15. forduló, 17. forduló, Davern összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jan. 8. 9h:32'
EZ A 16. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD
17. játékheted kezdete: jan. 14.
A következő fordulódat legkorábban a 17. játékhéten tudjuk betáplálni.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5450
SZÁMLA : XXXX

DAVERN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [24,12] koordinátán.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.)

ff felt. fegyverváltás:
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[23,11] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rambó bogár lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a rambó bogár testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a rambó bogár kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A rambó bogár csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rambó bogár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [22,10] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.

Belebotlasz valamibe: 1 kőkalapács (ld. enc.). Elteszed.

(Továbbmész...) [22,9] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő lila brekk nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a lila brekk testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lila brekk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 133.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[22,8] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kavadu lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a kavadu bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kavadu testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Csőrét a kavadu hasadba döfi. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a kavadu jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kavadu belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kavadu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. (ld. enc.) 16 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Továbbmész...) [22,7] Síkság, továbbra is csak síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bolhakutya. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a bolhakutya jobb első lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bolhakutya testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A bolhakutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [22,6] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szárnyas gömböc került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a szárnyas gömböc fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 103.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[22,5] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy tűzbokrot.


Összeakadsz Tahuval. Ruházatát egy tazunkaróka trófea díszíti. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [22,4] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 83.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

be 1 bemész az 1. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

lm 2 3 mozogsz 2 3
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

lm 1 mozogsz 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+8 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 53.]

gy 23 gyógyítás 23 pontért
Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+7 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [23 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól tapasztalatlan kalandozó helyett lelkes felfedező. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 156 pontot. A következő körben tehát 186 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KŐKALAPÁCS (13. TÁRGY)
Egy szabályos, szögletes kőbe kis munkával akkora lukat tudsz ütni, amelybe berakhatsz egy nyélnek alkalmas, vastag botot. Ilyet mindenhol találhatsz bozótos terepen vagy erdőben (tehát ilyen terepen kell állnod a készítéskor, de nem kell nálad botnak lennie). És máris kész a d6 sebzésű koponyaloccsantó ütőfegyver! Készítéséhez a KT 13 parancsot kell kiadnod, 12 pontért. A kőkalapács használható balkezes fegyverként, ha az ütőfegyver szakértelmed legalább 6.

KAVADU LEBENY (24. TÁRGY)
Lekanyarítva a kavadu hatalmas, hártyás talpát, rugalmas, szívós anyaghoz jutsz. Talán nem véletlen, hogy a természet ilyesmivel ajándékozta meg ezt a madarat...

KARAKTERLAP

Davern, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű elf férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 16. fordulód.

Erő: 10 Szint: 4 Merészség: 5/5 Magasság: 158 cm
IQ: 13 Támadás: 3 Agresszió: 5 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 1 Menekülés: 30 % Életkor: 158/158 év
Egészség: 12 Életpont: 74/51 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 17 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 43 TP-t kaptál. Jelenleg 272 TP-d van. A következő szinthez még 228 TP szükséges. Trófeád: tigroszlán.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 4 ütőfegyverek: 2
lőfegyverek: 4 (+1)

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 4 3. gyógyítás: 6 (+1)
4. felderítés: 1 5. vadászat: 4

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 15 TU-t fejlesztettél be..

Összsúly: 27.02 kg Megterheltség: 90%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 132 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 7 kerek kő (#19) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bordacsont (#16) 1 kavadu lebeny (#24) 1 kőkalapács (#13)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(22,4) 28. jellempróba
(22,5) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tahu (1331. kalandozó)
(22,6) szárnyas gömböc (#12)
(22,7) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, 5. jellempróba, bolhakutya (#17)
(22,8) kavadu (#19)
(22,9) oltár, lila brekk (#11)
(23,11) 9. jellempróba, rambó bogár (#14)

Üzenet küldése a karakternek