80. forduló, Vittro von Hiss összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. ápr. 3. 12h:04'
EZ A 777. JÁTÉKHETED, 161. FORDULÓD
778. játékheted kezdete: ápr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5121
SZÁMLA : XXXX

VITTRO VON HISS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,107] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
- Meséljen neked Sotydo vicceket! -, visítja a füledbe egy szellemhang, majd gyorsan távolodó léptek zajára leszel figyelmes. Szemét tolvaj még neki áll feljebb, gondolod, és űzőbe veszed, de láthatatlanul hamar eltűnik előled. A szemtelenségen morogva térsz vissza táborhelyedre.
A táborozás 1. napján egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 szulfagor agyart. A teremtés zsákja létrehozott 1 szulfagor agyart. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 36 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+81 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+136 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+66 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 343.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 338.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 333.]

* 4. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

* 5. KP: kf 813 0 0 kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat
A nyakadba akasztod a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

ve 174 1 megveszed a 174. tárgyat 1
Vásároltál 1 harci kalapácsot. 72 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 333.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [4 pontot használtál fel, van még 329.]

v 22 174 elmormolod a 22. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy harci kalapácsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 7 vasérc, 14 pirkit. [-17 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 324.]

ee 294 101 151 eladod a 294. tárgyat a 101. tárgyat a 151. tárgyat
Eladtál 1 varkaudar páncélt. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 42 tintát. 42 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szvó-ektoplazmát. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 324.]

ee 249 247 323 eladod a 249. tárgyat a 247. tárgyat a 323. tárgyat
Eladtál 1 bumerángot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 fekete bőrcsizmát. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ezüsthegyű nyilat. 4 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 655 1 megveszed a 655. tárgyat 1
Vásároltál 1 liumbe hajtást. 8 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 324.]

ve 650 1 megveszed a 650. tárgyat 1
Vásároltál 1 sámán erszényt. 20 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 324.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[115,91] A sík vidéket bozótos váltja fel. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elpusztított móricserjét. Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy ryuku gárdista közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gárdista testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Szöges bunkóval megütöd a ryuku gárdista testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a ryuku gárdista vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 23 kaktusztüske[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[10 pontot használtál fel, van még 314.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+62 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 284.]

m 2 mozogsz keletre
[116,91] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Találsz egy elf kósza házát. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kardfogú fülemüle. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kardfogú fülemüle jobb lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. Kritikus ütés! (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kardfogú fülemüle néhányszor agyarával! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ököllel megütöd a kardfogú fülemüle bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a kardfogú fülemüle agyarával a testeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kardfogú fülemüle összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 904 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 274.]

kt 682 elkészíted a 682. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 orvosságos zacskót. 375 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 269.]

kno 3 2 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 269.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[115,92] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szürke rinocérosz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször eltalálod a szürke rinocérosz testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a szürke rinocérosz vastag bőrét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Szöges bunkóval többször eltalálod a szürke rinocérosz bal hátsó lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a szürke rinocérosz jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Lábával meglök a szürke rinocérosz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szürke rinocérosz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 790 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.)
Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [114,93] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). Észreveszel egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwargok által elpusztított phua-kúpot. Utad során felfedezel egy elpusztított manilla-fát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy Pikoló vigyorog kajánul. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy vadász quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 82 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vadász quwarg testét. Kritikus ütés! (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a vadász quwarg testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 2 558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 30, gyógyulás: 7, összesen: -23 ÉP}

Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy csapat qwarg rohamosztagos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 32 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (11 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a qwarg rohamosztagos nyakát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 10 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a 7 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (7 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a 3 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a 3 qwarg rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 82, gyógyulás: 18, összesen: -64 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg felderítő nem jelenthet komoly veszélyt.

Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg felderítő torát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg felderítő testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 906 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 gernim balzsam (ld. enc.). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [114,94] Fák, mindenütt csak fák. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-1 életpont). Észreveszel egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg harcos került az utadba.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a quwarg harcos torát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöföd a quwarg harcos fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy láncravert quwarg közeledik feléd! Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyanús mozgást látsz a fák között. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Már megint egy sivító békára léptem, gondolod, miközben a szörny megindul feléd. A szörny észrevett. Egy láncravert quwarg közeledik feléd! Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. [30 pontot használtál fel, van még 239.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[114,95] A terep továbbra is ritka erdő. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-1 életpont). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg harcos.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal oldalát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a quwarg harcos torát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a quwarg harcos torát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a quwarg harcos testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy vadász quwarg. Nem jelenthet különösebb problémát.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg torát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász quwarg testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a vadász quwarg fejét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vadász quwarg testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a vadász quwarg fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 2 558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 53, gyógyulás: 12, összesen: -41 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy quwarg teleportgömb (ld. enc.). Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 5 ovimon-bogyó[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [114,96] Fák, mindenütt csak fák. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-1 életpont). Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg harcos.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a quwarg harcos torát. Kritikus ütés! (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg szabotőr.

Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 16 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr jobb oldalát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg szabotőr jobb hátsó lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a quwarg szabotőr jobb oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 21 életpontot vesztettél. Ököllel meghorzsolod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a quwarg szabotőr jobb első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 193 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 43, gyógyulás: 2, összesen: -41 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg nagymester.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester nyakát. Kritikus ütés! (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester bal első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 809 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 68, gyógyulás: 17, összesen: -51 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy quwarg kristály.
(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+56 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [114,97] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-1 életpont). Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy quwarg szabotőr. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod.

Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szabotőr testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 22 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 193 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 41, gyógyulás: 1, összesen: -40 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Túl kicsi helyet választottál, nem férsz el rendesen. A szörny észrevett. Egy láncravert quwarg közeledik feléd! Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg királynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő bal vállát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a quwarg királynő potrohát. Kritikus ütés! (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöföd a quwarg királynő torát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a quwarg királynő jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [70 pontot használtál fel, van még 169.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[114,98] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-1 életpont). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított kazmárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Áldozd fel ezt a virágot! - mondod neki, és átnyújtod a mocsári penkét. Az öreg hálálkodik. Elmeséli, hogy most orkokat fog keresni, mert náluk van csontszablya, és úgy tudja, hogy következő küldetésként csontszablyákat kell feláldozni. (+2 jóság.)
Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő vadász quwarg nem jelenthet komoly veszélyt.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg torát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász quwarg testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a vadász quwarg bal középső lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg felderítő.

Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg felderítő bal szárnyát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 906 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy élőholt quwarg.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 045 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [114,99] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-1 életpont). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwargok által elpusztított mély kutat. Találsz egy elpusztított álomvirágot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos torát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöföd a quwarg harcos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg királynő.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő bal hátsó lábát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő fejét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a quwarg királynő torát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a quwarg királynő testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg harcos.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos torát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a quwarg harcos nyakát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöföd a quwarg harcos torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a quwarg harcos torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

A következő kincseket találtad: egy dorony tüdő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 149.]

ek 395 116 83 t. energia kisütése: 395 116 83
Sajnálom, de nem ismersz ilyen tudati képességet. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+56 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 119.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

ef 10 506 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 49.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 48.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

* 3. BP: le 813 0 0 leveszed/lerakod a 813. tárgyat
Leveszed a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 18 fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 144 TVP-t kell elköltened.] [18 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 26, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. 4 kaját töm magába a spagulár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ragyogó és ígéretes tehetség helyett több, mint ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +17 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 302 pontot. A következő körben tehát 332 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÁMÁN ERSZÉNY (650. TÁRGY)
Ha legyőzöl egy ork sámánt, néha előfordul, hogy találsz nála egy koszos, bőrből készült erszényt, benne mindenféle megmagyarázhatatlan eredetű izével - megfeketedett füvek, félig elrohadt lényszervek stb.

GERNIM BALZSAM (1894. TÁRGY)
Az átokmanónál talált, pici üvegtégelyben szúrós szagú, áttetsző anyagot találsz. Ha próbaképpen megnyalod, percekre elzsibbad a nyelved, ebből hamar rájössz, hogy külsőleg használandó. Ha a halántékodra kened, furcsa bizsergést érzel a tudatodban. Ezt a H paranccsal teheted meg, és a második paraméterben megadhatsz egy darabszámot is, hogy hány adag balzsamot akarsz egymás után elhasználni. Minden adag felkenegetése, a felszívódásra szánt időt is ideértve, 1 TVP-be kerül, ekkor azt tapasztalod majd, hogy tudati energiád egy szemernyit erősödött. [A játék nyelvére lefordítva: kapsz 1 TU-t, de csak akkor, ha nem vagy már amúgy is a maximumon, és tagja vagy egy közös tudatnak.] A balzsam ritka értékes kincs, önszántadból nem fogsz tőle megválni, azaz nem adhatod át másnak.

QUWARG TELEPORTGÖMB (1534. TÁRGY)
Hogy a quwargoknak hatalmas városaik lennének. Bah! Ostoba legenda csupán. De ennek a tárgynak a birtokában úgy látszik, meg kell változtatnod a véleményedet. Ebben az alig körömnyi méretű, átlátszó gömbben egy teljesen élethű quwarg ikerbolyokból és egyéb torz képződményekből álló város miniatűr mása tündököl. Ha nagyon koncentrálsz, még a milliónyi, de lehet milliárdnyi quwargot is látni véled! Alaposabb mágikus vizsgálat után azt is felfedezed, hogy a gömböt hasonló mágikus aura veszi körbe, mint ami egy-egy városi teleport alkalmával is keletkezik a kalandozók körül. Lehet, hogy ha ismernéd a quwargok fővárosának a koordinátáit, akkor oda is tudnál teleportálni? Csakhogy nem ismered, így csupán vaktában próbálkozhatsz a H 1534 paranccsal, 5 TVP-ért (plusz a túloldalon töltött idő). Ha a quwargok fővárosába nem is sikerül azonnal eljutni, valami közeli quwarg településre (illetve quwarg bolyba) mégis elrepíthet a gömb. Csak aztán meg nem bánd, amikor a sok-sok quwarg pár másodperc alatt csak a csupasz csontjaidat hagyja hátra. A visszatérés automatikus, a quwarg teleport hatása a te szervezetedre csak ideiglenes, ezt majd tapasztalni fogod. Sajnos a teleportgömb ezek után kimerül és idő kell az újratöltődésének, ezért e tárgyat fordulónként csak egyszer tudod használni.

KARAKTERLAP

Vittro von Hiss, egy fekete, hosszú hajú, félszemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia kisebb papja vagy. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 161. fordulód.

Erő: 30 (41) Szint: 22 Merészség: 6/5 Magasság: 176 cm
IQ: 26 (36) Támadás: 34 (36) Agresszió: 3 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 21 (30) Védekezés: 45 (49) Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 25 (33) Életpont: 372/179 Jellem: jó (577) Tul. pont: 4
Szerencse: 27 (38) Varázspont: 682/21 Pénz: 1903 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 38/22 Pszi pont: 159/180 EFejl: 30
Eddig összesen 1206 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 33 406 TP-t kaptál. Jelenleg 818 824 TP-d van. A következő szinthez még 181 176 TP szükséges. Trófeáid: qwarg rohamosztagos, quwarg nagymester, mocsárivérc. A 147. fordulódban 6046 arany került a bankszámládra. 6106 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/76 (+18%) szúrófegyverek: 26/53 (+25%) vágófegyverek: 9/99
ütőfegyverek: 9/71 (+10%) dobófegyverek: 24/85 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << szöges bunkó (#8) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
114,99 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 116,82
JLKzott minoszkúpok: 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 102 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/68 2. nyomkövetés: 33/34 (+23%) 3. mászás: 11/39 (+200%)
4. csapdakészítés: 10/0 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/53 6. gyógyítás: 22/40 (+68%)
7. titkosírás: 5/36 8. felderítés: 8/3 9. szörnyidomítás: 4/70
10. teológia: 26/40 (+24%) 11. taumaturgia: 20/95 (+2%) 12. szerencsejáték: 10/99
13. versengés: 12/14 14. zene: 19/0 15. szörnyismeret: 13/85
16. pszi: 20/14 (+2%) 17. zárnyitás: 1/11 18. vadászat: 12/68
19. bányászat: 20/50 (+11%) 20. főzés: 1/0

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 60
1. sebzés bónusz: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), ubuk tüskét (#131) (max. 1 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot )
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
félelem-járó (#56), szintszívó lények (#9097), mocsárivérc (#7143) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Aranysárkány (#9126), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), tűzeső (#61), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 136 (limit: 630), pontszámod: 1 637.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
famulus (185)
legjobb védekezés (186)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
isteni kacaj (322)
harci mágia (334)
tűzrúna (343)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 47 TU. szükséges még: 23 TU.
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 2 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) 1 * méregfog (#1553)
Vágófegyverek
2 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 kőkalapács (#13) 2 szöges bunkó (#8)
Lőfegyverek
7 parittya (#18)
Lövedékek
12 kerek kő (#19) 65 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
3 ezüstshuriken (#327) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
6 * ubuk dobónyíl (#138) 3 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
5 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 kígyóbőr öv (#410) 2 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
2 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * aranyozott klipsz (#1623) 1 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
1 obszidián függő (#195) 1 saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 ametiszt medál (#275) 3 * gólem talizmán (#811) 2 halálhozó talizmán (#813)
1 korinthai talizmán (#814) 1 * nap szimbólum (#141) 1 * nekrofun medál (#253)
2 rothasztó talizmán (#815) 2 varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 mentát karkötő (#1551) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 ryuku karvédő (#687)
1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
3 aranygyűrű (#193) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * örökkéval. éjköve (#2181)
Nyergek
1 * trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 70]
7 fűszertartó (#210) [bennük 30 csepp sáfránypor (#211), fér még: 5]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 24 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 0]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 12 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 18]
1 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 12]
14 sullár hólyag (#168) [bennük 42 csepp spiritusz (#170), fér még: 238]
2 szent kehely (#257) [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 62 csepp ugh méreg (#166), fér még: 82]
4 vizestömlő (#3) [bennük 65 korty víz (#27), fér még: 15]
8 zöld üveg (#82) [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 153]
Eszközök, használati tárgyak
8 + aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 6 aranytű (#272)
2 ásó (#34) 3 bronzkulcs (#76) 7 csontkulcs (#74)
5 + deus ex machina (#1) 1 dorony duda (#235) 3 Fairlight szütyője (#2108)
8 fáklya (#36) 2 fenőkő (#1618) 2 gernim balzsam (#1894)
6 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
8 kötél (#92) 25 krónika (#1725) 10 leviatán hólyag (#2182)
1 mászókampó (#165) 1 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186)
1 ork csodaszer (#1228) 1 orvosságos zacskó (#682) 1 pszi kő (#248)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 6 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 sáfránykristály (#675) 1 shinai gömb (#348) 1 szeksztáns (#32)
1 tatu dob (#234) 1 teremtés zsákja (#818) 2 tudás gyöngye (#522)
1 + tüskecsapda (#242) 2 vaskulcs (#183) 5 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 alligátorbőr (#661) 70 álompor (#396) 8 amniosz (#203)
1 aurach bőr (#658) 28 aurach fog (#657) 9 borkonyó bibe (#312)
6 csillezsályalevél (#1253) 1 darázsfarok (#654) 1 darázsszárny (#652)
1 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122) 23 drótszőr (#37)
8 elkarog szőr (#665) 5 ezüstdarab (#326) 3 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 4 főnixtoll (#563) 7 fülemüle agyar (#267)
9 grifftojás (#179) 6 gyíkfű (#201) 6 gyöngymangó (#135)
7 halcsont (#390) 1 hebrencs állkapocs (#130) 8 ilkin érc (#232)
1 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 1 kőszem (#304)
3 lajhár csont (#236) 5 lapkorong (#80) 1 lapockacsont (#33)
1 liumbe bimbó (#656) 127 madártoll (#112) 4 magszim bél (#103)
15 mákrózsa virág (#56) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 moa üveggömb (#383)
1 moa zafír (#381) 10 mocsári penke (#148) 7 móri gyümölcs (#116)
9 mutáns csont (#331) 7 nektoraf faggyú (#667) 3 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 17 pirkit (#153) 4 púderkő (#119)
3 quwarg kristály (#2238) 2 rakolits por (#669) 6 rézdarab (#70)
5 rinóbőr (#651) 1 rókafarok (#124) 1 sáska amulett (#668)
10 smirglilevél (#29) 32 sünmedve tüske (#14) 8 szárnyas hernyó (#69)
1 szivárványszív (#1529) 6 szulfagor agyar (#677) 2 szulfin (#676)
5 szuperkötél (#209) 1 Tiume batyuja (#660) 10 tükör (#43)
11 varkaudar csont (#1113) 9 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 179.08 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (6 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
28 gyöngymangó (#135) 2 quwarg kristály (#2238) 3 szent jogar (#150)
12 teriád kobak (#1461) 5 tolmokov-koktél (#351) 7 zárnyitó készlet (#39)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 fekete bőrcsizma (#247)
4 liumbe hajtás (#655) 1 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148)
3 rakolits por (#669) 1 szvó-ektoplazma (#151) 42 tinta (#101)
4 ubuk dobónyíl (#138) 1 varkaudar páncél (#294) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
66 arany (#50) 1 dorony tüdő (#212) 1 fekete gyöngy (#99)
2 fülemüle agyar (#267) 2 gernim balzsam (#1894) 2 gyöngymangó (#135)
1 orvosságos zacskó (#682) 14 pirkit (#153) 1 quwarg kristály (#2238)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 6 spiritusz (#170) 2 szulfagor agyar (#677)
10 ugh méreg (#166) 7 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

113 114 115 116 117
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
(114,93) Chara-din monolitja (#534), phua-kúp (#372), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), művészi porolit (#720), vadász quwarg (#241), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg felderítő (#299)
(114,94) Chara-din monolitja (#534), quwarg harcos (#201)
(114,95) quwarg harcos (#201), vadász quwarg (#241)
(114,96) quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301), quwarg nagymester (#214)
(114,97) 25. jellempróba, quwarg szabotőr (#301), quwarg királynő (#153)
(114,98) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), egy ismeretlen isten rúnaköve, Leah oltár, 37. jellempróba, érclelőhely, vadász quwarg (#241), quwarg felderítő (#299), élőholt quwarg (#202)
(114,99) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 43. jellempróba, quwarg harcos (#201), quwarg királynő (#153)
(115,91) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), ryuku gárdista (#360)
(115,92) szürke rinocérosz (#346), Dornodon oltár, 27. jellempróba
(116,91) elf kósza háza (#681), egy ismeretlen isten rúnaköve, kardfogú fülemüle (#146)

Üzenet küldése a karakternek