87. forduló, 89. forduló, Tücsöktalp összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 20. 9h:14'
EZ A 94. JÁTÉKHETED, 88. FORDULÓD
95. játékheted kezdete: jan. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4959
SZÁMLA : XXXX

TÜCSÖKTALP KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [89,42] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 krónikát. A játékvezető átadott Neked 1 krónikát.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+81 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 6 2 0 elmormolod a 6. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 239.]

* 2. KP: v 2 0 0 elmormolod a 2. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a tolvajszem varázslatot! Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

* 3. KP: v 23 0 0 elmormolod a 23. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 234.]

* 4. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 229.]

m 6 mozogsz nyugatra
[88,42] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Tetszik neked az árnymanó ötlete, ezért gyorsan lekapod a manólány sapkáját, és bedobod az odúba. Mivel nincs a lányon sapka, gyorsan őt is betuszkolod a nyíláson. Fütyörészve indulsz tovább. (+2 gonoszság.)
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy korinthai amőba.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 9 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a korinthai amőba hullámzó testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 6 életpontot sebeztél. A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 022 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a tüskecsapda a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, ő viszont nem tűnik ennyire boldognak.
- És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 18 kerek kő, 1 mocsári penke, 9 szopókő, 12 kazmár gyökér, 29 madártoll.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Határozott léptekkel indulsz meg a két továbbvezető folyosó közül az egyiken, de amikor visszaérkezel abba a terembe, ahonnan elindultál, kicsit elkeseredsz. Aztán egy kósza ötlettől vezérelve tüzetesebben átvizsgálod a helyet, még egy eldugott járatra leszel figyelmes. Alaposságodat áldva ezen folytatod utad. Hamarosan megkordul a gyomrod. Nem éppen a legalkalmasabb a pillanat ilyesmire, gondolod, viszont az éhezés egyre elviselhetetlenné válik. Szomorúan kutatsz élelem után, de sehol semmi felhasználhatót nem találsz. Úgy döntesz, a labirintus felfedezését a következő alkalomra hagyod, most pedig visszafelé indulsz. 377 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ork sámán lehet. Itt csata lesz.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Többször meglövöd az ork sámán fejét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán bibircsókos orrát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 1 életpontot sebeztél. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 473 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Van itt egy cirkuszi fősátor (715. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [55 pontot használtál fel, van még 174.]

be 715 bemész a 715. épületbe
Félrehajtod a sátor bejáratára hajló ponyvát, és belépsz rajta. A mosolygós gnóm hivatalnokot ugyanott találod, mint mindig, egy iratokkal telirakott íróasztal mögött, amely a sátor közepén áll. Röviden mesélsz kalandjaidról. Russlan kedélyesen elbeszélget veled, de aztán rákérdez, hogy is állsz a feladattal, vagy inkább kéréssel, amellyel legutóbb fordult hozzád. Megvonod a válladat, és közlöd vele, sajnos még nem sikerült lépned az ügyben. A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendőiden töprengve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 169.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[89,41] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő púpos burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya jobb lábát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel megütöd a púpos burástya nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 2 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 274 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét.

(Továbbmész...) [90,40] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérszomjas csüldő. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 7 életpontot sebeztél. A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra.
Összefutsz egy hollófekete, hosszú hajú, narancssárga szemű mutáns nővel. (ld. enc.) A bőre kreolszínű. Fairlight ministránsa. Egy borostyán függőt, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy vasvértet és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy proteinsólyom trófea színesíti. Jobb kezében egy raptor szablyát tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasállata egy sullár! Mentális auráját felismered, semleges jellemű az alávaló.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Mylene Cassius. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: acéltű, ásó, bíbor erőöv, cápaölő tőr, csuklyavirág, dorony tüdő. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [91,39] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy Métely nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a Métely testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a Métely ragyás testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a Métely hosszú tojócsövét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A Métely megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Métely farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a Métely csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Métely szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Métely páncélja (ld. enc.). Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 6 csepp ugh mérget. 854 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sípcsonton rúgod a trollt. Az sem ma kezdte a verekedést, mert úgy nyakonvág, hogy elterülsz. Ezzel nem lesz jó kikezdeni, inkább elszaladsz. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [54 pontot használtál fel, van még 115.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[92,38] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy liumbe nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a liumbe testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a liumbe egyik csápját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A liumbe csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a liumbe száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 liumbe hajtást. (ld. enc.) 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Továbbmész...) [93,38] Még mindig az erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy liumbe. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a liumbe testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a liumbe testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 liumbe bimbó (ld. enc.). Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 liumbe hajtást. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [94,38] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.

Észreveszel egy grok-képződményt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Feltételes mászás:) Felnézel - ez egy kicsit magas! Figyelve a széljárást, levitálásba kezdesz. Pillanatok alatt fent vagy. Félelmek nélkül élvezed a kilátást. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a drasmólyom bal oldalát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a drasmólyom testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 madártollat. 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 10 aranyat. Levitálva hagyod el a helyet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [49 pontot használtál fel, van még 66.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+17 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 36.]

m 2 mozogsz keletre
[95,38] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy rőtmanó berzerker. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a rőtmanó berzerker bal lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-3 életpont.) Méregfoggal eltalálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 737 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 kerek követ. [19 pontot használtál fel, van még 17.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Nem találsz semmi fontosat. [8 pontot használtál fel, van még 9.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [5 pontot használtál fel, van még 4.]

f 126 kísérletezel a 126. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

ef 6 502 energia fejlesztése 6
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku gárdistát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 1.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a goldugar. 2 kaját bezabál a púpos burástya. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tolvajszem hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 229 pontot. A következő körben tehát 230 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MUTÁNS (9. FAJ)
A mutáns egy speciális faj, amely Ghalla két őshonos (de egymástól különböző) fajának gyermekeként jöhet létre. A felnőtt mutáns mintegy két méter magas, bőrét apró, hatszög alakú pikkelyek borítják, szemei hatalmasak, homlokából két apró szarv mered előre. Vannak köztük borzalmasan erősek és gyenge nyápicok, különösen intelligensek és rettenetesen buták, félelmetesen fürgék és hihetetlenül suták - attól függően, hogy milyen képességeket örököltek a szülőktől. Nagyon tanulékonyak, különösen fogékonyak a pszi iránt. A mutánsok, Ghalla vad és torz világának szülöttei különösen járatosak a szörnykeresésben, csapdakészítésben, szörnyidomításban és a misztikus pszi képesség használatában (e képességeik az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődnek). A mutánsok nagyon hamar ivaréretté válnak: egy évvel önálló életük megkezdése után már képesek teherbe esni.

MÉTELY (7000. SZÖRNY)
Ha a púpos burástyák királynője a ragyás burástya, akkor Métely a ragyás burástyák királynője. Magassága a trollokéval vetekszik. Három tojócsöve félelmetesen cuppogva keresi legújabb áldozatát. Reménykedj, hogy nem te leszel az. Mételynek még az ereiben is sav kering, fogai kicsattannak a méregtől. Reggelire vasvérteket fogyaszt. Láttán azonnal az jut eszedbe: szégyen a futás, de hasznos.

MÉTELY PÁNCÉLJA (1562. TÁRGY)
Amennyiben lehántod Métely, a most legyőzött neves burástya hátpáncélját, egy kis tisztogatással általad is viselhető, robosztus vérthez jutsz. Az ízekre osztott, tökéletes ellenállóképességű ruhadarab +8 védettséget és +25 max. ÉP-t ad viselőjének. Hogy magadra húzhasd, és ne roppanj össze rögtön iszonyatos súlya alatt, legalább 9. szintűnek kell lenned a viseléséhez.

LIUMBE (349. SZÖRNY)
A liumbék az erdők mélyén élő, növényszerű lények. Leginkább egy óriási, színpompás virágra hasonlítanak, amely halálos csapdává válik, aki elég közel megy hozzá, hogy megcsodálja. Mérges gázzal elbódítja, majd csápjaival és nyelvével pillanatok alatt magához ragadja áldozatát, és elevenen megemészti! Szerencsére, a liumbe igencsak korlátozott helyváltoztatásra képes csak, ezért könnyű előle elszaladni, ha idejében felfigyelsz a veszélyre. Ha mégis a harcot választod, nos, természetesen a vágófegyver a legpraktikusabb ellene.

LIUMBE HAJTÁS (655. TÁRGY)
Legyőzve az óriásnövényt, lemetszhetsz róla egy zsenge hajtást - láthatóan, a fantasztikus regeneráló képességű lény folyamatosan növeszti az újabb és újabb csápokat!

LIUMBE BIMBÓ (656. TÁRGY)
Néha sikerül elkapni a ritka pillanatot, amikor a liumbe épp szaporodásra készül. Ha ilyenkor legyőzöd, hozzájuthatsz egy szépséges, és önmagában veszélytelen liumbe bimbóhoz.

KARAKTERLAP

Tücsöktalp, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű drow férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon elsőáldozója vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 88. fordulód.

Erő: 19 (32) Szint: 17 Merészség: 7/5 Magasság: 158 cm
IQ: 23 (33) Támadás: 30 Agresszió: 5 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 22 (33) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 144/144 év
Egészség: 12 (20) Életpont: 372/353 Jellem: gonosz (46) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (34) Varázspont: 339/5 Pénz: 2519 arany Kép. pont: 22
Tudatpont: 14/11
Eddig összesen 613 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 827 TP-t kaptál. Jelenleg 236 354 TP-d van. A következő szinthez még 23 646 TP szükséges. Trófeáid: kétfejű troll, élőholt quwarg, purifikátor. 6 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 22 az új rendszer szerint.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5/74 (+28%) szúrófegyverek: 18/55 (+2%) vágófegyverek: 17/44 (+15%)
ütőfegyverek: 3/39 lőfegyverek: 19/92 (+18%)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << ököl (#28) << ryuku szablya (#695)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); tüske (#22) (5 -7.); kerek kő (#19) (8 -10.); mérg. ubuk tüske (#137) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
95,38 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1360 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/2 2. nyomkövetés: 22/31 (+17%) 3. lopás: 1/25
4. mászás: 6/84 (+5%) 5. csapdakészítés: 9/0 (+10%) 6. csapdaészlelés: 2/23
7. gyógyítás: 10/31 8. titkosírás: 2/92 9. felderítés: 2/81 (+7%)
10. szörnyidomítás: 4/3 11. teológia: 9/67 (+32%) 12. taumaturgia: 7/29 (+17%)
13. szerencsejáték: 2/9 14. versengés: 6/93 (+27%) 15. zene: 3/31
16. szörnyismeret: 6/56 17. zárnyitás: 1/5 18. vadászat: 5/60 (+11%)
19. bányászat: 2/92 20. testépítés: 2/0 21. főzés: 1/26

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 48 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Silistra (#6107)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) puha ütés (#60, 18 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
jellemrejtés (#23) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +7 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 80-as gonoszságot].

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 21 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * méregfog (#1553) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 mandibulakasza (#127) 1 ryuku szablya (#695)
Ütőfegyverek
2 bunkósbot (#9) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 10 kerek kő (#19) 5 sallank nyíl (#129)
10 tüske (#22) 42 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
Pajzsok
2 bronzpajzs (#89)
Páncélok
1 * láncing (#222) 1 Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 bronzsisak (#88) 1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
2 * denevér szimbólum (#140) 1 * gólem talizmán (#811) 1 * halálhozó talizmán (#813)
2 korinthai talizmán (#814) 1 trófea nyaklánc (#196) 2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Eldaran karkötője (#373) 2 * obszidián karkötő (#229) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 32 csepp tinta (#101), fér még: 28]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 6 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 78]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 15 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 25]
7 sullár hólyag (#168) [bennük 48 csepp spiritusz (#170), fér még: 92]
13 uzbány csőr (#169) [bennük 59 csepp ugh méreg (#166), fér még: 97]
1 vizestömlő (#3) [benne 6 korty víz (#27), fér még: 14]
5 zöld üveg (#82) [bennük 15 csepp ragasztó (#83), fér még: 85]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 1 aranytermő erszény (#819) 1 ásó (#34)
2 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74) 2 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 1 ezüst kulcs (#184) 2 Fairlight szütyője (#2108)
3 fáklya (#36) 1 fiatalság itala (#473) 1 furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 2 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240)
2 kis vaskulcs (#40) 3 kötél (#92) 17 krónika (#1725)
1 lant (#238) 10 leviatán hólyag (#2182) 2 nagy bronzkulcs (#185)
2 nagy vaskulcs (#186) 1 ork csodaszer (#1228) 1 quwarg teleportgömb (#1534)
9 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 smaragd kulcs (#241)
1 súlyzó (#347) 2 szeksztáns (#32) 3 szent jogar (#150)
1 távcső (#42) 1 varkaudar látógömb (#1107) 5 vaskulcs (#183)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 9 álompor (#396) 20 amniosz (#203)
8 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95) 1 bordacsont (#16)
2 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652)
3 dorony tüdő (#212) 4 dözmöng szív (#122) 4 drótszőr (#37)
1 elkarog szőr (#665) 4 ezüstdarab (#326) 2 fekete gyöngy (#99)
1 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179) 9 gyöngymangó (#135)
7 hebrencs állkapocs (#130) 18 kaktusztüske (#114) 3 kazmár gyökér (#205)
1 kék orchidea (#68) 6 lajhár csont (#236) 4 lapockacsont (#33)
1 liumbe bimbó (#656) 2 liumbe hajtás (#655) 6 madártoll (#112)
4 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56) 3 mandibulapenge (#125)
8 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa burát (#384) 1 moa gyöngy (#378)
1 moa smaragd (#377) 1 mocsári penke (#148) 6 móri gyümölcs (#116)
4 nektoraf faggyú (#667) 5 óndarab (#85) 4 ormánygőte csont (#21)
10 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269)
1 rakolits por (#669) 1 rákpáncél (#97) 13 rézdarab (#70)
2 rinóbőr (#651) 1 rókafarok (#124) 17 sallank karom (#128)
22 sünmedve tüske (#14) 1 surranó kígyó bőr (#47) 5 szárnyas hernyó (#69)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172) 8 trikornis szarv (#198)
1 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110) 5 varányszem (#30)
3 varkaudar csont (#1113) 4 vasérc (#152) 6 vízionár szem (#102)

Összsúly: 149.39 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyenge méreg (#26) 1 kaja (#2) 1 tüskecsapda (#242)
5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
31 arany (#50) 3 kerek kő (#19) 1 liumbe bimbó (#656)
2 liumbe hajtás (#655) 6 madártoll (#112) 1 Métely páncélja (#1562)
6 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

87 88 89 90 91 92 93 94 95 96
37
38
39
40
41
42
43
(88,42) cirkuszi fősátor (#715), Raia oltár, 21. jellempróba, korinthai amőba (#420), ork sámán (#345)
(89,41) púpos burástya (#92)
(90,40) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), vérszomjas csüldő (#114), Mylene Cassius (4194. kalandozó)
(91,39) Métely (#7000), 39. jellempróba
(92,38) liumbe (#349)
(93,38) liumbe (#349)
(94,38) grok-képződmény (#149), Dornodon oltár, drasmólyom (#60)
(95,38) rőtmanó berzerker (#369), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2017.01.20 09:02 Változások a számládon! Zseton levonás: 10 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (AK kupon vÂásÂárlÂás)
2017.01.20 09:02 Változások a számládon! Zseton levonás: 10 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (AK kupon vÂásÂárlÂás)
˙

Üzenet küldése a karakternek