136. forduló, 138. forduló, Gresh Vun összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. júl. 22. 12h:28'
EZ A 740. JÁTÉKHETED, 137. FORDULÓD
741. játékheted kezdete: júl. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4341
SZÁMLA : XXXX

GRESH VUN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [64,-40] koordinátán.
Végre volt időd gondolkodni, és már látod, van megoldás! Hát persze, egy igazi trollon még az ilyen elmepróbáló feladatokkal sem lehet kifogni. Tudtad Te ezt már előbb is, csak a látszat miatt töprengtél egy keveset, nehogy elmenjen az önbizalma annak a sok kis vakarcs gnómnak. Mert mi lenne velük, ha a kiderülne, a trollok nem csak erőben, de észben is kenterbe verik őket. Na de most, hogy rájöttél miképp juthatsz vízhez itt a sivatag közepén, itt az idő, hogy a tettek mezejére lépj. Előveszed vizestömlődet, és nagyokat kortyolsz a hűsítő nedűből... Talán itt az ideje, hogy felébredj, nem?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+29 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: TVP spórolása: 6 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 6 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [6 pontot használtál fel, van még 285.]

* 2. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 280.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 275.]

fv 87 1 14 felveszed a 87. tárgyat (1 darabot) 14
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 1 bronzhegyű lándzsát. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [4 pontot használtál fel, van még 271.]

fv 57 2 15 felveszed az 57. tárgyat (2 darabot) 15
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 2 bőrsisakot. [4 pontot használtál fel, van még 267.]

fv 85 9 13 felveszed a 85. tárgyat (9 darabot) 13
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 9 óndarabot. [4 pontot használtál fel, van még 263.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[65,-40] Fák, mindenütt csak fák.


(Továbbmész...) [66,-40] Tovább barangolsz a fák között. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy bandita. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a bandita jobb oldalát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot a másikra rohansz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a bandita bal karját. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bandita száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngymangó. Szereztél 12 aranyat. 705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 239.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 239.]

m 2 mozogsz keletre
[67,-40] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő halálmadár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a halálmadár fekete tollú testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a troll dorongot a másikra rontasz. Troll doronggal gyilkos csapást mérve bezúzod a halálmadár nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a halálmadár csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 13 életpontot vesztettél. A halálmadár karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálmadár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy lajhárlord lehet. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a lajhárlord testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a troll dorongot ellenfeledre rohansz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a lajhárlord testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Mancsával a lajhárlord végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lajhárlord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 lajhár csontot. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 227.]

h 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat
Itt sajnos nincs csodák kútja. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[67,-41] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy süvítő rája került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a süvítő rája testét. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a troll dorongot a másikra rohansz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a süvítő rája száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Látsz egy szent tölgyfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. úgy tűnik, még nincs felszentelve. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [67,-42] Síkság, továbbra is csak síkság.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 203.]

pbe 250 beraksz a bankba 250 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

kb 128 20 kiveszel a bankból a 128. tárgyat (20 darabot)
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

m 2 mozogsz keletre
[68,-42] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy sullár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a sullár testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a troll dorongot a másikra rohansz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár lihegő pofáját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Lábával meglök a sullár. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy manifesztátor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a manifesztátor testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a troll dorongot ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal iszonyatosan megcsapod a manifesztátor fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. [12 pontot használtál fel, van még 191.]

ea 169 3 eladod a 169. tárgyat 3
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 191.]

m 1 mozogsz északkeletre
[69,-43] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy vérszomjas csüldő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 179.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

m 2 mozogsz keletre
[70,-43] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Asmodee vigyorog kajánul. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 167.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[71,-42] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. Látsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Látsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.


(Továbbmész...) [72,-41] Még mindig dombos terepen vagy.

Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Vemhes Guppi lábát masszírozza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy manóodút. Megtudod, hogyan szerezhetsz tubarkövet. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 143.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

m 1 mozogsz északkeletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

* 1. BP: TVP elővétele: 6 pontért
Felszabadítottunk neked 6 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 146.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 211
Aktiválod az éjfókuszt. [3 pontot használtál fel, van még 143.]

* 4. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 143.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 54 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 103.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 14 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 63.]

tf 2 33 fejleszted a 2. tulajdonságodat 33 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 IQ.) [33 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 29, 9.
Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 278 pontot. A következő körben tehát 308 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BANDITA (758. SZÖRNY)
Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást.

LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY)
Bár a szőrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, előkelőbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdőkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendű fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyőzésüket nehezítendő.

