88. forduló, 90. forduló, Tücsöktalp összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 22. 12h:23'
EZ A 94. JÁTÉKHETED, 89. FORDULÓD
95. játékheted kezdete: jan. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4959
SZÁMLA : XXXX

TÜCSÖKTALP KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,38] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+81 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 6 2 0 elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 242.]

* 2. KP: v 2 0 0 elmormolod a 2. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a tolvajszem varázslatot! Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

* 3. KP: v 23 0 0 elmormolod a 23. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 237.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 232.]

cir 17 vándorcirkusz látogatása 17
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

kno 4 2 képesség-növelés 4
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 232.]

kf 1562 kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat
Lecsatolod a láncinget, majd magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

ek 116 1 t. energia kisütése: 116 1
A 3. paraméter nem gyógyító varázslat! [0 pontot használtál fel, van még 232.]

ef 5 502 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 197.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[96,37] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közlöd a törpékkel, hogy a holttestet itt helyben kell elásniuk. Semmi mászkálás, esetleg megbotlanak a törpék, és összetörik a koporsó! Szegénykék szomorúan bólogatnak. Hehe, nem ismerik sem a mesét, sem a méregsemlegesítés varázslatot! A biztonság kedvéért megvárod, amíg az elföldelés megtörténik. (+2 gonoszság.)
(Feltételes mászás:) Ez egy kicsit mély! Félelmeden gyorsan úrrá leszel, majd koncentrálni kezdesz. Lábad alatt meglódul a talaj, és pillanatok múlva már le is lebegtél. Odalent félhomály van. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy mérges nyukmár!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mérges nyukmár bal oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mérges nyukmár jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges nyukmár karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 3 csepp gyenge mérget. 119 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézsisakot. Levitálva hagyod el a helyet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy karmos tankány lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a karmos tankány bal középső lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a karmos tankány testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a karmos tankány testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 2 életpontot sebeztél. A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 793 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,37] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy sullár. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a sullár testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd a sullár testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a sullár testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 5 életpontot sebeztél. Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ököllel gyengén megütöd a sullár fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sullár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 7 életpontot sebeztél. Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sullár hólyagot. 472 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [98,37] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő vérfürdető magszim nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 8 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 magszim belet. 966 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) Egy picit közelebb mész, koncentrálsz és elrugaszkodsz. A távolságot szédítő iramban teszed meg. Felérkeztél! Egy biztonságos helyet keresve megkapaszkodsz. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy bundás csirmáz!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bundás csirmáz testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 117 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 10 madártollat. Levitálva hagyod el a helyet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [93 pontot használtál fel, van még 104.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[99,37] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy törpemammut közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd a törpemammut jobb hátsó lábát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a törpemammut bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 kaját. 713 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely nyugatról folyik keletre. Feltöltöd a vizestömlőt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [100,37] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy élőholt quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 9 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az élőholt quwarg jobb első lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az élőholt quwarg bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 18 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 528 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északra látsz egy oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. [20 pontot használtál fel, van még 84.]

kt 209 elkészíted a 209. tárgyat
Itt nincs óriás lián, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szuperkötelet készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 84.]

fm feltételes mászás
Minden fm parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 84.]

fm 100 feltételes mászás 100
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 84.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[101,37] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kérődző etra lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kérődző etra testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a kérődző etra testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A kérődző etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 etra hályog (ld. enc.). 819 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [102,37] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [103,37] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Az odabent lapuló halálhozó harciasan megindul feléd.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a halálhozó hosszú csőrét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra támadsz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálhozó bőrszárnyát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a halálhozó fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 18 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 255 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Bár nem akartál a boszorkánnyal találkozni, a sors útjai mást tartogatnak számodra. Miközben ámuldozva mászkálsz a cirkusz sátrai között, egyszer csak egy töpörödött alak lép eléd, és pár pillanat alatt felismered: a banya az.
- Gyere csak - mondja neked, és maga előtt a sátrába tessékel. Magadat átkozva figyelmetlenségedért, követed őt.
- Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekből. - Itt a kazmár gyökér. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat. Szégyenkezve otthagyod a sátrat. Feladat nélkül maradtál.
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Egy szűk folyosó húzódik előtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különböző irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tűnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki előtted, könnyebbülsz meg kicsit. 377 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 34.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[102,36] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét.

(Továbbmész...) [102,35] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [29 pontot használtál fel, van még 5.]

f 126 kísérletezel a 126. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 2.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a goldugar. 2 kaját bezabál a púpos burástya. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tolvajszem hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 230 pontot. A következő körben tehát 232 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉRFÜRDETŐ MAGSZIM (148. SZÖRNY)
A vérfürdető magszim a húsevő magszim távoli, és jóval méretesebb rokona. Szintén bozótosban él, azonban hatalmas csápjaival inkább dzsungel-ligetre, mint egyszerű bokorra emlékeztet. Rengeteg nyúlványa van, amelyekkel megragadja a közelben elhaladó, gyanútlan kalandozókat, majd az alul meghúzódó, óriási szájhoz húzza őket. Az alsó száj olyan nagy, hogy akár egy felnőtt uzbányt is képes elnyelni. Nincs is szükség a rágásra, mert a vérfürdető magszim beleiben hihetetlen hő termelődik, és ez meg is süti az elnyelt áldozatot.

MAGAS FEGYVER SZAKÉRTELEM
Amikor egy fegyver szakértelmed elér egy bizonyos szintet (egészen pontosan a 19.-et), a további fejlesztéshez már nem elegendő az állandó gyakorlás: szükség van tudatos tanulásra, új trükkök elsajátítására is. Ehhez keresned kell egy professzionális fegyvermestert, aki tanít. Minden nagyobb városban található ilyen. Ez persze azt jelenti, hogy amikor eleget gyakoroltál/harcoltál az adott fegyverrel, és eggyel magasabb szintre nőhetne a szakértelmed, akkor az nem nő meg, és nem fejlődik tovább, amíg meg nem látogatod a mestert. Miután a mester oktatott, a szakértelmed megnő eggyel, a fejlesztést folytathatod, egészen addig, amíg újból nőhetne a szakértelmed, akkor újból meg kell a mestert látogatnod.

ETRA HÁLYOG (712. TÁRGY)
Miután megszabadítottál egy kérődző etrát a világi élet kínjaitól, érdemes átvizsgálni a tetemet - hátha rátalálsz az oly ritka etra hályogra. Ez a vékony, ámde rettenetesen ellenálló lebernyeg régen minden etrán megtalálható volt, az állkapocs és a nyak között feszült, de az etrák betegsége óta a legtöbb példányon szétrohadt, csak a legegészségesebbeken maradt meg.

KARAKTERLAP

Tücsöktalp, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű drow férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon elsőáldozója vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 89. fordulód.

Erő: 19 (32) Szint: 17 Merészség: 7/5 Magasság: 158 cm
IQ: 23 (33) Támadás: 30 Agresszió: 5 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 22 (33) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 144/144 év
Egészség: 12 (20) Életpont: 398/318 Jellem: gonosz (50) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (34) Varázspont: 339/1 Pénz: 2518 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 14/8
Eddig összesen 622 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 159 TP-t kaptál. Jelenleg 243 513 TP-d van. A következő szinthez még 16 487 TP szükséges. Trófeáid: kétfejű troll, élőholt quwarg, purifikátor. 6 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 22 az új rendszer szerint.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/2 (+28%) szúrófegyverek: 18/60 (+5%) vágófegyverek: 17/56 (+12%)
ütőfegyverek: 3/39 lőfegyverek: *19/101 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << ököl (#28) << ryuku szablya (#695)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); kerek kő (#19) (8 -10.); mérg. ubuk tüske (#137) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
102,35 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1360 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/2 2. nyomkövetés: 22/64 (+33%) 3. lopás: 1/25
4. mászás: 8/89 (+205%) 5. csapdakészítés: 9/7 (+7%) 6. csapdaészlelés: 2/23
7. gyógyítás: 10/31 8. titkosírás: 2/92 9. felderítés: 2/81
10. szörnyidomítás: 4/3 11. teológia: 9/93 (+26%) 12. taumaturgia: 7/46 (+17%)
13. szerencsejáték: 2/9 14. versengés: 7/11 (+18%) 15. zene: 3/31
16. szörnyismeret: 6/56 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 5/60
19. bányászat: 2/92 20. testépítés: 2/0 21. főzés: 1/26

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Silistra (#6107)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) puha ütés (#60, 18 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
jellemrejtés (#23) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +7 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 80-as gonoszságot].

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 45 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 19 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * méregfog (#1553) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 mandibulakasza (#127) 1 ryuku szablya (#695)
Ütőfegyverek
2 bunkósbot (#9) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 kerek kő (#19) 5 sallank nyíl (#129)
10 tüske (#22) 42 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
Pajzsok
2 bronzpajzs (#89)
Páncélok
1 láncing (#222) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 bronzsisak (#88) 1 rézsisak (#72)
1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
1 tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
2 * denevér szimbólum (#140) 1 * gólem talizmán (#811) 1 * halálhozó talizmán (#813)
2 korinthai talizmán (#814) 1 trófea nyaklánc (#196) 2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Eldaran karkötője (#373) 2 * obszidián karkötő (#229) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 32 csepp tinta (#101), fér még: 28]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 6 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 78]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 17 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 23]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 48 csepp spiritusz (#170), fér még: 112]
13 uzbány csőr (#169) [bennük 59 csepp ugh méreg (#166), fér még: 97]
1 vizestömlő (#3) [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4]
5 zöld üveg (#82) [bennük 15 csepp ragasztó (#83), fér még: 85]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 1 aranytermő erszény (#819) 1 ásó (#34)
2 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 2 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 ezüst kulcs (#184) 2 Fairlight szütyője (#2108)
3 fáklya (#36) 1 fiatalság itala (#473) 1 furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 5 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240)
2 kis vaskulcs (#40) 3 kötél (#92) 17 krónika (#1725)
1 lant (#238) 10 leviatán hólyag (#2182) 2 nagy bronzkulcs (#185)
2 nagy vaskulcs (#186) 1 ork csodaszer (#1228) 1 quwarg teleportgömb (#1534)
9 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 smaragd kulcs (#241)
1 súlyzó (#347) 2 szeksztáns (#32) 3 szent jogar (#150)
1 távcső (#42) 1 varkaudar látógömb (#1107) 5 vaskulcs (#183)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 9 álompor (#396) 20 amniosz (#203)
8 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95) 1 bordacsont (#16)
2 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652)
3 dorony tüdő (#212) 4 dözmöng szív (#122) 4 drótszőr (#37)
1 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712) 4 ezüstdarab (#326)
2 fekete gyöngy (#99) 1 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179)
9 gyöngymangó (#135) 7 hebrencs állkapocs (#130) 16 kaktusztüske (#114)
1 kék orchidea (#68) 6 lajhár csont (#236) 4 lapockacsont (#33)
1 liumbe bimbó (#656) 2 liumbe hajtás (#655) 16 madártoll (#112)
5 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56) 3 mandibulapenge (#125)
8 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa burát (#384) 1 moa gyöngy (#378)
1 moa smaragd (#377) 1 mocsári penke (#148) 6 móri gyümölcs (#116)
4 nektoraf faggyú (#667) 5 óndarab (#85) 4 ormánygőte csont (#21)
10 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269)
1 rakolits por (#669) 1 rákpáncél (#97) 13 rézdarab (#70)
2 rinóbőr (#651) 1 rókafarok (#124) 17 sallank karom (#128)
22 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 5 szárnyas hernyó (#69)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 8 trikornis szarv (#198)
1 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110) 5 varányszem (#30)
3 varkaudar csont (#1113) 4 vasérc (#152) 6 vízionár szem (#102)

Összsúly: 150.48 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany (#50) 2 kaktusztüske (#114) 3 kazmár gyökér (#205)
9 kerek kő (#19)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 etra hályog (#712) 2 gyenge méreg (#26) 3 kaja (#2)
10 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 1 rézsisak (#72)
1 sullár hólyag (#168) 1 tankány karom (#237) 10 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104
34
35
36
37
38
39
(96,37) mély kút (#93), egy ismeretlen isten rúnaköve, 45. jellempróba, mérges nyukmár (#95), karmos tankány (#137)
(97,37) 28. jellempróba, sullárok (#101)
(98,37) vérfürdető magszim (#148), grok-képződmény (#149), oltár, bundás csirmáz (#93)
(99,37) törpemammut (#115), patak
(100,37) élőholt quwarg (#202), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tavacska, Tharr oltár
(101,37) kérődző etra (#368), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(102,35) Raia rúnaköve
(102,37) Dornodon rúnaköve
(103,37) halálhozó (#419)

Üzenet küldése a karakternek