175. forduló, 177. forduló, Rókákba Beleordító összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 22. 12h:13'
EZ A 496. JÁTÉKHETED, 176. FORDULÓD
497. játékheted kezdete: okt. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2096
SZÁMLA : XXXX

RÓKÁKBA BELEORDÍTÓ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,104] koordinátán.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 lapkorongot. A teremtés zsákja létrehozott 1 mutáns csontot. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 20 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+56 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy részeg kalandozó nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a részeg kalandozó horpadt páncélját. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Harci kalapáccsal eltalálod a részeg kalandozó jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 14, gyógyulás: 35, összesen: +21 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 321.]

* 1. KP: kf 1563 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1563. tárgyat
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-18 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agybénítás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+4 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Egészséged TF-elődött.
A fejedre teszed a bozontfonatot. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

tno 5 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

kf 467 291 kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat a 291. tárggyal
Leveszed a kvazár sisakot, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 321.]
Lecsatolod a rinóbőr övet, majd felcsatolod a bíbor erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 321.]

ek 7 5 5 t. energia kisütése: 7 5 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 csapdakészítés.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 321.]

m 3 mozogsz délkeletre
[188,105] Továbbmész a város utcáján. Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Dornodon hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hmm, csak egy csapat őrjáratozó katona. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal néhányszor épp csak megérinted az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A 11 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (11 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kétfejű csatabárddal néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona jobb lábát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a 10 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (10 támadástól 93 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kétfejű csatabárddal gyengén megütögeted az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a 8 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (8 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 359, gyógyulás: 0, összesen: -359 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +83 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +86 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +115 életerő.) Van itt egy fekete mágustorony (643. épület.).
Összeakadsz Suma Surmával. Egy Amélia nyakláncát, egy bronz zinthurg éremet, egy démoni palástot, egy Dühöngő nadrágját, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy káosz szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy lidérckoronát, egy nekrofun medált, egy nekromanta övcsatot, egy ogre övet, egy olimpiai rézmedált, egy örökkévaló jádekövét, egy purifikátor övet, egy q. irtó éremet, egy ryuku függőt, egy ryuku futárcsizmát, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy Xanathal karkötőjét visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy magnetikus praglonc trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy bogyógránát. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, akárcsak Neked.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[8 pontot használtál fel, van még 313.]

vps 300 VP spórolása: 300
Félreraktunk, letiltottunk neked 225 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 313.]

vpf 15 VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

v 203 elmormolod a 203. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a mágiafaló varázslatot!
Megérzed a mágiafaló jelenlétét. Az ocsmány teremtmény máris munkához lát! Elszívod a környéken tartózkodók mágikus energiáját. (+670 varázspont.) [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 308.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[187,71] A terep lápos, mocsaras területre vált. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy átokmurgattyú. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy lidércúr ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[8 pontot használtál fel, van még 300.]

dd 15 56 8 eldobod a 15. tárgyat az 56. tárgyat a 8. tárgyat
Elhajítasz 3 vadász tatu bőrt. Elhajítasz 4 mákrózsa virágot. Elhajítasz 1 szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

be 76 bemész a 76. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 295.]

lm 5 31 36 mozogsz 5 31 36
Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kereszteződéshez érkeztél. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [5. PONT. --> 28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mész tovább, előre. [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [31. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 35. PONTRA. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [36. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [30. PONTON vagy.] [30 pontot használtál fel, van még 265.]

lm 34 44 mozogsz 34 44
A fenébe! Egy zsákutca. [34. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [43. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [44. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [30. PONTRA.] [10 pontot használtál fel, van még 255.]

lm 32 38 42 mozogsz 32 38 42
Az út véget ér - egy zsákutca! [32. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [37. PONTON.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [38. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [41. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [42. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [30. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 240.]

lm 33 40 42 mozogsz 33 40 42
Az út véget ér - egy zsákutca! [33. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [39. PONTON vagy.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [40. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [41. PONTON vagy.] A fenébe! Egy zsákutca. [42. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [30. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 225.]

lm 28 6 51 mozogsz 28 6 51
Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [29. PONT.] Majdnem elkerülöd a sötét szegletben megbúvó lépcsőt. Magad előtt világítva lassan fellépkedsz rajta a fenti szintre. [28. PONT. --> 5. PONT.] Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz. Lemész. [6. PONT. --> 58. PONT.] Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [45. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A szűk járat megint csak kanyarodik. [46. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy újabb kanyarnál vagy. [47. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út ismét kanyarodik. [48. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A szűk járat megint csak kanyarodik. [49. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út ismét kanyarodik. [50. PONT.] Innét egy lépcső vezet lefelé. Ügyelve, hogy meg ne csússzál, lecammogsz. [51. PONT. --> 52. PONT.] [50 pontot használtál fel, van még 175.]

lm 55 55 55 mozogsz 55 55 55
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [53. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [54. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy átokmurgattyú lakik itt. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 53. pontnál vagy. Egy nagyobb terembe érkezel. [54. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy átokmurgattyú lakik itt. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 53. pontnál vagy. Egy nagyobb terembe érkezel. [54. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy átokmurgattyú lakik itt. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 53. pontnál vagy. [20 pontot használtál fel, van még 155.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 150.]

lm 57 57 mozogsz 57 57
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

fkt 6 1 felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

m 3 mozogsz délkeletre
[188,72] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Felismered. Ez egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 142.]

h 1168 16 használod az 1168. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 8 arany! (+4 szerencse.) 548 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 141.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 146.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 151.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[189,73] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Észreveszel egy kihívás tornyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ó! Hiszen ez egy bűbájlidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Továbbmész...) [190,74] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tyrannoszaurusz rex. Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 130, gyógyulás: 72, összesen: -58 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Thargodan csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [191,75] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Chara-din híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Harci kalapáccsal súrolod a kputtyintó csalán egyik csápját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 2 476 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 61, gyógyulás: 66, összesen: +5 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy áeratikus hasnyák. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gyóntatás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az áeratikus hasnyák egyik karját. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Harci kalapáccsal megcsapod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 20 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 40, gyógyulás: 30, összesen: -10 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 127.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[192,75] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy kihívás tornyát. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy friss csatamező van. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Északra egy friss csatamező van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy ekharion jelenlétét jelzi. Előkészíted a kötelekből font dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. Jajaj, nem sikerült! Hogy kerülhette ki ez az ekharion a jó kis csapdádat? Lehet, hogy te voltál ügyetlen. De az is lehet, hogy a szörny volt túl tapasztalt... No sebaj, majd legközelebb! Lógó orral bontod szét a csapdát. Később, amikor újra józanul tudsz gondolkodni a borzalmas kudarc után, rájössz, hogy sem a szakértelmeddel, sem a lény éberségével nem volt hiba: egyszerűen ezzel a fajta csapdával lehetetlen ezt a lényt elfogni. [Az értelmetlen FOG parancs törölve.] [7 TVP-t emésztett fel ez a móka.]


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kőkést. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [193,75] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy friss csatamező van. Északnyugatra egy friss csatamező van. Északra egy kihívás tornya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ekharion. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az ekharion fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (19 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd az ekharion fejét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod az ekharion testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 39 aranyat. 1 911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 56, gyógyulás: 39, összesen: -17 ÉP}


(Továbbmész...) [194,75] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Észreveszel egy kazmárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

[34 pontot használtál fel, van még 93.]

m 1 mozogsz északkeletre
[195,74] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy Raia szent lovagja. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[8 pontot használtál fel, van még 85.]

kut 50 50 kutatsz 50 pontért
Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal karját. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Meglengetve a kétfejű csatabárdot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya bal karját. (5 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a Chara-din fattya jobb karját. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A 9 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (9 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya nyakát. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Harci kalapáccsal súrolod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A 4 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 747, sebződés: 71, gyógyulás: 108, összesen: +37 ÉP}

Nos, ennyit erről! Kiváló mestere vagy a csúszómászók irtásának. Most pedig ásni tovább! Nincs itt semmi, csak átok és dögletes levegő! Azért még próbálkozol kicsit. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya fejét. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (8 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Kétfejű csatabárddal párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted a Chara-din fattya testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A 3 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 3 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 671, sebződés: 76, gyógyulás: 96, összesen: +20 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védett meg.) Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a pszi őselementál bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 127 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 46, gyógyulás: 30, összesen: -16 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Tguarkhan védelmezi a vadászterületét.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 25 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a Tguarkhan jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Tguarkhan kutyafejét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Harci kalapáccsal megütöd a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rejtőköpeny, egy igazgy. fülbevaló, egy aranytű és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 585 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 81, gyógyulás: 29, összesen: -52 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 gyöngysor. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt! Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [50 pontot használtál fel, van még 35.]

szk 345 765 244 keresed a 345. szörnyet a 765. szörnyet a 244. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ork sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

kf 266 685 kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat a 685. tárggyal
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 35.]
Lecsatolod a bíbor erőövet, majd felcsatolod a rinóbőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

ef 15 504 energia fejlesztése 15
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 0.]

ftv 110 221 felt. tám/véd. varázslat a 110. varázslatot a 221. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 10. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: le 1563 0 0 leveszed/lerakod az 1563. tárgyat
Leveszed a bozontfonatot. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlik az üstben főzött étel hatása. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 11, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 317 pontot. A következő körben tehát 316 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AGYBÉNÍTÁS (114. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG)
Az Agybénítás egy igen hatékony mentális támadás. Néhány másodperces koncentrációval elektromos kisüléshez hasonló "sokkot" okozhatsz az ellenfél agyában, így, ha nem dob egy sikeres mentődobást, vagy nem rendelkezik Pszi-Acéltoronnyal vagy valamilyen egyéb védekező képességgel, nem lesz képes dobó/lőfegyverét használni (ill. szörnyeknél a harc eleji speciális képességét). Az agybénítás 10 pszi pontba kerül, és a többi Támadó / Védekező képességhez hasonlóan a TV és FTV parancsokkal használhatod.

KARAKTERLAP

Rókákba Beleordító, egy kontyos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Chara-din elsőáldozója vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 176. fordulód.

Erő: 27 (28) Szint: 27 Merészség: 6/5 Magasság: 162 cm
IQ: 29 Támadás: 35 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 20 (24) Védekezés: 42 Menekülés: 30 % Életkor: 37/42 év
Egészség: 20 Életpont: 431/409 Jellem: gonosz (242) Tul. pont: 2
Szerencse: 32 (41) Varázspont: 630/630 Pénz: 2604 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 42/26 Pszi pont: 185/19 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1749 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 946 TP-t kaptál. Jelenleg 2 049 671 TP-d van. A következő szinthez még 250 329 TP szükséges. Trófeáid: elf mesterharcos, quwarg anyakirálynő, Főmágus. A 161. fordulódban 3081 arany került a bankszámládra. 3204 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/80 ökölvívás: 3/8 vágófegyverek: 10/12
ütőfegyverek: 34/97 (+9%) dobófegyverek: 29/93 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); bumeráng (#249) (13 -14.); bumeráng (#249) max. 1 db (15 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
195,74 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 195
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
JLKzott minoszkúpok: 90, 89, 86, 84, 92, 85, 87, 88, 83, 91, 82

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 197 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/20 (+55%) 2. nyomkövetés: 26/37 3. lopás: 1/8
4. mászás: 12/6 5. csapdakészítés: 24/12 (+507%) 6. csapdaészlelés: 5/39
7. gyógyítás: 18/66 8. titkosírás: 4/26 9. felderítés: 18/51 (+26%)
10. szörnyidomítás: 5/3 11. teológia: 27/23 (+21%) 12. taumaturgia: 38/20 (+14%)
13. szerencsejáték: 5/10 14. versengés: 6/42 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 8/18 17. szörnyismeret: 25/8 (+33%) 18. pszi: 23/3 (+3%)
19. zárnyitás: 14/72 20. vadászat: 4/78 21. vitalitás: 1/71
22. bányászat: 20/3 (+33%) 23. testépítés: 5/71 24. úszás: 4/13
25. főzés: 13/87 (+10%) 26. csapatmunka: 4/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer)
elfogod csontlepkét (#746) szuper hálócsapdával (#274), éjkornist (#228) hurokcsapdával (#217)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), kputtyintó csalán (#247), korinthai amőba (#420), halálhozó (#419), vortexmágus (#418) (csak egyszer), smaragdgólem (#417) (csak egyszer), bávatag golombár (#165), taalru (#249), quwarg anyakirálynő (#269) (csak egyszer), varkaudar varázsló (#271) (csak egyszer), varkaudar hadúr (#270) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761), purifikátor császár (#393), csápos otagi (#395), kronotapír (#286), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) kényszerport (#183, 8 VP)
a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP) rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP)
álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 12 vp; taumaturgia: 8 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (27,29) vámpirizáció (#1) (9915,20)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
kisebb tűzlehelet (#110) >> Pszinapszis (#974) nagyobb tűzlehelet (#150) >> varkaudar behemót (#189)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> magger (#747)
izomernyesztés (#33) >> ryuku futárbérenc (#765) izomernyesztés (#33) >> kronokukac (#285)
izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248) villámcsapás (#50) >> káoszteknőc (#235)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> kardfogú fülemüle (#146) nagyobb tűzlehelet (#150) >> Zinthurg (#180)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> szutykos remák (#191) nagyobb tűzlehelet (#150) >> lebegő gomba (#39)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> 27. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> 27. szintű lényekre pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258)
gázpajzs (#467) >> ősdentor (#282) védelem sav ellen (#36) >> quwarg anyakirálynő (#269)
védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181) varázsvédelem (#34) >> őrült varázsló (#255)
védelem sav ellen (#36) >> mestervarázsló (#267) fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem sav ellen (#36) >> éjkornis (#228)
fehér glóbusz (#47) >> fagyelementál (#644) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Nos lássuk, valóban hajlandó vagy-e egy igazi áldozatra: egy smaragd védőgyűrűt áldozz számomra!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): új. tanya (507): új. szürke kastély (547): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 76. labirintus (193,24). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): többek közt 1092. tárgyat kell leadnod. kémhálózat (744): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 33, 34, 35, 36, 50, 51, 52, 54, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 134, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 8, 12, 26, 30, 33, 35, 36, 40, 41, 45, 46, 49, 52.
Kész: 3, 5, 14, 16, 44, 51.

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 34 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 fáklya (#36) 1 fekete gyöngy (#99)
3 gyógykenőcs (#313) 1 kaja (#2) 4 mákrózsa virág (#56)
1 rókafarok (#124) 2 sáfránypor (#211) 1 szvó-ektoplazma (#151)
3 vadász tatu bőr (#15) 1 vas dobónyíl (#189) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
133 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 ezüst nyaklánc (#117)
2 gyöngysor (#192) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 kőkés (#6)
1 kristálygömb (#265) 1 lapkorong (#80) 1 mutáns csont (#331)
6 ragasztó (#83) 1 rejtőköpeny (#277) 1 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196
70
71
72
73
74
75
76
(187,71) a 76. labirintus bejárata, Thargodan csatamező (#432), Chara-din rúnaköve, átokmurgattyúk (#225), lidércúr (#252)
(188,72) bűbájlidérc (#761), 49. jellempróba
(189,73) kihívás tornya (#502), oltár, 37. jellempróba, bűbájlidérc (#761)
(190,74) tyrannoszaurusz rex (#160), kihívás tornya (#502), Sheran oltár
(191,75) 31. jellempróba, Chara-din oltár, kputtyintó csalán (#247), áeratikus hasnyákok (#243)
(192,75) 49. jellempróba, érclelőhely, ekharionok (#232)
(193,75) Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, ekharion (#232)
(194,75) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Leah oltár, 36. jellempróba, érclelőhely
(195,74) Thargodan csatamező (#432), Leah oltár, régészeti lelőhely (#1208), 32. jellempróba, Raia szent lovagja (#239), Chara-din fattya (#236), pszi őselementál (#258), Tguarkhan (#212)

Üzenet küldése a karakternek