TUBARKŐ (700. TÁRGY)
Az árnymanó koszos ingujjából egy még koszosabb, fekete követ varázsol elő.
- Ez ám a mágikus hatalmú kő! - mondja nagy hangon. - Ha nálad van, hihetetlen szerencséd lesz - a holmijaid elpusztíthatatlanok lesznek, mit neked a szójer nyála vagy a sárkány lehelete! - nos, ha a fele igaz mindennek, akkor már jó üzlet! Az árnymanó nagyhangon folytatja.
- Mindössze egy alligátorbőr cipő kellene a fázós lábamra érte, meg egy liumbe bimbó, a kedvenc csemegém!
Ha a követ meg akarod szerezni, és a két tárgy a rendelkezésedre áll, a Küldetés Teljesítése: KT 700 parancsot add ki a manóodún, 5 TVP-ért. A tubarkővel kapcsolatban persze az árnymanó kicsit túlzott - valóban védelmet jelent a tárgyaidnak, de nem tökéleteset. Minden tárgynak a különböző támadási formák ellen - sav, tűz, törés, hideg, elektromosság - mentődobása van. Pl. egy üveg folyadéknak alacsony a mentődobása törés és hideg ellen, de tűzzel szemben ellenállóbb, mint pl. egy madártoll. A mentődobás 1 és 20 között van, a tubarkő a tárgy minden mentődobásához +3 -at ad! Egy második tubarkő további +2, egy harmadik további +1 bónuszt jelent - ha hajlandó vagy többször összegyűjteni a tárgyakat - tehát három tubarkő esetén összesen +6 lesz a bónusz. Háromnál több tubarkőnek már nincs jelentősége. A tubarkövet nem kell KF-elned.

KARAKTERLAP

Gresh Vun, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr hittérítője vagy. Az Éjharcosok (#9131) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 137. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 16 Merészség: 6/1 Magasság: 255 cm
IQ: 23 Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 464 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 18 Életpont: 249/177 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 2
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 190/3 Pénz: 358 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 8/8
Eddig összesen 544 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2870 TP-t kaptál. Jelenleg 168588 TP-d van. A következő szinthez még 11412 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, jégtroll, miksziszi húsgólem. A 133. fordulódban 1117 arany került a bankszámládra. 1161 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/66 szúrófegyverek: 7/49 vágófegyverek: 2/84
ütőfegyverek: 22/24 (+10%) lőfegyverek: 16/38 (+18%) dobófegyverek: 2/68

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << bronzpenge (#126) (180%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -6.); tüske (#22) (7 -13.); nyílvessző (#108) (14 .); sallank nyíl (#129) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/49 2. nyomkövetés: 31/81 (+4%) 3. mászás: 5/47
4. csapdakészítés: 9/66 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/12 6. gyógyítás: 42/84
7. titkosírás: 1/60 8. felderítés: 4/32 9. szörnyidomítás: 1/79
10. teológia: 9/69 (+10%) 11. taumaturgia: 8/19 12. versengés: 1/23
13. zene: 1/58 14. szörnyismeret: 7/2 15. vadászat: 14/64
16. bányászat: 10/48 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 4938. karakternek
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
vérfürdető magszim (#148), fabontó szójer (#71), Éjharcosok (#9131), A Pentagramma Testvérisége (#9127), Idő Porszemei (#9130), fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt quwarg (#202) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (teljesítve)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
éjviadal (157)
kaszt.kiteljesedés (166)
a lopás büntetése (183)
mest. gerjesztés (184)
kp. varázsenergia (191)
éjharcos védőszent (192)
kasztrop.kitágulás (197)
napfókusz (211)
önismeret (236)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 17 tüske (#22) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 2 bőrsisak (#57) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
1 gyöngymangó (#135) 2 lajhár csont (#236) 2 madártoll (#112)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 9 óndarab (#85) 1 sullár hólyag (#168)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(64,-40) a 192. labirintus bejárata
(66,-40) Leah rúnaköve, bandita (#758)
(67,-42) Tharr oltár
(67,-41) süvítő rája (#113), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Sheran oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), oltár, 45. jellempróba
(67,-40) halálmadár (#351), lajhárlord (#757)
(68,-42) sullárok (#101), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), manifesztátor (#124)
(69,-43) Elenios oltár, 24. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), vérszomjas csüldő (#114)
(70,-43) oltár, művészi porolit (#720), 45. jellempróba
(71,-42) vaskohó (#155), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, 50. jellempróba, érclelőhely
(72,-41) Fairlight oltár, művészi porolit (#720), manóodú (#698), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek