Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenõfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ládákat őrző csapdák
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
Ha egy labirintusban őrizetlen ládát találsz, sokszor még nem vezet egyenes út a benne lévő kincs megszerzéséhez. Az ősi relikviákat ugyanis előszeretettel őrzik olyasféle mechanikus szerkezetekkel, melyek akkor lépnek működésbe és okoznak maradandó kárt, amikor óvatlanul kinyitsz egy ilyet.
Nézz szét a galériában!
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (930)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
VAlami BUG lehet (565)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:







Utoljára ezt küldték:
Az elfekről általában
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
na ja mint a szilmillek meg az éjtündérek is!!!
 
jah )
Az én szintemen meg van egy szemét dög. A neve asszem létsíkvándor. 4-szer találkoztam vele, abból 1-szer tudtam csak megölni, a többin mindig elszaladt, pedig 100 körüli a tám%-om, pedig a szintemen talán nekem az egyik legnagyobb, ahogy az arénában elnéztem a többieket.
De mind1...
 
Egy tudós a halhatatlanság titkát kutatja. Ehhez azonban bizarr komponensekre van szükség, mint például élőholt ektoplazma. Kaput nyit számodra a Negatív Létsíkra. Összeszorul a szíved, amikor átlépsz a portálon. Ez a sötét világ a végső enyészetre váró lelkek birodalma. Szellemek és kísértetek bolyonganak itt. De egy biztos - élőholt ektoplazmát nem lesz nehéz szerezned. És nocsak, jön is feléd egy trák árnyéklovag!
Te ütsz először.
Fegyvered lesújt. 54 ép-t sebeztél.
A trák árnyéklovag habozik támadni.
Kritikus ütés: Telitaláltat! 86 sebpontot kapott.
240 tapasztalati pontot kaptál!

Kinyered az ektoplazmát, és sietve visszaindulsz a te világodba. A tudós nagyon örül, hogy ilyen sok ép
ektoplazmát sikerült szerezned. Jutalmad 76 arany!


Most 2-ből!!!
 
ok kössz
 
így már tökéletes, meg vagyok elégedve )))
 
és így???



Tettanbraug városában aki nem figyel oda, térdig járhat a mocsokban, mindkétféle értelemben. A mellékutcák épületeiben gyakran sötét üzletek köttetnek. Ezúttal egy kereskedő elrabolt javai után nyomozol. Elsőnek egy ismert tolvaj búvóhelyet kell felkeresned. Hangtalanul ellopakszol az őr mellett, de odabent, a folyosó végén az ajtó zárva van.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! A következő őr mellett nem tudsz ellopakodni - nincs más választásod, egy jól irányzott csapással leütöd. Ekkor zajt hallasz magad mögül. Egy trák árnyéklovag!
Te ocsúdsz elsőnek.
Kritikus ütés: Csapásod betalált, 114 ép-t sebeztél.
240 tapasztalati pontot kaptál!

Sietned kell, a csata nem volt zajtalan. A belső szobában rábukkansz a lopott holmik nagy részére, majd sietve távozol. Az üldözők lerázása nem gyerekjáték, de végül sikerrel jársz. A kereskedő kitörő örömmel fogad. Jutalmad 70 arany!
 
majdnem, csak én 1 ütésből csaptam le, de jó lesz ;))
))
 
Az Északi Szürke hegységet barlangjáratok ezrei hálózzák be. Ezeknek a sötét járatoknak a felderítése igazi kihívás. Számos elveszett kincset rejtenek a barlangok, de persze csapdák és ocsmány szörnyek is akadnak jócskán. Na és visszatalálni a felszínre, az sem egyszerű dolog… Mai kirándulásod során sem kell csalódnod, összefutsz a mélység egy lakójával, ami egy ork hadtápfelügyelő!
Te ütsz először.
Kritikus ütés: Odacsapsz. 104 sebpontot kapott.
Az ork hadtápfelügyelő támadását könnyen elkerülöd.
Kritikus ütés: Sikeresen megütötted! 90 sérülést szenvedett el.
240 tapasztalati pontot kaptál!

A csatazaj valami sokkal nagyobb, és sokkal borzalmasabb dolog figyelmét keltette fel. A falak rengenek, ahogy feléd közeledik. Ideje távoznod!


így jó?
 
nekem mostanában ilyen ritkán van. De miért???? Ja, lehet, hogy azért mert csak arénázok??? ))))
 
Egyszercsak neszt hallasz. Nocsak, egy vadállat, ami a kertben legelészik! Vagy a kaptárokat őrzi? Mindenesetre csendben kell elintézned. Ellenfeled egy titánkolosszus!

Te ocsúdsz elsőnek.
Kritikus ütés: Sikeresen megütötted! 358 ép-t vesztett.

844 tapasztalati pontot kaptál!
Ismét 1 kemény ellenfél... ))
 
"Fénytörés, délibáb, oda se figyelj!" - próbálod nyugtatni magad. Egészen addig, amíg egy szörny pont előtted materializálódik. Hát, eléggé valóságosnak tűnik, egy vámpír herceg!

Te ütsz először.
Kritikus ütés: Odacsapsz. 316 ponttal csökkent az ép-je.

Szegény, most sajnálnom kéne. ))
 
Nagy a pánik Vondasban, a közeli városkában. Egy vándor szörnycirkusz legfőbb attrakciója, egy vérengző fenevad elszabadult! Rögvest jelentkezel, hogy te majd megfékezed. A cirkuszigazgató könyörög, hogy élve fogd el Bambit, de tudja, hogy ez szinte lehetetlen. Az ormótlan szörny épp a tanácsháza romba döntésén fáradozik, odasietsz, hogy elbánj vele. Nocsak, micsoda meglepetés, Bambi egy barátságtalan faun!
Elsőként mozdulsz.
Kritikus ütés: Eltaláltad, 108 életpontnyit sérült.
216 tapasztalati pontot kaptál!

A cirkuszigazgató elsiratja kedvencét, de hamarosan a polgármesterrel kell szembenéznie, aki kártérítést követel tőle. De ez már nem a te gondod! Jutalmad 86 arany!

hú de megbarátkoztam vele
 
na ja ez érdekes
 
Régebben gyakran jártál a közeli Mundrel vár romjai alatt húzódó sötét kazamatákba, de sosem merészkedtél olyan mélyre, mint most. Ezt a helyet ocsmányabbnál ocsmányabb szörnyek népesítik be, csapdákkal tetézve. Egy helyet mágikusan zárt ajtó véd, ide próbálsz most bejutni.
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus rúnakulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! Egy szörnyeteg támad rád. Közelebbről látod, hogy ez egy gyilkolásra nevelt orkatai!

A te reflexeid a gyengébbek.
A gyilkolásra nevelt orkatai habozik támadni.
Zumm! 136 sebpontot kapott.
A gyilkolásra nevelt orkatai melléütött!
Kritikus ütés: Telitaláltat! 278 sebzés!


765 tapasztalati pontot kaptál!


Hát elég rosszul nevelték, ha gyilkolásra akarták nevelni....
 
A kalandozás is lehet kemény...
... de általában nagyon is egyszerű.

A Zuon folyó forrásánál csodálatos vízesések vannak, gyakran kirándulsz ide, ha egy kis magányra vágysz. Pihenésedet azonban ezúttal megzavarja valami. Egy betolakodó, akit nem nyűgöz le a természet szépsége, és gondolatai csak a pusztításon járnak. Védened kell magad, a lény, akivel szembenézel egy halhatatlan létsíkvándor!

A harcot te kezded.
Kritikus ütés: Találtál, 340 ép sebzés.
1029 tapasztalati pontot kaptál!

Elásod a tetemet, hogy ne csúfítsa el a környéket.

Így kell ezt csinálni !!!
 
Utazásaid során nem egyszer kell az Északi Szürke hegység hágóin átkelned. Az utat jól ismered, de azt is tudod - a hegyekben hemzsegő rablók és fenevadak támadását csak szerencsével tudod elkerülni. Ezúttal nincs szerencséd, küzdened kell az életedért. Ellenfeled egy árnytörpe parancsnok!

Te voltál a lassabb...
Az árnytörpe parancsnok melléütött!
Kritikus ütés: Zumm! 280 ép sebzés.


739 tapasztalati pontot kaptál!

Szerencsére, az út hátralevő részében támadás nem ér.
 
A közeli városkába vándorcirkusz érkezik. Szomorú szívvel látod, hogy az egyik ketrecben egy núthenail raboskodik. Hogy tarthat valaki fogva egy ilyen nemes teremtményt? Éjszaka odalopódzol, hogy kiszabadítsd szerencsétlent.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Ekkor azonban morgást hallasz magam mögött. A cirkusz egyik attrakciója szabadon kószál! Ellenfeled egy barátságtalan faun!

Te voltál a lassabb...

A barátságtalan faun varázspálcájával támad. 37 ép sebzést okoz neked.

Nem találtál...

A barátságtalan faun lesújt rád. 33 sebzést szenvedsz el!

Nem találtál...

A barátságtalan faun habozik támadni.

Lesújtasz. 16 sebzést kapott.

A barátságtalan faun habozik támadni.

Ütésed célt téveszt.

A barátságtalan faun varázspálcájával megütött, 31 ép-t vesztesz.

Eltaláltad, 41 pontnyit sebződött.

A barátságtalan faun lesújt rád. 46 ép-t vesztesz.

Megütötted, 23 pontnyit sebződött.

A barátságtalan faun rád veti magát. 32 pontnyit sebződtél.

Találtál, 20 sebzést kapott.


216 tapasztalati pontot kaptál!

A núthenail hálás a segítségedért - egy marék aranyat nyom a kezedbe, aztán elszelel. Nahát, ezt meg honnét szedhette? Jutalmad 74 arany!
Eddig 10 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.

Bátor hősiességed jutalmaként kaptál 1 tulajdonságpontot. Legközelebb akkor indulhatsz újabb bátorságpróbára, ha szintet léptél!

10-es barbár bátorságpróbálni indult. 2 ép-je maradt.
 
Tettanbraug, a tartomány központi városa példás közbiztonsággal rendelkezik - nappal, és a város gazdag negyedeiben. De ki védi meg az ártatlanokat a város többi részén, és különösképp sötétedés után? Természetesen, a magadfajta hősök…
Mint sok más alkalommal, most is az utcákat rovod. A nap már lement, az árnyak még feketébb árnyakat rejtenek. A mélyből előkúsznak a nem emberi lények, és vadászni indulnak. Jajkiáltást hallasz. Egy alak tornyosul egy magatehetetlen koldus fölé. Késlekedés nélkül mozgásba lendülsz. Ellenfeled egy bútanáki csápmester!
Te ütsz először.
Megütötted, 44 sérülést szenvedett el.
A bútanáki csápmester csáptömegével nem talált.
Kritikus ütés: Találtál, 90 ép sebzés.
216 tapasztalati pontot kaptál!

A koldus hálát rebeg, amiért megmentetted az életét.
 
Rutinfeladatnak indul, amikor egy kereskedő felkér, hogy raktárát őrizd reggelig, amikor is az árut hajóba rakodják. Egész éjszaka fennmaradni, nem egy nehéz feladat. A legapróbb neszre is éberen fülelsz, és felkészülsz a támadásra. Nocsak, mi készül a raktár kifosztására - egy szilmill elit hadúr!

A te reflexeid a gyengébbek.
A szilmill elit hadúr apró fegyverével megütött, 64 ép sebzést okoz neked.
Ütésed célt téveszt.
A szilmill elit hadúr támadását nem tudod hárítani. 38 sebzést kapsz!
Melléütöttél!
A szilmill elit hadúr apró fegyverével megsebesít. 31 sebpontot vesztesz.
Csapásod betalált, 70 sebzést kapott.
A szilmill elit hadúr lesújt rád. 42 életpontnyit sérülsz.
Ütésed célt téveszt.
A szilmill elit hadúr kihasználja gyenge védelmed, 42 sebpontot vesztesz.
Nem találtál...
A szilmill elit hadúr lesújt rád. 41 életpontnyit sérülsz.
Nem találtad el.
A szilmill elit hadúr apró fegyverével támad. 31 sebpontot vesztesz.
Ellenfeled félrehajolt.
A szilmill elit hadúr rád veti magát. 46 ép-t sebesülsz.
Ütésed célt téveszt.
A szilmill elit hadúr apró fegyverével megütött, 31 ép-t sebez rajtad.
Kritikus ütés: Zumm! 123 ponttal csökkent az ép-je.
A szilmill elit hadúr támadását könnyen elkerülöd.
Ütésed célt téveszt.
A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.
 
A közeli Mundrel vár romjai alatt sötét kazamaták vannak, amelyet ocsmány szörnyek népesítenek be. Gyakran jársz ide vadászni, hiszen kiváló tapasztalatot jelent, és ki tudja, mikor találsz valami ősi kincset. Ellenfeled egy szilmill elit hadúr!

A te reflexeid a gyengébbek.
A szilmill elit hadúr kihasználja gyenge védelmed, 45 ép sebzést okoz neked.
Ellenfeled félrehajolt.
A szilmill elit hadúr apró fegyverével áttör védelmeden, 31 ép sebzést okoz neked.
Kritikus ütés: Zumm! 112 ép-t vesztett.
A szilmill elit hadúr támadását nem tudod hárítani. 55 ép-t sebez rajtad.
Ellenfeled félrehajolt.
A szilmill elit hadúr apró fegyverével megütött, 51 ép sebzést okoz neked.
Ütésed célt téveszt.
A szilmill elit hadúr sikeresen eltalált! 35 ép sebzést okoz neked.
Ütésed célt téveszt.
A szilmill elit hadúr kihasználja gyenge védelmed, 49 ép-t sebesülsz.
Ütésed célt téveszt.
A szilmill elit hadúr kihasználja gyenge védelmed, 45 ép-t sebesülsz.
Ellenfeled félrehajolt.
A szilmill elit hadúr apró fegyverével megütött, 66 életpontnyit sérülsz.
Sikeresen megütötted! 68 ép-t vesztett.
A szilmill elit hadúr rád veti magát. 38 ponttal csökken az ép-d.
Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...

nem tom mi van ma velem........
 
Titanilla, az ében lady messze földön híres furcsa, férfiakkal kapcsolatos szokásairól. Amikor azonban meghallod, hogy viadalt rendez, félredobod előítéleteidet. Verseny, dicsőség, arany - jól cseng fülednek!
A versenyzők először egymással küzdenek, míg Titanilla trónjáról, kőarccal szemléli az eseményeket. Majd a továbbjutóknak különböző fenevadakkal kell megküzdeniük. A te ellenfeled egy kisebb kék sárkány!

A te reflexeid a gyengébbek.
A kisebb kék sárkány támadását nem tudod hárítani. 52 ép sebzést okoz neked.
Nem találtál...
A kisebb kék sárkány támadását nem tudod hárítani. 46 pontnyit sebződtél.
Telitaláltat! 56 ponttal csökkent az ép-je.
A kisebb kék sárkány kihasználja gyenge védelmed, 67 sebzést szenvedsz el!
Ütésed célt téveszt.
A kisebb kék sárkány kihasználja gyenge védelmed, 52 ép-t vesztesz.
Ellenfeled félrehajolt.
A kisebb kék sárkány sikeresen eltalált! 68 sebzést szenvedsz el!
Nem találtad el.
A kisebb kék sárkány karmával és farkával megsebesít. 76 sebzést szenvedsz el!
Ellenfeled félrehajolt.
A kisebb kék sárkány karmával és farkával megütött, 80 ép-t sebesülsz.
Nem találtad el.
A kisebb kék sárkány karmával és farkával támad. 95 életpontnyit sérülsz.
Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...

kb. 500 ép-röl indultam......
 
Megtudod, hogy a Sötét Kos szerzetei ellopták az Élet Szent Kelyhét. Ha nem lenne jutalom, már akkor is szent kötelességed lenne a relikvia visszaszerzése. A szerzetesek búvóhelyét éjszaka közelíted meg. Leütöd az ajtónál álló őrt, majd belopódzol. A központi kincseskamrát vaskos, rácsos ajtó őrzi hatalmas lakattal.
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus tolvajkulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! Van itt azonban más őr is a rácsokon és a szerzeteseken kívül - egy sebezhetetlen vérfarkas!

Ellenfeled a gyorsabb!
A sebezhetetlen vérfarkas rád veti magát. 57 ép-t sebez rajtad.
Lesújtasz. 127 sebzést kapott.
A sebezhetetlen vérfarkas eltalált, 68 sebzést kapsz!
Eltaláltad, 123 sebpontot kapott.
A sebezhetetlen vérfarkas lesújt rád. 96 ép-t vesztesz.
Kritikus ütés: Zumm! 228 ép-t vesztett.


739 tapasztalati pontot kaptál!

Azér mégiscsak sebezhetö.
 
Híre megy, hogy a helyi kaszinóba az éjszaka során többször betörtek. Téged bérelnek fel, hogy kiderítsd, ki a tettes. Zárás előtt elrejtőzöl egy kis szobában, amely a hátsó ajtóhoz vezető folyosóról nyílik. Leszáll az éj... neszezést hallasz kintről! Amikor lenyomod a kilincset, megdöbbenve tapasztalod, hogy zárva van. Ki tehette ezt? Cselekedned kell, különben reggelig itt ragadsz, és a rejtélynek se tudsz utána járni!
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Ahogy kilépsz az ajtón, egy különös lénnyel találod szembe magad. Nahát, nem érted, miért tör be a kaszinóba egy tomboló óriáskígyó!

A te reflexeid a gyengébbek.
A tomboló óriáskígyó kihasználja gyenge védelmed, 41 pontnyit sebződtél.
Megütötted, 131 ép-t sebeztél.
A tomboló óriáskígyó fogával megütött, 26 ép-t sebez rajtad.
Nem találtál...
A tomboló óriáskígyó eltalált, 30 sebzést szenvedsz el!
Kritikus ütés: Találtál, 118 sebpontot kapott.
A tomboló óriáskígyó fogával nem talált.
Ellenfeled félrehajolt.
A tomboló óriáskígyó eltalált, 44 sebzést kapsz!
Nem találtál...
A tomboló óriáskígyó fogával megütött, 43 pontnyit sebződtél.
Ütésed célt téveszt.
A tomboló óriáskígyó sikeresen eltalált! 32 ép sebzést okoz neked.
Ellenfeled félrehajolt.
A tomboló óriáskígyó sikeresen eltalált! 67 ép-t vesztesz.
Nem találtál...
A tomboló óriáskígyó fogával megsebesít. 29 ép-t sebesülsz.
Melléütöttél!
A tomboló óriáskígyó fogával megsebesít. 29 életpontnyit sérülsz.
Találtál, 61 sebzés!
A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.
 
Raia szent seregei ostrom alá vonták a Bíbor Rémúr ocsmány fellegvárát. Te, mint igazi kalandor, felkeresed a helyszínt, remélve, hogy egy kis kaland, no meg talán pár aranytallér neked is leesik. Amikor az ostromlók áttörik a kaput, a sereggel együtt te is benyomulsz. Lesújtva a sötétség néhány katonájára, elindulsz befelé. Hamarosan már egyedül kóbórolsz a pókhálós folyosókon, a csatazaj távoli visszhang csupán. Egyszercsak egy hívogató, vörösre mázolt ajtó előtt találod magad. Sajnos zárva van.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Odabent a Bíbor Rémúr ölebét találod, ami egy radhati lándzsamester!

Ellenfeledé a kezdeményezés
A radhati lándzsamester támadását könnyen elkerülöd.
Nem találtad el.
A radhati lándzsamester sikeresen eltalált! 39 ponttal csökken az ép-d.
Ütésed célt téveszt.
A radhati lándzsamester dárdájával áttör védelmeden, 31 ponttal csökken az ép-d.
Fegyvered lesújt. 121 ép sebzés.
A radhati lándzsamester sikeresen eltalált! 20 pontnyit sebződtél.
Melléütöttél!
A radhati lándzsamester dárdájával megsebesít. 25 ép-t sebesülsz.
Ütésed célt téveszt.
A radhati lándzsamester támadását nem tudod hárítani. 30 ponttal csökken az ép-d.
Nem találtad el.
A radhati lándzsamester kihasználja gyenge védelmed, 21 sebzést kapsz!
Ellenfeled félrehajolt.
A radhati lándzsamester kihasználja gyenge védelmed, 32 sebpontot vesztesz.
Ütésed célt téveszt.
A radhati lándzsamester kihasználja gyenge védelmed, 30 sebzést kapsz!
Megütötted, 61 sérülést szenvedett el.
A radhati lándzsamester lesújt rád. 18 ép-t sebesülsz.
Találtál, 137 ép sebzés.


739 tapasztalati pontot kaptál!

Van itt egy láda arany, két marokkal markolsz belőle. Odakint a csatazaj elhal, csak a Bíbor Rémúr mennydörgő átkát hallod, ahogy dimenziókapuján keresztül menekül a Raia lovagok haragja elől. Jutalmad 377 arany!
 
Régi barátaid, a gnómok kétségbeesve keresnek fel. Ellopták egy szerkezetüket, ami állításuk szerint képes az időjárást befolyásolni. 50 évig dolgoztak rajta, vissza kell szerezned!
Körbeérdeklődsz kapcsolataidnál, és megtudod, hogy egy árnymágus nemrégiben komoly megbízást adott a tolvajcéhnek. Nosza, egy nyom, amin érdemes elindulni. Az árnymágus tornyába való betörés kalandos története egy másik krónikába tartozik. Végül, vérmocskosan, eljutsz a kincseskamra lelakatolt ajtajáig.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Odabent már csak az utolsó fenevad vár, az árnymágus leghatalmasabb familiárisa, egy éjtarantula!

A te reflexeid a gyengébbek.
Az éjtarantula csáprágójával megütött, 60 sebpontot vesztesz.
Telitaláltat! 118 pontnyit sebződött.
Az éjtarantula habozik támadni.
Találtál, 119 ponttal csökkent az ép-je.
Az éjtarantula csáprágójával megsebesít. 76 ép-t sebesülsz.
Nem találtál...
Az éjtarantula sikeresen eltalált! 78 ép-t sebesülsz.
Ütésed célt téveszt.
Az éjtarantula csáprágójával támad. 83 sebzést kapsz!
Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...
 
Tettanbraug városában aki nem figyel oda, térdig járhat a mocsokban, mindkétféle értelemben. A mellékutcák épületeiben gyakran sötét üzletek köttetnek. Ezúttal egy kereskedő elrabolt javai után nyomozol. Elsőnek egy ismert tolvaj búvóhelyet kell felkeresned. Hangtalanul ellopakszol az őr mellett, de odabent, a folyosó végén az ajtó zárva van.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! A következő őr mellett nem tudsz ellopakodni - nincs más választásod, egy jól irányzott csapással leütöd. Ekkor zajt hallasz magad mögül. Egy bl'tani alligátor!
Te ütsz először.
Kritikus ütés: Odacsapsz. 78 ép-t sebeztél.
A bl'tani alligátor melléütött!
Megütötted, 40 pontnyit sebződött.
 
Mindig örömmel látogatsz el a közeli erdőbe. Lenyűgöz az erdő csendje, békéje, és a levegő is fantasztikus. Akár egy fél napot is el tudsz tölteni itt azzal, hogy sétálsz, a levelek susogását hallgatod, vagy a tisztás puha füvén fekszel. De várjunk csak, valami megriasztotta az állatokat. Ha egy szörny merészkedett az erdőbe, jaj neki, megtanítod a jó modorra. Igen, ez egy átalakult faun!

Te voltál a lassabb...
Az átalakult faun varázspálcájával áttör védelmeden, 40 sebpontot vesztesz.
Nem találtad el.
Az átalakult faun csak köröz körülötted.
Csapásod betalált, 63 sebpontot kapott.
Az átalakult faun varázspálcájával megütött, 87 sebzést kapsz!
Ütésed célt téveszt.
Az átalakult faun lesújt rád. 84 ép-t sebesülsz.
Ütésed célt téveszt.
Az átalakult faun habozik támadni.
Sikeresen megütötted! 59 ponttal csökkent az ép-je.
Az átalakult faun varázspálcájával támad. 82 sebpontot vesztesz.
Ellenfeled félrehajolt.
Az átalakult faun varázspálcájával áttör védelmeden, 83 sebpontot vesztesz.
Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...
 
Egyik reggel borzalmas morajra leszel figyelmes. Földrengés! Kirohansz házadból, és látod, hogy a hegyek mozognak, mintha nem éreznék magukat kényelmesen Földanya ölelésében! A megvadult lények pánikban menekülnek. Gyorsan visszamenekülsz házadba, nehogy eltiporjanak. Azonban otthonodat válaszja menedékül az egyik vérszomjas fenevad, egy bosszúálló lovag!

Tiéd a kezdeményezés!
Ellenfeled félrehajolt.
A bosszúálló lovag eltalált, 51 életpontnyit sérülsz.
Csapásod betalált, 65 ép sebzés.
A bosszúálló lovag melléütött!
Ellenfeled félrehajolt.
A bosszúálló lovag kétkezes kardjával támad. 68 sebzést szenvedsz el!
Ütésed célt téveszt.
A bosszúálló lovag eltalált, 60 ponttal csökken az ép-d.
Lesújtasz. 123 ép sebzés.
A bosszúálló lovag sikeresen eltalált! 25 életpontnyit sérülsz.
Ütésed célt téveszt.
A bosszúálló lovag kétkezes kardjával megsebesít. 57 ép-t sebesülsz.
Melléütöttél!
A bosszúálló lovag kihasználja gyenge védelmed, 48 sebzést kapsz!
Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...
 
Megtudod, hogy a Sötét Kos szerzetei ellopták az Élet Szent Kelyhét. Ha nem lenne jutalom, már akkor is szent kötelességed lenne a relikvia visszaszerzése. A szerzetesek búvóhelyét éjszaka közelíted meg. Leütöd az ajtónál álló őrt, majd belopódzol. A központi kincseskamrát vaskos, rácsos ajtó őrzi hatalmas lakattal.
A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus tolvajkulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! Van itt azonban más őr is a rácsokon és a szerzeteseken kívül - egy elemi égető!

Te ütsz először.

Ütésed célt téveszt.

Az elemi égető habozik támadni.

Ellenfeled félrehajolt.

Az elemi égető lesújt rád. 28 ép-t sebez rajtad.

Ellenfeled félrehajolt.

Az elemi égető lángaurájával támad. 37 ép-t vesztesz.

Ütésed célt téveszt.

Az elemi égető lángaurájával támad. 37 ép-t vesztesz.


Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...
 
Szerintem a véletlengenerátor jól sorsolt be. Kb D20-al egymás után 4x 20-ast dobni. Szóval gratulálok a szerencsés kalandokhoz.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.