Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A vágyódás gyűrűje
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
A vágyódás gyűrűje című Earthdawn könyv borítóképe.
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ...
Nézet:
jó kérdés
én is vagyok úgy 1 pár karival ,hogy szívesen beszélnék a gazdájával (pl.1 kemény aréna után), de nem tudom a nevét..........
 
És azt honnan tudjam, hogy mi a felhasználóneve?
 
a felhasználónév nem egyenlő a karakternévvel (4 karakter lehet 1 regről)
 
Aha! Nincs ilyen nevű felhasználó. Csak az a baj, hogy most hívott ki arénán. Kb. huszadszor ;P
 
Tuti a kis-nagy betű a gond! Kösz!
 
Elvileg az arénában +-1 szintűekkel harcolsz (ebben nem vagyok biztos, de ez rémlik).
Üzenetet úgy tudsz küldeni, ha beírod a nevét, de vigyázz a kicsi és nagybetűkre. Illetve, ha az illető töröltette magát a regisztráltak közül (kevésbé valószínű) vagy megfelelő indokkal kérte a nick-nevének módosítását (inkább valószínű, de még erre is kicsi az esély), akkor már nem találja.
 
Ez így volt eddig, csak már nem győztem annyi kulcsot venni, minden gyógyításnál kellett vennem ötöt, és egyszer abbahagytam. Most szerencsém volt a barbárommal, mert szintet lépett, és vettem egy új cuccot, meg pár kulcsot, amivel el is fogyott a pénze, így tudtam vele játszani. A tündéremnek ez nem volt elég. Remélem lesznek még drága dolgok.
Lenne még egy kérdésem: Az arénában kikkel tudok harcolni, milyen időbeli eltérés van? Meg van még egy :Ha üzenetet akarok írni valakinek, akkor a nevét kell beírni, nem? Egyszer már beírtam, és elfogadta, most meg azt írja ki, hogy nincs ilyen felhasználó, vagy mi.
 
Például vegyél egy rakás kulcsot (Ha jól emlékszem nekem több volt, mint 300, tolvaj-, és rúnakulcsból is). Hosszútávon, magas zárnyitás mellett is elfogy majd, mindegy, hogy mennyit veszel. Így kevesebb pénzed lesz és kevesebbe kerül a gyógyítás.
 
Mivel ennek a hozzászólásnak köze nincs a fórumtémához, nemsokára törölve lesz... Ezt garantálom
 
Természetesen mindenki maga dönti el, hogy melyik utat választja, ez benne a titok Tégy legjobb belátásod szerint, úgy ahogy a legkényelmesebb. De ha kihívnak és nyersz, akkor valószínűleg élesben is nyernél...Abba is hagytam, csak kicsit muszáj volt kampányolnom az aréna mellett, mert lehet, hogy hihetetlen, de nagyon nagy indiánfőnökség ám
 
700-nál? Még mit nem! Ott már végem is lenne A cselekvésért gyúgyulás pedig kész katasztrófa. Annál tényleg jobb az aréna. Minden tekintetben. De olyan jó nézni, ahogy belépek a karakteremhez, és azt látom, hogy fényes győzelmet arattál, főleg, ha olyan ellen, aki előttem van a toplistán, és "mínusz egy cselekvés". Ezzel is közelebb kerülök hozzájuk. Még kezdő vagyok, (bár régebben volt 24-es karakterem (most 13), de újrakezdtem, az új tapasztalatokkal), és így, hogy nem arénázok, a 40. helyről az 10.-re feljöttem (sajna csak az egykorún), és továbbra is előzni fogok. Tehát: arénázni nem érdemes. Kivéve, a nagyobb szinteken, ahol több csp egy kalandozás, de ott nem járok. Még.
 
40, 60? Ugyan. 700-nál kezdj aggódni Amúgy ha 20(?) alatt van a tárgyaid száma, akkor a templomban csp-ért is tudsz gyógyítani, én csináltam egy időben, mikor netínség volt, és bejött. Persze ahhoz az kell, hogy képes legyél jó sok csatát megnyerni egyhuzamban. Az aréna igen, mínusz csp ha bukod, de csak HA bukod Agyalj ki jó felszereléskombókat, teszteld és meglátod nem lesz az olyan vészes...Inkább arra menjen a csp, ne gyógyításra. Azt meg nem tudom neked miért nem adja ki a Tulajdonságoknál a százalékértéket, elvileg ki kéne neki.
 
Nem, nekem a tulajdonságokra nem ad ki ilyeneket. Hát igen ,annak jó, aki sokszor tud itt lenni, bár én most válságban vagyok! Egyre több a cselekvésem, és nem tudom elkalandozni, mert egyszerűen meghalnék, gyógyítani nem tudok, mert túl sok a pénzem, arénázni meg nem érdemes, mert ha kikapok, akkor -1 cselekvés fölöslegesen. Három karakterem van, a tündérrel jól állok, azzal néha nullára tudom csökkenteni a cselekvéseket, a törpének már 40, a barbárnak 60 cselekvése van, ami egyre nő. Na most mit csináljak?
 
Menj rá a Tp-csíkra, nyomj egy jobb egérgombot és a felugró menüből válaszd ki a legalsó: Tulajdonságok megnevezésűt. A szélességnél (Firefox) vagy a szorzós (iE) értéknél megtalálod, amire kíváncsi vagy
 
Oké, elfogadom. Szerencsére én sokszor bennt tudok lenni, így ilyen gondom nincs, emiatt viszont a megoldás nem tűnt túl kézenfekvőnek számomra.
 
Azt szeretném még megkérdezni, hogy hogyan kell megnézni, hogy a tp-m hány százalékon áll.
 
A teológia azoknak jó, akik egy héten egyszer-kétszer tudnak itt lenni, amikor le kell kalandozni az összes cselekvéspontot, ami sok ép vesztéssel jár, sokat kell gyógyulni, és a gyógyulás költsége igen magas. Ekkor jó a teológia.
 
Kezdem kapizsgálni 51-es szinttől lesz még a kitartás, aminek 14-es szint fölé növelése értelmetlen (lásd felfrissülés), amúgy a többire nincs tuti recept, mindig találsz olyan szempontot, amiért érdemes magasra növelni. A síkutazás miatt a zárnyitást, pénz miatt az alkut, kincskeresést, minden miatt a kritikust Nehezen győzhető szörnyek ellen meg pl. tombolást. Én egyedül a teológiának nem látom semmi értelmét, de biztos van annak is...Döntsd el miben szeretnéd "naggyá" tenni a hősödet, és fejleszd a szerint. Ez ügyben ez a max, amit tanácsolni tudok...
 
Úgy értem, hogy pl. felfrissülésnél oda van írva, hogy mennyit érdemes vanni, de mkondjuk sztem hiba van pl. 100-as zárnyitásom, nem nyitok ki minden zárat.
 
Ne haragudj, de nem teljesen tiszta, hogy mit szeretnél kérdezni...Amúgy max. szinted/3 pontot rakhatsz a szakértelmeidre (pl. 9-es szinten 3-as kritikusod lehet max). Bukás alatt mit értesz? A kritikuson olyat nem tudsz;) Ha pedig nagyon elrontanád a szakértelmeid kialakítását, később 200.000 pénzért meg tudod venni a Tudás könyvét, aminek segítségével újra eloszthatod szakértelem pontjaidat. Úgyhogy csak bátran, majd kialakul idővel minden...
 
Az akadémián egy szakértelemre mennyit lehet/kell költeni, hogy ne bukjam rajta?
 
kalandozás 3 csp = szint tp * 2 * 1,1 (fókusz)
aréna 1 csp = ellenfél szint tp-je

pl. 53. szinten a szint tp 1200 (52. 1176, 54. 1224)
így a kalandozásért 2640 tp jár.

Mondjuk 12 csp felhasználása 53. szinten
- 4 kaland = 10 560 tp
- 12 aréna (9 győzelem 52. szintű ellen + 3 vereség) = 10 584 tp

Szóval, ha legalább a csatáid 75%-t nyered, akkor biztosan többet kapsz, mintha kalandoznál. Nyilván a szint növekedésével a különbség nagyobb lesz az aréna javára, de biztosan lesznek olyan szintek is, ahol nem érdemes arénázni, mert a kihívott ellenfeleknek olyan jó tárgyaik lesznek, hogy csak bukni fogsz.
 
és érdemes inkább arnéáznI?
 
Nem, az aréna az marad továbbra is 1 csp.
 
kérdés az arénázás is 3 cselekvésbe kerül?
 
Látom beléptél a síkutazók közé Az egyéb kulcsokat el ne add! Hébe-hóba jönnek olyan szintek, ahol szükség lesz mindegyikre.
 
jahh, mostantól csak totemkulcsra van szükség? a rúna és tolvaj már felejtős?
 
51.szint/első bátorságpróba

Felkeresed a hatalmas portált, ami az óriások földjére vezet.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! A túloldalon monumentális táj tárul eléd. Gigantikus hegyek, óriási fák, hatalmas épületek. Nem sokáig tudsz azonban gyönyörködni - egy hatalmas teremtmény támad rád! Ellenfeled egy ifjú kőtriklopsz!

A harcot te kezded.

Fegyvered lesújt. 228 életpontnyit sérült.

Az ifjú kőtriklopsz támadását könnyen elkerülöd.

Kritikus ütés: Fegyvered lesújt. 646 ép-t sebeztél.


2692 tapasztalati pontot kaptál!

Ez a kalandod nem sikerült túl jól, kicsit túl korán felhívtad magadra a figyelmet, iszkolsz haza.
Eddig 1 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.

kezdetnek nem rossz.
 
Azért olyan nagyon sokat ne várj az 51.szinttől Volt olyan is, akinek nem jött be a változás. Nekem tetszett.
 
jó akkor ne mond el, ugyis mindjárt lépem a szintet, úúú de izgii!!! D
 
  ... | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ...
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.