21. forduló, Torokmetsző Choler összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. máj. 5. 9h:28'
EZ A 89. JÁTÉKHETED, 22. FORDULÓD
90. játékheted kezdete: máj. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4967
SZÁMLA : XXXX

TOROKMETSZŐ CHOLER KALANDJAI


21 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,10] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.)

m 4 4 mozogsz délre, délre
[44,11] Síkság, továbbra is csak síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sebesült evaporőr. Itt csata lesz.

Meglengetve a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal jól megszurkálod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Csontszuronnyal többször eltalálod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az evaporőr hengertestét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. (ld. enc.) Magad mögé lököd a pitiáner gorombilla trófeát, és diadalmasan beszerzel egy evaporőr trófeát. 88 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+22 életerő.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rájanyék lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rájanyék testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a rájanyék testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a rájanyék testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+24 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Hamarosan valami ennivalót kellene találnod.

(Továbbmész...) [44,12] Kisebb hegyek emelkednek itt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót.


Összefutsz Mlotek. Egy bőrpáncélt visel. Felszerelését egy acéldarázs trófea és egy rájanyék trófea színesíti. Jobb kezében egy csontszuronyt, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[80 pontot használtál fel, van még 89.]

be 5 bemész az 5. titkos labirintusba
A térkép alapján könnyedén megtalálod a barlang bejáratát. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Odabent átható orkszag fogad: ez valami sötét tanyája lesz a gonosz teremtményeknek. [5 pontot használtál fel, van még 84.]

lm 4 4 4 mozogsz 4 4 4
Tovább gyalogolsz a szűk, kanyargó folyosón. [2. PONT]
Izzadva markolod a fegyveredet: bármely szögletből előugorhat valami. Nyomulsz előre a sötét járatban. [3. PONT]
A barlangjárat végül egy nagyobb szobává szélesedik ki: az orkok tanyája! [4. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Baar-ork! Fegyvere egy csontszablya. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a Baar-ork nyakát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a Baar-ork, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát, 1 kavadu iszákot és 1 kőkést [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Némi kutatás után találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[15 pontot használtál fel, van még 69.]

lm 1 mozogsz 1
Izzadva markolod a fegyveredet: bármely szögletből előugorhat valami. Nyomulsz előre a sötét járatban. [3. PONT]
Tovább gyalogolsz a szűk, kanyargó folyosón. [2. PONT]
Visszaérkeztél a kijárathoz, és elhagyod a barlangot.
[15 pontot használtál fel, van még 54.]

m 6 mozogsz nyugatra
[43,12] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy woor-antilop. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a woor-antilop testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a woor-antilop testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A woor-antilop sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átszúrod a woor-antilop bal hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a woor-antilop bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A woor-antilop sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A woor-antilop most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Minden tapasztalatodat latba vetve megtalálod az ideális helyet az ásáshoz. Kezeddel beletúrsz a földbe, majd kiemeled az áhított terlom-gyökeret. Óvatosan lehántod a külső burkát, majd piciket harapdálva elfogyasztod. Rögtön rájössz, hogy a faludbéli kuruzslónak ebben is igaza volt. (+21 életerő.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy sérült ork sámán. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-1 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 14.]

ep 534 100 építed az 534. tárgyat 14 pontért
Ennyi TVP-ért a munkának nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 14.]
Iszol a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 14 pontod maradt, ebből a következő körre 14 pontot vihetsz át. Kapsz még 162 pontot. A következő körben tehát 176 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EVAPORŐR HÁJ (105. TÁRGY)
Igen, ez az, amiről annak idején a nagyapád beszélt! A fura evaporőr háját lenyúzva, egy tökéletesen szigetelő bőrdarabhoz jutsz. Ha ebből vizestömlőt akarsz csinálni, akkor a KT 3 parancsot kell kiadnod, 20 pontért (nincs szükség ezúttal F parancsra).

KARAKTERLAP

Torokmetsző Choler, egy kopasz, szürke szemű ember férfi vagy. Kecskeszakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Ez a 22. fordulód.

Erő: 12 Szint: 5 Merészség: 5/4 Magasság: 181 cm
IQ: 18 Támadás: 4 Agresszió: 3 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 14 Életpont: 89/55 Jellem: semleges (-16) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 44 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 150 TP-t kaptál. Jelenleg 972 TP-d van. A következő szinthez még 28 TP szükséges. Trófeád: evaporőr.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7 ütőfegyverek: 1 dobófegyverek: 5

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 2 5. gyógyítás: 11 (+1) 6. felderítés: 1
7. vadászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
lopsz az emberektől (1) kaját (#2), az elfektől (2) kaját (#2), a törpéktől (3) kaját (#2), az árnymanóktól (4) kaját (#2), a gnómoktól (6) kaját (#2), az alakváltóktól (7) kaját (#2), a kobuderáktól (8) kaját (#2)
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz botot (#4) (max. 3 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

Összsúly: 25.78 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 127 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 1 csontszablya (#64) 1 evaporőr háj (#105)
1 kavadu iszák (#25)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(43,12) woor-antilopok (#31), oltár, 25. jellempróba, ork sámán (#345)
(44,11) oltár, evaporőrök (#69), rájanyék (#58)
(44,12) az 5. labirintus bejárata, világítótorony (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155), Mlotek (2115. kalandozó), Baar-ork (#44)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk!
2008. jún. 14-én szombaton 9 órától a szokásos helyen, a Láng Művelődési házban Beholder találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthető: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat a TF programozójának és játékvezetőjének, élőben találkozhatsz a többi játékossal. Mókás vetélkedők, észbontó TF-es árverés, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetőség, akciós könyv és kártyavásár, ingyenfordulók, információözön, élő bemutató és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat, az Örökkévalóság drágakövét kérhet mindenki a karaktere részére. A találkozón veheted át a TF olimpiai fordulódat is. A TF olimpiára való jelentkezés határideje 2008. jún. 10. kedd.
A találkozón ezenkívül a Misztikus Erők nevű vadonatúj Hatalom Kártyái kiegészítő bemutató versenye lesz.
Várunk jún. 14-én!
A Beholder Kft. munkatársai.

Üzenet küldése a karakternek