37. forduló, 39. forduló, Vladamir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. nov. 29. 18h:02'
EZ A 81. JÁTÉKHETED, 38. FORDULÓD
82. játékheted kezdete: dec. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2082
SZÁMLA : XXXX

VLADAMIR KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,73] koordinátán.
Brynhildur átadott neked a 1. napon 10 TU-t.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy pókvadász nyomára bukkansz. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pókvadász testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a pókvadász testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 197.]

ek 116 80 5 t. energia kisütése: 116 80 5
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerőd 80 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

d 56 20 eldobod az 56. tárgyat (20 darabot)
Elhajítasz 15 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

ek 7 13 2 t. energia kisütése: 7 13 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 szörnyismeret.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 197.]

flh 1 22 1 felt. lőfegyver haszn. 1 a 22. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 1 22 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

flh 10 22 1 felt. lőfegyver haszn. 10 a 22. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 10 22 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[94,74] Fák, mindenütt csak fák. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy liumbe közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Itt csata lesz.

A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (8 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször eltalálod a liumbe testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a liumbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A liumbe nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval épp hogy eltalálod a liumbe kunkorgó nyelvét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a liumbe testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A liumbe meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A liumbe nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}


(Továbbmész...) [95,75] Az erdőt dombvidék váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Találsz egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szeppent rákfatty lehet. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty jobb hátsó lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a szeppent rákfatty jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szeppent rákfatty, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis halálmadár trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes szeppent rákfatty trófeát. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+8 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+6 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [96,76] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy nukleáris cickány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a nukleáris cickány nyakát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a nukleáris cickány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány jobb első lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a nukleáris cickány jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+8 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+10 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+5 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+3 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [68 pontot használtál fel, van még 129.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[97,77] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. A következő pillanatban fülig mersz egy fekete, gyanús állagú iszappal teli veremben. Csak nem egy szopógödör? Kétségbeesetten markolsz a gödör szélébe, és minden erődet megfeszítve, kikapaszkodsz. A baj azonban már megesett! [-1 max. varázspont.] Köpködsz, és homokot szórsz a gödörre, mire az lassan újra eltűnik. Morogva továbbindulsz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy acéldarázs. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az acéldarázs testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod az acéldarázs bal középső lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az acéldarázs farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [98,78] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nektoraf. (ld. enc.) {max. életpontja: 71-82.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nektoraf bal lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a nektoraf nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a nektoraf testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a nektoraf testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Látsz egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
Találkozol egy lila, tüsi hajú, szemüveget viselő alakváltó férfival. Bőre mélykék és nagyon rücskös. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez a jelkép vonzza tekintetedet az ezüstösen csillogó páncélos lovag felé, akiből sugárzik az ősi istenek ereje. Fairlight eljövendő papja. Egy bronz zinthurg éremet, egy cetbőr válltömést, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy kígyóbőr övet, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. éjkövét, egy q. pusztító medált, egy roxati üvegszemet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy tépett lobogót, egy topáz erényövet, egy trix amulettet, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy Rém trófea, egy északi tűzsárkány trófea és egy ezerszemű bestia trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: A viharfellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy teriád lándzsát, bal kezében egy angolna szálkát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. Málhásállata egy csillagapród.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ketál. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [99,79] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Beugrasz egy kapualjba. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy útonálló volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Egy nagy, vályogtéglákból felépített szögletes épület magasodik az út fölé. A nyitott ajtó fölött táblát látsz: "FEGYVERMESTER". Odabentről fegyvercsörgés hallatszik. (573. épület.)
Egy magas, éjfekete kőből épült torony magasodik egy kisebb domb tetején. A szűk, koponyát formázó kopogtatóval ellátott kapu mellett merev tekintetű gargoyle szobrok formáznak félelmetes és riasztó ajtókeretet. Ablakot csak nagyon magasan látsz, ott is csak néhány szűk rést. Közeledtedre a több mint tíz ember magasságban levő eresz alól denevérek röppennek fel. Elképzelésed szerint itt valamilyen nagyhatalmú mágus kell, hogy lakjon! (598. épület.)
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfival. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges.
Összeismerkedtek. Az ő neve McSivaat. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [24 pontot használtál fel, van még 105.]

m 3 mozogsz délkeletre
[100,80] Még mindig a városban vagy.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Találkozol egy fekete hajú, félszemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight fanatikusa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Hátasa egy idomított spagulár. Málhásállata egy hegyi szamár. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Fifikás Smug. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Találkozol egy vörös, copfos hajú, zöld szemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre teljesen fehér! Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Veres Tramman. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
Találkozol egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy q. rohamosztagos trófea díszíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Holmiját egy zombi cipeli. {legmagasabb egyéb szakértelme: csapdakészítés (96).} Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Alaran. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [8 pontot használtál fel, van még 97.]

ea 8 1 eladod a 8. tárgyat 1
Eladtál 1 szöges bunkót. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

ve 15 8 megveszed a 15. tárgyat 8
Vásároltál 8 vadász tatu bőrt. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

ve 198 1 megveszed a 198. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[99,80] Továbbmész a város utcáján. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. (ld. enc.) Észreveszel egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sörsátrat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. "

(Továbbmész...) [98,79] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Aki eme épületben barátokra lel, a pokol tüzén örökre égjen el! Ez Ved-Smillon házi átka. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

A főúttól jobbra egy fenyegetően sötét, gonosz lényeket ábrázoló szobrokkal dekorált épületet látsz. Egy kastély és egy templom keresztezésére emlékeztet leginkább - aha, egy kastplom! A függönyök mind be vannak húzva annak ellenére, hogy fényes nappal van. A falhoz közel rossz szag terjeng. A főkapu fölött egy rézlemezt látsz, rajta a felirattal: "NODONROD BARÁTI KÖR, A SZEGÉNYEK TÁMOGATÁSA". (570. épület.)
[16 pontot használtál fel, van még 81.]

be 570 bemész az 570. épületbe
Odamész az ajtóhoz, és bekopogtatsz. Egy sötét csuhás alak nyit ajtót, arcát innét nem látni. Ahogy végigmér téged, megpróbálsz a csuklya alá belesni, de sikertelenül. Halk, reszelős hangon szólal meg: - Lépj beljebb, kedves látogató! - majd beljebb vezet. Ódon bútorok sejlenek fel a homályban, a földön vastag porréteg. A szobán egy macska méretű patkány szalad végig. Megborzongasz. Beléptek egy még sötétebb és homályos szobába. Egy asztalt látsz, túlsó végén egy meghatározhatatlan alakú és külsejű valami ül. Ahogy ránézel, feléd int valamivel, ami akár a keze is lenne. - Foglalj helyet! - hangja mély, parancsoló, emberinek tűnik. Lehuppansz az asztal innenső végénél álló székre. Ahogy beszélgetni kezdtek, kiderül, hogy a ház ura szívesen alkalmazna segítőket, akik leveszik a teher egy részét a Szegényeket Segítő Nodonrod Baráti Kör válláról, persze megfelelő juttatás ellenében. Készségesen ajánlkozol. Az éhezők számára gyűjtünk ruhát, télire. Ehhez nagy szükség lenne néhány vadász tatu bőrre! (Szám szerint nyolc darabra.) Innen északra van egy vad tatu fészek, ott be tudod gyűjteni a szükséges mennyiséget. Elhagyod a kastplomot. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyakat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
- Kitűnő! - mondja. - Tehát sikerrel jártál. Jutalmad nem marad el! [120 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 10 arany.] A környéket gonosz trikornisok fosztogatják. A vezérüket látták már a várostól délnyugatra, délre és délkeletre is. Hozd el nekünk a szarvát, bizonyítva, hogy a jó oldalt szolgálod! [Megjegyzés: ennek a küldetésnek a teljesítéséért 3 gonoszságpont jár.] Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 76.]

m 3 mozogsz délkeletre
[99,80] Folytatod sétádat a házak közt.

Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sörsátrat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " [8 pontot használtál fel, van még 68.]

be 50 bemész az 50. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

lm 3 5 15 mozogsz 3 5 15
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

lm 15 15 15 mozogsz 15 15 15
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 68.]

f 153 kísérletezel a 153. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Lázasan töröd a fejed... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz vas fejpántot. (ld. enc.) 117 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 58.]

ef 10 501 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 2.]
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Ráébredsz, hogy milyen módon bővíthetnéd cselekvésteredet. (ld. enc.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 178 pontot. A következő körben tehát 180 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LIUMBE (349. SZÖRNY)
A liumbék az erdők mélyén élő, növényszerű lények. Leginkább egy óriási, színpompás virágra hasonlítanak, amely halálos csapdává válik, aki elég közel megy hozzá, hogy megcsodálja. Mérges gázzal elbódítja, majd csápjaival és nyelvével pillanatok alatt magához ragadja áldozatát, és elevenen megemészti! Szerencsére, a liumbe igencsak korlátozott helyváltoztatásra képes csak, ezért könnyű előle elszaladni, ha idejében felfigyelsz a veszélyre. Ha mégis a harcot választod, nos, természetesen a vágófegyver a legpraktikusabb ellene.

SZEPPENT RÁKFATTY (186. SZÖRNY)
A dombvidékek szerény lakója ez a kutya méretű, rákollójú, gyíktestű, páncélos szörnyecske. Napközben általában egy szikla hűvösében húzódik meg, de éjszaka életre kél, vadászatra indul. Különös váladékot köp ellenfeleire, amely gyorsan megszilárdul, acélkemény börtönbe zárva a célpontot. Vigyázz, ha a váladék valamelyik tárgyadra fröccsen, hasonlóképp hasznavehetetlenné válhat, mint a technokolin bogár esetében! A szeppent rákfatty kemény páncélja ellen leginkább az ütőfegyver használható.

RÁKFATTY VÁLADÉK (333. TÁRGY)
Ez az, megvan mire jó a huhogó bibe! Egy népmese szerint a szegény vándorlegény úgy teljesítette a királytól kapott (mindenki által lehetetlennek tartott) feladatot, miszerint hozzon a rákfatty váladékából és borotválja meg vele az udvari varázslót, hogy a váladékot huhogó bibébe fogta fel, és annak különös belső anyaga megakadályozta, hogy a váladék megszilárduljon. Egy huhogó bibébe 12 csepp rákfatty váladék fér.

NUKLEÁRIS CSATACICKÁNY (155. SZÖRNY)
A nukleáris csatacickány egyike a termomágikus háború után létrejött torzszülött mutánsoknak. Az egykori birodalmi csatacickányokból kifejlődött óriás méretű példányok nemcsak természetes támadási metódusaikkal jelentenek veszélyt: romlott testükből állandó sugárzás árad, amely nemcsak a sejteket roncsolja, hanem esetenként néhány aranyadat is korrodálhatja. Szerencsére, nukleáris csatacickányok csak síkságon fordulnak elő, így el lehet őket tudatosan kerülni. Egy dolog van, amiért esetleg mégis megéri vadászni rá: a gyomrában gyakran pirkit képződik.

NEKTORAF (355. SZÖRNY)
Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak. Különleges regenerációs képességük miatt nagyon nehéz őket elpusztítani, viaszos testükről a szúrófegyver könnyedén lecsúszik, további problémákat eredményezve - talán az vágófegyver a legjobb választás.

VLAGYIMIR SZOBRA (433. TÁRGY)
Ez egy gigantikus, majd négy méter magas emlékmű, amelyet a Zan Rendjének tagjai emelték tiszteletük jeléül mesterük számára. (A szobrot persze bárki építheti, nemcsak a KT tagja.) A hatalmas alak a legendás kalandozó élethű szobra, fekete gránitkőből kifaragva. A munka részben a kő összegyűjtéséből, részben - a megfelelő talentummal megáldott vezető útmutatásai alapján végzett - faragásból áll. A szobor teljes felépítése összesen 4000 TVP-t igényel, és minden, építkezésre költött 20 TVP-nek van jelentősége (tehát 19 TVP-nyi építéstől a munka semmit sem halad). Ha a szobor teljesen elkészül, a Zan Rendjének tagjai dupla mennyiségű varázspontot regenerálnak, ha a szobor tövében táboroznak.

VAS FEJPÁNT (408. TÁRGY)
Elegáns fejrevalót kovácsolhatsz vasból, amely ugyan nem véd annyira, mint a vassisak, de sokkal könnyebb és elegánsabb is. A vas fejpánt elkészítéséhez egy vaskohónál, kőkalapács segítségével, 3 vasércből és 6 pirkitből kovácsolj csinos, míves szegecseket és lapokat, és erősítsd őket egy tatubőrre. Mindez 30 TVP-be kerül. A vas fejpánt 3-al növeli a védettségedet. A vas fejpánt elkészítése némi szakértelmet is igényel: legalább 4-es bányászat szakértelmet! (Hölgyek: a pántot készíttessétek el szívetek törpéjével!)

MANIPULÁCIÓK TEVÉKENYSÉGPONTTAL
Biztosan megesett már, hogy nagyon szeretted volna, hogy az UL vége felé levő parancsok közül valamelyik mindenképpen teljesüljön, de a TVP-t persze elvitték addigra a feltételes parancsok. Nos, ennek megoldására kapsz most két új parancsot.
A Tevékenység Pont Spórolása: TPS <TVP> paranccsal letilthatsz valamennyit a rendelkezésre álló TVP-idből. A soron következő parancsok csak a maradékból gazdálkodhatnak. Később, az olyan parancs előtt, amelynek végrehatását mindenképp szeretnéd, szabadíts fel a Tevékenység Pont Felszabadítása: TPF <TVP> paranccsal annyi TVP-t, amennyire szükség van. Vigyázat, a kör végén az összes letiltott TVP automatikusan felszabadul (tehát nem vihetsz át a következő körre letiltott TVP-t.)
Példa: 1. parancsnak kiadod TPS 15 parancsot, 10. parancsnak TPF 10, 11. M 2 (így a mozgás közben sem feltételes lopás, sem gyógyítás, sem egyéb nem hajtódhat végre) majd 12. TPF 5 végül 13. BE 540.
[Megjegyzés: 900 TVP-nél többet nem tehetsz félre a paranccsal.]

TÖBB MINT 20 PARANCS
Bizonyára gyakran előfordult már, hogy az UL-en elférő húsznál több parancsot szerettél volna kiadni. Ilyenkor két lehetőséged van: jobban átgondolod, hogyan lehetne a leírt dolgokat kevesebb parancsból megadni, vagy kihúzol néhány kevésbé fontos parancsot, amelyek kiadása ráér a következő körben. Monstantól azonban van még egy lehetőséged - az ún. kezdeti és befejezési parancsok használata.
A 20-nál több parancsra az esetek 90%-ában olyan parancsok miatt van szükség, amelyeket minden körben kiadsz. Ilyenek az egyre szaporodó varázslatok, a csapdaállítás, esetleg a viselkedés. Mostantól megadhatsz maximum 5 parancsot, amely mindig végre fog hajtódni a forduló elején, a táborbontás és az első, az UL-en megadott parancs között (kezdeti parancsok), és max. 5 parancsot, amely a forduló végén, az UL-en szereplő UTOLSÓ UTASÍTÁS UTÁN hajtódik végre (befejezési parancsok).
Ha kiadod a Kezdeti Parancs Berakása: KPB parancsot, akkor az UL-en következőnek szereplő parancs végrehajtódik, ÉS tárolásra kerül. A Befejezési Parancs Berakása: BPB hatására a következő parancs végrehajtódik, és a következő fordulótól kezdve minden forduló végén végrehajtásra kerül. A K.P. Kivétele: KPK <sorszám> hatására a K.P. lista megadott helyén álló parancs törlődik (tehát NEM az a parancs, amelyiket az UL-en a következő sorba írsz). Vigyázat, ha több parancsot törlünk egyszerre, a törölt utániak sorszáma értelemszerűen eggyel lecsökken! A KPK 6 hatására az összes Kezdeti Parancs törlődik. Hasonló a BPK parancs működése is.
Lehetőség van arra, hogy a KPB és a BPB parancsoknál megadjál egy 1-5 közötti paramétert - a következő parancs pontosan ennyiedik helyre fog bekerülni a KP és BP listán (ha már van legalább ennyi parancs abban a listában). Néha ugyanis ennek az 5-5 parancsnak a sorrendje is fontos lehet. Figyelem! Ha már öt KP ill. BP parancsod van, és egy újabbat akarsz beszúrni, akkor egyet előtte ki kell törölnöd!
Néhány példa arra, hogy milyen parancsokat érdemes a KP listába rakni: TPS, egy körig tartó varázslatok elmondása, VI, balkezes fegyver kézbevétele. Példák a BP listára: Csapdaállítás, tulajdonságfejlesztés, VI, balkezes fegyver helyett értékes tárgy bal kézbe vétele, táborozás alatt érvényes varázslatok felrakása.

KARAKTERLAP

Vladamir , egy fekete hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 38. fordulód.

