16. forduló, 18. forduló, Davern összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jan. 14. 9h:03'
EZ A 17. JÁTÉKHETED, 17. FORDULÓD
18. játékheted kezdete: jan. 21.
A következő fordulódat legkorábban a 18. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5450
SZÁMLA : XXXX

DAVERN KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [22,4] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.)

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

kno 4 képesség-növelés 4
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 felderítés.)
[0 pontot használtál fel, van még 186.]

fkt 19 20 1 felt. készítesz a 19. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

vi 7 5 30 viselkedésed: 7 5 30
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

vik 5 merészség kalandozókra: 5
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős kalandozókkal küzdesz meg. Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 5. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

gyk 28 50 gyakorolsz a 28. tárggyal 50 pontért
Huh-huh! Ugrándozva, védekezve és lecsapva edzel egy képzeletbeli ellenfelet magad elé gondolva. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [50 pontot használtál fel, van még 136.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[22,3] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tigroszlán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a tigroszlán bal hátsó lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tigroszlán pöttyös testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A tigroszlán néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tigroszlán belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával épp hogy megszúrod a tigroszlán testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A tigroszlán néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tigroszlán fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [22,2] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ananászvirág illatát hozza a szél.


(Továbbmész...) [22,1] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy grákó denevér. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a grákó denevér jobb szárnyát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a grákó denevér testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) A grákó denevér fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 7 életpontot vesztettél. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a grákó denevér testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A grákó denevér belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 6 életpontot vesztettél. A grákó denevér most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. (ld. enc.) 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Egy bőrpáncélos törpe hever a földön. Él még ugyan, de könnyen megállapíthatod: szörnyű sebe van, valószínűleg a tüdejét szúrták át. Talán még egy napja is hátra van, de embertelen kínokat kell kiállnia. Kérdezni próbálod, hogy ki támadta meg. Válaszolni azonban nem tud, csak vért köhög fel. A mozdulata viszont nagyon egyértelmű: azt kéri, öld meg, vess véget a szenvedéseinek. Ahhoz, hogy eleget tegyél a törpe kívánságának, 15 TVP-t kell elköltened (11. jellempróba). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 106.]

m 8 mozogsz északra
[22,0] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő spagulár nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a spagulár testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával jól megszurkálod a spagulár fejét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával megdöfködöd a spagulár testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A spagulár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Törpe házikó: keletre 9, északra 33 mérföld. Kobudera tanya: egyenesen keletre. Remetelak északkelet felé. " A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 kerek követ. [18 pontot használtál fel, van még 88.]

be 1 bemész az 1. titkos labirintusba
A mágus útmutatása alapján, néhány bozót mögött megtalálod a dombot, amely a barlang bejárata kell, hogy legyen. És valóban - van egy tujabokor, amelynek nincs gyökere, könnyedén fel tudod emelni! Alatta mély üreg tátong. A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Leereszkedsz a mély, lejtős üregbe. Egy dohos levegőjű barlangfolyosón találod magadat. A fal durván (talán egy szörny karma által?) kivájt, itt-ott pókhálók húzódnak meg a sötét üregekben. A szűk járat egyenesen előre vezet. [5 pontot használtál fel, van még 83.]

lm 2 3 mozogsz 2 3
A folyosó kanyarodik, majd egy kisebb barlangterembe érkezel. [2. PONT] Minden lépés valóságos küzdelem, olyan sűrű, és nehéz az iszap. (-1 erő a forduló végéig.) Egy goblin lakik itt. (ld. enc.) Fegyvere egy bunkó. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
A folyosó kanyarodik, majd egy kisebb barlangterembe érkezel. [2. PONT] Ebben a sűrű iszapban az erőd szépen, lassan, cseppenként fogy el. (-1 erő a forduló végéig.) Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy goblin. Fegyvere egy bunkó. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy.
[10 pontot használtál fel, van még 73.]

lm 1 mozogsz 1
Visszaérkeztél a barlang kijáratához. Kikapaszkodsz a napfényre. Már épp itt az ideje, kezdett klausztrofóbiád lenni! Ebben a sűrű iszapban az erőd szépen, lassan, cseppenként fogy el. (-1 erő a forduló végéig.)
[5 pontot használtál fel, van még 68.]

ff 28 6 felt. fegyverváltás: 28 6
Felt. fegyverváltás: << ököl << kőkés. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

gyk 6 30 gyakorolsz a 6. tárggyal 30 pontért
Fegyveredet megforgatva, csihant a döfke penge nyisz-nyasza. Jót tett egy kis edzés! Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (vágófegyver: 1. szint). [30 pontot használtál fel, van még 38.]

gyk 28 30 gyakorolsz a 28. tárggyal 30 pontért
Kiszemelve egy hólyagkaktuszt célpontként, öklözni kezded. (Félreértés ne essék: a mindenhol megtalálható hólyagkaktuszon igen ritkák a tüskék. Ha jó helyen ütöd meg, puffanó hangot ad ki, ha rossz helyen, megszúrod magad. Ezért alkalmas gyakorlásra.) A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [30 pontot használtál fel, van még 8.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 157 pontot. A következő körben tehát 165 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GRÁKÓBŐR (41. TÁRGY)
Legyőzve egy grákó denevért, és megnyúzva a késeddel, hozzájuthatsz a grákó vékony, de nagyon ellenálló, rugalmas bőréhez. Ezt a nagyon finom anyagot valószínűleg valamilyen kisebb tárgy készítésekor fogod tudni felhasználni.

SPAGULÁR (82. SZÖRNY)
Képzelj magad elé egy pónit, amelynek kosfeje van, és szőrös, sárga pettyes teste (nehéz feladat). Ez a spagulár, a dombos vidékek mindenevője. Csak a tazunkarókáknak köszönhető, hogy nem szaporodtak el félelmetes mennyiségben, és nem túrták még ki a síkságok békésebb növényevőit. Harcban leginkább a rúgásaira hagyatkozik. Bár nem sok köze van a harcművészetnek, azért lehet, hogy tud egy-két dolgot mutatni a tejfelesszájú kobuderáknak. Húsa ehető.

GOBLIN (21. SZÖRNY)
A goblin, mint alapszörny, egyetlen fantasy RPG-ből sem hiányozhat, így ebből sem. A goblinok egy méter magas, zöld bőrű, kutyafejű humanoid teremtmények (ha valaki nem ismerné őket...) Nem valami bátor harcosok, így általában elszaladnak a csatából, amint megszűnt a többszörös túlerejük. Persze ha eggyel a fészkében akadsz össze, nincs más választása, mint a harc...

KARAKTERLAP

Davern, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű elf férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 17. fordulód.

Erő: 11 Szint: 4 Merészség: 7/5 Magasság: 158 cm
IQ: 13 Támadás: 3 Agresszió: 5 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 1 Menekülés: 30 % Életkor: 158/158 év
Egészség: 12 Életpont: 74/17 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 18 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16 TP-t kaptál. Jelenleg 288 TP-d van. A következő szinthez még 212 TP szükséges. Trófeád: tigroszlán.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 5 (+1) vágófegyverek: 1 (+1)
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 4

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << kőkés (#6)

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 4 3. gyógyítás: 6
4. felderítés: 2 (+1) 5. vadászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be..

Összsúly: 26.35 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 133 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 3 kaja (#2) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 grákóbőr (#41) 3 kerek kő (#19)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(22,0) spagulár (#82), az 1. labirintus bejárata, 22. jellempróba, oltár, olvasztókemence (#86)
(22,1) grákó denevér (#25), 11. jellempróba
(22,3) tigroszlán (#43)

Üzenet küldése a karakternek