Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 18. 9h:08' EZ A 792. JÁTÉKHETED, 297. FORDULÓD 793. játékheted kezdete: jún. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3936 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 39 |
* 1. KP: vv 71 138 26 | elmormolod a 71. varázslatot a 138. varázslatot a 26. varázslatot |
* 2. KP: vv 19 72 64 | elmormolod a 19. varázslatot a 72. varázslatot a 64. varázslatot |
* 3. KP: v 15 133 1 | elmormolod a 15. varázslatot |
* 4. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
* 5. KP: hh 507 1100 1618 | használod az 507. tárgyat az 1100. tárgyat az 1618. tárgyat |
* 6. KP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 7. KP: kf 441 560 0 | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat az 560. tárggyal |
* 8. KP: vv 165 188 182 | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 182. varázslatot |
* 9. KP: vv 53 243 224 | elmormolod az 53. varázslatot a 243. varázslatot a 224. varázslatot |
cir 127 | vándorcirkusz látogatása 127 |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
tno 6 4 | növeled a 6. tulajdonságodat |
hu 329 543 | hulladék: 329 543 |
vv 79 167 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot |
kb 329 3 | kiveszel a bankból a 329. tárgyat (3 darabot) |
im 0 3 | imádkozol |
kpb 10 | kezd. parancs berakása: 10 |
vv 40 | elmormolod a 40. varázslatot |
v 198 364 67 | elmormolod a 198. varázslatot |
394 | 395 | 396 | |
45 | |
|
|
46 | |
|
|
47 | |
|
|
[364,67] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen.
v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
363 | 364 | 365 | |
66 | |
|
|
67 | |
|
|
68 | |
|
|
[191,105] Sűrű erdőbe érkeztél. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy éjkornis került az utadba. {védettsége: 42 szúró, 42 vágó, 42 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. Semmi hatás! (köszönhetően védelem sav ellen védelmednek.) A lény savat köp rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod az éjkornis fekete testét. (3 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megcsapod az éjkornis fekete testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az éjkornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az éjkornis rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az éjkornis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 567 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 50, gyógyulás: 70, összesen: +20 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod az ősi szellem bal oldalát. (4 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 224 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod az ősi szellem szellemtestét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ősi szellem néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Öregedtél 3 évet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 3 349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 104, gyógyulás: 95, összesen: -9 ÉP}
v 96 188 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
190 | 191 | 192 | |
104 | |
|
|
105 | |
|
|
106 | |
|
|
[188,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy részeg kalandozó. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fürgülés. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a részeg kalandozó testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó bal oldalát. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 493 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 14, gyógyulás: 42, összesen: +28 ÉP}
kb 2238 10 | kiveszel a bankból a 2238. tárgyat (10 darabot) |
kt 2235 1 | elkészíted a 2235. tárgyat (1 darabot) |
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 57 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 141 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhányszor megcsapod az erdei rém testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 85 életpontot vesztettél. (-13 védekezés.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel párszor megpöccinted az erdei rém testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 130 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 507, gyógyulás: 73, összesen: -434 ÉP}
(Továbbmész...) [192,105] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Látsz egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy rát-fát. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Látsz egy fekete lótuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy trikornis herceg. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 36.} Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.
(Továbbmész...) [193,106] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csápos otagi. {védettsége: 300 szúró, 50 vágó, 50 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Ez mellément. A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csápos otagi farkát. (8 támadással 593 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal kicsit megvágod a csápos otagi jobb hátsó lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 45 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a csápos otagi. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A csápos otagi csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A csápos otagi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 78, gyógyulás: 137, összesen: +59 ÉP}
ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 64 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-12 támadás). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ősdentor fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ősdentor jobb lábát. (7 támadással 545 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+110 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az ősdentor testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 31 életpontot vesztettél. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 712 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 117, gyógyulás: 126, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [195,108] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy kentaurusz közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 736-795.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fürgülés varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! A lény gyors egymásutánban néhány sallank nyilat lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 106 életpontot vesztettél. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kentaurusz izmos karját. (9 támadással 698 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a kentaurusz jobb karját. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Patájával a kentaurusz többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A lény összetapos! 70 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. [sallank nyíl ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 4 287 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 774, sebződés: 226, gyógyulás: 170, összesen: -56 ÉP}
(Továbbmész...) [196,109] A dombság átmegy hegységbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy hordóagyú mameluk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 411-510.} Itt csata lesz.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fürgülés védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a hordóagyú mameluk farkát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a hordóagyú mameluk fejét. (6 támadással 476 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal megkarcolod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 24 aranyat. 2 483 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 549, sebződés: 24, gyógyulás: 114, összesen: +90 ÉP}
ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [198,111] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő trikornis herceg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
(Továbbmész...) [199,112] Az erdőt síkság váltja fel. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő nőstény varkaudar nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a nőstény varkaudar fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a nőstény varkaudar bal oldalát. (4 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a nőstény varkaudar jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 401, sebződés: 24, gyógyulás: 84, összesen: +60 ÉP}
ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
szk 765 160 | keresed a 765. szörnyet a 160. szörnyet |
ef 30 514 | energia fejlesztése 30 |
kb 2 30 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (30 darabot) |
in 3798 257 215 | leírod a 3798. kalandozónak a 257. szörnyet a 215. tárgyat |
in 3798 258 369 | leírod a 3798. kalandozónak a 258. szörnyet a 369. tárgyat |
in 3798 261 388 | leírod a 3798. kalandozónak a 261. szörnyet a 388. tárgyat |
in 3798 268 390 | leírod a 3798. kalandozónak a 268. szörnyet a 390. tárgyat |
in 3798 270 405 | leírod a 3798. kalandozónak a 270. szörnyet a 405. tárgyat |
in 3798 272 407 | leírod a 3798. kalandozónak a 272. szörnyet a 407. tárgyat |
in 3798 274 408 | leírod a 3798. kalandozónak a 274. szörnyet a 408. tárgyat |
in 3798 275 412 | leírod a 3798. kalandozónak a 275. szörnyet a 412. tárgyat |
in 3798 276 414 | leírod a 3798. kalandozónak a 276. szörnyet a 414. tárgyat |
in 3798 277 418 | leírod a 3798. kalandozónak a 277. szörnyet a 418. tárgyat |
in 3798 278 419 | leírod a 3798. kalandozónak a 278. szörnyet a 419. tárgyat |
in 3798 279 420 | leírod a 3798. kalandozónak a 279. szörnyet a 420. tárgyat |
in 3798 282 426 | leírod a 3798. kalandozónak a 282. szörnyet a 426. tárgyat |
in 3798 283 430 | leírod a 3798. kalandozónak a 283. szörnyet a 430. tárgyat |
in 3798 284 438 | leírod a 3798. kalandozónak a 284. szörnyet a 438. tárgyat |
in 3798 285 442 | leírod a 3798. kalandozónak a 285. szörnyet a 442. tárgyat |
* 1. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
FELTÁMADÁS (168. VARÁZSLAT) Istenedtől kapott hatalmadnál fogva, többé nem kell Leah árnyvilágától tartanod. Ha ezt a varázslatot elmondod, inaktívan lapul mindaddig, amíg egy halálos kimenetelű csatát nem vívsz. Ekkor azonban, ahelyett, hogy a holtak világába lépne szellemed, vagy akár deus ex machinát kellene használnod, szellemedet visszarántja a tested, és újra élni fogsz, életpontod pedig a maximális lehetséges 75%-kára kerül. A varázslatot nem tudod automatikusan újítani, ha egyszer használtad - a halállal nem lehet játszadozni, mint egy pók mérgével, újra ki kell adnod a V 168 parancsot, ami 5 TVP-be és 50 VP-be kerül. |
ÁLDOMÁS II. (169. VARÁZSLAT) Az áldomás II természetesen az áldomás erősebb kiadása. Használata mindenben megegyezik az eredeti varázslatéval, de felrakása 10 VP-be kerül és a kapott bónusz nem +4, hanem +6 támadás. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp. Az áldomás II nem működik együtt az áldomással, tehát ha az egyiket felrakod, a másik automatikusan törlődik. |
ŐSI SZELLEM (422. SZÖRNY) Amikor az ősi szellem a közeledben van, megfagy a levegő körülötted. Érintése még ennél is jegesebb, jobb, ha nem tudod meg mennyire. Feje formátlan, tekintete üres. Szemgödreiben egy szemernyi élet sincs, arckifejezésében semmi könyörület. Nem tudni hogyan került közénk, kinek a szelleme, ki idézte meg, hiszen még soha senki nem akadt, aki kommunikálni tudott volna vele. Ha harcba bocsátkozol vele, könnyen előfordulhat, hogy rontó képességével öregít rajtad, így csak ha FT parancsot adsz ki rá, fogod megtámadni, amúgy automatikusan elbújsz előle. Kizárólag mágikus fegyverrel sebezheted meg, azok közül is a szúró és vágó, ami szóba jöhet. |
ZU'LIT KORONÁJA (821. TÁRGY) Zu'litnak, a villámmágia nagyhatalmú ismerőjének hagyatékából került ki ez a díszes fejfedő, melyet egy aranymíves törpemester a legjobbak közül, a varázsló személyes kovácsa, készített annak idején. A mágikus tulajdonságokkal később Zu'lit maga ruházta fel a koronát. Ha a fejedre teszed, a következő dolgokat tapasztalod: teológiád (csak ha már legalább 1), taumaturgiád (csak ha már legalább 1), intelligenciád, és védettséged egyaránt 5-tel nő, valamint köröd elején varázsenergiád gyorsabban regenerálódik (+100 VP-vel). A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak. |
Erő: | 62 (69) | Szint: | 36 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 126 cm |
IQ: | 38 (43) | Támadás: | 40 (43) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 35 (39) | Védekezés: | 93 (100) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 89/151 év |
Egészség: | 37 (43) | Életpont: | 513/661 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 34 (46) | Varázspont: | 1291/67 | Pénz: | 5278 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 92/41 | Pszi pont: | 178/217 | Halhatatlanság: | 6 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/16 | ökölvívás: | 19/64 (+6%) | vágófegyverek: | 46/1 (+4%) |
ütőfegyverek: | 1/52 | lőfegyverek: | *21/100 | dobófegyverek: | 36/18 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (600%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil nyíl (#597) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (20 -27.); vas dobónyíl (#189) (28 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
199,112 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 395 |
A Végzet Vermében a 10. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 189,101 |
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re. |
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 61, 65, 58, 59, 62, 88, 91 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 937 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 122/50 (+120%) | 2. nyomkövetés: | 53/11 | 3. mászás: | 21/48 (-300%) |
4. csapdakészítés: | 35/99 (+19%) | 5. csapdaészlelés: | 21/28 | 6. gyógyítás: | 58/34 |
7. titkosírás: | 7/53 | 8. felderítés: | 25/40 | 9. szörnyidomítás: | 14/87 |
10. teológia: | 49/5 (+61%) | 11. taumaturgia: | 72/44 (+24%) | 12. szerencsejáték: | 7/37 |
13. versengés: | 16/41 (+9%) | 14. harcművészetek: | 11/31 | 15. zene: | 6/57 |
16. szörnyismeret: | 35/98 | 17. pszi: | 23/3 (+1%) | 18. zárnyitás: | 17/11 |
19. vadászat: | 5/91 | 20. vitalitás: | 4/91 (+6%) | 21. bányászat: | 31/23 (+2%) |
22. testépítés: | 17/80 | 23. úszás: | 8/63 | 24. főzés: | 20/35 (+11%) |
25. csapatmunka: | 1/61 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 43 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 10 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
bávatag golombár (#165), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), varkaudar che-pap (#704), óriásmassza (#840), élőholt mirg (#135), csontváz lord (#177), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), ében sárkány (#327) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), nómenklatúra (#158), pszi elementál (#221), drakolich (#760), bűbájlidérc (#761), ryuku csapásvezető (#778), gonoszok (#988), kronotapír (#286), kisebb quwarg isten (#213), lidércúr (#252), ismeretlen (#9089), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 14 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (95,36,3) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | mentális pajzs (#72) |
pszi-ernyő (#64) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | láthatatlanság (#76) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) |
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (990,0) | szemmelverés (#137) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
fürgülés (#92), védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | mocsárivérc (#7143) | lángcsóva (#31) | >> | Dögvész (#7495) | |
lángcsóva (#31) | >> | Thargodan csontváz (#297) | lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | ezerszemű bestia (#288) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | fehér glóbusz (#47) | >> | Dögvész (#7495) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | drakolich (#760) | hhaar burka (#32) | >> | mocsárivérc (#7143) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) (málhás: +13 kg teher) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
3.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 539. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): többek közt 584. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
54, 58, 59, 60, 61, 62, 65, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 88, 91, 94, 95, 99, 100, 101, 124, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 175, 189, 192, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 6, 8, 13, 14, 16, 18, 26, 30, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 46, 49, 52. |
Kész: 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 607 (limit: 765), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 55695. |
Az első Végzet Vermében 1 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 30 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 130 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 101 TU szükséges.) |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | halálhozó karkötője (#816) | 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | királyi korona (#338) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szirén köpenye (#820) | 1 | teremtés zsákja (#818) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
88 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | bunthar bőr (#733) | |||
8 | csalánvirág (#582) | 1 | dentor bőr (#551) | 7 | ében toboz (#578) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 2 | halálvirág (#2371) | 1 | íjászkence (#1225) | |||
15 | kaja (#2) | 2 | mocsári penke (#148) | 1 | plazmagömb (#2235) | |||
112 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) | 1 | Zu'lit koronája (#821) |
190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | |
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
109 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
110 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
111 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|