Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. nov. 30. 9h:10' EZ A 81. JÁTÉKHETED, 39. FORDULÓD 82. játékheted kezdete: dec. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2082 SZÁMLA : XXXX |
ba 349 155 355 | nem támadod a 349. szörnyet a 155. szörnyet a 355. szörnyet |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ork bérgyilász jobb karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ork bérgyilász mozgékony testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az ork bérgyilász nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork bérgyilász testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az ork bérgyilász bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű. Szereztél 1 csontszablyát. Eldobod az értéktelenné vált szeppent rákfatty trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő ork bérgyilász trófeát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
(Továbbmész...) [99,82] Továbbmész a város utcáján. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csodák kútját. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hmm, csak egy ork bérgyilász. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod az ork bérgyilász jobb karját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az ork bérgyilász mozgékony testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az ork bérgyilász jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [100,83] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ráismersz a távolodóra. Egy törpemammut. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
ba 989 990 | nem támadod a semleges jelleműeket a jó jelleműeket |
t 990 1 | támadod a jó jelleműeket |
vi 5 7 | viselkedésed: 5 7 |
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a púpos burástya testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a púpos burástya farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Valami golyószerű a testedbe csusszant! Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a púpos burástya fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [99,85] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy trikornis nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 8 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a trikornis testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trikornis testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a trikornis testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a trikornis szarva. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A trikornis rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a trikornis testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a trikornis testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a trikornis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált bibircsók-óriás trófeát, és kinyersz egy alkalmas trikornis trófeát. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Nem akarsz kinyúlni. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [98,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér mandula illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt quwarg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a piromenyét fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a piromenyét nyakát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a piromenyét testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
t 990 | támadod a jó jelleműeket |
vi 5 5 | viselkedésed: 5 5 |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a rájanyék testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [96,88] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy fémbontó szójer. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a fémbontó szójer jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer farkát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a fémbontó szójer farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő óndarab felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer kitinpáncélját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a fémbontó szójer. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vaskulcs felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. Mosolyogva kidobod a nevetséges trikornis trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő fémbontó szójer trófeát. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [95,89] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal rájössz, hogy egy nyuhaj karbin ijesztett meg. {max. életpontja: 43-48.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az emberevő testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő bal lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az emberevő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az emberevő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 9 életpontot vesztettél. Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
bpb | bef. parancs berakása: |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
bpb | bef. parancs berakása: |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
bpb | bef. parancs berakása: |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
bpb | bef. parancs berakása: |
ef 10 501 | energia fejlesztése 10 |
f 153 | kísérletezel a 153. tárggyal |
ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY) Az orkok kitűnő bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok szívében élő titkos alvilági szervezetek ezért előszeretettel alkalmazzák őket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell tenni láb alól. A lesből támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztő szaguk messziről elárulja őket, de ezt alaposan kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont? Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit ő szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból őt. |
CSODÁK KÚTJA (1096. TEREPTÁRGY) Kalandozók hosszú sora ácsingózik valami körül. A szende gnómoktól a pár fejjel mindenkinél magasabb elfeken keresztül a gyanúsképű árnymanókig faj és hovatartozás nélkül mindenki egy dologra vár itt. Ez eléggé felkelti az érdeklődésed, és megérdeklődöd egy divatos páncélba öltözött ember nőtől, mi folyik itt? Meg is tudod: ez itt a csodák kútja, mely mindenkivel a kívánságának megfelelő csodát tesz. Elég csak bedobni egy aranyérmét a kút belsejébe (H 1096), és a legváratlanabb dolog történik, vagy éppen az, amire már olyan régóta ácsingózol. Az akció 3 TVP-t emészt fel, de a harcos nő szerint legalább triplán megéri az időt erre áldozni. És mintha csak a nagyobb nyomatékosítás kedvéért történne, a kút előtt épp ekkor hangzik fel egy hangos örömujjongás. |
PHUA-KÚP (372. TEREPTÁRGY) A phua-kúpok a Túlélők Földjének legrejtélyesebb építményei. Többezer évvel ezelőtt Ghallának ezen a félszigetén egy hatalmas civilizáció virágzott, és ezt a szájhagyomány szerint Moa birodalomnak hívták. Fantasztikus találmányaik voltak, amelyek képesek voltak az embert a levegőbe emelni, vagy hihetetlen sebességgel mozogni a föld alatt mágia segítsége nélkül. A legendák szerint a legmélyebben fekvő törp tárnákban még mindig találnak olyan tárgyakat, amelyek Moa mesterek kezéből kerültek ki, de működésüket senki sem ismeri. A phua-kúpok először mintegy kétszáz évvel ezelőtt bukkantak fel a föld alól, egyetlen éjszaka elteltével több, mint száz állt ezekből a rejtélyes fémépítményekből. Amikor valaki közelébe ment ennek a hatalmas, tojás alakú valaminek, akkor az oldalán, sercegő hang kíséretében vörös írásjelek jelentek meg. Az írásjeleket senki sem tudta elolvasni, ezért bölcsek hada tanulmányozta éjjel-nappal. Egyik reggel, ahogy tábori sátrából a legkorábban kelő agg tudós, Mjolnör Ruafg előbotladozott, döbbenetes dolgot látott: a kúp oldalán a szokásos misztikus írásjelek helyett érthetően, világosan namír nyelven egy találós kérdés virított! A tábor egy pillanat alatt talpon volt, és két perc alatt a titkosírást megfejtették. Amikor valaki hangosan kimondta a megoldást, a kúp töretlen fémoldalán ajtó nyílt! A beözönlő tudósok azonban a tojás belsejében a döbbenetes Moa tárgyak helyett azonban csak egy akkortájt minden valamirevaló labirintusban megtalálható varázstárgyat, egy zacskónyi pszi követ találtak. A relikviára számító bölcsek messzire hajították a hasznavehetetlen varázstárgyakat, és gondolkodóba estek. Mindenkinek úgy tűnt, hogy a kúpban valami intelligencia lakozik, hiszen néhány nap leforgása alatt mintha "megtanulta" volna a nyelvüket, mintha mindenáron arra akarta volna rávenni őket, hogy lépjenek be. Még aznap három kúpot nyitottak fel, és összesen kilenc tudós halt borzalmas halált, mivel ezúttal a kúpokból iszonyatos, sosem látott szörnyek léptek elő. A következő nap reggelére a phua-kúpok pedig eltűntek, és semmilyen ásatás, varázslat segítségével sem sikerült őket többé megtalálni. Hatalmas találgatás zajlott a Moa kultúrában a phua-kúpok szerepével kapcsolatban, de mind közül Mjolnör Ruafg teóriája volt az egyetlen, melyet mindenki elvetett. Az agg tudós szerint "a phua-kúp semmi más, mint egy játékszer, amelyet a Moák szórakozásból, őrült sport céljából készítettek. Amikor a kúpok kibukkannak, minden Moa elindul, hogy minél több kincset gyűjtsön össze a kúpokból, próbára téve így rejtvényfejtő képességét és harci jártasságát is". Hogy mi az igazság a phua-kúpokkal kapcsolatban, azt nem lehet tudni, de mindenesetre itt vannak, és a találós kérdéseket már namírul jelzik ki. Ha be akarsz menni, két dolgot tehetsz: 1.) kiadsz egy KUT 5 parancsot. Ekkor megtudod, hogy milyen találós kérdés van a kúp oldalán. [Használhatod a feltételes kutatás: FKU <TVP> parancsot is, ilyenkor automatikusan kutatsz, ahányszor lehetőséged van rá, de egy körben max. <TVP>-t költesz erre.] A következő fordulódban a JLK <jelszó> paranccsal 5 TVP-ért kimondhatod a megoldást, és ha helyes volt, további 10 TVP-ért automatikusan be is mész. A <jelszó> paraméter kiszámolásához a Titkosírások Megfejtése c. enciklopédiát kell használni, azaz leírod a megfejtés szót, számokká alakítod a betűit, és a jelszó az első négy szám lesz. Pl. ha a feladvány "Feldobod fehér, leesik sárga", a válasz tojás. A t kódja 23, az o 17, így a megfejtés: JLK 2317. 2.) A másik megoldás az, hogy a phua-kúp mezőjén kiadsz egy TIM <TVP> parancsot. Ez a TItkosírás Megfejtése, és minél többet bíbelődsz vele, annál nagyobb az esély a sikerre. Ha TIM-et használsz, legalább 25 TVP-t írjál, hiszen ha a találós kérdést még nem olvastad, akkor az első 5 TVP-t ilyenkor is a találós kérdés megkeresésével és elolvasásával töltöd (mint a KUT 5-nél), az utolsó 10 TVP kell a kúp átkutatására, és a sikerhez még nagyon magas (25+) titkosírás szakértelem esetén is legalább 10 TVP kell. Ha biztosra akarsz menni, és a titkosírás szakértelmed mindössze 1, bizony 120 TVP-t kell a megfejtésre költened, tehát TIM 135 parancsot kell kiadnod. Siker esetén a jelszót automatikusan kimondod, külön JLK parancsra nincs szükség. A phua-kúpba többször is bemehetsz, de egy körben csak egyszer. Ha sikeresen beléptél, legközelebb új feladványt fogsz kapni, de ha nem volt elég TVP-d a belépésre, legközelebb a jelszó ugyanaz marad. Ha egy találós kérdést nem fejtesz meg, és egy másik phua-kúpnál kutatsz, és ott másik kérdést kapsz, akkor az előző kúpnál már nem használhatod a korábbi jelszót. A Feltételes Kutatás működik a phua-kúpokra, de csak abban az esetben, ha nincs megfejtetlen találós kérdésed. |
TRIKORNIS SZARV (198. TÁRGY) Leölve a csodálatos és kedves trikornist (még rágondolni is szörnyű!) hozzájuthatsz a középső, szépen ívelt és csavaros szarvhoz, amely sokak szerint mágikus erővel bír. |
FÉMBONTÓ SZÓJER (150. SZÖRNY) A fémbontó szójer a hegyek félelmetes lakója. Leginkább egy nagy szürke pajzstetűre emlékeztet, hosszú, vékony antennákkal. Ezekkel képes már messziről is a fémet megérezni. Nagy veszélyt jelent a hegyekben bányászó kalandozókra, mert pillanatok alatt képes a nyers formában levő vasat, ónt és rezet köpetével elbontani. Még az is előfordulhat, hogy a fémből kovácsolt páncélodat, fegyveredet támadja meg és rágja szét. [A játék szempontjából egyforma valószínűséggel választja a szójer a fémrudadat, a kis vaskulcsodat vagy akár a vasvértedet. A bontás ellen a KF-elés sem véd, kivéve a jobb ill. balkezes fegyveredet, ellentétben a fabontó szójerral. Az, hogy a kiválasztott fémtárgy megmenekül-e, nagymértékben függ az adott tárgy sav elleni mentődobásától. Így pl. egy vasvért sokkal nehezebben semmisül meg, mint egy rézdarab.] A fémbontó szójer ellen az ütőfegyver a leghatékonyabb. |
BOROSTYÁN FÜGGŐ (162. TÁRGY) Ezt a kedves kis fityegőt felakaszthatod az egyik füledbe, a KF paranccsal. (Egyszerre két fajta fülbevaló lehet a füledben.) Ha nő vagy, akkor a férfiakat így könnyebben elcsábíthatod, ha férfi, akkor ezzel is gazdagságodat, hatalmadat demonstrálhatod más kalandozók szemében. És legvégül: bármikor eladhatod jó pénzért egy ékszerésznek. |
EMBEREVŐ (119. SZÖRNY) Az emberevő majdnem három méter magas, rút testű lény. Nem emlékeztet igazán semmire, ragyás, kicsavart testű, vörös-pörsenéses irhája abszolút visszatetszést kelt mindenkiben. Egyetlen, vizenyős szemével mereven néz áldozatára, aztán nekiesik, és élő húsából hatalmas cafatokat kitépve falatozni kezd. A hiedelemmel ellentétben, nemcsak embert, hanem elfet, árnymanót, gnómot, és minden egyéb humanoidot is elfogyaszt. |
MOSOLYGÓ RETTENET (97. SZÖRNY) Ez a borzalmas lény csak a legsötétebb, legeldugottabb helyeken megtalálható. Ha azonban valaki összetalálkozik vele, akkor az búcsút mondhat életének. Ez az alaktalan, pörsenésekkel és ragyával teli ocsmányság iszonyatos félelmet tud kelteni mindenkiben, aki meglátja. Miközben csípős mérgű csápjaival próbál megbénítani, harapásával véredet szívja. Legyőzésére egyetlen megoldás, ha agyondöfködöd valamilyen rettenetes szúrófegyverrel. |
TESTÚJJÁÉPÍTÉS (12. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Sikerült végre tökéletesen használhatóvá fejlesztened a legkézenfekvőbb alakváltó képességet: miszerint formád oda-vissza változtatása során a sérüléseket "eltünteted", a hibás sejteket regenerálod. Ez a dolog már nem megy annyira spontán, "érzésből", mint a többi: egy apró hiba borzalmas torzulásokat idézhet elő, ezért nagyon mély koncentrálást igényel. Használatához az AV 12 <TVP> parancsot kell kiadnod. 10-el kevesebb életpontot fogsz gyógyulni, mint ahány tevékenység-pontot költesz el - a 10 pont a kezdeti meditációt jelenti. Pl. AV 12 30 gyógyít 20 életpontot. Nincs korlátozva a maximálisan elkölthető pont! Ha paraméterként több pontot adsz meg, mint amennyi életpontod hiányzik, automatikusan csak a szükséges pontmennyiséget fogod elkölteni. (Megjegyzés: Ha nagyon magas már a gyógyítás szakértelmed, lehet, hogy az AV 12 nem lesz sokkal hatékonyabb, mint a GY parancs. Gondolj azonban arra, hogy a testújjáépítést labirintusokban is használhatod...) |
Erő: | 15 | Szint: | 13 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 189 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 10 (11) | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 155/55 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 20 (21) | Varázspont: | 77/6 | Pénz: | 33 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 12/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 16/17 (+27%) | lőfegyverek: | 12/74 (+32%) | dobófegyverek: | 2/56 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << szöges bunkó (#8) << orgyilkos tőr (#225) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -9.); tüske (#22) max. 1 db (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
96,90 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 100 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 183 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/74 (+44%) | 2. nyomkövetés: | 2/69 | 3. mászás: | 5/99 (+18%) |
4. csapdakészítés: | 4/91 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 1/27 | 6. gyógyítás: | 13/32 (+28%) |
7. titkosírás: | 1/22 | 8. felderítés: | 1/34 (+7%) | 9. teológia: | 2/68 (+8%) |
10. taumaturgia: | 1/68 | 11. versengés: | 1/7 | 12. zene: | 1/0 |
13. szörnyismeret: | 1/24 (-200%) | 14. vadászat: | 1/46 | 15. bányászat: | 2/28 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
mászol max. 999 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
manaelementál (#290) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 50) |
manifesztátor (#124), süvítő rája (#113), fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), Quirov (#975), törpemammut (#115), Pszinapszis (#974), liumbe (#349), nukleáris cickány (#155), nektoraf (#355), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 2 vp; taumaturgia: 5 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | garokk (#73) | tüskepajzs (#30) | >> | sörényes ubuk (#89) | |
tüskepajzs (#30) | >> | alpesi tehén (#91) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Shaddar) (539): új. cseréptetős torony (549): kész. sötét kastplom (566): többek közt 198. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 41, 42. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 14 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 210 TU szükséges.) |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | * | láncing (#222) |
1 | mászókarom (#78) | 1 | tankány karom (#237) | 1 | * | vassisak (#160) | ||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | fúvócső (#20) | 1 | * | harci kalapács (#174) | ||
2 | * | kerek kő (#19) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | ||
3 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | * | parittya (#18) | 3 | rézgolyó (#343) | ||
8 | tüske (#22) | 20 | ubuk tüske (#131) | 1 | * | vasalt bunkó (#181) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 1 | * | beholderfej medál (#1209) | 1 | borostyán függő (#162) | ||
1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | * | virág szimbólum (#143) | ||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 2 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 2 | csontkulcs (#74) | 2 | + | deus ex machina (#1) | ||
3 | fáklya (#36) | 3 | furulya (#233) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
12 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 2 | kötél (#92) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | olló (#335) | |||
3 | rézkulcs (#75) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | ||
1 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [bennük 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 21] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10] | ||||||
6 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 72] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 56 korty víz (#27), fér még: 4] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
3 | acélpengőke (#231) | 19 | álompor (#396) | 4 | amniosz (#203) | |||
6 | aurach fog (#657) | 2 | bordacsont (#16) | 3 | csuklyavirág (#133) | |||
24 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
4 | halcsont (#390) | 3 | kreiton esszencia (#892) | 4 | lajhár csont (#236) | |||
24 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
3 | mocsári penke (#148) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 3 | óndarab (#85) | |||
9 | pirkit (#153) | 1 | rákpáncél (#97) | 3 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
9 | sünmedve tüske (#14) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | 6 | tigroszlán fog (#63) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 4 | varányszem (#30) | 2 | vasérc (#152) |
Összsúly: 48.59 kg | Megterheltség: 75% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 86 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | kaja (#2) | 1 | óndarab (#85) | 8 | tüske (#22) | |||
1 | vaskulcs (#183) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytű (#272) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
1 | csontszablya (#64) | 2 | pirkit (#153) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
2 | vasérc (#152) |
94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | |
80 | |
|
|
|
|
|
|
|
81 | |
|
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
|
|