidomítás: 6/33 11. teológia: 21/36 (+5%) 12. taumaturgia: 22/41 (+11%)
13. szerencsejáték: 1/21 14. versengés: 8/37 15. harcművészetek: 18/5
16. zene: 20/59 (+4%) 17. szörnyismeret: 15/86 18. pszi: 12/95 (+9%)
19. zárnyitás: 13/72 20. vadászat: 15/3 (+50%) 21. bányászat: 27/55 (+12%)
22. főzés: 13/95 (+11%) 23. csapatmunka: 1/11

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220)
mászol max. 1000 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), kék rothasztó (#421)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
fémbontó szójer (#150), kisebb quwarg isten (#213)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
oldás (#372), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
energiatüskék (#29) >> 8. szintű lényekre tűzeső (#61) >> varkaudar bajnok (#190)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
3.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 drótszőr (#37) 4 kaktusztüske (#114) 6 spiritusz (#170)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpáncél (#90) 1 fűszertartó (#210)
7 kaja (#2) 2 karbin plazma (#199) 2 madártoll (#112)
1 mandibulakasza (#127) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 nyu-shuriken (#157)
1 pirkit (#153) 1 réz papi karkötő (#307) 5 tinta (#101)
3 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vas dobónyíl (#189)
1 vashegyű nyíl (#176)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

93 94 95 96 97
95
96
97
98
99
(94,96) mély szakadék (#154), nyuhaj karbin (#110)
(94,97) nyuhaj karbin (#110), troll ritualista (#365)
(95,97) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), elhagyott bánya (#1685), vaskohó (#155), emberevő (#119)
(96,98) trappoló dinymák (#118), dombi yeti (#366), massza (#217), gyilkos tetű (#116), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), 46. jellempróba, Sheran oltár, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek