716. forduló, 718. forduló, Napsugár összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 26. 12h:19'
EZ A 1223. JÁTÉKHETED, 717. FORDULÓD
1224. játékheted kezdete: szept. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4911
SZÁMLA : XXXX

NAPSUGÁR KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [261,62] koordinátán.
Emella a Bombázó átadott neked a 1. napon 55 TU-t.
Az aranytermő erszény 66 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 bordacsontot. [bordacsont -> a felesleges 1 db-ot eldobod] A teremtés zsákja létrehozott 1 varányszemet. Varázserőd regenerálódik. (+999 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+219 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy vadászskorpió nyomára bukkanj. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 983. Kapsz 7 VP-t.]

* 1. KP: ek 275 0 0 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 983.]

* 2. KP: vv 71 88 112 elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 112. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 981. Kapsz 2 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 981.]
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 981.]

* 3. KP: vv 19 138 224 elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 979. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 977. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 977.]

* 4. KP: vv 26 165 182 elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-11 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 975. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 973. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 971. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: vv 78 57 63 elmormolod a 78. varázslatot az 57. varázslatot a 63. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-2 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 969. Kapsz 2 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Lelked megacélosodik. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 969.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 967. Kapsz 2 VP-t.]

* 6. KP: vv 188 209 211 elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 211. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 965. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 963. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 961. Kapsz 2 VP-t.]

* 7. KP: hh 841 1133 1253 használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 960. Kapsz 1 VP-t.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 939. Kapsz 21 VP-t.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 933. Kapsz 6 VP-t.]

* 8. KP: kb 504 1 518 kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot)
Sajnálom, de a tudati kincstárban nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 933.]

* 9. KP: vv 215 0 0 elmormolod a 215. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 931. Kapsz 2 VP-t.]

* 10. KP: ek 531 0 0 t. energia kisütése: 531
Aktiválod a mentális roncsolást. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 921. Kapsz 10 VP-t.]

hu 504 hulladék: 504
Hulladékgyűjtés törölve: aranytermő ládikó. [0 pontot használtál fel, van még 921.]

kb 1525 4 518 kiveszel a bankból az 1525. tárgyat (4 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 4 őskristály-szilánkot. [0 pontot használtál fel, van még 921.]

h 1525 881 882 használod az 1525. tárgyat
Felkészülsz az őskristály-szilánkból történő információkinyerésre. Mindkét tenyeredet a kristályhoz tapasztod, és lehunyt szemmel várod a csodát. Egyszer csak egy szörny képe bontakozik ki lelki szemeid előtt. A kép részleteit nyilazott, nehezen kivehető feliratok magyarázzák. Most már tudod, milyen is egy Moi Ro Fa. (ld. enc.) Ezután egy másik szörny is megjelenik a kristályban. Most már egy Mg'thorathot is láttál. (ld. enc.) Az őskristály-szilánk használhatatlanná vált. Gyorsan megválsz tőle. [3 pontot használtál fel, van még 918. Kapsz 3 VP-t.]

h 1525 883 884 használod az 1525. tárgyat
Nekikészülsz az őskristály-szilánkkal történő művelethez. Mindkét tenyeredet a kristályhoz tapasztod, és lehunyt szemmel várod a csodát. Egyszer csak egy szörny képe bontakozik ki lelki szemeid előtt. A kép részleteit nyilazott, nehezen kivehető feliratok magyarázzák. Most már tudod, milyen is egy ryuku tolvaj. (ld. enc.) Ezután egy másik szörny is megjelenik a kristályban. Most már egy tébolyodott sellőt is láttál. (ld. enc.) Nem szép dolog szemetelni, de hát mit kezdj a teljesen kisajtolt őskristály-szilánkkal? Messzire hajítod. [3 pontot használtál fel, van még 915. Kapsz 3 VP-t.]

h 1525 885 886 használod az 1525. tárgyat
Felkészülsz az őskristály-szilánkból történő információkinyerésre. Mindkét tenyeredet a kristályhoz tapasztod, és lehunyt szemmel várod a csodát. Egyszer csak egy szörny képe bontakozik ki lelki szemeid előtt. A kép részleteit nyilazott, nehezen kivehető feliratok magyarázzák. Most már tudod, milyen is egy méretes oktopusz. (ld. enc.) Ezután egy másik szörny is megjelenik a kristályban. Most már egy zugkígyót is láttál. (ld. enc.) Olybá tűnik, több információ nem rejlik ennek az őskristály-szilánknak a belsejében. Akkor viszont minek tartsd meg... eldobod. [3 pontot használtál fel, van még 912. Kapsz 3 VP-t.]

h 1525 887 888 használod az 1525. tárgyat
Felkészülsz az őskristály-szilánkból történő információkinyerésre. Mindkét tenyeredet a kristályhoz tapasztod, és lehunyt szemmel várod a csodát. Egyszer csak egy szörny képe bontakozik ki lelki szemeid előtt. A kép részleteit nyilazott, nehezen kivehető feliratok magyarázzák. Most már tudod, milyen is egy nagyobb kaktuszhal. (ld. enc.) Ezután egy másik szörny is megjelenik a kristályban. Most már egy hallgatag térdeplőt is láttál. (ld. enc.) Szomorúan konstatálod, hogy a további önképzéshez másik őskristály-szilánkot kell szerezned. Ez már nem képes több szörnyinformációt mutatni neked. (El is dobod.) [3 pontot használtál fel, van még 909. Kapsz 3 VP-t.]

vv 261 147 73 elmormolod a 261. varázslatot a 147. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) [-195 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 907. Kapsz 2 VP-t.]
Gyorsvarázsolsz! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 907.]
Fürgén varázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 902. Kapsz 5 VP-t.]

h 1168 1 használod az 1168. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 2 520 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 901. Kapsz 1 VP-t.]

h 1327 20 használod az 1327. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A dobolás jót tesz, felpaprikázza a hangulatodat. (+1 sebzés.) [20 pontot használtál fel, van még 881. Kapsz 20 VP-t.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2 029 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 71 aranyat. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [40 pontot használtál fel, van még 841. Kapsz 40 VP-t.]

v 181 143 61 elmormolod a 181. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

260 261 262
61
62
63
(261,62) quwarg harcos (#201)

[143,61] Lakott területre érkeztél. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy vadászskorpió nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 412 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadászskorpió farkát. (7 támadással 384 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rontasz. {HD:} Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadászskorpió farkát. (7 támadással 917 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+184 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a vadászskorpió testét. (5 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 43 ép-t sebez. A vadászskorpió ollóját a jobb karodba vágja. (1 támadástól 230 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) {HD:} Ent pásztorbottal gyengén megütöd a vadászskorpió jobb hátsó lábát. (1 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 116 életpontot sebeztél. {HD:} Din cséphadarójával meghorzsolod a vadászskorpió nyakát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 333 életpontot sebeztél. Fényaurád 11 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (52 ép-t sebezve). Kemény ollójával a vadászskorpió végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 492 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +99 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A vadászskorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +18 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 skorpiókarmot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3188, sebződés: 722, gyógyulás: 449, összesen: -273 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Látsz egy főutcát. Találsz egy sárkánytanyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy pusztulás sírjait. Látsz egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Észreveszel egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 21 aranyat. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 2 borostyán függőt 12 aranyért, 2 skorpiókarmot 8 aranyért, 1 szöges bunkót 10 aranyért, 2 varkaudar csontot 8 aranyért.
[-55 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 831. Kapsz 10 VP-t.]

ve 504 1 megveszed az 504. tárgyat 1
Vásároltál 1 aranytermő ládikót. 7500 aranyat fizettél. 1 arany kedvezményt kapsz az emlékérmed miatt. [0 pontot használtál fel, van még 831.]

be 702 4 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 190 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 781. Kapsz 50 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Folytatod sétádat a házak közt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Arénagödröt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 17 aranyat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Ráismersz a lényre. Egy Yurk, a profi. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Yurk, a profi mozgékony testét. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 3 ork csodaszert. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 775. Kapsz 6 VP-t.]

ff 422 951 28 felt. fegyverváltás: 422 951 28
Felt. fegyverváltás: << mágusölő << vámpírölő << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 775.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy hegyi góliát.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi góliát testét. (7 támadással 382 életpontot sebezve.) A hegyi góliát most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 10 aranyat. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy kronoelementál.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy armageddon varázslatot dob rád a másik. 74 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronoelementál jobb karját. (7 támadással 386 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra rontasz. {HD:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a kronoelementál bal vállát. (5 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a kronoelementál testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. A mentális roncsolás 44 ép-t sebez. Mancsával a kronoelementál megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-5 TVP). A kronoelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény idődet lopja (-4 TVP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 4 csepp sáfrányport. 5 250 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 962, sebződés: 99, gyógyulás: 116, összesen: +17 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy vámpírféreg.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 101 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vámpírféreg testét. (7 támadással 368 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. {HD:} Mágusölővel néhányszor megcsapod a vámpírféreg testét. (3 támadással 299 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával súrolod a vámpírféreg farkát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) A fényaura 21 ép-t sebez. A mentális roncsolás 34 ép-t sebez. A vámpírféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. A vámpírféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 106 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A vámpírféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 vámpírfogat. 12 398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1344, sebződés: 287, gyógyulás: 13, összesen: -274 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar katona.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 850 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 49 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar katona bal lábát. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) A varkaudar katona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 6 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1176, sebződés: 51, gyógyulás: 4, összesen: -47 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy ongóliant hadúr.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hadúr testét. (7 támadással 368 életpontot sebezve.) A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. {HD:} Mágusölővel épp hogy megvágod az ongóliant hadúr testét. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted az ongóliant hadúr testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád 7 sebzést okoz. Ellenfeled 41 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az ongóliant hadúr újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A lény összetapos! 81 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ongóliant hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], 8 fekete gyöngy és egy fűszertartó. 5 972 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1126, sebződés: 186, gyógyulás: 60, összesen: -126 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy borzalmas varkaudar.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vasérc [vasérc ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. 1 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar bajnok.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok jobb oldalát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +69 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy ében halálhajcsár.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár bal lábát. (7 támadással 365 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {HD:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ében halálhajcsár testét. (2 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {HD:} Din cséphadarójával eltalálod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled 21 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 53 sebzést okoz. Az ében halálhajcsár inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +31 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 696, sebződés: 0, gyógyulás: 56, összesen: +56 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 681. Kapsz 85 VP-t.]

ff 28 951 422 felt. fegyverváltás: 28 951 422
Felt. fegyverváltás: << ököl << vámpírölő << mágusölő. [0 pontot használtál fel, van még 681.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[261,62] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bumshir óriásmacska. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy természet haragja varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bumshir óriásmacska bal oldalát. (7 támadással 328 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bumshir óriásmacska testét. (9 támadással 895 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+180 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a bumshir óriásmacska aggresszív fejét. (5 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. Ellenfeled 53 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A bumshir óriásmacska karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-82 varázspont.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a bumshir óriásmacska bal hátsó lábát. (6 támadással 574 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával megpöccinted a bumshir óriásmacska testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. A fényaura 12 ép-t sebez. Ellenfeled 35 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Karmaival a bumshir óriásmacska megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 758 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2845, sebződés: 179, gyógyulás: 412, összesen: +233 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy varkaudar őslich áll veled szemben.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem sav ellen védett meg.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem sav ellen védelmez.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar őslich rothadó testét. (7 támadással 382 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször eltalálod a varkaudar őslich testét. (7 támadással 799 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a varkaudar őslich bal lábát. (5 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 43 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-108 varázspont.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar őslich rothadó testét. (8 támadással 876 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával párszor megpöccinted a varkaudar őslich jobb lábát. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Fényaurád működik (16 ép-t sebezve). Ellenfeled 38 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! (védelem sav ellen védett meg.) Karmával néhányszor a varkaudar őslich megcsapja a fejedet. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-66 varázspont.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3433, sebződés: 164, gyógyulás: 520, összesen: +356 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Skinhead egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Látsz egy vaskohót. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van! A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy halálbokort. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy Fairlight oltár van. Jól kivehetőek a távolban. A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött.
[8 pontot használtál fel, van még 673. Kapsz 8 VP-t.]

ef 66 530 energia fejlesztése 66
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-66 TU.] [462 pontot használtál fel, van még 211. Kapsz 462 VP-t.]

szk 542 keresed az 542. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy vadászskorpiót. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

* 1. BP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 211.]

* 2. BP: h 1271 1253 0 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy csillezsályalevelet Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 206. Kapsz 5 VP-t.]

* 3. BP: h 336 10 0 használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 196. Kapsz 10 VP-t.]

* 4. BP: bb 504 1 518 beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 1 aranytermő ládikót. [0 pontot használtál fel, van még 196.]

* 5. BP: h 1269 0 0 használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Fiatalodtál 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 193. Kapsz 3 VP-t.]

* 6. BP: kb 1554 1 518 kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 1 aenouth ködkürtöt. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

* 7. BP: h 1554 0 0 használod az 1554. tárgyat
Megfújod az aenouth ködkürtöt. Csupán az első traktusig jutsz a szívhezszóló melódiában, amikor meglepő dolog történik. A tér szövete közvetlen előtted szétnyílik, és egy varkaudar őslich hömpölyög keresztül az anyagi és a túlvilág között húzódó kapun. A szörny nem tűnik barátságosnak, sőt mi több, megidézőjére támad!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel védelem sav ellen van rajtad.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. Semmi eredménye! (védelem sav ellen védett meg.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar őslich testét. (7 támadással 369 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a varkaudar őslich testét. (9 támadással 999 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával gyengén megütögeted a varkaudar őslich rothadó testét. (5 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). A fényaura 23 ép-t sebez. Ellenfeled 54 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Üdvözlésképpen egy negatív csapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 245 életpontot vesztettél. A varkaudar őslich néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-84 varázspont.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar őslich testét. (7 támadással 1002 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+201 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor súrolod a varkaudar őslich testét. (5 támadással 346 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Fényaurád 20 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 61 sebzést okoz. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Karmával néhányszor a varkaudar őslich megcsapja a fejedet. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24 670 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3781, sebződés: 435, gyógyulás: 589, összesen: +154 ÉP}

Elégedetten csomagolod el a ködkürtöt. [15 pontot használtál fel, van még 178. Kapsz 15 VP-t.]

* 8. BP: bb 1554 1 518 beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 1 aenouth ködkürtöt. [0 pontot használtál fel, van még 178.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 3 csillezsályalevelet. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 3, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 178 pontod maradt, ebből a következő körre 178 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 958 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOI RO FA (881. SZÖRNY)
A ryukuk hite szerint a tűz, a nap, és a levegő Moi Ro Fától, az ősöreg yuong tűzsárkánytól származik. No igen, mondhatni istenként tisztelik. Ők úgy gondolják, hogy Moi Ro Fa az idők hajnala óta létezik. Ha ez nem is igaz, akkor is biztos, hogy ez a gigantikus tűzsárkány több mint ezer évet megért már, és így elképzelhetetlen mennyiségű ravaszsággal van megáldva.

MG'THORATH (882. SZÖRNY)
A magh-goth párducok egyike, mielőtt átlépett volna ebbe a dimenzióba, csatát vívott egy éjfattyal, és túlélte azt. Az éjfatty esszenciája azonban megfertőzte a Thargodant, és így egy félelmetes mutáció jött létre. Az éjfattyak képességeit és pusztítás iránti vágyát öröklő borzalom a világ réme, a ryukuk hatalmas jutalmat ajánlottak fel annak, aki elpusztítja.

RYUKU TOLVAJBANDA (883. ELLENFÉL)
Éles szem kellett ahhoz, hogy felfedezd a mocorgást a hajó tatja körül, hiszen ide a kikötő fényei már nemigazán hatolnak el, s minden merő sötétség. Ideális környezet a tolvajtevékenységek számára. A kommunikáció útján történő számonkérésre már nincs is lehetőséged, hiszen a tolvajok - amint rájöttek, hogy felfedezték őket - az egyszerűbb módot választják a hiba elhárítására. Legalábbis a feléd repülő dobótőrök és dárdák hadából erre következtetsz, rendkívül helyesen - épp likvidálni próbálnak. Van valami furcsa ezekben a tolvajokban... na de most inkább koncentrálj az életben maradásra.

TÉBOLYODOTT SELLŐ (884. SZÖRNY)
Ezek a zavaros tekintetű, emberarcú szörnyek némileg valóban emlékeztetnek a közönséges tengeri sellőkre, mivel ugyanolyan haltestük, ujjakban végződő karjuk, és másfél-két méteres hajkoronájuk van, mint azoknak. Van azonban egy alapvető különbség: a tengeri sellők ritkán támadnak meg náluknál nagyobb, értelmesnek látszó lényeket. Igazán emlékezetes élményben lesz részed, ha szemtől-szembe találod magad a védelmével mit sem törődő, karmaival, és hegyes agyaraival egyaránt vadul vagdalkozó tébolyodott sellővel.

MÉRETES OKTOPUSZ (885. SZÖRNY)
Ez a nyolckarú polipfajta persze nem igazán hasonlítható egy hajókat mélybe húzó, tengerészek százait elpusztító, mélytengeri oktopuszhoz, azzal csak távoli rokonságban áll. A méretes oktopusz testhossza esetenként azért elérheti a hét métert, és erős csőrével nem csak kedvenc eledele, a markoló teknős páncélját képes összeroppantani, hanem a te csontjaidat is! Ne bízd hát el magad túlzottan, ha egy víz alatti barlangban, vagy a sekélyes lagúnákban egy lebzselő, méretes oktopusszal akaszkodsz össze! Nála agresszívebb és agyafúrtabb vízi szörnyeteg csak igen kevés ismeretes. Ha meg akarod támadni, főleg a legrövidebb csápjától óvakodj, mert annak érintése öregítésre képes!

ZUGKÍGYÓ (886. SZÖRNY)
A ryuku kereskedő szerint a zugkígyó minden vízi szörnynél veszedelmesebb. Órákig, sőt, napokig képes lapulni egy alkalmasnak vélt, sötét lyukban, hogy az arra tévedő, gyanútlan halakra lecsapva megtöltse feneketlen bendőjét. Sajnos a zugkígyó szempontjából te is csak bendőtöltelék vagy, mivel az igazán vén példányok még a tizenkét méteres hosszt is elérhetik. Fogai könnyedén átlyukasztják a páncélt, ráadásul a rajtuk lévő méreg akár azonnali halált is okozhat.

NAGYOBB KAKTUSZHAL (887. SZÖRNY)
Mikor először pillantod meg a nagyobb kaktuszhalat, amint mélységes nyugalommal ellebeg előtted, megpróbálsz egy ebihalnál is kisebbre összezsugorodni félelmedben. Mikor rájössz, hogy nem vagy életveszélyben, óhatatlanul egy szórakozott, magában dudorászó varázsló jut eszedbe róla, amint az élet nagy dolgain merengve, ügyet se vetve a külvilágra, végigcsámpázik Alanor főutcáján. Nos, igen, a kaktuszhalnak nem sok ellensége van. Egészen pontosan csak egy akad: a mindenre elszánt, kincsre éhes kalandozó, aki nem átallja ezt a békés növényevőt háborgatni, mikor a véletlen az útjába sodorja. Ha teljesen elment az eszed, te is megpróbálhatod elpusztítani, de készülj fel, hogy nem lesz könnyű dolgod! A kaktuszhal gömbtestét vastag, szinte áthatolhatatlan bőr fedi, amiből félméteres tüskék ezrei meredeznek mindenfelé.

HALLGATAG TÉRDEPLŐ (888. SZÖRNY)
Vadtrollnak látszik első pillantásra, pedig ennek a széles vállú meláknak semmi köze a ghallai föld-gyermekekhez. Hosszú, bozontos hajából csak a hátrafelé ívelő, csavaros tülke látszik ki, egyébként még az arcát is eltakarja. Rongyait az idő, no meg a szenny már rég felismerhetetlen színűvé változtatta. Leggyakrabban egy furcsa, meditációs pózban találkozhatsz vele, ahogyan egy nagyobb fa, vagy szikla oldalának hajtva homlokát, csendben térdepel, valószínűleg innen kapta a nevét. E remeték szinte egész életüket magányosan élik, és soha, senki nem hallott még egyetlen térdeplőt sem megszólalni. Ha netán arra vetemednél, hogy megzavarj egyet közülük... hát az nagy botorság lenne!

KARAKTERLAP

Napsugár, egy vörös, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Elenios prófétája vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 717. fordulód.

Erő: 80 (102) Szint: 50 Merészség: 20/5 Magasság: 164 cm
IQ: 73 (102) Támadás: 97 (103) Agresszió: 3 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 73 (91) Védekezés: 197 (207) Menekülés: 30 % Életkor: 49/49 év
Egészség: 73 (111) Életpont: 2047/2792 Jellem: jó (777) Tul. pont: 58
Szerencse: 77 (108) Varázspont: 3484/2721 Pénz: 53956 arany Kép. pont: 100
Tudatpont: 66/0 Pszi pont: 699/1019 Halhatatlanság: 19 % EFejl: 30
Eddig összesen 6827 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 87 247 TP-t kaptál. Jelenleg 24 418 553 TP-d van. A következő szinthez még 581 447 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar őslich, triklem drakolder, trakuun lidérc. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 625. fordulódban 5237 arany került a bankszámládra. 7646 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 12 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/30 ökölvívás: 39/56 (+2%) szúrófegyverek: 35/65
vágófegyverek: 24/20 (+8%) ütőfegyverek: 38/0 lőfegyverek: 16/95
dobófegyverek: 43/4 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << vámpírölő (#951) (200%) << mágusölő (#422) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
261,62 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423
Kedvenc táborhely: 291,12
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 6. hónapban.
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 58, 65, 59, 64, 63, 62

SZÁMLÁLÓK
Földanya gyümölcse 20/20 Pszi katalizátor 50/50 Max életkor 182 év
Átcsoportosítási és instabil keret: 388 030 TVP Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 85/33 2. nyomkövetés: 129/15 (+5%) 3. mászás: 14/41
4. csapdakészítés: 45/83 (+10%) 5. csapdaészlelés: 22/2 6. gyógyítás: 39/19
7. titkosírás: 9/50 8. felderítés: 33/16 9. szörnyidomítás: 7/99
10. teológia: 122/53 (+30%) 11. taumaturgia: 118/21 (+10%) 12. szerencsejáték: 12/17
13. versengés: 29/37 14. harcművészetek: 37/9 15. zene: 49/82 (+25%)
16. szörnyismeret: 91/19 (+22%) 17. pszi: 56/98 (+3%) 18. zárnyitás: 27/25
19. vadászat: 20/40 20. vitalitás: 6/94 21. bányászat: 33/66 (+1%)
22. testépítés: 92/11 23. úszás: 10/72 24. főzés: 36/13 (+11%)
25. csapatmunka: 8/0

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 23
1. sebzés bónusz: 1 2. támadás bónusz: 1 9. gyors fejlődés: 3 10. vp regeneráció: 4(5)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 1 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
bámulatos zombi (#896), apró lidércfi (#930), árnyékfoltozó (#932), szolgalidérc (#931), ml'othag szürcsölő (#415), nekrobestia (#933), templomos lovag (#587)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP)
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP)
oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
gázpajzs (#467, 20 VP) kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) pszi ragyogás (#166, 21 VP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP) bo'adhun csapás (#266, 60 VP)
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) (8967,10) áldomás (#6) (9889,45)
Pörhemór köre (#205) (111,10,1) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)
Symulf rúnája (#182) láth. észlelése (#78) a lélek védelme (#57) erőpajzs II (#63)
esszenciavédelem 2 (#188) fényaura (#211) hadiszerencse III (#59) lélektisztulás (#215)
Techiulan aurája (#261) mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
bo'adhun csapás (#266), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) bo'adhun csapás (#266) >> férfiak (#998)
bo'adhun csapás (#266) >> nők (#999) tűzgolyó (#155) >> varkaudar che-pap (#704)
direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329) tűzgolyó (#155) >> sötét kaszás (#591)
tűzgolyó (#155) >> Alkotó (#578) tűzgolyó (#155) >> Teremtő (#579)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> ősi csontvázúr (#623) fürgülés (#92) >> ezeréves lélek (#634)
fürgülés (#92) >> kyorg őrgólem (#567) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar őslich (#402)
tompítás (#40) >> Teremtő (#579) tompítás (#40) >> Alkotó (#578)
tükörpajzs (#101) >> őshonos sziklozug (#447) oldás (#372) >> élőholt pöffeteg (#557)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) fürgülés (#92) >> ködmedúza (#449)
fürgülés (#92) >> varkaudar che-pap (#704) fürgülés (#92) >> Quwaxotix (#961)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
tompítás (#40) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!
2.) Mekkora tréfa lenne öt albinó küklopsz kihívása és legyőzése, csak úgy bámulnának azzal az egy bamba szemükkel! (számláló: 0)
3.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): 111. labirintus (270,57). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 15, 16, 22, 25, 26, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 192, 193, 200, 201, 202, 203, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 12, 15, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.
Kész: 3, 6, 11, 16, 17, 18, 19, 20, 23, 40, 41, 42.

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 89 (limit: 1110), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 9485.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 193, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 22 555.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 38, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 453.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 8, pontszámod: 152.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
átcsoportosítás (189)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
harci mágia (334)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 102 TU. szükséges még: 28 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 273 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
tudati kontaktus II (538) OK
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
elmerombolás (545) OK
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) OK
tudati cserkészés (554) OK
bénító sebzés (555) OK
kincsvadászat (561) OK

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
145 esszenciakristály (#350) 1483 nothar bogyó (#923) 950 azúrharmat (#1161)
10 kamikáze fejfedő (#1592) 841 álompor (#396) 4 feneketlen bugyor (#570)
1 aenouth ködkürt (#1554) 8 törpe bakancs (#475) 5 tűzúr csizmája (#533)
1 krapixlon fürdőruha (#454) 7 lidérckorona (#531) 42 Eldereth szilánk (#512)
300 tűzbimbó (#623) 1 olló (#335) 10 alakformáló főzet (#1644)
3771 őskristály-szilánk (#1525) 1 fejsze (#1240) 45 kreiton agy (#1142)
1 lélekharang (#1607) 5 hollókrist. prizma (#1268) 2000 tinta (#101)
2 karomkesztyű (#1771) 1 pókkarmok (#886) 349 isteni könnycsepp (#260)
23 dramoan talizmán (#968) 2 bányászlámpa (#1687) 11 moa kémlelő (#1333)
9 súlyzó (#347) 2 mentát korona (#1559) 43 éjkulcs (#1777)
459 ork csodaszer (#1228) 21 kristály kulcs (#1818) $128 íjászkence ($1225)
148 tleikan életkő (#1143) 1 aranytermő ládikó (#504) 2 Ramirez feszítővasa (#1261)
1500 purifikátor háj (#269) 209 mágusok itala (#1610) 4 ősmágus fülbevalója (#608)
451 quwarg igazgyöngy (#912) 485 lélekesszencia (#619) 3 Trákin csákánya (#367)
4 őselemek köpenye (#560) $173 katonai kötszer ($1508) 10 sziránusz szigony (#1937)
4 mászó-karperec (#392) 12 titanit kulcs (#1811) 65 tűzsárkány ital (#1400)
86 manakristály (#500) 37 titkos teleportkő (#1387) 21 tűztagadó (#1979)
15 kreommat varázsital (#926) 11 galócapálinka (#1474) 18 ében manakő (#2047)
211 angolna szálka (#1465) 900 Thargodan esszencia (#328) 24 esthari gyöngykulcs (#1710)
347 dinó szaru (#1385)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6446 arany (#50) 2 borostyán függő (#162) 1 ezüstdarab (#326)
7 isteni könnycsepp (#260) 26 kaja (#2) 1 madártoll (#112)
1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108) 1 purifikátor háj (#269)
1 quwarg tojás (#360) 1 skorpiókarom (#911) 1 szöges bunkó (#8)
1 tükör (#43) 1 varázskő (#305) 2 varkaudar csont (#1113)
3 vas dobónyíl (#189) 15 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csillezsályalevél (#1253) 7 fekete gyöngy (#99) 1 fűszertartó (#210)
3 ork csodaszer (#1228) 4 sáfránypor (#211) 1 Thargodan esszencia (#328)
2 vámpírfog (#1221) 1 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

260 261 262
61
62
63
(261,62) quwarg harcos (#201), bumshir óriásmacska (#492), varkaudar őslich (#402), művészi porolit (#720), 43. jellempróba, vaskohó (#155), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.08.26 12:17 Változások a számládon! 31 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek