45. forduló, 161. forduló, Vittro von Hiss összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. jan. 8. 15h:07'
EZ A 765. JÁTÉKHETED, 80. FORDULÓD
766. játékheted kezdete: jan. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5121
SZÁMLA : XXXX

VITTRO VON HISS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [89,57] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 fabontót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Hosszú ideje vagy már a Túlélők Földjén: most van 2 éve, hogy megérkeztél. Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot!
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku légiós nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [10 pontot használtál fel, van még 275.]

* 1. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 270.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 265.]

ba 290 nem támadod a 290. szörnyet
BA 290 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 260.]

h 233 60 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Többször sikerül egészen egyszerű melódiákat hibátlanul lejátszani. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+3 varázspont.) [60 pontot használtál fel, van még 200.]

kno 10 2 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
[0 pontot használtál fel, van még 200.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

ep 146 50 építed a 146. tárgyat 50 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy oltárt. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen az oltár. 37 tapasztalati pontot kaptál. [50 pontot használtál fel, van még 150.]

ep 146 30 építed a 146. tárgyat 30 pontért
Tovább dolgozol a már megkezdett építményen. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. A munka egyharmada már megvan, hogy elkészüljön az oltár. 22 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 120.]

m 8 mozogsz északra
[89,56] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Néhol azonban már élet jele mutatkozik: egy-egy légy, egy fűszál. Ahogy keletre nézel, látod, hogy egyre gyakoribbak a zöld foltok. Felfedeztél egy manilla-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss emberi nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 110.]

jlk 3061 jelszó kimondása 3061
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön! {egyik sebzési módja: 1x 2d3+24.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 6 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a massza jobb első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a massza jobb szárnyát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a massza karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A massza farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Apró csípést ejt rajtad a massza csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. 1 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. ... Ez az! Megtaláltad! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngysor (ld. enc.) és egy göcsörtös bunkó. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. Volt valami furcsa ennél a kúpnál! - döbbensz rá, miután elhagytad a phua-kúpot. Alaposan végiggondolod a történteket, és rájössz, hogy az egész bejutási procedúra tovább tartott annál, amit megszoktál. Ráadásul végig hallottál a kúpban valami furcsa búgást és zümmögést. Nem tudsz rájönni azonban arra, hogy mi okozhatta ezt, a kúp pedig már bezárult, így nem mehetsz vissza, hogy alaposabban megvizsgáld. Mindenesetre elhatározod, hogy a furcsa esetet megbeszéled a társaiddal, hátha ők is tapasztaltak-e hasonló dolgokat, és ismerik rá a magyarázatot is. [15 pontot használtál fel, van még 95.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[90,56] Tovább gyalogolsz a kiégett pusztaságon. A természetre itt még sok tennivaló vár! Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 4x 1d3+1.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál jobb oldalát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Látsz egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A smaragdgólem csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. (ld. enc.) {támadása: 31.}

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 9 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a smaragdgólem testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a smaragdgólem smaragd testét. Kritikus ütés! (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 141 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 gólem talizmán (ld. enc.). 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 181, gyógyulás: 0, összesen: -181 ÉP}


Az ötpróbás sátor felé veszed az irányt. Az előtte álló alakváltó fiúcska - felfigyelve érdeklődésedre - rögtön befelé tessékel. Úgy döntesz, próbát teszel. Az első feladat az erőpróba. Egy törpe után következel, aki apró termete ellenére meglepően könnyedén emeli magasba a neki jutó súlyzót. Amikor rád kerül a sor, rájössz, hogy nem is olyan egyszerű a dolog, mint kívülről látszott. A súlyzó csak nem akar mozdulni, izzadságcseppek jelennek meg homlokodon az erőlködéstől, de hiába, nem megy. 338 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemű falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 338 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [91,57] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manifesztátor. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 45.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[91,58] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány bal lábát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 433 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


Találkozol egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bakkura csizmát, egy Eldaran karkötőjét, egy Jerome köpenyét, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy örök. csillagkövét, egy rézsisakot, egy ritualista amulettet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy kardszárnyú pocok trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy troll ritualista trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Málhásállata egy hegyi szamár. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Összeismerkedtek. Az ő neve Enn Dian. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [90,59] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy sörényes ubuk közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 ubuk tüskét. 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 25.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[89,58] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hmm, csak egy vérszomjas csüldő. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 4x 2d5+1.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 13 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy márványtornyot. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy piromenyét nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a piromenyét bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a piromenyét fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A piromenyét belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 269 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [89,57] Még mindig füves síkságon vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 160 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északra. [20 pontot használtál fel, van még 5.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

ef 2 501 energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku gárdistát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: h 233 30 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Jól megy a dolog, szinte hiba nélkül játszol le egy közepesen nehéz melódiát. [4 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 24, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 221 pontot. A következő körben tehát 221 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÖNGYSOR (192. TÁRGY)
Ez a lélegzetelállítóan gyönyörű ékszer tíz, ezüstláncra fűzött igazgyöngyből áll. Egy ékszerboltos hatalmas összeget fizetne érte. Bár mutogathatod a KF 192 paranccsal, de ezzel inkább irigységet kelthetsz más kalandozókban, mint elismerést.

SMARAGDGÓLEM (417. SZÖRNY)
Ez a szörny a gólemek családjának talán legkülönlegesebb tagja. Testfelépítésileg a varázstudók által megalkotott elődeinek tulajdonságát örökölte, robosztus méreteit gyilkolásra tervezték. A nagy különbség azonban testének anyagában mutatkozik meg, ennek a lénynek minden porcikája úgy tündököl, mint egy drágakő, és igen, legalább olyan szilárd is. Ha egy ilyen szörnyet támadsz, készülj fel arra, hogy a smaragdkemény karok könnyen összeroppanthatnak.

GÓLEM TALIZMÁN (811. TÁRGY)
Ennek a különleges ékszernek az ereje nem a szépségében rejlik. Durván megmunkált acélötvözetből készült, formája négyszögletes, közepén egy vörösfényű smaragd ékkő próbálja ellensúlyozni a keretén fellelhető hiányosságokat. Külseje ellenére hatása briliáns, viselőjének erejét kettővel növeli. Egyes cirkuszi próbáknál nem feltétlenül kell viselni, pusztán a jelenlétével is képes gazdájának megsegítésére. Nem átadható.

MÁRVÁNYTORONY (175. TEREPTÁRGY)
A sík vidék közepén egy sudár, fehér torony emelkedik ki. Mintegy húsz méter magas lehet, és egyetlen ajtót sem látsz rajta, ablakot is csak nagyon magasan. A fala csiszolt márványból készült, és, bár vannak itt-ott kiálló kövek, a felmászás gyakorlatilag lehetetlennek tűnik. Ha mégis megpróbálod, szükséged van egy mászókampóra, amit használsz (28 TVP-ért), és legalább 8-as mászás szakértelemre. Ekkor a kampót addig dobálod, amíg beakad az ablakba, és ezután felkapaszkodsz a falon, akárcsak Fekete Tulipán. Felmerül benned az a gondolat is, hogy utat törsz magadnak a falon keresztül, de ez még lehetetlenebb feladatnak tűnik... Vajon milyen kincsek rejtőzhetnek odabent?

KARAKTERLAP

Vittro von Hiss, egy fekete, hosszú hajú, félszemű ember férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia tanítványa vagy. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 80. fordulód.

Erő: 19 (26) Szint: 16 Merészség: 6/5 Magasság: 176 cm
IQ: 24 (30) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 18 (27) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 18 (24) Életpont: 307/169 Jellem: jó (120) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (31) Varázspont: 383/1 Pénz: 785 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 12/2 Pszi pont: 60/23
Eddig összesen 424 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 567 TP-t kaptál. Jelenleg 143 212 TP-d van. A következő szinthez még 36 788 TP szükséges. Trófeáid: nukleáris cickány, pordémon, ryuku légiós. A 67. fordulódban 1766 arany került a bankszámládra. 1801 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: *19/100 vágófegyverek: 1/69 (+13%) ütőfegyverek: 1/65
dobófegyverek: 16/80 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0
89,57 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 102 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/40 2. nyomkövetés: 12/66 (+13%) 3. mászás: 7/66
4. csapdakészítés: 4/49 (+10%) 5. csapdaészlelés: 1/24 6. gyógyítás: 18/54
7. titkosírás: 2/67 (+11%) 8. felderítés: 3/56 9. szörnyidomítás: 1/73
10. teológia: 5/77 (+217%) 11. taumaturgia: 10/45 (+8%) 12. versengés: 5/37 (+27%)
13. zene: 6/22 (+73%) 14. szörnyismeret: 4/27 (+20%) 15. pszi: 8/44 (+12%)
16. vadászat: 6/3 17. bányászat: 7/43

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
1. sebzés bónusz: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot )
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
félelem-járó (#56)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
Aranysárkány (#9126), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tompítás (#40), védelem tűz ellen (#38)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Építs fel egy világítótornyot! [Ha még nem tudod, hogyan kell, adj ki F parancsot dözmöng szívre.]
2.) Építs számomra újabb oltárt.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
aranysárk. pikkely (153)
kaszt.kiteljesedés (166)
tudati őrjárat (183)
famulus (185)
legjobb védekezés (186)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
aranyburok (212)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
isteni kacaj (322)
harci mágia (334)
tűzrúna (343)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 24 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 28 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 5 * orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127) 1 obszidián penge (#2082)
Ütőfegyverek
2 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13) 12 szögletes kő (#17)
Lövedékek
34 ubuk tüske (#131)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
1 gólem talizmán (#811) 1 gyöngysor (#192) 1 * halálhozó talizmán (#813)
1 * nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 ezüst karkötő (#158) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 ezüst gyűrű (#180)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * örökkéval. éjköve (#2181)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 16 csepp tinta (#101), fér még: 44]
3 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
1 huhogó bibe (#332) [benne 2 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 10]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 12 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 8]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 4 csepp spiritusz (#170), fér még: 96]
6 uzbány csőr (#169) [bennük 15 csepp ugh méreg (#166), fér még: 57]
3 vizestömlő (#3) [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 23]
2 zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 34]
Eszközök, használati tárgyak
8 + aranypikkely (#415) 2 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 4 + deus ex machina (#1)
5 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 76 kaja (#2)
1 kis vaskulcs (#40) 5 kötél (#92) 25 krónika (#1725)
8 leviatán hólyag (#2182) 1 mászókampó (#165) 1 pszi kő (#248)
2 rézkulcs (#75) 1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150)
1 tatu dob (#234) 1 teremtés zsákja (#818) 1 + tüskecsapda (#242)
2 vaskulcs (#183) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4 acélpengőke (#231) 45 álompor (#396) 2 amniosz (#203)
18 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95) 3 csillezsályalevél (#1253)
2 darázsszárny (#652) 1 dorony tüdő (#212) 11 drótszőr (#37)
2 ezüstdarab (#326) 6 fabontó (#106) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 1 grákóbőr (#41) 5 grifftojás (#179)
6 gyöngymangó (#135) 3 halcsont (#390) 1 hebrencs állkapocs (#130)
2 jegesmedve bunda (#1067) 3 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 6 kreiton esszencia (#892) 1 liumbe bimbó (#656)
1 liumbe hajtás (#655) 37 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103)
2 mákrózsa virág (#56) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa üveggömb (#383)
1 moa zafír (#381) 1 mocsári penke (#148) 3 móri gyümölcs (#116)
2 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667) 4 óndarab (#85)
7 pirkit (#153) 1 púderkő (#119) 1 rákpáncél (#97)
10 rézdarab (#70) 2 rinóbőr (#651) 1 rókafarok (#124)
12 sallank karom (#128) 4 smirglilevél (#29) 27 sünmedve tüske (#14)
2 surranó kígyó bőr (#47) 6 szárnyas hernyó (#69) 2 szulfagor agyar (#677)
1 szulfin (#676) 2 szuperkötél (#209) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 tükör (#43) 1 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
1 varkaudar csont (#1113) 12 vasérc (#152)

Összsúly: 131.16 kg Megterheltség: 76%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 31 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 bumeráng (#249) 2 kaja (#2)
1 kaktusztüske (#114) 1 spiritusz (#170) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 drótszőr (#37) 1 fabontó (#106) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 gólem talizmán (#811) 1 gyöngysor (#192) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
2 pirkit (#153) 6 ubuk tüske (#131) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

88 89 90 91 92
55
56
57
58
59
60
(89,56) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), phua-kúp (#372), manaelementál (#290), massza (#217)
(89,57) oltár
(89,58) vérszomjas csüldő (#114), márványtorony (#175), Raia oltár, művészi porolit (#720), 45. jellempróba, piromenyét (#99)
(90,56) manaelementál (#290), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, smaragdgólem (#417)
(90,59) Raia oltár, sörényes ubuk (#89)
(91,57) Leah oltár, manifesztátor (#124)
(91,58) Tharr oltár, uzbányok (#102), Enn Dian (3868. kalandozó)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Vittro von Hiss 80. fordulója

Szörnyek

lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14) démontetű (#15)
homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19) goblin (#21)
drótszőrű pincsi (#22) királygyík (#26) sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) óriás patkány (#42)
tigroszlán (#43) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) zombi (#49) technokolin (#50)
bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) félelem-járó (#56) gátvakond (#57)
rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62)
varkaudar (#64) goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68)
evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73)
tintacsiga (#74) gitonga (#76) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82)
kaszabolósáska (#83) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95)
mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101)
uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105) griffőniksz (#106)
fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112)
süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117)
trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) tetemember (#123) manifesztátor (#124)
útonálló (#130) orgyilkos (#131) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139)
acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) kardfogú fülemüle (#146) fémbontó szójer (#150) nukleáris cickány (#155)
karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) massza (#217) tormikus egér (#218) pszi elementál (#221)
pordémon (#253) manaelementál (#290) bölcs szilmill (#343) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346)
khór darázs (#348) liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351) nektoraf (#355)
dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) dombi yeti (#366)
kérődző etra (#368) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amőba (#420)
fagyelementál (#644) csontlepke (#746) érző szívű dromedár (#753) csodabogár (#755) alattomos manó (#756)
Quirov (#975) hegyi szamár (#7168)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) dárda (#10) csontkés (#11) csontszurony (#12)
kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15) bordacsont (#16) szögletes kő (#17)
parittya (#18) kerek kő (#19) ormánygőte csont (#21) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) krómkaktusz (#46)
surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50) bőrpáncél (#51)
mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64)
szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71)
rézsisak (#72) rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76)
rát-fa (#77) mászókarom (#78) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95)
bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105)
fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120)
göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128)
hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134)
gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) ubuk dobónyíl (#138) nap szimbólum (#141) oltár (#146)
hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151)
vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156)
ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) borostyán függő (#162)
karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167)
sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171) nekrofun (#173)
harci kalapács (#174) márványtorony (#175) vashegyű nyíl (#176) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179)
ezüst gyűrű (#180) vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) vas dobónyíl (#189)
gyöngysor (#192) karbin plazma (#199) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204)
kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209)
fűszertartó (#210) dorony tüdő (#212) manifeszt.nyúlvány (#214) fedett verem (#219) dobóháló (#221)
orgyilkos tőr (#225) acélpengőke (#231) furulya (#233) tatu dob (#234) lajhár csont (#236)
tankány karom (#237) lant (#238) tüskecsapda (#242) fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248)
bumeráng (#249) templom (#256) nehezék (#258) gromak páncél (#270) szürke bőrkesztyű (#271)
aranytű (#272) szuper dobóháló (#273) sárga erőöv (#276) umbatari karkötő (#278) ezüsttőr (#322)
ezüsthegyű nyíl (#323) ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327)
mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) acéltű (#334) piranha zsákvédő (#337)
királyi korona (#338) rézgolyó (#343) tolmokov-koktél (#351) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376)
moa zafír (#381) moa üveggömb (#383) halcsont (#390) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
álompor (#396) városépítkezés (#398) főutca (#399) ház (#400) réz fejpánt (#406)
bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408) aranypikkely (#415) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435)
szent liget (#439) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488) sárkánytanya (#492)
Chara-din monolitja (#534) rinóbőr (#651) darázsszárny (#652) liumbe hajtás (#655) liumbe bimbó (#656)
aurach fog (#657) aurach bőr (#658) nektoraf faggyú (#667) szulfin (#676) szulfagor agyar (#677)
elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) tubarkő (#700)
Rahn ékkő (#701) etra hályog (#712) művészi porolit (#720) gólem talizmán (#811) halálhozó talizmán (#813)
teremtés zsákja (#818) varázsfiola (#828) kreiton esszencia (#892) örökkéval. rubinja (#900) sáfránykő (#979)
jegesmedve bunda (#1067) varkaudar csont (#1113) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) malom (#1204)
fejsze (#1240) vaspánt (#1241) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) Ramirez feszítővasa (#1261)
vadászkés (#1264) elhagyott bánya (#1685) krónika (#1725) obszidián penge (#2082) vaskard (#2084)
örökkéval. éjköve (#2181) leviatán hólyag (#2182)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
AA    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AMT   kalandozó   MXTU                          -  MXTU átadása
AT    kalandozó   TU                            -  TU átadása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BB    tárgy       darab                         -  berakás bankszéfbe
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ  kalandozó                                 -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN  kalandozó                                20  belépés engedélyezése
BPB   [sorszám]                                 -  befejező parancs berakása
BPK   sorszám                                   -  befejező parancs kivétele
CIR   [beállítás]                               -  vándorcirkusz látogatása  
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DD    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par.tárgy eldobása
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
EE    tárgy       [tárgy]     [tárgy]           -  összes par. tárgy eladása
EF    TU          [képesség]            (10/7)*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK    sorszám     ?           ?                 ?  tudati energia kisütése
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERKI  [kaland.]                                20  erőszakos kilép(tet)és
ESK   kalandozó   [kalandozó]                  30  esküvő
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FÁS   TVP                                     TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FFK   %           [%]         [%]               -  felt. fegyverv. kockázata
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR  [kaland.]                                 -  feloszl/felfügg. kérése
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FOG   szörny      csapda                        ?  feltételes szörnyelfogás
FM    TVP                                       -  feltételes mászás
FNO   képesség    [hányszor]                    -  fejl. pont felhasználása
FSE   TVP                                     TVP  feltételes segítség
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV   varázslat   élőlény                       -  feltételes T/V varázslat
FVH   szint                                     -  felt. T/V mágia használat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
HIR   hírszám     [1. par.]   [2. par.]         -  KT hír közlése
HU    [tárgy]     [tárgy]     [tárgy]           -  hulladékgyűjtés
ID    szörny      TVP                         TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                             30  imádkozás oltárnál
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KB    tárgy       darab                         -  kivét bankszéfből
KIEN  kalandozó                                 -  K.T.-ból kilépés enged.
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖKI                                            -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KPB   [sorszám]                                 -  kezdeti parancs berakása
KPK   sorszám                                   -  kezdeti parancs kivétele
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
P     pszi        [param1]    [param2]       5(?)  pszi képesség használata
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
SZE   szörny                                    -  fogoly szörny elengedése
SZK   szörny                                   10  szörnykeresés
SZM   szörny                                    -  elfogott szörny leölése
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TK    kaland      kalandozó                     ?  többszemélyes kalandra indulás
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
TPF   TVP                                       -  spórolt TVP felszabadítás
TPS   TVP                                       -  TVP letiltása, spórolása
TV    varázslat   [varázsl]   [varázsl]         -  varázslat T/V listába
V     varázslat   [param1]    [param2]       5(?)  varázslás
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra
VPF   VP                                        -  spórolt VP felszabadítás
VPS   VP                                        -  VP letiltása, spórolása
VTN   varázslat                                35  var. tanulása mestertől
ZIP   mit         TVP                         TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek