297. forduló, 299. forduló, Pöti Danon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 18. 12h:02'
EZ A 792. JÁTÉKHETED, 298. FORDULÓD
793. játékheted kezdete: jún. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3936
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 37

PÖTI DANON KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,112] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+4 tvp ). Zu'lit tarsolya termel 2 púderkövet. [púderkő ->eldobod] Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+197 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+77 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+2 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy tyrannoszaurusz rex fészket vagy búvóhelyet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fürgülés védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (7 támadással 544 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megkarcolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 2 802 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 614, sebződés: 78, gyógyulás: 128, összesen: +50 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 446.]

* 1. KP: vv 71 138 26 elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 444.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 442.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 440.]

* 2. KP: vv 19 72 64 elmormolod a 19. varázslatot a 72. varázslatot a 64. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 438.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 436.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 434.]

* 3. KP: v 15 133 1 elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új csuklyavirág. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 429.]

* 4. KP: ek 429 0 0 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 419.]

* 5. KP: hh 507 1100 1618 használod az 507. tárgyat az 1100. tárgyat az 1618. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [1 pontot használtál fel, van még 418.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 417.]
Ideje egy kis fegyverápolásnak, megélezed őket a fenőkővel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 408.]

* 6. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 1 201 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 407.]

* 7. KP: kf 441 560 0 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 560. tárggyal
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 407.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 407.]

* 8. KP: vv 165 188 182 elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 182. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 405.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 403.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 401.]

* 9. KP: vv 53 243 224 elmormolod az 53. varázslatot a 243. varázslatot a 224. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 399.]
Beizzik a turbómágia. Bemetszést végzel az idő szövetén, az idő folyása rövid időre lelassul (kaptál 30 TVP-t). [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 424.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

* 10. KP: vv 40 0 0 elmormolod a 40. varázslatot
Ezt a varázslatot csak harcban lehet alkalmazni. Beállítása a TV/FTV parancsokkal történik, nem a V paranccsal. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

ek 40 20 t. energia kisütése: 40 20
Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 100 TVP-t. [-20 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 524.]

ek 7 7 15 t. energia kisütése: 7 7 15
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+15 titkosírás.) [-15 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 524.]

v 96 188 60 elmormolod a 96. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

198 199 200
111
112
113
(199,112) a 245. labirintus bejárata, tyrannoszaurusz rex (#160)

[188,60] Lakott területre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy relikviagyűjtő házát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 14 aranyat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy részeg kalandozó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Becsapódva, megdöfi a részeg kalandozó testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó fejét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A részeg kalandozó vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 493 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 24, gyógyulás: 50, összesen: +26 ÉP}

[-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 514.]

kb 2238 10 kiveszel a bankból a 2238. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 quwarg kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 514.]

kt 2236 1 elkészíted a 2236. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 zeolitkristályt. Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 509.]

m 6 mozogsz nyugatra
[187,60] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy őrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fürgülés vibrál körülötted. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 42 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az őrült varázsló testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 235 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvágod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 pirkit és egy xirnox szív. 2 205 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 543, sebződés: 57, gyógyulás: 62, összesen: +5 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Tharr hívei emelték. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Épületeket látsz: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).
Összefutsz Morc Kearggal. Raia kántora. Egy bársony övsálat, egy Batharak vállemezét, egy csillogó fülbevalót, egy csodálatos nyakláncot, egy Gorhud gyűrűjét, egy gyakorlónadrágot, egy Hantas karperecét, egy Kabol gyűrűjét, egy Kabol irháját, egy kiképzői érdemérmet, egy Korrissh sisakját, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy ősi csizmát, egy teriadan karkötőt, egy tleikan karkötőt, egy uglaok lánckesztyűt és egy uglaok láncköpenyt visel. Ruházatát egy Maffiózó trófea, egy profi bérgyilkos trófea és egy ősdentor trófea ékesíti. Jobb kezében egy mithril kardot, bal kezében egy kyorg tőrt tart. {védettsége: 102 szúró, 102 vágó, 102 ütő ellen.} Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[5 pontot használtál fel, van még 504.]

kf 437 kézbeveszed/felveszed a 437. tárgyat
A csuklódra húzod az arany masszariasztót. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

kpk 7 kezd. parancs kivétele: 7
KF 441 560 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

kpb 7 kezd. parancs berakása: 7

kf 441 560 466 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 560. tárggyal a 466. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 504.]
Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 504.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 504.]
[A parancs tárolásra került.]

kpk 10 kezd. parancs kivétele: 10
VV 40 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 504.]

kpb 10 kezd. parancs berakása: 10

vv 168 elmormolod a 168. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Nem kell félned Leah birodalmától... [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 502.]
[A parancs tárolásra került.]

v 198 224 77 elmormolod a 198. varázslatot
Nem csinálhatsz újabb teleportot, amíg az előző érvényben van! [0 pontot használtál fel, van még 502.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Sajnos nem találsz semmilyen titkosírást sem. [0 pontot használtál fel, van még 502.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[188,60] Folytatod sétádat a házak közt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy relikviagyűjtő házát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 12 aranyat.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[199,112] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 1x 8d6+8.}
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+1099 varázspont.)

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar hírnök bal vállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengepajzzsal megvágod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 12, gyógyulás: 11, összesen: -1 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar hírnök támad rád. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fürgülés védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 9, gyógyulás: 10, összesen: +1 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vashegyű nyíl [vashegyű nyíl ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP]. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást. {max. életpontja: 157-179.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hírnök jobb oldalát. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A varkaudar hírnök melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy varkaudar íjász készül a lemészárlásodra. {támadása: 42.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fürgülés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar íjász jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A varkaudar íjász karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1 604 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 21, gyógyulás: 19, összesen: -2 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar hírnök készül a lemészárlásodra. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.}

Gyorsan felraksz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök testét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A varkaudar hírnök farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy nőstény varkaudar jön feléd. {egyik sebzési módja: 2x 12d4+10.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fürgülés védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nőstény varkaudar jobb karját. (5 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal súrolod a nőstény varkaudar testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A nőstény varkaudar karmai majdnem eltalálnak! A nőstény varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 1, gyógyulás: 8, összesen: +7 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (186,106)-> 50 arany, -2 ÉP], egy arany, egy mutáns csont és egy sámán gyógykenőcs. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat!
Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy bíborcserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy beomlott q. gödröt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy borzalmas varkaudar. {támadása: 42.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fürgülés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról agyroppantás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP]. 1 835 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 12, gyógyulás: 10, összesen: -2 ÉP}


Összefutsz egy hófehér, hosszú hajú, zöld szemű drow férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Tharr tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy díszes fegyvertokot, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hősiesítő medált, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy mind. kristályát, egy ogre övet, egy Ovgun nyakláncát, egy q. demoralizátort, egy rubin fülbevalót, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy szerencsekockát, egy tirik-hun medált, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet és egy zúzókesztyűt visel. Ruházatát egy mammut zombi trófea, egy ryuku gólem trófea és egy élőholt ősmágus trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy csillogó szemű obszidián pók. Jobb kezében egy Thór pörölyét, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Hátasa egy idomított élőholt sullár. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. {legmagasabb egyéb szakértelme: taumaturgia (66).} Láthatatlan vagy: ezért elmegy melletted.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 halálvirágot. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [200,112] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar katona. {védettsége: 55 szúró, 55 vágó, 55 ütő ellen.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Tharr haragja varázslat. 23 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar katona bal lábát. (8 támadással 270 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar katona testét. (9 támadással 696 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megvagdalod a varkaudar katona fejét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 6 639 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1113, sebződés: 111, gyógyulás: 32, összesen: -79 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy animált hókutya. {egyik sebzési módja: 2x 5d8+16.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Sonchus Arvensis formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
[94 pontot használtál fel, van még 408.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Sajnos nem találsz semmilyen titkosírást sem. [0 pontot használtál fel, van még 408.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[200,111] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Itt egy átvágott torkú elf hever, amott egy kibelezett törpe. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy dögkeselyű jön feléd. {védettsége: 38 szúró, 15 vágó, 28 ütő ellen.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fürgülés varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A dögkeselyű feléd csap csőrével, de sikertelenül. A dögkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 8 madártollat. 826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ubuk dobónyíl. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc támad rád. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fürgülés. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc bal oldalát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal végigmetszed a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
578 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Intenzív keresgélést folytatsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 91-110.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fürgülés vibrál körülötted. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mágus testét. (2 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod az élőholt mágus bal karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az élőholt mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1 006 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 23, gyógyulás: 9, összesen: -14 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bronzpenge [bronzpenge ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP]. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy varkaudar iszákos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 39 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (38 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a varkaudar iszákos bal karját. (6 támadással 477 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megkarcolod a varkaudar iszákos jobb karját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2 896 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 104, gyógyulás: 104, összesen: +0 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [200,110] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Ráismersz a lényre. Egy pordémon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+4.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Becsapódva, megdöfi a pordémon testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pordémon testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a pordémon portestét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A pordémon mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A pordémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 890 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Felfedeztél egy márványtornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Véres Holló lábát masszírozza. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy grok-képződményt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. [29 pontot használtál fel, van még 379.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Sajnos nem találsz semmilyen titkosírást sem. [0 pontot használtál fel, van még 379.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[199,109] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy grok-képződményt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő vezérfarkas mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vezérfarkas testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a vezérfarkas jobb lábát. (9 támadással 683 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 113 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a vezérfarkas vicsorgó pofáját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A vezérfarkas megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Karmával néhányszor a vezérfarkas megcsapja a fejedet. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A vezérfarkas megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A vezérfarkas összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 180 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 876, sebződés: 166, gyógyulás: 42, összesen: -124 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ó! Hiszen ez egy drakolich. {támadása: 32.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő Raia szent lovagja mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 halálvirágot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [198,108] Kisebb hegyek emelkednek itt.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy animált hókutya. {egyik sebzési módja: 2x 5d8+16.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [198,107] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy púdersziklát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy mammut zombi. {védettsége: 4 szúró, 4 vágó, 4 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. [20 pontot használtál fel, van még 359.]

tim 50 titkosírás megfejtése 50 pontért
Sajnos nem találsz semmilyen titkosírást sem. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

ef 20 514 energia fejlesztése 20
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-20 TU.] [140 pontot használtál fel, van még 219.]

bpb 3 bef. parancs berakása: 3

kf 821 kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 219.]
[A parancs tárolásra került.]

in 3798 286 448 leírod a 3798. kalandozónak a 286. szörnyet a 448. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kronotapír. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) lótuszfőzetet. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

in 3798 288 454 leírod a 3798. kalandozónak a 288. szörnyet a 454. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ezerszemű bestia. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) krapixlon fürdőruhát. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

in 3798 291 462 leírod a 3798. kalandozónak a 291. szörnyet a 462. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Ekhnagorhu. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Urgod kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

in 3798 292 468 leírod a 3798. kalandozónak a 292. szörnyet a 468. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ragadozó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Dantor amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

in 3798 293 471 leírod a 3798. kalandozónak a 293. szörnyet a 471. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy káoszbajnok. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) norgat kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

in 3798 294 472 leírod a 3798. kalandozónak a 294. szörnyet a 472. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ében hadúr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) dizen kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

in 3798 295 475 leírod a 3798. kalandozónak a 295. szörnyet a 475. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ében halálhajcsár. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

in 3798 296 478 leírod a 3798. kalandozónak a 296. szörnyet a 478. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Sötétség Hercege. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) drakolder szemet. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

in 3798 302 480 leírod a 3798. kalandozónak a 302. szörnyet a 480. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy quwarg ősmágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) cápaölő tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

in 3798 304 482 leírod a 3798. kalandozónak a 304. szörnyet a 482. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy aranygriff. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) raptor szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

in 3798 305 485 leírod a 3798. kalandozónak a 305. szörnyet a 485. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Banyapók. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Szent Pörölyt. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

in 3798 306 501 leírod a 3798. kalandozónak a 306. szörnyet az 501. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy méregelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kdolét. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

in 3798 307 527 leírod a 3798. kalandozónak a 307. szörnyet az 527. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy taalru herceg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

in 3798 310 216 leírod a 3798. kalandozónak a 310. szörnyet a 216. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Thargodan zsoldos. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ketrecet. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

in 3798 311 218 leírod a 3798. kalandozónak a 311. szörnyet a 218. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Thargodan légiós. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ketrec-csapdát. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

in 3798 313 251 leírod a 3798. kalandozónak a 313. szörnyet a 251. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ősöreg góliát. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kvazár páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

* 1. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 214.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 14 fejleszted az 1. tulajdonságodat 14 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[14 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 15, 17.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be az ezoterikus mardel. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 2 kaját fal föl a ragyás burástya. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 439 pontot. A következő körben tehát 639 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Pöti Danon, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 298. fordulód.

Erő: 62 (71) Szint: 36 Merészség: 7/5 Magasság: 126 cm
IQ: 38 (47) Támadás: 42 (45) Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 35 (39) Védekezés: 92 (99) Menekülés: 30 % Életkor: 89/168 év
Egészség: 37 (43) Életpont: 513/648 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 34 (46) Varázspont: 1291/398 Pénz: 5414 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 92/3 Pszi pont: 178/259 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 4092 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 37 701 TP-t kaptál. Jelenleg 6 229 620 TP-d van. A következő szinthez még 270 380 TP szükséges. Trófeáid: óriásmassza, triklem drakolder, dögbűzös liliom. A 273. fordulódban 5025 arany került a bankszámládra. 5602 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/16 ökölvívás: 19/96 (+32%) vágófegyverek: 46/5 (+4%)
ütőfegyverek: 1/52 lőfegyverek: *21/100 dobófegyverek: 36/20 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (600%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil nyíl (#597) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (20 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
198,107 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 395
A Végzet Vermében a 10. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.
JLKzott minoszkúpok: 60, 61, 65, 58, 59, 62, 88, 91

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 937 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 122/98 (+48%) 2. nyomkövetés: 53/11 3. mászás: 21/48
4. csapdakészítés: 36/6 (+7%) 5. csapdaészlelés: 21/28 6. gyógyítás: 58/34
7. titkosírás: 22/53 (+1500%) 8. felderítés: 25/46 (+6%) 9. szörnyidomítás: 14/87
10. teológia: 54/90 (+585%) 11. taumaturgia: 75/77 (+333%) 12. szerencsejáték: 7/37
13. versengés: 16/41 14. harcművészetek: 11/31 15. zene: 6/57
16. szörnyismeret: 36/35 (+37%) 17. pszi: 23/5 (+2%) 18. zárnyitás: 17/11
19. vadászat: 5/91 20. vitalitás: 4/91 21. bányászat: 31/26 (+3%)
22. testépítés: 17/80 23. úszás: 8/63 24. főzés: 20/46 (+11%)
25. csapatmunka: 1/61

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 43

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer)
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50)
bávatag golombár (#165), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), varkaudar che-pap (#704), óriásmassza (#840), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), ében sárkány (#327)
Barátságosság (aktív: 13, max: 50)
fémbontó szójer (#150), nómenklatúra (#158), pszi elementál (#221), drakolich (#760), bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778), gonoszok (#988), kronotapír (#286), kisebb quwarg isten (#213), lidércúr (#252), ismeretlen (#9089), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 20 VP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP)
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 14 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (95,36,3) méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (973,0) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) láthatatlanság (#76) esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188)
Symulf rúnája (#182) óriáserő (#53) feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
fürgülés (#92), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> mocsárivérc (#7143) lángcsóva (#31) >> Dögvész (#7495)
lángcsóva (#31) >> Thargodan csontváz (#297) lángcsóva (#31) >> varkaudar varázsló (#271)
háló (#186) >> molgan (#284)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ezerszemű bestia (#288) pszi-acéltorony (#98) >> aranyfecske (#283)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418) fehér glóbusz (#47) >> Dögvész (#7495)
elektromos pajzs (#51) >> drakolich (#760) hhaar burka (#32) >> mocsárivérc (#7143)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60.
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 539. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 584. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
54, 58, 59, 60, 61, 62, 65, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 88, 91, 94, 95, 99, 100, 101, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 175, 189, 192, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 6, 8, 13, 14, 16, 18, 26, 30, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 52.
Kész: 51.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 607 (limit: 765), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 55695.
Az első Végzet Vermében 1 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 10 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 130 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 101 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 2 isteni könnycsepp (#260) 4 kaja (#2)
1 manakristály (#500) 1 quwarg tojás (#360) 1 sallank karom (#128)
2 varázskő (#305) 57 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
136 arany (#50) 3 ében toboz (#578) 2 halálvirág (#2371)
7 madártoll (#112) 1 mutáns csont (#331) 4 pirkit (#153)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 ubuk dobónyíl (#138) 1 varkaudar csont (#1113)
1 xirnox szív (#213) 1 zeolitkristály (#2236)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

197 198 199 200 201
106
107
108
109
110
111
112
113
(198,107) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(198,108) Fairlight oltár, érclelőhely
(199,109) Tharr oltár, 255. jellempróba, 47. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), vezérfarkas (#748), Raia szent lovagja (#239)
(199,112) a 245. labirintus bejárata, tyrannoszaurusz rex (#160), varkaudar hírnök (#686), varkaudar íjász (#687), nőstény varkaudar (#689), varkaudar falu (#1109), 32. jellempróba, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), szent liget (#439), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), beomlott q. gödör (#2096), Tharr rúnaköve, borzalmas varkaudar (#166)
(200,110) pordémon (#253), márványtorony (#175), kihívás tornya (#502), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720)
(200,111) dögkeselyű (#174), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), varkaudar iszákos (#688)
(200,112) varkaudar katona (#691), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Chara-din monolitja (#534), 46. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek