26. forduló, Mormon Meteor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. nov. 26. 9h:05'
EZ A 28. JÁTÉKHETED, 27. FORDULÓD
29. játékheted kezdete: nov. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3237
SZÁMLA : XXXX

MORMON METEOR KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [31,-14] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.)

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy drasmólyom lehet. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a drasmólyom testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a drasmólyom testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Belecsipked a drasmólyom a bal karodba és a nyakadba. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 madártollat. (ld. enc.) 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Szörnyen éhezel. (-1 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 129.]

kno 7 képesség-növelés 7
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 bányászat.)
[0 pontot használtál fel, van még 129.]

kt 6 2 elkészíted a 6. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 kőkést. [6 pontot használtál fel, van még 123.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[30,-15] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy. Ez Moisma erdejének keleti határa. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csodabogár. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a csodabogár jobb első lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csodabogár bal oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágójával a csodabogár megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A csodabogár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-1 életerő.) [12 pontot használtál fel, van még 111.]

kt 4 5 elkészíted a 4. tárgyat (5 darabot)
Begyűjtöttél 5 botot. [40 pontot használtál fel, van még 71.]

kt 10 elkészíted a 10. tárgyat
Legyártottál 1 dárdát. [10 pontot használtál fel, van még 61.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy technokolin nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a technokolin testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a technokolin kemény csáprágóját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A technokolin csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 21.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[29,-15] Tovább barangolsz a fák között. Oldalt pillantva, meglátsz egy manilla-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy gyilkos mókus. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a gyilkos mókus jobb hátsó lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gyilkos mókus fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gyilkos mókus harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kaját. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-2 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 9.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol.
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 166 pontot. A következő körben tehát 175 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DRASMÓLYOM (60. SZÖRNY)
Az alacsony és magashegységek nagyra nőtt, struccszerű ragadozó madara vastag tollazatot növesztett a kopár hegyormok közt fújó hideg szelek ellen. Ez a mindig éhes óriásmadár néha még egy-egy kőszáli disznót is elejt, nem beszélve a gyanútlan utazókról, akik a hegyeken akarnak átkelni. "A drasmólyom, mint a legtöbb buta szörny, csak akkor veszélyes, ha éhes - egy jóllakott drasmólyomtól akár 10 lépésre is el lehet sétálni, akkor sem támad meg." (idézet magát megnevezni nem kívánó halbiológustól. Szavahihetőség, szakértelem - ???).

MADÁRTOLL (112. TÁRGY)
Sok madárszerű lényről szerezhetsz tollakat. Ha párnatömésre nem is, esetleg nyílvessző-tollnak jók lesznek.

TECHNOKOLIN BOGÁR (50. SZÖRNY)
Ezeknek a furcsa, erdei bogaraknak nemcsak a hatalmas csáprágója jelent szörnyű veszélyt a magadfajta gyanútlan (??!) utazóra nézve, hanem az a fehér, ragadós anyag is, amelyet ellenfelére szokott köpni. Ez utóbbi nem annyira ártalmas, de szörnyű nehéz levakarni, mert a levegőn azonnal megköt. Vastag kitinpáncélja ellen leginkább az ütőfegyverek hatékonyak.

GYILKOS MÓKUS (29. SZÖRNY)
Az erdők e vérszomjas ragadozója ártatlan külsejével megtéveszti a gyanútlan utazókat. Amikor azonban valakinek a nyakába ugrik ez a csupa fog-karom harapógép, gyakran megváltozik az ember véleménye. Feltéve, ha túléli a támadást. Öreg, tapasztalt vándorok szerint a gyilkos mókus húsa ehető.

KARAKTERLAP

Mormon Meteor, egy kopasz, piros szemű gnóm férfi vagy. Bőröd színe zöld. Ez a 27. fordulód.

Erő: 13 Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 128 cm
IQ: 17 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 4 Menekülés: 35 % Életkor: 109/109 év
Egészség: 13 Életpont: 111/84 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 4 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 72 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 210 TP-t kaptál. Jelenleg 4 218 TP-d van. A következő szinthez még 2 782 TP szükséges. Trófeáid: gyilkos tetű, kaffogó hebrencs.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 6 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 5
lőfegyverek: 2 dobófegyverek: 4

29,35 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 838 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 10
4. titkosírás: 1 5. felderítés: 1 6. vadászat: 4 (+1)
7. bányászat: 6 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 4 mezőre repítsen
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
sünmedve (#33), bolhakutya (#17), szőrlajhár (#141)

Összsúly: 51.03 kg Megterheltség: 141%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 114 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kerek kő (#19) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 bot (#4) 1 dárda (#10) 2 kőkés (#6)
5 madártoll (#112)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

28 29 30 31 32
-16
-15
-14
-13
(29,-15) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), gyilkos mókus (#29)
(30,-15) csodabogár (#755), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), technokolin (#50)
(31,-14) drasmólyom (#60)

Üzenet küldése a karakternek