25. forduló, 27. forduló, Mormon Meteor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. nov. 25. 9h:09'
EZ A 28. JÁTÉKHETED, 26. FORDULÓD
29. játékheted kezdete: nov. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3237
SZÁMLA : XXXX

MORMON METEOR KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [31,-11] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.)

d 44 eldobod a 44. tárgyat
Elhajítasz 1 királygyík bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

d 114 2 eldobod a 114. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 kaktusztüskét. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

d 30 4 eldobod a 30. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 varányszemet. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

kt 221 elkészíted a 221. tárgyat
Legyártottál 1 dobóhálót. [10 pontot használtál fel, van még 157.]

f 221 kísérletezel a 221. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Telik múlik az idő... Gyanús, hogy közelében jársz valamilyen találmánynak, de érzed, hogy valami még hiányzik... Kudarcot vallottál. [Ezt a Feltalálást akkor próbáld újra, ha már tudsz valamit arról, hogy hogyan kell egy szörnyet élve elfogni.] [5 pontot használtál fel, van még 152.]

t 141 1 támadod a 141. szörnyet
FT 141 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

gyk 8 30 gyakorolsz a 8. tárggyal 30 pontért
Apró darabokra versz fél tucat hólyagkaktuszt, gyakorlásképpen. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mélységi grittang került az utadba. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A mélységi grittang a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 122.]

kt 19 10 elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 kerek követ. [10 pontot használtál fel, van még 112.]

kf 18 kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat
Előkészíted a parittyát. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[30,-12] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy acéldarázs lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Nem találtad el. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az acéldarázs bal hátsó lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-1 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 102.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+18 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 62.]

m 1 mozogsz északkeletre
[31,-13] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. (ld. enc.) Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy rőtmanó. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a rőtmanó testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a rőtmanó testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-2 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 52.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 44.]

m 8 mozogsz északra
[31,-14] A dombság átmegy hegységbe. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő móleon nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a móleon testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a móleon bal lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A móleon megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 fémrudat. (ld. enc.) 77 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Szörnyen éhezel. (-2 életerő.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 34.]

tf 4 30 fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] Borzalmasan éhes vagy. (-1 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 4.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ügyes túlélő helyett vakmerő kalandor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 165 pontot. A következő körben tehát 169 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉLYSÉGI GRITTANG (103. SZÖRNY)
A dombok mélyén az ősi mesék szerint több méteres, lomhán mozgó, szőrös testű férgek élnek. Nagyon ritkán esznek csak, de akkor kiadósan. Elrejtőznek ilyenkor egy gyakran használt ösvény alatt, és amikor elhalad valaki felettük, akkor hirtelen kitörnek, óriásira tátva hatalmas pofájukat, és egybe lenyelik az áldozatot. Alkoholos tartalmú nyálukkal képesek tartósítani is az áldozatot, későbbi, szűkösebb időkre. Ezért az alkimisták vadásszák is őket: a speciális eljárással kinyert nyálat spiritusznak hívják. Ha biztosan el akarod kerülni őket, két dolog tehetsz: 1.) szárnyakat növesztesz, 2.) nem jársz dombság felé. A mélységi grittang ellen egyformán jó mindenfajta fegyver.

KRÓMKAKTUSZ (46. NÖVÉNY)
A természet egyik legfurcsább találmánya a krómkaktusz. Felülete nem zöld, hanem fémes csillogású, innét kapta nevét is. Az ó-bölcsek szerint nem a természet, hanem torz mágikus kísérletek szüleménye. Nos, ennek ellenére elég jól eléldegél a természetben. Ha van kőkésed, kivághatsz óvatosan egy téglalap alakú darabot a krómkaktusz sima, kemény bőréből. Ehhez a KT 43 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Így juthatsz TÜKÖRhöz. Férfiak számára a borotválkozáshoz, a nők számára rengeteg egyéb, jóval fontosabb tevékenységhez szükséges. Ezen kívül egyik alapvető komponense a szeksztánsnak.

RŐTMANÓ (55. SZÖRNY)
Ezek a vörös, tüskés gumiszerű bőrrel megáldott lények első pillantásra humanoidnak tűnnek, de a monsterológusok szerint még egy százfogú is közelebb van a humanoidokhoz, mint ez a teljesen furcsa biológiai felépítésű teremtmény. Tény azonban, hogy ez a két méteres lény hatalmas pofonokat tud adni, és feltehetően Téged ez érdekel leginkább. Leghatásosabb fegyver ellene a szúrófegyver.

MÓLEON (68. SZÖRNY)
Ezeknek a kétlábon járó, sáskaszerű teremtményeknek fémesen csillogó, csontvázszerű teste van. Mivel csak két lábukat használják járásra, a maradék négy mind fegyverforgatásra fogható. Nem csoda, hogy kevesen múlják felül őket az átlagos humanoid fegyverforgatók közül. Leginkább hegyvidéken találkozhatsz velük.

FÉMRÚD (104. TÁRGY)
Közelebbről megvizsgálod a móleon hosszú, egyenes gerincét: legnagyobb csalódásodra nem fémből van, hanem csak valamilyen ezüstösen csillogó anyagból. A móleon gerincének van egy sajátossága: képes magához vonzani a vapár tüskéit.

KARAKTERLAP

Mormon Meteor, egy kopasz, piros szemű gnóm férfi vagy. Bőröd színe zöld. Ez a 26. fordulód.

Erő: 13 Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 128 cm
IQ: 17 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 4 Menekülés: 35 % Életkor: 109/109 év
Egészség: 12 Életpont: 111/69 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 4 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 68 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 339 TP-t kaptál. Jelenleg 4 008 TP-d van. A következő szinthez még 2 992 TP szükséges. Trófeáid: gyilkos tetű, kaffogó hebrencs.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 6 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 5 (+1)
lőfegyverek: 2 (+1) dobófegyverek: 4

31,36 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 838 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 10
4. titkosírás: 1 5. felderítés: 1 6. vadászat: 3
7. bányászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
deus ex machinád 4 mezőre repítsen
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
sünmedve (#33), bolhakutya (#17), szőrlajhár (#141)

Összsúly: 36.61 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 117 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaktusztüske (#114) 1 királygyík bőr (#44) 4 kötél (#92)
4 varányszem (#30) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dobóháló (#221) 1 fémrúd (#104) 7 kerek kő (#19)
2 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

29 30 31 32
-15
-14
-13
-12
-11
-10
(30,-12) acéldarázs (#140), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Dornodon oltár
(31,-14) olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), móleon (#68)
(31,-13) Tharr rúnaköve, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), 26. jellempróba, érclelőhely, rőtmanó (#55)
(31,-11) mélységi grittang (#103)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Olimpián eddig nem volt szerepe a butaság árának, így nem is volt ok rá, hogy ne működjön. A manaégetés változása óta azonban lehet szerepe, így megcsináltuk, hogy olimpián és a tesztcsata olimpiai verziójában se működjön. A korábban futatott tesztcsatáknál a manaégetés sebzéséből le kell vonni a varázslat alapárának és a butaság ára beállításának a különbözetét, és akkor a helyes sebzés jön ki.
* - Egy karakternek nem lehet több fejlesztési pontja 32000-nél. Amikor a karakter FNO-ja 30000 fölé megy, akkor erről kap egy figyelmeztetést.

Üzenet küldése a karakternek