135. forduló, 137. forduló, Gresh Vun összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. júl. 21. 15h:24'
EZ A 740. JÁTÉKHETED, 136. FORDULÓD
741. játékheted kezdete: júl. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4341
SZÁMLA : XXXX

GRESH VUN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [61,-38] koordinátán.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy piromenyét nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a piromenyét testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (10 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal gyilkos csapást mérve bezúzod a piromenyét testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 298.]

* 1. KP: TVP spórolása: 6 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 6 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [6 pontot használtál fel, van még 292.]

* 2. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 287.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 282.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 277.]

ek 192 t. energia kisütése: 192
Lehunyod szemed, és útjára bocsátod a kasztroplanáris hívást. Iszonyatos mennydörgés kíséretében felszakad a létsíkok közti szövet, és megjelenik előtted Roy Dorton szelleme. Nem szól, de érzed, jelenléte különleges védelmet és harci erőt jelent. (-1 ilkin érc.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 267.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[62,-38] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy garokk nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a garokk varacskos hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Troll doronggal iszonyatosan megcsapod a garokk testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Agyarával a garokk felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nektoraf közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a nektoraf bal lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre támadsz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a nektoraf jobb lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mancsával a nektoraf végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 nektoraf faggyút. 570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 5, gyógyulás: 12, összesen: +7 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss troll nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [63,-39] Még mindig bozótos. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! (ld. enc.) Nagy mázli, hogy nem estél bele. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.


(Továbbmész...) [64,-40] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Authoricus.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 237.]

d 85 9 13 eldobod a 85. tárgyat (9 darabot) 13
Gondosan elrejtesz 9 óndarabot. [6 pontot használtál fel, van még 231.]

d 87 1 14 eldobod a 87. tárgyat (1 darabot) 14
Gondosan elrejtesz 1 bronzhegyű lándzsát. [6 pontot használtál fel, van még 225.]

d 57 2 15 eldobod az 57. tárgyat (2 darabot) 15
Gondosan elrejtesz 2 bőrsisakot. [6 pontot használtál fel, van még 219.]

be 192 bemész a 192. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. Bepillantasz: teljes a sötétség. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 214.]

lm 15 17 18 mozogsz 15 17 18
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 4 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [15. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [17. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [18. PONT.] Némi kutatás után találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-27 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 200 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. [20 pontot használtál fel, van még 194.]

lm 16 13 11 mozogsz 16 13 11
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [16. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [13. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [12. PONT.] Kétségbeesetten felkiáltasz, amikor lábaid alól kicsusszan a talaj, és az aljaláthatatlan mélységbe zuhansz. Vagyis csak zuhannál, ha nem sikerült volna elkapni a verem szélét. Percekig ott lógsz teljesen kiszolgáltatva, amíg a fogást keresed, és kiötlöd a felmászás módját. Egyszer csak a hátizsákodból kiesik valami, és hangos csörömpölés kíséretében lezuhan a mélységbe. Fokozatosan halkulnak el a hangok, nem hallod, a tárgy mikor érte el a verem alját. Ha elérte egyáltalán. Mivel minden egyes mozdulat a lezuhanás kockázatával jár, nem tudtál hátrapillantani, hogy megtudd: mi lehetett az. Hosszú percekig lógsz így, aztán minden erődet és tudásodat összeszedve felrugaszkodsz. Csak amikor már újra teljes talppal érinted a talajt, nyugodsz meg kicsit.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Folytatod az utat. [11. PONT.] [20 pontot használtál fel, van még 174.]

lm 30 28 27 mozogsz 30 28 27
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [31. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [30. PONT.] Hamarosan egy vadász varkaudart pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar jobb oldalát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a vadász varkaudar bal lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [29. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [28. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Egy kis szobába érkezel. [27. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy óriás csontváz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a troll dorongot ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Az óriás csontváz karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 23, gyógyulás: 14, összesen: -9 ÉP}

A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 márványkulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. [25 pontot használtál fel, van még 149.]

lm 30 13 21 mozogsz 30 13 21
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [28. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [29. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [30. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [31. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [11. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [12. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [13. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kanyarodik a járat. [20. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [21. PONT.] [45 pontot használtál fel, van még 104.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 99.]

lm 23 mozogsz 23
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [22. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy trollfa. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a trollfa vastag törzsét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Meglengetve a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a trollfa testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trollfa feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-16 életpont)! A trollfa még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Bátran haladsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [23. PONT.] Hamarosan egy miksziszi húsgólemet pillantasz meg. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a miksziszi húsgólem rotható testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a miksziszi húsgólem rotható testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mancsával a miksziszi húsgólem megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a miksziszi húsgólem jobb lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A miksziszi húsgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Elhajítod a vacak csontváz lord trófeát, és diadalmasan beszerzel egy miksziszi húsgólem trófeát. 1455 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 24, gyógyulás: 20, összesen: -4 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 89.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 84.]

lm 36 38 47 mozogsz 36 38 47
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [22. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [34. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! És aztán felnyársal téged. 17 életpontot vesztettél.
Hangtalan léptekkel osonsz előre. [35. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [36. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar mágus. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 6 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar mágus testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Troll doronggal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [37. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Újabb kanyar! [38. PONT.] Hamarosan egy varkaudar mágust pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a troll dorongot ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 4 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 207 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[30 pontot használtál fel, van még 54.]

lm 1 mozogsz 1
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [37. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [36. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [26. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [12. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [13. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. [14. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy trollfa. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a trollfa testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a trollfa testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A trollfa lendületes ütése célt téveszt. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-13 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 287 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 13, gyógyulás: 10, összesen: -3 ÉP}

Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Elérkezel a bejárathoz. No végre! Gyorsan kimászol. [40 pontot használtál fel, van még 14.]

* 1. BP: TVP elővétele: 6 pontért
Felszabadítottunk neked 6 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 17.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 211
Aktiválod az éjfókuszt. [3 pontot használtál fel, van még 14.]

* 4. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 14.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 1, 30.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 14 pontod maradt, ebből a következő körre 14 pontot vihetsz át. Kapsz még 277 pontot. A következő körben tehát 291 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZOPÓGÖDÖR (177. TEREPTÁRGY)
A szopógödör a kalandozók réme. Egy ősi átok részeként jöttek létre. Gyakran illúziómágia vagy valamilyen egyszerűbb álca rejti őket a gyanútlan járókelők szeme elől. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol szopógödör van, mindössze 10% az esély, hogy az undorító, fekete masszával teli verem közelébe keveredsz. Ha azonban ez bekövetkezik, beleeshetsz, ha nem elég jók a reflexeid (ez a szerencsédtől és az ügyességedtől függ). A szopógödörből ugyan aránylag könnyű kimászni, de az átok-mágia borzalmas hatással lehet rád. Tulajdonságaid csökkenhetnek, szakértelmeket felejthetsz el részlegesen, és még ki tudja, milyen kellemetlenségekben lehet részed.

MÁRVÁNYKULCS (245. TÁRGY)
Ez a fehér kőből készült, simára csiszolt kulcs különösen törékenynek látszik. Nem érdemes tehát nagyon próbálgatni mindenféle zárba. Akkor meg mire jó? Nos, van egy bizonyos fajta különösen trükkös zár, a márványzár, amelyet KIZÁRÓLAG ezzel lehet kinyitni.

MIKSZISZI HÚSGÓLEM (126. SZÖRNY)
Ezeket a rémületes, lélek nélküli gyilkológépeket közepes hatalmú varázslók készítik. Friss halottak részeiből varrják őket össze, saját tudatuk nincs. Uruk parancsai alapján cselekszenek. Mágiaellenállásuk különösen nagy, és köznapi fegyverrel is igen nehéz rajtuk sebet ejteni. Félelmetes mennyiségű sebzést képesek elviselni anélkül, hogy működésükben bármilyen károsodás keletkezne.

VARKAUDAR MÁGUS (128. SZÖRNY)
A varkaudar mágusok ugyan csak szagolgatják a mágia tudományát, de lángcsóváikkal és energiatüskékkel azért komoly fejfájást tudnak okozni egy kezdő kalandozónak. Közelharcban nem annyira jók, mint egy harcos varkaudar, de azért megállják a helyüket. Nagy, földig érő, fekete köpenyben járkálnak, bunkósbotjukra támaszkodva. Vörösen izzó szemük látszik csak ki a csuklya alól. Varázslataikhoz nem használnak varázslatkomponenseket: hogy hogyan képesek erre, még senki sem tudta kiszedni belőlük. Titkukat mindig magukkal vitték a sírba.

KARAKTERLAP

Gresh Vun, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű troll férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Tharr hittérítője vagy. Az Éjharcosok (#9131) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 136. fordulód.

Erő: 26 (31) Szint: 16 Merészség: 6/1 Magasság: 255 cm
IQ: 22 Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 464 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 18 Életpont: 248/186 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 2
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 190/6 Pénz: 346 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 8/7
Eddig összesen 537 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4561 TP-t kaptál. Jelenleg 165718 TP-d van. A következő szinthez még 14282 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, jégtroll, miksziszi húsgólem. A 133. fordulódban 1117 arany került a bankszámládra. 1150 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/66 szúrófegyverek: 7/49 vágófegyverek: 2/84
ütőfegyverek: 22/14 (+8%) lőfegyverek: 16/20 (+18%) dobófegyverek: 2/68 (+48%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (140%) << bronzpenge (#126) (180%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -6.); tüske (#22) (7 -13.); nyílvessző (#108) (14 .); sallank nyíl (#129) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/49 2. nyomkövetés: 31/77 (+4%) 3. mászás: 5/47
4. csapdakészítés: 9/61 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/12 (+30%) 6. gyógyítás: 42/84
7. titkosírás: 1/60 8. felderítés: 4/32 9. szörnyidomítás: 1/79
10. teológia: 9/59 (+38%) 11. taumaturgia: 8/19 12. versengés: 1/23
13. zene: 1/58 14. szörnyismeret: 7/2 (+22%) 15. vadászat: 14/64
16. bányászat: 10/28

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 4938. karakternek
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
vérfürdető magszim (#148), fabontó szójer (#71), Éjharcosok (#9131), A Pentagramma Testvérisége (#9127), Idő Porszemei (#9130), fémbontó szójer (#150), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) óriáserő (#53) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> élőholt quwarg (#202) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (teljesítve)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
éjviadal (157)
kaszt.kiteljesedés (166)
a lopás büntetése (183)
mest. gerjesztés (184)
kp. varázsenergia (191)
éjharcos védőszent (192)
kasztrop.kitágulás (197)
napfókusz (211)
önismeret (236)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 2 bőrsisak (#57) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
1 ilkin érc (#232) 1 kavadu iszák (#25) 9 óndarab (#85)
1 sallank karom (#128) 18 tüske (#22) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
200 arany (#50) 2 göcsörtös bunkó (#123) 1 kaja (#2)
1 márványkulcs (#245) 1 nektoraf faggyú (#667) 2 pirkit (#153)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(61,-38) piromenyétek (#99)
(62,-38) garokkok (#73), 40. jellempróba, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), nektoraf (#355)
(63,-39) szopógödör (#177), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534)
(64,-40) a 192. labirintus bejárata, Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720), vadász varkaudar (#108), óriás csontváz (#176), trollfa (#80), miksziszi húsgólem (#126), varkaudar mágus (#128)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A Quwargok szaga és erősebb szaga KT-képességek mindig a területnek megfelelő quwargot generálnak, és működnek a Kiégett Földeken.
* - A bénító csapás harcművészeti képesség használati képlete egy kicsit változott. Elsősorban a magasabb HM értékeknél, illetve rákoncentrálva nőtt az esélye, hogy bejöjjön a képesség. Koncentráció nélkül a maximum 20 %-os értéket 88-as harcművészetnél éri el, koncentrálva a maximum 35 %-ot 103-nál.
* - A lőfegyver fejlődés kiírást kiszedtük a fordulókból. Mindenki figyelhette hosszú időn át, hogy van-e valamilyen hiba benne. A továbbiakban ilyen jellegű reklamációt nem tudunk elfogadni.
* - Mostantól a kalandozóharcban 20. szint fölött négyszer annyi tapasztalati pont jár a győzelemért, mint eddig.
* - Mostantól a kalandozóharcban a halhatatlanság másképpen működik, mint szörnyek ellen. A két fél közül csak annak számít a halhatatlansága, akinek nagyobb, és neki is csak annyi %-kal, amennyivel nagyobb az ellenfelénél.

Üzenet küldése a karakternek