174. forduló, 176. forduló, Rókákba Beleordító összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 21. 12h:10'
EZ A 496. JÁTÉKHETED, 175. FORDULÓD
497. játékheted kezdete: okt. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2096
SZÁMLA : XXXX

RÓKÁKBA BELEORDÍTÓ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,104] koordinátán.
Biztonságban, a tolvajoktól, más kalandozóktól, barátoktól, segítséget kérőktől tökéletes védelmet élvezve, bokor alakban pihensz. Egyszercsak megpillantasz egy árnymanót, kezében hatalmas mandibulakasza. Amikor észrevesz téged, megmarkolja Leah-szimbólumát, és vigyorogva felkiált: - Végre egy smirglibokor! - majd kaszáját lengetve neked esik. Kétségbeesetten próbálsz visszaalakulni, de már késő! Nincs elég időd hozzá! A kasza a testedbe mar... Kókadt levelekkel térsz magadhoz a szörnyű rémálomból.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 62 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 18 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+22 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+55 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy részeg kalandozó nyomára bukkansz. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 323.]

* 1. KP: kf 1563 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1563. tárgyat
A fejedre teszed a bozontfonatot. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

fgy felt. gyógyítás parancsok törlése
Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

fm feltételes mászás
Minden fm parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

d 56 13 eldobod az 56. tárgyat (13 darabot)
Elhajítasz 13 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 313.]

ba 225 nem támadod a 225. szörnyet
BA 225 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

m 3 mozogsz délkeletre
[188,105] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Úgy gondolod, hogy a közeledő részeg kalandozó nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a részeg kalandozó bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó fejét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted a részeg kalandozó nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 vasérc, ezenkívül 1 királyi borosüveg. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 21, gyógyulás: 31, összesen: +10 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Dornodon híveié. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Van itt egy fekete mágustorony (643. épület.).
Összeakadsz Suma Surmával. Egy Amélia nyakláncát, egy bronz zinthurg éremet, egy démoni palástot, egy Dühöngő nadrágját, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy káosz szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy lidérckoronát, egy nekrofun medált, egy nekromanta övcsatot, egy ogre övet, egy olimpiai rézmedált, egy örökkévaló jádekövét, egy purifikátor övet, egy q. irtó éremet, egy ryuku függőt, egy ryuku futárcsizmát, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy Xanathal karkötőjét visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy magnetikus praglonc trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy bogyógránát. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: éjfekete, akárcsak a Tiéd.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [8 pontot használtál fel, van még 305.]

v 203 elmormolod a 203. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a mágiafaló varázslatot!
Megérzed a mágiafaló jelenlétét. Az ocsmány teremtmény máris munkához lát! Elszívod a környéken tartózkodók mágikus energiáját. (+670 varázspont.) [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 295.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-32 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 290.]

ek 273 2 8 t. energia kisütése: 273 2 8
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 8 VP-nél kevesebb, 8 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[190,65] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Találsz egy quwarg bolyt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Maitreya Mahagatta egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bűbájlidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[9 pontot használtál fel, van még 281.]

h 1168 8 használod az 1168. tárgyat
Lefőzöl egy adag fokhagymás oldalast. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Elégedetten nyalod meg utána zsíros ujjaidat. (+5 rejtőzködés, +5 nyomkövetés, +5 csapdakészítés, +5 csapdaészlelés, +5 felderítés, +5 vadászat a forduló végéig.) 548 tapasztalati pontot kaptál. [9 pontot használtál fel, van még 272.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

189 190 191
64
65
66
(190,65) quwarg boly (#359), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), bűbájlidérc (#761)

[144,61] Épületek tűnnek fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Arénagödröt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat.

A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Találkozol egy fekete hajú, zöld szemű elf férfival. Sheran kisebb papja. Egy behemót amulettet, egy boszorkánykendőt, egy drakolder gyűrűt, egy füst övet, egy fűzött kagylósort, egy hakamát, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy koponya gyűrűt, egy kotét, egy Luthius karkötőjét, egy mind. kristályát, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy purifikátor övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy tleikan kesztyűt, egy törpe védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. A Pöröly Olimpia ezüst emlékérmét viseli. Ruházatát egy kyorg szolgasárkány trófea, egy bámulatos zombi trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Legnagyobb megdöbbenésedre, jól lát téged! Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Larel Anorien. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 262.]

be 710 165 59 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 60 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy esszenciavédelem [Esszenciavédelem vonja be tested. Egészséged TF-elődött.] és egy hadiszerencse III [Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Egészséged TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 257.]

bb 389 391 2 beraksz a bankba a 389. tárgyat (391 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 szigonyt. Beraksz a bank széfjébe 60 polip szívókát. Beraksz a bank széfjébe 9 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

kb 19 10 kiveszel a bankból a 19. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 kerek követ. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

m 1 4 4 mozogsz északkeletre, délre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[190,65] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Maitreya Mahagatta orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [190,66] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Látsz egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán egyik csápját. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2 476 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 57, gyógyulás: 61, összesen: +4 ÉP}

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Felismered. Ez egy kronotapír. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [190,67] A bozótost dombság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Leah híveié. Észreveszel egy olvasztókemencét. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy márványtorony van. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Krogan, a pusztító. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Krogan, a pusztító ragyás lábszárát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (27 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Krogan, a pusztító testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a Krogan, a pusztító testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Olyan ütéseket kapsz a bal lábadra, hogy azt hiszed, eltört. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Kétfejű csatabárddal néhányszor megcsapod a Krogan, a pusztító testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a Krogan, a pusztító jobb oldalát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A Krogan, a pusztító újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pular kristály, egy aranytű, 4 gyöngymangó és egy aranygyűrű, ezenkívül 1 Krogan buzogánya (ld. enc.). 3 763 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 732, sebződés: 242, gyógyulás: 109, összesen: -133 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [24 pontot használtál fel, van még 233.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[189,68] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy magger közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a magger testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a magger bal lábát. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a magger jobb oldalát. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal néhányszor megcsapod a magger testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted a magger jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A magger szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 028 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 121, gyógyulás: 43, összesen: -78 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +88 életerő.) Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely keletről folyik nyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Eredil. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy patakot. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy ősi csatamező van. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Thargodan csatamező van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [189,69] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy kristálypalota van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy ősi csatamező van. Északnyugatra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 215.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[188,70] Továbbra is síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy ősi csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.


(Továbbmész...) [187,71] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy átokmurgattyú. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan csatamezőt. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [18 pontot használtál fel, van még 197.]

kf 467 291 kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat a 291. tárggyal
Leveszed a kvazár sisakot, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 197.]
Lecsatolod a rinóbőr övet, majd felcsatolod a bíbor erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

be 76 bemész a 76. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. A felfedezés ismerős izgatottsága fut végig rajtad, ahogy a napsütés mögötted marad. Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 192.]

lm 3 8 11 mozogsz 3 8 11
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosót egy másik járat keresztezi. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz! Csak pillanatig habozol, azután lemész. [3. PONT. --> 7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Továbbmész. Egy régi, rozsdás ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [8. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy velociraptor. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a velociraptor bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a velociraptor fejét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Harci kalapáccsal súrolod a velociraptor bal karját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a velociraptor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. (ld. enc.) 1 411 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 21, gyógyulás: 25, összesen: +4 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 kis aranykulcs. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [10. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy óriásféreg van előtted! Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az óriásféreg ízelt testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az óriásféreg bal oldalát. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd az óriásféreg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az óriásféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 106 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 28, gyógyulás: 43, összesen: +15 ÉP}

Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] [36 pontot használtál fel, van még 156.]

dd 551 8 240 eldobod az 551. tárgyat a 8. tárgyat a 240. tárgyat
Elhajítasz 1 dentor bőrt. Elhajítasz 1 szöges bunkót. Elhajítasz 1 kis aranykulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

lm 15 17 17 mozogsz 15 17 17
Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [13. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [14. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [15. PONT.] Hirtelen egy óriásférget veszel észre magad előtt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az óriásféreg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriásféreg farkát. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Harci kalapáccsal többször eltalálod az óriásféreg testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az óriásféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 106 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 28, gyógyulás: 47, összesen: +19 ÉP}

Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [17. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Egyhelyben toporogsz.
[25 pontot használtál fel, van még 131.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 126.]

be 76 bemész a 76. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 121.]

ba 225 nem támadod a 225. szörnyet
BA 225 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

dd 6 64 171 eldobod a 6. tárgyat a 64. tárgyat a 171. tárgyat
Elhajítasz 1 kőkést. Sajnos nincs nálad csontszablya. Sajnos nincs nálad rövid kard. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

lm 4 20 19 mozogsz 4 20 19
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [2. PONT.] Egy keskeny kőlépcső vezet itt lefelé. Előrevilágítasz, majd amikor nem látsz veszélyt, leóvakodsz. [4. PONT. --> 18. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [19. PONT.] Hirtelen egy nandát veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. 17 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a nanda testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Meglengetve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nanda testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd a nanda pikkelyes testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A nanda fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A nanda most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 016 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 20, gyógyulás: 38, összesen: +18 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 bájitalt. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [20. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy óriásféreg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az óriásféreg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriásféreg testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted az óriásféreg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 106 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 30, gyógyulás: 43, összesen: +13 ÉP}

Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [19. PONT.] [25 pontot használtál fel, van még 96.]

lm 905 22 900 mozogsz 905 22 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Folytatod a felderítést. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóban végződik az út. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-22 életpont). Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [22. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy vaskulcs, 150 arany, 1 varázskő, 2 csuklyavirág és 1 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még 86.]

lm 24 901 27 mozogsz 24 901 27
Egy nagyobb terembe érkezel. [19. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [24. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [27. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy óriásféreg lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az óriásféreg testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriásféreg testét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az óriásféreg ízelt testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az óriásféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 106 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 28, gyógyulás: 47, összesen: +19 ÉP}

A fal mellett találsz egy vasalt faládát. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 pszi kő és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. [16 pontot használtál fel, van még 70.]

lm 900 21 26 mozogsz 900 21 26
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [24. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [19. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Egy kis szobába érkezel. [21. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy átokmurgattyú. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az átokmurgattyú nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az átokmurgattyú farkát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megcsapod az átokmurgattyú jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt az átokmurgattyú agyarával a testeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokmurgattyú leken néhány pofont. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 márványkulcsot, 40 aranyat, 1 zafír medalliont (ld. enc.) és 1 borostyán függőt. Egy széles, magas terembe érsz. [19. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [23. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [25. PONT.] Hirtelen egy ragyás burástyát veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (8 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a ragyás burástya bal csápját. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Harci kalapáccsal súrolod a ragyás burástya bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 199 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 18, gyógyulás: 27, összesen: +9 ÉP}

Bah! Egy zsákutcába jutottál! [26. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [35 pontot használtál fel, van még 35.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 30.]

v 181 187 104 elmormolod a 181. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

186 187 188 189 190 191
64
65
66
67
68
69
70
71
72
(187,71) átokmurgattyúk (#225), a 76. labirintus bejárata, Thargodan csatamező (#432), Chara-din rúnaköve, velociraptor (#161), óriásféreg (#171), nanda (#224), ragyás burástya (#111)
(188,70) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 39. jellempróba, Leah oltár
(189,68) magger (#747), márványtorony (#175), patak, oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 41. jellempróba, művészi porolit (#720)
(189,69) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Chara-din monolitja (#534), 38. jellempróba
(190,65) quwarg boly (#359), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), bűbájlidérc (#761)
(190,66) grok-képződmény (#149), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 32. jellempróba, kputtyintó csalán (#247), kronotapír (#286)
(190,67) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), vaskohó (#155), oltár, Leah oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, Krogan, a pusztító (#7001)

[187,104] Épületek tűnnek fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Leah hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)
Összeakadsz El-Fantasticoval. Leah püspöke. Egy álcaruhát, egy bűzölgő csizmát, egy drag'kór fülkarikát, egy ében talizmánt, egy Élet gyűrűjét, egy hakamát, egy Hatalom Karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy kiképzői érdemérmet, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy mihlanil medált, egy mordaith karkötőt, egy nekromanta övcsatot, egy óriás fülbevalót, egy ősi kígyóbőr övet, egy quwarg nyakpántot, egy rémbőr kesztyűt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy troglodita gyűrűt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy gonyolék trófea, egy sünmedve trófea és egy rambó bogár trófea ékesíti. Jobb kezében egy kígyópengét, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is gonosz.
Előveszed a hangszeredet, és csatlakozol a dalához. Meglepve pillant fel, majd gyorsabb, bonyolultabb ritmusra vált. Te igyekszel követni őt a zenében, de ő egyre gyorsul, egyre jobban cifrázza. A végén már képtelen vagy tartani vele a lépst. (+38% zeneszakértelem) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-60 varázspont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [10 pontot használtál fel, van még 20.]

szk 187 765 353 keresed a 187. szörnyet a 765. szörnyet a 353. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy részeg kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 17.]

ef 15 504 energia fejlesztése 15
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 3.]

kf 266 685 kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat a 685. tárggyal
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Lecsatolod a bíbor erőövet, majd felcsatolod a rinóbőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 4. BP: le 1563 0 0 leveszed/lerakod az 1563. tárgyat
Leveszed a bozontfonatot. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Ujjé, személyesen látogat meg Borax egyik adószedője. Elővesz egy listát, motyogva megkeresi rajta a neved, majd közli, hogy 12 arany adóhátralékod van. Halkan szitkozódva, kifizetsz 12 aranyat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 19, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 316 pontot. A következő körben tehát 318 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KROGAN, A PUSZTÍTÓ (7001. SZÖRNY)
Még gyerekkorodban hallottál regéket egy ongóliantról, aki intelligensebb volt társainál, talán még jóindulat is szorult belé. Persze ennek a fele csak legenda, egész pontosan az a fele, ami a jóindulatot illeti. Valóban él a csatornától keletre egy ongóliant, akitől még saját fajtársai is félnek. Állítólag Dornodon akarta felhasználni saját céljaira, ezért látta el ilyen iszonyatos hatalommal, de Krogannak valahogy sikerült kiszabadulnia az isteni befolyás alól. A "pusztító" jelzőt akkor kapta, amikor egyszer megpróbálta porig rombolni Zangroz városát. Bár a helyszínre érkező udvari mágusok segítségével sikerült visszaszorítani az erdők mélyére, de egy kisebb városrészt így is a földdel tett egyenlővé. Most, hogy megpillantottad ezt a gigászt, belátod, hogy a legendák egyáltalán nem túloztak. Hatalmas felsőtestét méteres acéltüskékkel borított bőrvért fedi, kezében pedig három méteres buzogányt lóbál.

KROGAN BUZOGÁNYA (1561. TÁRGY)
El sem hiszed, hogy sikerült legyőznöd Krogant, de hát az ongóliant teste, ami kiterítve fekszik előtted, egyértelmű bizonyíték erre. Miután kifújtad magad, szemügyre veszed a felszerelését. A páncélja túl nagy, még egy trollnak is. A három méteres buzogány viszont jó lehet valamire. A cipelése és forgatása a súlya miatt eléggé nehézkes, épp ezért ha nem vagy troll, neked sajnos nem fog menni. Krogan buzogányának sebzése 5D6+7 (óriások ellen további +6), viszont 20-as szintű ütőfegyver szakértelem alatt képtelenség tökéletesen forgatni.

RAPTOR KAROM (281. TÁRGY)
Miután leölted a velociraptort, veszély nélkül kimetszheted borotvaéles karmait. De hogy pontosan mire tudod használni majd... Ez még a jövő tudományos felfedezése.

ZAFÍR MEDALLION (514. TÁRGY)
A zafír medallion egy fantasztikus szakértelemmel megmunkált zafírkő, egy aprószemű ezüstláncon. Különleges varázserővel és speciális képességekkel nem bír, de gyönyörű ékszer ízléses kalandozók számára. A KF 514 paranccsal viselheted, nyakláncként.

KARAKTERLAP

Rókákba Beleordító, egy kontyos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Chara-din elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 175. fordulód.

Erő: 27 (28) Szint: 27 Merészség: 6/5 Magasság: 162 cm
IQ: 29 Támadás: 39 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 20 (24) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 37/42 év
Egészség: 20 Életpont: 430/451 Jellem: gonosz (241) Tul. pont: 3
Szerencse: 31 (47) Varázspont: 630/206 Pénz: 2471 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 42/29 Pszi pont: 181/286 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1740 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 24 231 TP-t kaptál. Jelenleg 2 029 725 TP-d van. A következő szinthez még 270 275 TP szükséges. Trófeáid: elf mesterharcos, quwarg anyakirálynő, Főmágus. A 161. fordulódban 3081 arany került a bankszámládra. 3204 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/80 ökölvívás: 3/8 vágófegyverek: 10/12
ütőfegyverek: 34/88 (+12%) dobófegyverek: 29/85 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); bumeráng (#249) (13 -14.); bumeráng (#249) max. 1 db (15 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
187,104 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 187,71
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 193
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
JLKzott minoszkúpok: 90, 89, 86, 84, 92, 85, 87, 88, 83, 91, 82

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 197 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/65 (+33%) 2. nyomkövetés: 26/37 3. lopás: 1/8
4. mászás: 12/6 (-400%) 5. csapdakészítés: 19/5 (+7%) 6. csapdaészlelés: 5/39 (+15%)
7. gyógyítás: 18/66 8. titkosírás: 4/26 9. felderítés: 18/25 (+12%)
10. szörnyidomítás: 5/3 11. teológia: 27/2 (+29%) 12. taumaturgia: 38/6 (+37%)
13. szerencsejáték: 5/10 14. versengés: 6/42 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 8/18 (+42%) 17. szörnyismeret: 24/75 (+22%) 18. pszi: *22/100
19. zárnyitás: 14/72 (+43%) 20. vadászat: 4/78 21. vitalitás: 1/71
22. bányászat: 19/70 (+11%) 23. testépítés: 5/71 24. úszás: 4/13
25. főzés: 13/77 (+10%) 26. csapatmunka: 4/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer)
elfogod csontlepkét (#746) szuper hálócsapdával (#274), éjkornist (#228) hurokcsapdával (#217), ekhariont (#232) szuper hálócsapdával (#274)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), vortexmágus (#418) (csak egyszer), smaragdgólem (#417) (csak egyszer), bávatag golombár (#165), taalru (#249), quwarg anyakirálynő (#269) (csak egyszer), varkaudar varázsló (#271) (csak egyszer), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), purifikátor császár (#393), csápos otagi (#395), kronotapír (#286), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) kényszerport (#183, 8 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 8 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (27,29) vámpirizáció (#1) (9924,20) tulajdonságpajzs (#26) láthatatlanság (#76)
esszenciavédelem (#165) hadiszerencse III (#59)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 26, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
kisebb tűzlehelet (#110) >> Pszinapszis (#974) kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> varkaudar behemót (#189) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
izomernyesztés (#33) >> magger (#747) izomernyesztés (#33) >> ryuku futárbérenc (#765)
izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> káoszteknőc (#235) nagyobb tűzlehelet (#150) >> kardfogú fülemüle (#146)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> Zinthurg (#180) nagyobb tűzlehelet (#150) >> szutykos remák (#191)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> lebegő gomba (#39) nagyobb tűzlehelet (#150) >> 27. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 26, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> 27. szintű lényekre pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
gázpajzs (#467) >> ősdentor (#282) védelem sav ellen (#36) >> quwarg anyakirálynő (#269)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) varázsvédelem (#34) >> őrült varázsló (#255)
védelem sav ellen (#36) >> mestervarázsló (#267) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem sav ellen (#36) >> éjkornis (#228)
fehér glóbusz (#47) >> fagyelementál (#644) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Nos lássuk, valóban hajlandó vagy-e egy igazi áldozatra: egy smaragd védőgyűrűt áldozz számomra!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): új. tanya (507): új. szürke kastély (547): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 76. labirintus (193,24). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): többek közt 1092. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 52, 54, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 8, 12, 26, 30, 33, 35, 36, 40, 41, 45, 46, 49, 52.
Kész: 3, 5, 14, 16, 44, 51.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 25 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 64 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 1 dentor bőr (#551) 2 fáklya (#36)
1 fokhagyma (#403) 1 gyógykenőcs (#313) 10 kaja (#2)
1 kőkés (#6) 13 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
60 polip szívóka (#391) 1 szigony (#389) 1 szvó-ektoplazma (#151)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
225 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 aranytű (#272)
3 bájital (#261) 1 borostyán függő (#162) 1 csuklyavirág (#133)
1 galachmit (#310) 4 gyöngymangó (#135) 1 kaktusztüske (#114)
10 kerek kő (#19) 1 királyi borosüveg (#1092) 1 Krogan buzogánya (#1561)
2 mandibulapenge (#125) 1 márványkulcs (#245) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 pszi kő (#248) 1 pular kristály (#239) 6 ragasztó (#83)
1 raptor karom (#281) 1 tudás gyöngye (#522) 4 ugh méreg (#166)
1 varázskő (#305) 3 vasérc (#152) 3 víz (#27)
1 zafír medallion (#514)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

186 187 188
103
104
105
(187,104) Leah oltár, El-Fantastico (6104. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek