20. forduló, 22. forduló, Torokmetsző Choler összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 14. 9h:12'
EZ A 86. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD
87. játékheted kezdete: ápr. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4967
SZÁMLA : XXXX

TOROKMETSZŐ CHOLER KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,12] koordinátán.
Gaz Ella létrehozta nálad Chara-din ékkövét táborozásod 1. napján.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

kt 11 1 elkészíted a 11. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 csontkést. [4 pontot használtál fel, van még 157.]

kt 12 1 elkészíted a 12. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 csontszuronyt. [20 pontot használtál fel, van még 137.]

kf 12 1 kézbeveszed/felveszed a 12. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a kőhegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

f 33 kísérletezel a 33. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz ásót. (ld. enc.) 24 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 127.]

f 14 51 kísérletezel a 14. tárggyal az 51. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Eltelik egy óra... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz szöges páncélt. (ld. enc.) 75 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 117.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+4 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 77.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[43,12] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy woor-antilop nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a woor-antilop testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a woor-antilop bal első lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a woor-antilop fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a woor-antilop nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal eltalálod a woor-antilop testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a woor-antilop testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy sebesült ork sámán. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,12] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Utad során felfedezel egy vaskohót.


(Feltételes lopás:) Megkeresed Mlotek táborhelyét. Megvárod a megfelelő pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. Nem voltál teljesen hangtalan! A másik felfigyelt rád. Szégyen a futás, de ilyen ciki helyzetben célszerű. Lelécelsz. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (lopás: 1. szint). (ld. enc.) [25 pontot használtál fel, van még 52.]

be 5 bemész az 5. titkos labirintusba
A térkép alapján könnyedén megtalálod a barlang bejáratát. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Odabent átható orkszag fogad: ez valami sötét tanyája lesz a gonosz teremtményeknek. [5 pontot használtál fel, van még 47.]

lm 2 2 2 mozogsz 2 2 2
Tovább gyalogolsz a szűk, kanyargó folyosón. [2. PONT]
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 42.]

lm 3 3 3 mozogsz 3 3 3
Izzadva markolod a fegyveredet: bármely szögletből előugorhat valami. Nyomulsz előre a sötét járatban. [3. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Baar-ork van előtted! Fegyvere egy csontszablya. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Baar-ork bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a Baar-ork testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a Baar-ork testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A Baar-ork fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Baar-ork összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 37.]

lm 1 mozogsz 1
Tovább gyalogolsz a szűk, kanyargó folyosón. [2. PONT]
Visszaérkeztél a kijárathoz, és elhagyod a barlangot.
[10 pontot használtál fel, van még 27.]

m 8 8 3 mozogsz északra, északra, délkeletre
[44,11] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy evaporőr. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az evaporőr testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal tudod, hogy egy rájanyék volt a rémület okozója. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [44,10] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy tintacsiga. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Észreveszel egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy óriás patkány volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Közeleg az ebédidő, de nincs semmi kajád.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [20 pontot használtál fel, van még 7.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

fl 8 2 lopsz a 8. fajúaktól a 2. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

k 1 1 követed az 1. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

k 2 1 követed a 2. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 161 pontot. A következő körben tehát 168 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CHARA-DIN ÉKKÖVE (517. TÁRGY)
Egy fekete, mágikus kristály, amely minden fényt elnyel. Használójára mélységesen sötét erővel támad, megpróbálja elméjét uralma alá vonni. Chara-din ékkövét csak azok merik kezükbe venni, akik elhatározták, hogy életük hátralevő részében az ősi istent fogják szolgálni - ezt a tárgy ugyanis elengedhetetlenül szükséges ahhoz, hogy közelebbi kapcsolatba kerülj Chara-dinnal.

ÁSÓ (34. TÁRGY)
Ha gondos munkával, egy smirglilevelet használva, letisztogatod a lapockacsontot, megélesíted az alsó két peremét, és kőkéssel lukat ütsz bele a tetején, kész egy ásó-fej. A felső lukba egy botot kell illeszteni, hogy egy kész szerszámod legyen. Az ásó készítése 24 pontba kerül. Ha gödröt akarsz valahol az új szerzeményeddel ásni, akkor a H 34 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. Tipp: Ezzel eleinte leginkább dombos és hegyes vidéken érdemes próbálkozni, hátha találsz valamit.

SZÖGES PÁNCÉL (65. TÁRGY)
A bőrpáncélba sünmedve tüskéket szúrva, egy sokkal kevésbé támadható, védettebb felületet hozhatsz létre. A szöges páncél elkészítéséhez 16 darab sünmedve tüske, egy bőrpáncél, és 24 pont szükséges. Négyet ad a védettségedhez.

LOPÁS
Lopni nem igazán etikus dolog egy kultúrált társadalomban, de a vadonban a vadon törvényei uralkodnak. Valamit ellopni pedig mindenképpen szolidabb, mint elvenni... A lopás sikere nem csak ettől a tulajdonságodtól függ, hanem az áldozat szintjétől is: egy profi kalandozótól nehezebb lopni, mint egy zöldfülűtől. Minél magasabb ez a képességed, annál sikeresebbek lesznek a L és FL feltételes parancsok.

RÁJANYÉK (58. SZÖRNY)
Amikor egy sötét árnyék sötétíti el a napot, könnyen előfordulhat, hogy egy lecsapni készülő rájanyéket pillantasz meg (huh, nem egy sárkány...). A rájanyék állítólag a kontinensen oly gyakori wyvern rokona. Bőrszárnyú, hosszú, tüskés farkú gyíkszerű lény, igen éles karmokkal. A karmoknál azonban sokkal nagyobb veszélyt jelent a bénító mérget hordozó faroktüske. A rájanyék leginkább sík vidékeken vadászik. Egyik kedvenc eledele az óriás patkány.

KARAKTERLAP

Torokmetsző Choler, egy kopasz, szürke szemű ember férfi vagy. Kecskeszakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Ez a 21. fordulód.

Erő: 12 Szint: 5 Merészség: 5/4 Magasság: 181 cm
IQ: 18 Támadás: 4 Agresszió: 3 Testsúly: 101 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 14 Életpont: 88/24 Jellem: semleges (-16) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 41 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 159 TP-t kaptál. Jelenleg 822 TP-d van. A következő szinthez még 178 TP szükséges. Trófeád: gorombilla.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7 (+1) ütőfegyverek: 1 dobófegyverek: 5

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 (+1) 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1 (+1)
4. mászás: 2 5. gyógyítás: 10 6. felderítés: 1
7. vadászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
lopsz az emberektől (1) kaját (#2), az elfektől (2) kaját (#2), a törpéktől (3) kaját (#2), az árnymanóktól (4) kaját (#2), a gnómoktól (6) kaját (#2), az alakváltóktól (7) kaját (#2), a kobuderáktól (8) kaját (#2)
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz botot (#4) (max. 3 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

Összsúly: 22.36 kg Megterheltség: 65%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 127 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 1 bot (#4) 1 dárda (#10)
1 fáklya (#36) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 1 csontszablya (#64) 1 csontszurony (#12)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(43,12) oltár, 25. jellempróba, woor-antilopok (#31), ork sámán (#345)
(44,10) tintacsigák (#74), mély kút (#93), oltár, 15. jellempróba, óriás patkány (#42)
(44,11) oltár, evaporőrök (#69), rájanyék (#58)
(44,12) az 5. labirintus bejárata, világítótorony (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155), Mlotek (2115. kalandozó), Baar-ork (#44)

Üzenet küldése a karakternek