Erő: 15 Szint: 12 Merészség: 5/5 Magasság: 189 cm
IQ: 16 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 10 (11) Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 149/49 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 3
Szerencse: 20 (21) Varázspont: 71/4 Pénz: 33 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 12/2
Eddig összesen 224 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 028 TP-t kaptál. Jelenleg 30 471 TP-d van. A következő szinthez még 2 529 TP szükséges. Trófeáid: bibircsók-óriás, karmos tankány, szeppent rákfatty.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 15/90 (+23%) lőfegyverek: 12/42 (+12%) dobófegyverek: 2/56

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << szöges bunkó (#8) << orgyilkos tőr (#225)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -9.); tüske (#22) max. 1 db (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
99,80 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 100

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 183 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/30 (+11%) 2. nyomkövetés: 2/69 3. mászás: 5/81 (+5%)
4. csapdakészítés: 4/81 5. csapdaészlelés: 1/27 6. gyógyítás: 13/4 (+18%)
7. titkosírás: 1/22 8. felderítés: 1/27 9. teológia: 2/60 (+24%)
10. taumaturgia: 1/68 11. versengés: 1/7 12. zene: 1/0
13. szörnyismeret: 3/24 (+224%) 14. vadászat: 1/46 15. bányászat: 2/28

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 45% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
mászol max. 999 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
manaelementál (#290) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 50)
manifesztátor (#124), süvítő rája (#113), fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), Quirov (#975), törpemammut (#115), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 2 vp; taumaturgia: 5 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> garokk (#73) tüskepajzs (#30) >> sörényes ubuk (#89)
tüskepajzs (#30) >> alpesi tehén (#91)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Shaddar) (539): új. cseréptetős torony (549): kész. sötét kastplom (566): többek közt 198. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 41, 42.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 18 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 210 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * láncing (#222)
1 mászókarom (#78) 1 tankány karom (#237) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 fúvócső (#20) 1 * harci kalapács (#174) 2 * kerek kő (#19)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 3 orgyilkos tőr (#225)
2 * parittya (#18) 3 rézgolyó (#343) 16 tüske (#22)
20 ubuk tüske (#131) 1 * vasalt bunkó (#181)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 arany karperec (#194) 1 * beholderfej medál (#1209) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
3 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74) 2 + deus ex machina (#1)
3 fáklya (#36) 3 furulya (#233) 3 gyógykenőcs (#313)
15 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 2 kötél (#92)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 olló (#335)
3 rézkulcs (#75) 1 szeksztáns (#32) 1 tüskecsapda (#242)
2 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 21]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10]
6 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 72]
3 vizestömlő (#3) [bennük 60 korty víz (#27), fér még: 0]
2 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 40]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 acélpengőke (#231) 19 álompor (#396) 4 amniosz (#203)
6 aurach fog (#657) 2 bordacsont (#16) 3 csuklyavirág (#133)
24 drótszőr (#37) 2 evaporőr háj (#105) 1 grákóbőr (#41)
4 halcsont (#390) 3 kreiton esszencia (#892) 4 lajhár csont (#236)
24 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 2 mandibulapenge (#125)
3 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116) 4 óndarab (#85)
7 pirkit (#153) 1 rákpáncél (#97) 3 rézdarab (#70)
1 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29)
9 sünmedve tüske (#14) 2 szárnyas hernyó (#69) 6 tigroszlán fog (#63)
4 varányszem (#30)

Összsúly: 47.72 kg Megterheltség: 74%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 90 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 1 kaja (#2)
15 mákrózsa virág (#56) 1 szöges bunkó (#8) 4 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 3 rákfatty váladék (#333) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95 96 97 98 99 100 101
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
(93,73) pókvadászok (#59)
(94,74) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), liumbe (#349)
(95,75) vaskohó (#155), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, olvasztókemence (#86), szeppent rákfatty (#186)
(96,76) nukleáris cickány (#155), mély kút (#93), Fairlight oltár
(97,77) szopógödör (#177), oltár, acéldarázs (#140)
(98,78) nektoraf (#355), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Ketál (5904. kalandozó)
(98,79) sötét kastplom (#570)
(99,79) útonálló (#130), fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), McSivaat (2569. kalandozó)
(99,80) szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), varkaudar fellegvár (#1821), sörsátor (#486)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), Fifikás Smug (6125. kalandozó), Veres Tramman (6126. kalandozó), Alaran (6127. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek