246. forduló, 248. forduló, Professzor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 21. 12h:13'
EZ A 281. JÁTÉKHETED, 247. FORDULÓD
282. játékheted kezdete: jan. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5148
SZÁMLA : XXXX

PROFESSZOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,97] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+36 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+26 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A plusz TU-kat 20 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.) Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 409.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 404.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 399.]

ftv 61 190 felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 190. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 399.]

ek 40 20 t. energia kisütése: 40 20
Iszonyúan koncentrálsz, ahogy az energiákat transzformálod. Előállítottál 100 TVP-t. [-20 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 499.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+27 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 459.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Leszüretelsz egy terméstől roskadozó kókuszfát. (+5 kaja.) Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [40 pontot használtál fel, van még 419.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 419.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 414.]

tim 120 titkosírás megfejtése 120 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Száz bundában ül az öreg,
Ha vetkőzik, megkönnyezed.
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza! {támadása: 30.}

Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (13 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza förtelmes hasát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a massza a jobb válladat. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza förtelmes hasát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Belecsipked a massza a bal karodba és a nyakadba. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ráébredsz, hogy itt esélyed sincs, de legalábbis szörnyű permanens károsodást szenvedhetsz. Összevizeled magad, majd elrohansz. (Ne aggódj, még elég sok életpontja volt.) [120 pontot használtál fel, van még 294.]

ek 503 46 63 t. energia kisütése: 503 46 63
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

97 98 99
96
97
98
(98,97) massza (#217)

[46,63] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Látsz egy móricserjét. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Nathan egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar barlangot. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy szökőkút van. Északra egy épület van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 289.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar jön feléd.

Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar intéz feléd kihívást. {támadása: 7.}

Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 sallank nyíl és egy mandibulakasza. Egy varkaudar kölyök támad rád. {max. életpontja: 66-71.}

Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mirg pikkelyes lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar behemót intéz feléd kihívást. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+6.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 57 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót bal lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod őket, ahol vannak. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! Keresni, kutatni kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [45 pontot használtál fel, van még 244.]

m 1 2 4 mozogsz északkeletre, keletre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[98,97] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Észreveszel egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Leah templom van. Elrakod a távcsövet. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mélységi grittang. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy kardszárnyú pocok. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+3.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 25 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kardszárnyú pocok farkát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Nyelvét a kardszárnyú pocok feléd löki, de eredménytelenül. Kemény ollójával a kardszárnyú pocok végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Kőkéssel megcsapod a kardszárnyú pocok bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.
Összeakadsz egy copfos aranyhajú, zöld szemű alakváltó férfival. Raia ministránsa. Egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy Huddens alkarvédőjét, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy mind. ametisztjét, egy nap szimbólumot, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy rücskös gigaféreg trófea, egy arató csattanat trófea és egy pordémon trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó.
Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Odébbállsz.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,97] A dombság átmegy hegységbe. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bibircsók-óriás került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Marokra fogva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély szakadékot. Felfedeztél egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!

Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a téfea magoflux testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg felderítő!

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 25 életpontot sebeztél. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg felderítő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy épületet. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Leah templom van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,98] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy hóhérbimbót. Utad során felfedezel egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy épületet. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy Leah templom van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy emberevő. {max. életpontja: 53-56.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 194.]

kt 133 elkészíted a 133. tárgyat
Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. [3 pontot használtál fel, van még 191.]

m 4 6 7 mozogsz délre, nyugatra, északnyugatra
[99,99] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy bíbor szulfagor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 14.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bíbor szulfagor testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Utad során felfedezel egy mély szakadékot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mosolygó rettenet! {egyik sebzési módja: 2x 1d8+2.}

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 26 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. A mosolygó rettenet összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy mutáns pók! {max. életpontja: 57-63.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a mutáns pók testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Leah templom van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [98,99] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trappoló dinymák. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a trappoló dinymák farkát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a trappoló dinymák rúgása elől. A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Északra nézve látsz egy Leah templomot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [97,98] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nukleáris cickány. {védettsége: 19 szúró, 19 vágó, 19 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a nukleáris cickány rothadó testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Kőkéssel megcsapod a nukleáris cickány nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy szent tölgyfát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy Leah templomot. Nyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [58 pontot használtál fel, van még 133.]

m 6 mozogsz nyugatra
[96,98] Dombos terepre érkeztél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Észreveszel egy vaskohót. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délnyugatra látsz egy púdersziklát. Nyugatra nézve látsz egy mély szakadékot. Északnyugatra egy elhagyott bánya van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 115.]

tim 120 titkosírás megfejtése 115 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Soha abba nem hagyod,
Magad mégsem fárasztod.
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a massza sszetett szemét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Iszonyodva érzed, hogy tagjaid megmerevenednek. Bármilyen hihetetlen, de kővé váltál! Hosszú várakozásra vagy ítélve. (-80 TVP.) Megérkeznek a KÖVGEO alkalmazottjai, és visszaváltoztatnak. Nem győzöl hálálkodni.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ráébredsz, hogy itt esélyed sincs, de legalábbis szörnyű permanens károsodást szenvedhetsz. Összevizeled magad, majd elrohansz. (Ne aggódj, még elég sok életpontja volt.) [115 pontot használtál fel, van még -80.]

* 1. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -80.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -83.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 10, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -83 pontod maradt, ebből a következő körre -83 pontot vihetsz át. Kapsz még 388 pontot. A következő körben tehát 305 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Professzor, egy kopasz, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 247. fordulód.

Erő: 29 (37) Szint: 22 Merészség: 8/1 Magasság: 118 cm
IQ: 24 (28) Támadás: 26 (28) Agresszió: 5 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 20 (29) Védekezés: 46 (50) Menekülés: 30 % Életkor: 111/111 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 309/309 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 19 (26) Varázspont: 551/69 Pénz: 1295 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 45/22 Pszi pont: 86/60
Eddig összesen 2258 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 941 TP-t kaptál. Jelenleg 953 692 TP-d van. A következő szinthez még 46 308 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, q. rohamosztagos, Mnebolath. A 188. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5176 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/65 szúrófegyverek: 25/36 vágófegyverek: 20/66 (+26%)
ütőfegyverek: 2/26 lőfegyverek: 19/76 (+6%) dobófegyverek: 3/14

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); nyílpuska lövedék (#547) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
96,98 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 46,63
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 949 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/41 2. nyomkövetés: 43/34 (+40%) 3. lopás: 1/99
4. mászás: 10/37 (+10%) 5. csapdakészítés: 19/73 (+6%) 6. csapdaészlelés: 21/20
7. gyógyítás: 27/45 (+50%) 8. titkosírás: 15/95 (+127%) 9. felderítés: 23/33 (+5%)
10. szörnyidomítás: 6/33 11. teológia: 21/31 (+4%) 12. taumaturgia: 22/30 (+11%)
13. szerencsejáték: 1/21 14. versengés: 8/37 15. harcművészetek: 18/5
16. zene: 20/55 17. szörnyismeret: 15/86 18. pszi: 12/86 (+9%)
19. zárnyitás: 13/72 20. vadászat: 14/53 (+50%) 21. bányászat: 27/43 (+72%)
22. főzés: 13/84 23. csapatmunka: 1/11

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220)
mászol max. 1000 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), kék rothasztó (#421)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
fémbontó szójer (#150), kisebb quwarg isten (#213)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)
szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
oldás (#372), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> Thargodan csontváz (#297)
energiatüskék (#29) >> 8. szintű lényekre tűzeső (#61) >> varkaudar bajnok (#190)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
3.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
24 arany (#50) 2 drótszőr (#37) 1 kaja (#2)
8 kaktusztüske (#114) 3 nyílpuska lövedék (#547)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csuklyavirág (#133) 1 gyöngymangó (#135) 2 madártoll (#112)
7 mákrózsa virág (#56) 1 mandibulakasza (#127) 2 pirkit (#153)
4 sallank nyíl (#129) 1 spiritusz (#170) 2 szulfagor agyar (#677)
1 téfea-agy (#172) 5 tinta (#101) 3 ugh méreg (#166)
2 varkaudar csont (#1113) 5 vasérc (#152) 100 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

95 96 97 98 99 100
96
97
98
99
100
(96,98) phua-kúp (#372), vaskohó (#155), 46. jellempróba, Sheran oltár, érclelőhely, massza (#217)
(97,98) nukleáris cickány (#155), oltár, szent tölgyfa (#393), 21. jellempróba
(98,97) massza (#217), phua-kúp (#372), tündöklő szobor (#1587), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Sheran oltár, 50. jellempróba, érclelőhely, mélységi grittangok (#103), kardszárnyú pocok (#152), egy alakváltó férfi
(98,99) trappoló dinymák (#118), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(99,97) bibircsók-óriás (#120), mély szakadék (#154), vaskohó (#155), téfea magoflux (#98), quwarg felderítő (#299)
(99,98) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), érclelőhely, emberevő (#119)
(99,99) bíbor szulfagor (#358), mély szakadék (#154), vaskohó (#155), világítótorony (#156), Dornodon oltár, mosolygó rettenet (#97), mutáns pók (#117), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek