58. forduló, I. Cleon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 7. 9h:06'
EZ A 61. JÁTÉKHETED, 59. FORDULÓD
62. játékheted kezdete: júl. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4713
SZÁMLA : XXXX

I. CLEON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [65,80] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+47 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy félelem-járó nyomok után kutattál. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [10 pontot használtál fel, van még 190.]

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 185.]

ba 9141 nem támadod a 9141. KT tagjait
(BA 9141): Hirtelen furcsa érzés fog el, mintha valakik beköltöztek volna tudatodba. Először megrettensz, hogy valamilyen sötét hatalom kerít hatalmába, de a távolról megszólaló barátságos hang megnyugtat. "Üdvözlünk Téged kedves kalandozótárs abból az alkalomból, hogy csatlakoztál Rendünkhöz! Tagja lettél egy olyan közösségnek, akik a Barátság erejével próbálják jobbítani a Túlélők Földjének életét. Mostantól Téged is kísér és segít a Barátság szelleme. Jelszavunk már Tied is: a Barátság mindenek felett. Jó utat!" A hirtelen elcsendesedett hang némi hiányérzetet hagy magad után, de már tudod, ezentúl nagyon sok Barát kísér utadon. [0 pontot használtál fel, van még 185.]

m 2 mozogsz keletre
[66,80] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy. Látsz egy gyíkfű csomót. (ld. enc.)
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

[10 pontot használtál fel, van még 175.]

kut 40 kutatsz 40 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A munka nem volt hiábavaló! Egy tárgyat találtál: 1 mocsári penke (ld. enc.). Elteszed. [40 pontot használtál fel, van még 135.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[67,79] Ritka erdőbe érkeztél. Ez Maad egyik erdeje. Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy halálmadár került az utadba. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [68,78] A terep továbbra is ritka erdő. Oldalt pillantva, meglátsz egy manilla-fát. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy karmazsin huhogó. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször eltalálod a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 5 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 7 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}


(Továbbmész...) [68,77] Az erdőt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy sörényes ubuk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a sörényes ubuk farkát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk beleharap a kezedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk beleharap a kezedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 105.]

m 8 mozogsz északra
[68,76] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Találsz egy oltárt. Dornodon híveié.

[10 pontot használtál fel, van még 95.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 81.]

m 1 mozogsz északkeletre
[69,75] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy surranó kígyó. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[10 pontot használtál fel, van még 71.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+19 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 41.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[70,74] Még mindig bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy garokk. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a garokk testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a garokk varacskos hátát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a garokk bal vállát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a garokk agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Látsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét.

(Továbbmész...) [71,73] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy piromenyét. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran híveié. [22 pontot használtál fel, van még 19.]

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Nagyon nem megy a dolog, de azért reménykedsz, hogy ezt a szakértelmet is lehet fejleszteni gyakorlással, mint a többit. [19 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy gyilkos sallankot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Információ érkezik az agyadba a feltételes mászással kapcsolatban. (ld. enc.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 200 pontot. A következő körben tehát 199 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÍKFŰ CSOMÓ (200. NÖVÉNY)
Különösen élénkzöld, hosszú szálú fűcsomót pillantasz meg a földön. Némi vizsgálódás után rájössz, hogy ez gyíkfű. A gyíkfű bizonyos időközönként terem, duzzadt, nedvedző szálakat. Ha ilyenkor bukkansz egy csomóra, automatikusan gyűjtesz belőle, TVP költség nélkül. Ha sikerül begyűjtened két adag gyíkfüvet, akkor a H 201 paranccsal, 4 TVP-ért a talpadra kenheted. Ilyenkor aktiválódik a fűben lapuló halvány mágikus erő, és beturbózza a lábaidat. Abban a körben, amikor a talpadra kented, 9 mezőt léphetsz.

MOCSÁRI PENKE (148. TÁRGY)
Ha alaposan keresgélsz a mocsár zsombékjai, nádasai között, rátalálhatsz erre a vékony szárú, apró kék virágra. Üde illata egy percnyi kellemes érzést ad a végtelen mocsár bűzében. Keresett cikk a városok parfümkészítőinek, alkimistáinak körében. Könnyen lehet, hogy ez nemcsak illatának, hanem kevéske mágikus erejének is köszönhető.

KARMAZSIN HUHOGÓ (185. SZÖRNY)
A karmazsin huhogó nagy, bíborlila testű, kövér virágra hasonlító teremtmény. Leginkább a ritka erdők fái közt bujkál, és le-lecsap az arra járó kalandozókra félelmetes huhogásával. Piciny csápjával nem igazán tud senkit sem megsebezni, annál inkább az általa keltett hanghullámokkal: A szörny félelmetes huhogásának erejét az ellenfél önbizalmából meríti: minél védettebb, minél sebezhetetlenebb vagy, a lény gyilkos hangja annál nagyobb testi-lelki roncsolást végez. A karmazsin huhogó ellen a vágófegyver a leghatékonyabb, a szúrófegyver a legkevésbé használható.

FELTÉTELES MÁSZÁS
A homlokodra csapsz: hogy ez eddig nem jutott eszedbe! Ahányszor megpillantasz valami másznivalót, nosza, rajta, megmászod! Ehhez az FM <TVP> parancsot kell kiadnod. Egy körben max. <TVP>-t fogsz mászásra szánni, és mindig automatikusan mászol, külön parancs kiadása nélkül. Persze feltétel, hogy mászás szakértelmed megfelelő legyen, és birtokodban legyen a mászáshoz szükséges tárgy. Egy körben nem fogsz kétszer ugyanoda felmászni Feltételes Mászással (hiszen másodjára már úgysem találnál semmit).

KARAKTERLAP

I. Cleon, egy barna hajú, barna szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Elenios ministránsa vagy. Ez az 59. fordulód.

Erő: 19 Szint: 9 Merészség: 4/3 Magasság: 262 cm
IQ: 17 Támadás: 9 Agresszió: 4 Testsúly: 539 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 13 Menekülés: 40 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 16 Életpont: 142/54 Jellem: jó (82) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (15) Varázspont: 28/6 Pénz: 114 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 120 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 160 TP-t kaptál. Jelenleg 8513 TP-d van. A következő szinthez még 3487 TP szükséges. Trófeáid: gyilkos tetű, tintacsiga, kaffogó hebrencs.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 2
ütőfegyverek: 9 lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << csontszablya (#64) << kőkalapács (#13)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -5.); dárda (#10) (6 -7.); nyu-shuriken (#157) (8 -); nyu-shuriken (#157) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 3 (+1)
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 15
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 5 9. teológia: 2
10. zene: 1 11. szörnyismeret: 3 12. zárnyitás: 1
13. vadászat: 7 14. bányászat: 7 15. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
gyógyítasz 33% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak
kutatsz max. 25 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
lila brekk (#11), lebegő gomba (#39), démontetű (#15)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (148,2) tulajdonságpajzs (#26)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!
2.) A jók harca a mérget használó gonoszok ellen állandó. Ennek szimbolizálására, áldozz fel oltáromnál három mérgezett vas dobónyilat.
3.) Hozz nekem két mocsári penkét! Nem bukkanhatsz rá másként, csak ha alaposan keresed [adj ki KUT parancsot a mocsárban.]

Összsúly: 31.56 kg Megterheltség: 65%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van.
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 mocsári penke (#148)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(66,80) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)
(67,79) halálmadár (#351)
(68,76) mély kút (#93), Dornodon oltár
(68,77) Raia rúnaköve, Leah oltár, sörényes ubuk (#89)
(68,78) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), karmazsin huhogó (#185)
(69,75) Elenios oltár, surranó kígyó (#30)
(70,74) garokk (#73), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár
(71,73) piromenyét (#99), Sheran oltár

Üzenet küldése a karakternek