57. forduló, 59. forduló, I. Cleon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 5. 9h:27'
EZ A 61. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD
62. játékheted kezdete: júl. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4713
SZÁMLA : XXXX

I. CLEON KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [59,84] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 13. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+63 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.)

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 213.]

lm 1 mozogsz 1
Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre. [12. PONT]
Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz. [11. PONT]
Már lassan az út felénél járhatsz. [10. PONT]
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet. [9. PONT] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. 1 nyílvessző talált el. 5 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton. [8. PONT]
Eléred a 7. pontot. [7. PONT]
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább! [6. PONT]
Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján. [5. PONT]
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [4. PONT]
Továbbmész a halálfutam folyosón. [3. PONT]
Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre. [2. PONT]
Elhagyod a halálfutam folyosót. Micsoda borzalmas élmény volt!
[60 pontot használtál fel, van még 153.]

h 116 használod a 116. tárgyat
Bekapod a móri gyümölcsöt. Egy pillanatig semmit sem érzel, de aztán megindul a hasad! Minden villámgyorsan történik, de szerencsére már előre letoltad a nadrágodat. Hopp, és még valami kicsusszant! Egy kis piros, csúnya, embriószerű valami. Egy kis szörnyeteg! Irtózva gondolsz rá, hogy mi lett volna, ha ez megnő a testedben. Eltaposod a férget. [2 pontot használtál fel, van még 151.]

vi 4 0 40 viselkedésed: 4 40
Mostantól egy kissé elővigyázatos vagy, kétszer is meggondolod, kivel kezdesz harcot. Merészségi szinted ettől kezdve 4. Ha életerőd az eredeti érték 40 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

kf 73 2 kézbeveszed/felveszed a 73. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a csontkést, majd a bal kezedbe veszed a rézpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 151.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[59,83] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Látsz egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [60,82] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.

Felfedeztél egy tűzbokrot. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következő pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedből az átkozott tárgyat, és tovainal, mielőtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.)
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

(Továbbmész...) [60,81] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Találsz egy mély kutat. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kaffogó hebrencs. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs jobb oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 116.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy százfogú!

Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a százfogú testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A százfogú belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 zöld üveget. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 102.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [20 pontot használtál fel, van még 82.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[61,80] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ork sámán közeledik. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Teli erőből nyu-shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nyu-shuriken. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork sámán testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szekérkaravánt. Nyugatra tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz Kalmárok Kémgömbjét. (ld. enc.)

(Továbbmész...) [62,79] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét.

(Továbbmész...) [63,79] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy hóhérbimbót. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Találkozol egy hosszú, szürke szakállú, kék szemű öregemberrel. Nagy, szürke köpenyén egy zöld korona jelet látsz, rajta Yaurr felirattal. Egy kőszáli disznó hátán lovagol! Beszédbe elegyedsz vele. Elmondja, hogy a Yaurr Királyság nyugati határánál vagy, és innét keletre már nagyobb városokat is találhatsz. Ő a Yaurr uralkodó egyik mágusa, és a határ ellenőrzése a feladata.
- Mostanság rengetegen érkeznek nyugat felől, a Kiégett Földről. Vigyáznunk kell, hogy milyen alakok teszik be a lábukat a Királyságba. Ha kalandot keresel, vagy többet szeretnél megtudni a környék dolgairól, mindenképpen látogasd meg a következő két helyet: innét keletre 24, északra 27 mérföldre él egy fura szerzet, és innét keletre 18, délre 12 mérföldre is lakik valaki, aki érdekes lehet számodra. - megkérdezed még, hogy hogyan tudta a hátasát befogni. - Nos, a szörnyismeretben és csapdakészítésben járatos kalandozóknak az ilyesmi nem jelenthet problémát. - válaszolja rejtélyes mosollyal. Elbúcsúztok, és tovább indulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy móleon volt. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

[32 pontot használtál fel, van még 50.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[64,80] A hegyvidéket síkság váltja fel.
(Feltételes támadás:) Egy démontetű! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [65,80] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét.

[20 pontot használtál fel, van még 30.]

kt 116 2 elkészíted a 116. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 móri gyümölcsöt. [8 pontot használtál fel, van még 22.]

m 2 mozogsz keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [20 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 56 keresed az 56. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy félelem-járót. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 1.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 199 pontot. A következő körben tehát 200 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY)
Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie.

KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY)
A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád.
- Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd.
Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog.
- No és hogyan működik? - firtatod.
- Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy.
Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ...
- Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura.
- Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom.
[A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.]

HÓHÉRBIMBÓ (132. NÖVÉNY)
Dombos terepen néha látsz egy hatalmas, magányosan álldogáló fehér bimbót. Ez a különös, fehér levelű virág mérgező párát bocsát ki, amely a bogarak elpusztítására szolgál - a hóhérbimbó ugyanis apró élőlények lebontásával táplálkozik. De ha ezt a párát akár egy nagyobb állat, akár egy ember belélegzi hosszabb ideig, rosszullétet, hányást okozhat. A gyilkos növény közepén, a száron általában megtalálható egy sápadtszürke, szinte örökké csukott kelyhű virág, a csuklyavirág. Ha valamilyen okból le akarod tépni, akkor a KT 133 parancsot kell kiadnod, 3 pontért. Egy fordulóban csak egy csuklyavirágot tudsz szedni.

KARAKTERLAP

I. Cleon, egy barna hajú, barna szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Elenios ministránsa vagy. Ez az 58. fordulód.

Erő: 19 Szint: 9 Merészség: 4/3 Magasság: 262 cm
IQ: 17 Támadás: 9 Agresszió: 4 Testsúly: 539 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 13 Menekülés: 40 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 16 Életpont: 142/53 Jellem: jó (81) Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (15) Varázspont: 28/3 Pénz: 114 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 119 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 54 TP-t kaptál. Jelenleg 8353 TP-d van. A következő szinthez még 3647 TP szükséges. Trófeáid: gyilkos tetű, tintacsiga, kaffogó hebrencs.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 2
ütőfegyverek: 9 (+1) lőfegyverek: 7 (+1) dobófegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << csontszablya (#64) << kőkalapács (#13)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -5.); dárda (#10) (6 -7.); nyu-shuriken (#157) (8 -); nyu-shuriken (#157) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 15
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 5 9. teológia: 2
10. zene: 1 11. szörnyismeret: 3 12. zárnyitás: 1
13. vadászat: 7 (+1) 14. bányászat: 7 15. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
gyógyítasz 33% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak
kutatsz max. 25 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
lila brekk (#11), lebegő gomba (#39), démontetű (#15)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (148,2) tulajdonságpajzs (#26)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!
2.) A jók harca a mérget használó gonoszok ellen állandó. Ennek szimbolizálására, áldozz fel oltáromnál három mérgezett vas dobónyilat.
3.) Hozz nekem két mocsári penkét! Nem bukkanhatsz rá másként, csak ha alaposan keresed [adj ki KUT parancsot a mocsárban.]

Összsúly: 31.58 kg Megterheltség: 65%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van.
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 nyu-shuriken (#157) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kaja (#2) 1 móri gyümölcs (#116) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(59,83) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Fairlight oltár
(59,84) a 27. labirintus bejárata
(60,81) mély kút (#93), Elenios oltár, 35. jellempróba, kaffogó hebrencs (#88), százfogú (#53)
(60,82) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 44. jellempróba
(61,80) ork sámán (#345), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), nyugatra tartó szekérkaraván (#1215)
(62,79) egy ismeretlen isten rúnaköve, 45. jellempróba, oltár
(63,79) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Raia oltár, világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), móleonok (#68)
(64,80) démontetű (#15)
(65,80) móricserje (#115, belőle készíthető: #116)

Üzenet küldése a karakternek