Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 25. 12h:13' EZ A 1223. JÁTÉKHETED, 716. FORDULÓD 1224. játékheted kezdete: szept. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4911 SZÁMLA : XXXX |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 412 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadászskorpió testét. (7 támadással 375 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {HD:} Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a vadászskorpió testét. (7 támadással 898 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+180 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a vadászskorpió testét. (5 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 346 életpontot sebeztél. Fényaurád 8 sebzést okoz. Végigvágja a bal oldaladat a vadászskorpió ollója. (1 támadástól 225 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 skorpiókarmot. 16 075 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2539, sebződés: 225, gyógyulás: 309, összesen: +84 ÉP}
* 1. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 2. KP: vv 71 88 112 | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 112. varázslatot |
* 3. KP: vv 19 138 224 | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: vv 26 165 182 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: vv 78 57 63 | elmormolod a 78. varázslatot az 57. varázslatot a 63. varázslatot |
* 6. KP: vv 188 209 211 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
* 7. KP: hh 841 1133 1253 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 8. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 9. KP: vv 215 0 0 | elmormolod a 215. varázslatot |
* 10. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
kb 260 6 518 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (6 darabot) |
hu 780 763 637 | hulladék: 780 763 637 |
hu 504 | hulladék: 504 |
kb 637 1 | kiveszel a bankból a 637. tárgyat (1 darabot) |
bb 2369 2 | beraksz a bankba a 2369. tárgyat (2 darabot) |
h 2369 | használod a 2369. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott védelem sav ellen védelmed.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar őslich bal lábát. (7 támadással 378 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar őslich testét. (7 támadással 1030 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+207 életerő). {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütögeted a varkaudar őslich testét. (5 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A fényaura 28 ép-t sebez. A mentális roncsolás 38 ép-t sebez. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. (mivel védelem sav ellen van rajtad.) Karmával néhányszor a varkaudar őslich megcsapja a fejedet. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-67 varázspont.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar őslich rothadó testét. (9 támadással 933 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+187 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a varkaudar őslich rothadó testét. (5 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Fényaurád működik (35 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (43 ép-t sebezve). Egy negatív csapás varázslattal köszönt csatapartnered. 226 életpontot vesztettél. A varkaudar őslich többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-102 varázspont.)
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 3359, sebződés: 417, gyógyulás: 583, összesen: +166 ÉP}
cir 127 | vándorcirkusz látogatása 127 |
kb 1525 5 518 | kiveszel a bankból az 1525. tárgyat (5 darabot) |
h 1525 871 872 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 873 874 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 875 876 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 877 878 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 879 880 | használod az 1525. tárgyat |
vv 261 147 73 | elmormolod a 261. varázslatot a 147. varázslatot a 73. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2 114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 181 143 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
260 | 261 | 262 | |
61 | |
|
|
62 | |
|
|
63 | |
|
|
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó fejét. (7 támadással 374 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel néhányszor megcsapod a halálhozó fejét. (2 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (45 ép-t sebezve). A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A lény huhog! 96 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 53 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 halálhozó talizmán. 10 526 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1275, sebződés: 341, gyógyulás: 108, összesen: -233 ÉP}
ee 669 | eladod a 669. tárgyat |
ea 264 20 | eladod a 264. tárgyat 20 |
ve 108 50 | megveszed a 108. tárgyat 50 |
ve 360 50 | megveszed a 360. tárgyat 50 |
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 9 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 borostyán függő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
ff 422 951 28 | felt. fegyverváltás: 422 951 28 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika bal első lábát. (5 támadással 276 életpontot sebezve.) A norpadolótika összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár bal oldalát. (7 támadással 374 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. {HD:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megcsapod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 36 ép-t sebez. Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 0, gyógyulás: 57, összesen: +57 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. Semmi hatás! (mivel védelem sav ellen van rajtad.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr jobb lábát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 656, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmezte.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. {HD:} Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar böllér testét. (7 támadással 889 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+178 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a varkaudar böllér jobb vállát. (5 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 57 sebzést okoz. A varkaudar böllér behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! {HD:} Ent pásztorbottal többször eltalálod a varkaudar böllér testét. (4 támadással 470 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 154 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 143 életpontot sebeztél. {HD:} Din cséphadarójával meghorzsolod a varkaudar böllér nyakát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 31 ép-t sebez. Egy tockost nyomat Neked a varkaudar böllér! (1 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 varkaudar csontot. 12 928 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2353, sebződés: 365, gyógyulás: 439, összesen: +74 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy agyroppantás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 arany és egy fekete gyöngy. 1 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az áldott okerón testét. (7 támadással 362 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra támadsz. {HD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az áldott okerón behemót testét. (3 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod az áldott okerón behemót testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád 14 sebzést okoz. A mentális roncsolás 47 ép-t sebez. Az áldott okerón ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 áldott követ. 1 050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 779, sebződés: 0, gyógyulás: 74, összesen: +74 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy armageddon varázslatot dob rád a másik. 64 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronoelementál oszloplábát. (7 támadással 370 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {HD:} Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kronoelementál gigantikus testét. (5 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a kronoelementál gigantikus testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 43 ép-t sebez. Mancsával a kronoelementál végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). Mancsával a kronoelementál végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). A kronoelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 4 csepp sáfrányport. 5 250 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 889, sebződés: 96, gyógyulás: 106, összesen: +10 ÉP}
ff 28 951 422 | felt. fegyverváltás: 28 951 422 |
m 8 | mozogsz északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 412 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadászskorpió testét. (7 támadással 375 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. {HD:} Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadászskorpió méretes ollóját. (7 támadással 852 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a vadászskorpió jobb hátsó lábát. (5 támadással 346 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 53 sebzést okoz. Mély sebet ejt a jobb combodon a vadászskorpió ollójával. (1 támadástól 270 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) {HD:} Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a vadászskorpió testét. (3 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 83 életpontot sebeztél. {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a vadászskorpió testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (41 ép-t sebezve). A vadászskorpió ollójával a kezedbe vág. (1 támadástól 245 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) A vadászskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 skorpiókarmot. 16 075 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2814, sebződés: 515, gyógyulás: 439, összesen: -76 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar őslich jobb oldalát. (7 támadással 369 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor megcsapod a varkaudar őslich rothadó testét. (8 támadással 905 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+182 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütögeted a varkaudar őslich rothadó testét. (5 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Fényaurád 28 sebzést okoz. A mentális roncsolás 51 ép-t sebez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: negatív csapás varázslatot lő rád. 235 életpontot vesztettél. A varkaudar őslich néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-82 varázspont.) A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar őslich testét. (8 támadással 868 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a varkaudar őslich jobb karját. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). A fényaura 16 ép-t sebez. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 42 sebzést okoz. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A varkaudar őslich csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-79 varázspont.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted az ősi sorvasztás ártó hatását. Elmúlt a lélektisztulás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 3505, sebződés: 449, gyógyulás: 544, összesen: +95 ÉP}
ef 66 530 | energia fejlesztése 66 |
szk 542 | keresed az 542. szörnyet |
* 1. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 5. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 6. BP: kb 1554 1 518 | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 7. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról negatív csapás varázslatot lő rád a másik. 236 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar őslich bal lábát. (7 támadással 381 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar őslich testét. (9 támadással 989 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+198 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor súrolod a varkaudar őslich testét. (5 támadással 365 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). A fényaura 14 ép-t sebez. A mentális roncsolás 39 ép-t sebez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A varkaudar őslich többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-78 varázspont.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször eltalálod a varkaudar őslich testét. (9 támadással 965 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+194 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a varkaudar őslich testét. (5 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 42 ép-t sebez. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy negatív csapás varázslatot, majd rád küldi. 241 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-107 varázspont.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3724, sebződés: 699, gyógyulás: 591, összesen: -108 ÉP}
* 8. BP: bb 1554 1 518 | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 315 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja a raskhiir szellem testét. (7 támadással 372 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel párszor keményen megütöd a raskhiir szellem testét. (7 támadással 778 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a raskhiir szellem izmos felkarját. (5 támadással 364 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 33 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a raskhiir szellem nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel néhányszor megcsapod a raskhiir szellem testét. (7 támadással 762 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a raskhiir szellem bal lábát. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (48 ép-t sebezve). Sajnos nem sikerült a raskhiir szellem minden csapását hárítanod. (3 támadástól 196 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A raskhiir szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 333 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2722, sebződés: 614, gyógyulás: 519, összesen: -95 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 24 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 24 pontért |
MAGH-GOTH PÁRDUC (871. SZÖRNY) Az erdők félelmetes ragadozója ez a hatlábú, izzó szemű fenevad. A babonás bennszülöttek szerint legyőzhetetlen, mert nem ennek a földnek a szülötte - sámánjaik szerint egy ősi dimenziókapun keresztül érkeztek, amelyet egy őrült sohei nyitott. Akárhogy is, a lény Thargodan származását látszik alátámasztani teljes immunitása a nem mágikus fegyverekre, döglesztően halálos lehelete, és varázslatszerű képességei. |
ENT KERTÉSZ (872. SZÖRNY) A ryuku erdőkben mindenhol megtalálható fapásztorok a nyugati kontinensről eltűntek - kipusztultak vagy elvándoroltak, ki tudja. Ezek az óriási, helyváltoztatásra képes, faszerű lények ügyelnek az erdők egyensúlyára, és nem látják örömmel a betolakodókat. Különösen megkeseredettek azóta, hogy egy óriási megmozdulás keretében megpróbálták visszahódítani a Sötét Földet a természetnek és Földanyának, és csúfos kudarcot vallottak. Ha csak megemlíted a fertőzött enteket a kertészek előtt, számíthatsz rá, hogy darázsfelhő fog agyoncsipkedni, vagy hasonló természeti mágia fog pokoli kínokat okozni, mielőtt a kertész lábával agyontaposna. |
TOJÁSRAKÓ PÖFETEG (873. SZÖRNY) Az erdők mélyén, a buja és sűrű aljnövényzetben ocsmány dolgok tenyésznek. Nem véletlen, hogy a ryukuk csak a kitaposott ösvények használják. A derékig, nyakig érő növények között halálos dolgok élnek. A tojásrakó pöfeteg egy állattanilag (szörnytanilag?) besorolhatatlan lény, csápok és egyéb undorító végtagok kusza összevisszasága. Tojásait számolatlanul rakja, azért, hogy mégsem képes annyira elszaporodni, a még nálánál is erősebb ragadozók felelősek. Ha képes is vagy megmenekülni a tojásrakó pöfeteg érintésétől, felszerelésed minden bizonnyal akkor is bánni fogja. |
GIGANTOSZAURUSZ (874. SZÖRNY) A növényevők számára szinte korlátlan táplálékforrást jelentő buja ryuku erdők képesek voltak fenntartani olyan falánk jószágokat is, mint a többtonnás gigantoszaurusz. Ez a lény, bár nem ragadozó, békésnek egyáltalán nem mondható. Ha csak egy picit is felbőszítik (értsd akár túl közel mész hozzá), számíthat rá az áldozat, hogy rosszabbul jár, mintha egy hegy szakadt volna rá. |
BÍBOR ANGUAXIN (875. SZÖRNY) A bíbor anguaxinok rikító színük miatt kerestek menedéket az erdőkben, hiszen ez az egyetlen hely, ahol a szinteusz fák vöröses narancsban pompázó levelei között tökéletesen elrejtőzhetnek. Mert, bár a bíbor anguaxin a nyugati kontinensen egy elpusztíthatatlan csúcsszörnynek számítana a helyi fauna ragadozói számára, itt bizony még ez a félelmetes lény is csak valahol a tápláléklánc közepén tud helyet foglalni. (A bíbor anguaxin varázslatainak listájában az Armageddon is szerepel, így csak akkor támadhatod meg ezt a szörnyet, ha kiadtál egy FT parancsot rá, vagy az Armageddont varázsló lények csoportjára.) |
GONEMUTLAN (876. SZÖRNY) Bár a teriádok önmagukban félelmet keltenek a ryukukban és más fajokban egyaránt, vannak közöttük igazi legendák. Ezek egyike Gonemutlan, a teriád vadász. Számos rémtörténet szól arról, hogy Gonemutlan ősöreg hósárkányokat, draklen lordokat és hegyi óriásokat pusztított el. Sokak szerint legyőzhetetlen, mert az istenek vére csörgedezik ereiben. Akárhogy is - ha egyszer az a balszerencsés vég ér, hogy hatalmad ellenére azelőtt lépsz az árnyékvilágba, hogy lett volna időd ellenfeled megszemlélni, bízhatsz benne, hogy szerencsétlenségedre Gonemutlannal akadtál össze. |
ZAFÓRION (877. SZÖRNY) Az állatok rémülten menekülnek, és hamarosan már látod is, hogy mitől. A síkság magas füvében egy gigantikus pók közeledik, egy domb méretű kronopók. Ahogy közeledik, látod, hogy környezetében valami furcsa dolog történik, rövid időre a füves terep helyett szikla tűnik fel, majd sivatag, mintha környezetében az idő instabil lenne, és az adott helyszín különböző időpillanatait látnád. Na, ez az a lény, amivel nem szívesen szállsz szembe. |
TRIXLIZZXKIT (878. SZÖRNY) Trixlizzxkit maga a megelevenedett halál, egy nagyobb quwarg isten avatárja. Karompengéi az adamantitnál is keményebbek, és hihetetlenül élesek. Egy hegyi óriást könnyedén le tud fejezni. Talán mondani sem kell, egy kalandozó nem jelent igazán komoly ellenfelet számára. Még a magadfajta nagyhatalmú sem. |
TING RO CE (879. SZÖRNY) Ting Ro Ce a hósárkányok közül a legöregebb, és ennek köszönhetően a leghatalmasabb. Minimális koncentrálással is képes a legnagyobb szakértelmet igénylő ősi varázslatokat használni, lehelete gleccsereket képes útjára indítani, és egyetlen ütésével halálra sújt egy hegyi óriást. Ting Ro Ce az az ellenfél, akivel NEM akarsz szembekerülni. A neves hósárkány fagyleheletét semmilyen elemi védelem nem képes semlegesíteni. |
ŐSÖREG TEKNŐS (880. SZÖRNY) A legendák szerint a mocsárok mélyén élő teknősöknek van egy halhatatlan vezére, amely az idők kezdetén, az istenekkel együtt született, és élni fog a világ végórájáig. Fizikai testét ugyan elvileg el lehet pusztítani, de képes akár a hamuvá égetett csontokból is regenerálódni max. 1 órán belül. Nem mintha ez gyakran megtörténne: az ősöreg teknős a szó szoros értelmében elpusztíthatatlan. |
Erő: | 80 (102) | Szint: | 50 | Merészség: | 20/5 | Magasság: | 164 cm |
IQ: | 73 (102) | Támadás: | 97 (103) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 73 (91) | Védekezés: | 197 (207) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 49/50 év |
Egészség: | 73 (111) | Életpont: | 2046/2279 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 58 |
Szerencse: | 77 (108) | Varázspont: | 3484/2264 | Pénz: | 60402 arany | Kép. pont: | 100 |
Tudatpont: | 66/0 | Pszi pont: | 699/840 | Halhatatlanság: | 19 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/30 | ökölvívás: | 39/54 (+3%) | szúrófegyverek: | 35/65 |
vágófegyverek: | 24/12 (+8%) | ütőfegyverek: | *37/100 (+5%) | lőfegyverek: | 16/95 |
dobófegyverek: | 43/2 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << vámpírölő (#951) (200%) << mágusölő (#422) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
261,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 291,12 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 6. hónapban. |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 58, 65, 59, 64, 63, 62 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya gyümölcse 20/20 | Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 182 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 388 030 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 85/33 | 2. nyomkövetés: | 129/10 (+5%) | 3. mászás: | 14/41 |
4. csapdakészítés: | 45/73 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 22/2 | 6. gyógyítás: | 39/19 |
7. titkosírás: | 9/50 | 8. felderítés: | 33/16 | 9. szörnyidomítás: | 7/99 |
10. teológia: | 122/23 (+37%) | 11. taumaturgia: | 118/11 (+13%) | 12. szerencsejáték: | 12/17 |
13. versengés: | 29/37 (+10%) | 14. harcművészetek: | 37/9 | 15. zene: | 49/57 (+25%) |
16. szörnyismeret: | 90/97 (+37%) | 17. pszi: | 56/95 (+1%) | 18. zárnyitás: | 27/25 |
19. vadászat: | 20/40 | 20. vitalitás: | 6/94 | 21. bányászat: | 33/65 (+1%) |
22. testépítés: | 92/11 | 23. úszás: | 10/72 | 24. főzés: | 36/2 (+11%) |
25. csapatmunka: | 8/0 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 21 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 1 | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 4(5) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
bámulatos zombi (#896), apró lidércfi (#930), árnyékfoltozó (#932), szolgalidérc (#931), ml'othag szürcsölő (#415), nekrobestia (#933), templomos lovag (#587) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
gázpajzs (#467, 20 VP) | kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) (8974,10) | áldomás (#6) (9891,45) |
Pörhemór köre (#205) (111,10,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) | a lélek védelme (#57) | erőpajzs II (#63) |
esszenciavédelem 2 (#188) | fényaura (#211) | hadiszerencse III (#59) | Techiulan aurája (#261) |
mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
bo'adhun csapás (#266), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | sötét kaszás (#591) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Alkotó (#578) | tűzgolyó (#155) | >> | Teremtő (#579) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | ősi csontvázúr (#623) | fürgülés (#92) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
fürgülés (#92) | >> | kyorg őrgólem (#567) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar őslich (#402) | |
tompítás (#40) | >> | Teremtő (#579) | tompítás (#40) | >> | Alkotó (#578) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | oldás (#372) | >> | élőholt pöffeteg (#557) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fürgülés (#92) | >> | ködmedúza (#449) | |
fürgülés (#92) | >> | varkaudar che-pap (#704) | fürgülés (#92) | >> | Quwaxotix (#961) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
2.) Mekkora tréfa lenne öt albinó küklopsz kihívása és legyőzése, csak úgy bámulnának azzal az egy bamba szemükkel! (számláló: 0) |
3.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): 111. labirintus (270,57). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 15, 16, 22, 25, 26, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 192, 193, 200, 201, 202, 203, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 12, 15, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
Kész: 3, 6, 11, 16, 17, 18, 19, 20, 23, 40, 41, 42. |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 89 (limit: 1105), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 9485. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 193, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 22 555. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 38, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 453. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 8, pontszámod: 152. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bunkó (#5) | 3 | éjkő (#2369) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 4 | fekete gyöngy (#99) | 3 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 30 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 8 | ovimon-bogyó (#207) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
20 | remák szív (#264) | 3 | ro'galhal lánc (#763) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 15 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1812 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 2 | borostyán függő (#162) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | 49 | nyílvessző (#108) | |||
49 | quwarg tojás (#360) | 4 | sáfránypor (#211) | 1 | skorpiókarom (#911) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
2 | varkaudar csont (#1113) |
260 | 261 | 262 | |
61 | |
|
|
62 | |
|
|
63 | |
|
|