421. forduló, 423. forduló, Larel Anorien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 28. 9h:12'
EZ A 947. JÁTÉKHETED, 422. FORDULÓD
948. játékheted kezdete: jún. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2263
SZÁMLA : XXXX

LAREL ANORIEN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [408,64] koordinátán.
A teremtés zsákja létrehozott 1 hattyútollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét. Varázserőd regenerálódik. (+382 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+136 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+22 tudatpont.) A plusz TU-kat 105 TVP-re váltod.

* 1. KP: vv 26 165 188 elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 875.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 875.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 875.]

* 2. KP: ek 275 0 0 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 217% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 875.]

* 3. KP: h 697 1000 0 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+496 varázspont, -993 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 875.]

* 4. KP: vv 133 182 279 elmormolod a 133. varázslatot a 182. varázslatot a 279. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (2 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 875.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 873.]
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 871.]

* 5. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 871.]

kno 18 1 képesség-növelés 18
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 871.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+118 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+119 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+104 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+111 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+113 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 859.]

v 15 201 6 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyíkfű. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 829.]

m 3 mozogsz délkeletre
[409,65] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Chitarel, Lüke és UMA itt alapította meg a "98-asat szívók klubját". " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Tud Ákos lábát masszírozza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő albinó küklopsz nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 204 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja az albinó küklopsz jobb lábát. (7 támadással 273 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (96 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal eltalálod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával csak érinted az albinó küklopsz szőrös lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (21 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 80 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az albinó küklopsz mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. [küklopsz szem ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] 5 766 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 806, sebződés: 139, gyógyulás: 39, összesen: -100 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 822.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +26 max. varázspont.) Jutalmad ezúttal nem egy újabb varázslat: inkább mágikus hatalmadat növelem, ezentúl a fordulód elején +10 varázspontot fogsz regenerálni. [Ezt a nekrofun és egyéb hatások nem növelik.] [VP regenerációból elsajátítható varázslatok (IM <varázslat száma> parancsot kell kiadnod hozzá 50 TVP-ért): varázsfesték (#9) 10 pontért, a halál csókja (#187) 20 pontért, méregfelhő III (#229) 20 pontért, nekromanta csókja (#230) 30 pontért, pajzszúzás (#251) 10 pontért, avatár idézése (#253) 10 pontért, istenítélet (#284) 30 pontért, kitartás (#362) 20 pontért, papi aura (#377) 10 pontért, öntözés II (#378) 10 pontért.] A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Lássuk, sikerült-e kapcsolatot teremtened az életsziklával - gyógyulj legalább 150 életpontot a sziklánál! 2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! 3.) Teljes erdőket irtottak ki a gonosz lelkű smaragd sárkányok. Végezz legalább eggyel e fenevadak közül! [30 pontot használtál fel, van még 792.]

vv 165 188 elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 790.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 788.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[408,66] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy lidérckirály. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály testét. (7 támadással 276 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a lidérckirály bal lábát. (6 támadással 530 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a lidérckirály testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Karmával néhányszor a lidérckirály megcsapja a fejedet. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 431 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 905, sebződés: 36, gyógyulás: 130, összesen: +94 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy életsziklát. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy viharóriás barlangot. Délre nézve látsz egy nekrofunt. Északra egy tündöklő szobor van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 781.]

al 201 5 áldozol: a 201. tárgyat az 5. tárgyat
Miközben Földanyához fohászkodsz, az életsziklára helyezel 5 gyíkfüvet. Két tenyeredet a kőre helyezve, Földanyával keresed a kapcsolatot. Bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy sikerül kinyúlnod az isteni entitás felé! Döbbenten meredsz magad elé: a fejedben egy új varázslat szavai formálódnak meg. A varázslat neve ősi szaporítás. (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 776.]

al 201 5 áldozol: a 201. tárgyat az 5. tárgyat
Miközben Földanyához fohászkodsz, az életsziklára helyezel 5 gyíkfüvet. Két tenyeredet a kőre helyezve, Földanyával keresed a kapcsolatot. Azonban hiába vársz - nem történik semmi. [5 pontot használtál fel, van még 771.]

al 201 5 áldozol: a 201. tárgyat az 5. tárgyat
Miközben Földanyához fohászkodsz, az életsziklára helyezel 5 gyíkfüvet. Megpróbálsz kapcsolatot létesíteni az életsziklán keresztül. Boldogító, mámoros érzés fog el, ahogy a kapcsolat létrejön. (+150 pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 766.]

m 1 mozogsz északkeletre
Beizzik a turbómágia. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-21 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve ragály. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+10 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 751.]
[409,65] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Chitarel, Lüke és UMA itt alapította meg a "98-asat szívók klubját". " Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Egy pillanatra megfordul a fejedben, hogy átléped az ásatást körbeölelő, törékeny korlátot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Tud Ákos, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy smaragd drakón közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 190 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 34 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón jobb első lábát. (7 támadással 277 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (33 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd drakón jobb oldalát. (3 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával gyengén megütöd a smaragd drakón csontos pofáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (23 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A smaragd drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8 198 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 913, sebződés: 78, gyógyulás: 61, összesen: -17 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 744.]

bb 260 100 beraksz a bankba a 260. tárgyat (100 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 48 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 744.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 5 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 714.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[410,64] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze délkeletre látsz egy mópat bolyt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Sheran oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Felismered a közeledőt. Csak egy jégelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a jégelementál testét. (7 támadással 277 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a jégelementál testét. (3 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával megpöccinted a jégelementál testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (25 életpontot sebezve). Egy méregcsók varázslatot dobsz ellenfeledre. 47 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mancsával a jégelementál megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A jégelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 561 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 772, sebződés: 11, gyógyulás: 72, összesen: +61 ÉP}


(Továbbmész...) [411,63] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy sárkánybarlangot. Nyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. A feléd közeledő mópat gigász mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 211 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mópat gigász jobb középső lábát. (7 támadással 268 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a mópat gigász testét. (6 támadással 529 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a mópat gigász gigászi lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (26 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A mópat gigász feléd rúg, de nem talál el. A mópat gigász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 398 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1279, sebződés: 0, gyógyulás: 126, összesen: +126 ÉP}


(Továbbmész...) [412,63] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánybarlangot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [kék orchidea ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] Bányászat képességeddel fémet (adamantit) érzel a föld alatt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy ében halálhajcsár. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár testét. (7 támadással 275 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (4 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted az ében halálhajcsár bal lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (22 életpontot sebezve). Ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 837 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 736, sebződés: 22, gyógyulás: 86, összesen: +64 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 693.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Merészen, elindulsz befelé a sárkány barlangjába. Titkon azon reménykedsz, hogy a sárkány épp vadászik, vagy jóllakottan szunyókál. Hirtelen valami mozdul előtted. Majd elájulsz az ijedtségtől! De látod, hogy ez csak egy márvány drakón. Elmosolyodsz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy fehér glóbusz varázst. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón csontos pofáját. (7 támadással 120 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a márvány drakón pikkelyes testét. (6 támadással 531 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával csak érinted a márvány drakón bal hátsó lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Egy méregcsók varázslatot dobsz ellenfeledre. 65 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A márvány drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8 198 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 911, sebződés: 0, gyógyulás: 125, összesen: +125 ÉP}

Egy darabig mozdulatlanul vársz: gyors voltál, mégis, meghallhatott a sárkány, ha itthon van. De semmi! Továbbra is óvatosan mész előre. A barlang kiszélesedik egy óriási barlangcsarnokká. Középen hatalmas kupac kincs hever! Hatalmas mázlid van, hogy a sárkány nincs a barlangjában. Boldogan kezdesz turkálni a kincsek között, és igyekszel felmarkolni annyit, amennyit csak elbírsz: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc, egy vasalt bunkó [vasalt bunkó ládikóba-> (310,64)-> 55 arany, -2 ÉP], egy moa obszidián és 112 arany. A falak mozogni kezdenek, lassan megelevenednek. Félelmetes savelementálok kezdenek létrejönni mindenhol. Ocsmány mágia! Menekülnöd kell, a maradék kincset hátrahagyva. [30 pontot használtál fel, van még 663.]

v 198 406 63 elmormolod a 198. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

407 408 409 410 411 412 413
62
63
64
65
66
67
(408,66) lidérckirály (#316), életszikla (#621)
(409,65) a 97. labirintus bejárata, a 98. labirintus bejárata, régészeti lelőhely (#1208), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), albinó küklopsz (#338), smaragd drakón (#321)
(410,64) jégelementál (#277)
(411,63) mópat gigász (#309)
(412,63) sárkánybarlang (#620), oltár, törpe bánya (#435), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, ében halálhajcsár (#295), márvány drakón (#322)

[406,63] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél.

Egy feneketlen tóhoz érkeztél. Feltöltöd a vizestömlőt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Jól kivehetőek a távolban. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 653.]

usz 40 úszol 40 pontért
Felöltöd a krapixlon fürdőruhát. Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Nyitott szemmel merülsz a mélybe, figyelve minden mozgásra. Kezedben a hatékony kampós acélszigonyt markolod, harcra készen. Úszik feléd valami. Egy hínárevő piranha!

Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (22 életpontot sebezve). A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 119 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

Sajnos elfogyott a levegőd! Kénytelen vagy abbahagyni a víz alatti kutatást, és feljönni a felszínre. Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 633.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[407,62] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy csillezsályát. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Mnebolath lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2 790 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [408,61] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled.

A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy csillezsályát. Jól kivehetőek a távolban.

(Továbbmész...) [409,60] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pszi elementál lord lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 211 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi elementál lord jobb lábát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fűszertartó, egy arany papi karkötő, 13 arany, 3 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 18 arany, -2 ÉP] és 2 gyöngymangó. 4 852 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 23, gyógyulás: 4, összesen: -19 ÉP}

Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy elemi rin. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 252 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi rin bal első lábát. (7 támadással 131 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az elemi rin jobb hátsó lábát. (6 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A lény immúnis erre a varázslatra! Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az elemi rin testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 70 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-10 TVP). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az elemi rin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. 8 905 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 792, sebződés: 70, gyógyulás: 87, összesen: +17 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. [21 pontot használtál fel, van még 602.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[410,59] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Mozgást észlelsz oldalról. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Thargodan zsoldos. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 216 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan zsoldos izmos testét. (7 támadással 279 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ent pásztorbottal többször eltalálod a Thargodan zsoldos bal lábát. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 109 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával gyengén megütöd a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (23 életpontot sebezve). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jéghalál varázslatot. 63 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A Thargodan zsoldos karmai majdnem eltalálnak! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Thargodan zsoldos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7 565 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 908, sebződés: 17, gyógyulás: 57, összesen: +40 ÉP}

A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy nekrofunt. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Jól kivehetőek a távolban.

(Továbbmész...) [411,58] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Utad során felfedezel egy nekrofunt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy bíborcserjét. Északnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Jól kivehetőek a távolban.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [14 pontot használtál fel, van még 588.]

p 189 használod a 189. pszi képességet
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 588.]

ef 100 534 energia fejlesztése 100
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-66 TU.] [462 pontot használtál fel, van még 126.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 121.]

* 2. BP: h 238 15 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [15 pontot használtál fel, van még 106.]

* 3. BP: bb 2 56 280 beraksz a bankba a 2. tárgyat (56 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 6 kaját. Beraksz a bank széfjébe 10 mákrózsa virágot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

* 4. BP: kb 2 20 0 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 106.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 14, 21.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját habzsol be a tüskés gigaféreg. Egy kaját nyel le az őrző szilmill. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 106 pontod maradt, ebből a következő körre 106 pontot vihetsz át. Kapsz még 563 pontot. A következő körben tehát 669 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ŐSI SZAPORÍTÁS (238. VARÁZSLAT)
A Sötét Földön termő növények ősi, idegen életforma maradványai. Nem csoda, hogy a Ghallán tanult szaporítással nem vagy képes továbbnemesíteni őket. Szerencsére, Földanya megtanított neked egy varázslatot, amellyel ugyan nehézkesen és lassabban, mégis képes leszel ehhez a másik életformához tartozó növényeket szaporítani. Az ősi szaporítással körönként egy darab Sötét Föld növényt termelhetsz, a V 238 <tárgy> paranccsal, 5 TVP és 25 VP árán. Ha papi rangod legalább félisten hatalmú szolga, körönként kettőt ősi szaporíthatsz (a 3. paraméter lehet mennyiség).

RAGÁLY (191. PSZI KÉPESSÉG)
Döbbenetes felfedezést tettél! Mostantól képes vagy mentális úton poszogó möszéket létrehozni, méghozzá tőled egy bizonyos távolságra is! Mindehhez a P 191 <mennyiség> <kalandozó> parancsot kell megadnod. A parancs 5 TVP-be kerül, és annyiszor 5 pszi pontba, ahány möszét létre akarsz hozni. A célpont kalandozó nem lehetsz te, és max. annyi mezőre lehet tőled, amennyi a pszi szakértelmed kétszerese. A képesség kizárólag pszi használóra van bármiféle hatással.

KARAKTERLAP

Larel Anorien, egy fekete hajú, zöld szemű elf férfi vagy. Sheran sekrestyése vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 422. fordulód.

Erő: 57 (79) Szint: 39 Merészség: 10/5 Magasság: 159 cm
IQ: 56 (70) Támadás: 61 (64) Agresszió: 3 Testsúly: 40 kg
Ügyesség: 51 (73) Védekezés: 105 (112) Menekülés: 30 % Életkor: 163/182 év
Egészség: 52 (77) Életpont: 1134/1497 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 56 (82) Varázspont: 2106/1020 Pénz: 36646 arany Kép. pont: 26
Tudatpont: 66/0 Pszi pont: 345/19 Halhatatlanság: 10 % EFejl: 77
Eddig összesen 3060 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 81 620 TP-t kaptál. Jelenleg 7 775 868 TP-d van. A következő szinthez még 324 132 TP szükséges. Trófeáid: zafír sárkány, márvány sárkány, triklem drakolder. A 379. fordulódban 47887 arany került a bankszámládra. 52675 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/79 (+4%) ökölvívás: 7/74 szúrófegyverek: 29/0
vágófegyverek: 17/11 ütőfegyverek: 35/65 (+11%) lőfegyverek: 33/44 (+6%)
dobófegyverek: 1/59

Feltételes fegyverváltás: ent pásztorbot (#1384) << drag'kór bökő (#873) << Zinthurg pallos (#716)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); mihlanil nyíl (#597) (20 -26.); mérg. mihlanil nyíl (#598) (27 -); mérg. mihlanil nyíl (#598) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
411,58 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 172,86
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 4. hónapban.
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 64, 62, 58, 89, 91

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1364 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 45/88 2. nyomkövetés: 108/32 (+6%) 3. lopás: 4/97
4. mászás: 16/92 5. csapdakészítés: 33/79 (+12%) 6. csapdaészlelés: 28/23
7. gyógyítás: 68/41 8. titkosírás: 5/82 9. felderítés: 40/21
10. szörnyidomítás: 14/51 11. teológia: 89/59 (+33%) 12. taumaturgia: 82/47 (+27%)
13. szerencsejáték: 9/32 14. versengés: 21/54 15. harcművészetek: 1/9
16. zene: 26/87 (+16%) 17. szörnyismeret: 14/61 18. pszi: 41/2 (+96%)
19. zárnyitás: 1/2 20. vadászat: 30/1 21. vitalitás: 3/23
22. bányászat: 33/0 (+1%) 23. úszás: 16/41 (+6%) 24. főzés: 4/92
25. csapatmunka: 1/32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 81% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
udvarolsz az 1. fajúaknak
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 12 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 26, max: 50)
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159), norpadolótika (#226), noth szellem (#250), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), viharóriás (#278), aranyfecske (#283), óriás csontváz (#176), Ekhnagorhu (#291), zombi mágus (#389), Thargodan légiós (#311), Thargodan mágus (#318), hattyúkirály (#776), halálmadár (#351), dűnekukac (#357), bíbor szulfagor (#358), Notermanthi báró (#323), halálelementál (#279), Zinthurg (#180), fekete amőba (#364), Eruol (#378), rőtmanó berzerker (#369)
Barátságosság (aktív: 14, max: 50)
Highlander (#4717), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), Álomőrzők (#9101), nők (#999), pszi elementál (#221), epokitféreg (#147), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) természet haragja (#141, 20 VP)
életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP)
fürkésző szemek (#213, 25 VP) öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
armageddon (#218, 100 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) (906,10) áldomás II (#169) (934,33) Pörhemór köre (#205) (98,11,2)
tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182) jégmágia (#279) Techiulan aurája (#261)
esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
gömbvillám (#176), jégcsóva (#41), jégoszlop (#231), háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), hhaar burka II (#162), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> noth szellem (#250) élőholt pozdorja (#134) >> élőholt ősmágus (#179)
háló (#186) >> molgan (#284) élőholt pozdorja (#134) >> bolyongó lidérc (#388)
háló (#186) >> Thargodan mágus (#318) jégoszlop (#231) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Asylux csapdája (#233) >> társak oldalán harcolva (#986) direkt kontaktus I (#121) >> aranyfecske (#283)
jégoszlop (#231) >> Thargodan berzerker (#377) pusztító végzet (#106) >> 35. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> Thargodan berzerker (#377) fürgülés (#92) >> Thargodan légiós (#311)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
őrző szilmill (#7454) (-19 lopás szakértelem annak, aki meg akar lopni téged) státusz: OK
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, sikerült-e kapcsolatot teremtened az életsziklával - gyógyulj legalább 150 életpontot a sziklánál!
2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy!
3.) Teljes erdőket irtottak ki a gonosz lelkű smaragd sárkányok. Végezz legalább eggyel e fenevadak közül!

HŐSTETTEID
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a II. nyílt olimpián.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 11. Legjobb pontszámod: 134.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
mágikus kisülés (218)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
szórd két kézzel (397)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 140 TU. szükséges még: 10 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1259 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
8 arany pikkelyvért (#456) 3 tükörpáncél (#519) 22 szent jogar (#150)
2 fpi formázó minta (#419) 670 spiritusz (#170) 3 megsemmisítő (#1540)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
260 áldott kő (#642) 50 extra takarmány (#1360) 7 Aurgir lándzsája (#1314)
22 esszenciakristály (#350) 336 jégszilánk (#1128) 8823 tükör (#43)
382 szent jogar (#150) 1 pókkarmok (#886) 2 fejsze (#1240)
10 rakolits por (#669) 2 agvari manafókusz (#890) 1543 sárkánypikkely (#292)
19 mágusszelence (#1076) 2 cápafog (#833) 30 csuklyavirág (#133)
1791 őskristály-szilánk (#1525) 3780 varázskő (#305) 5354 quwarg tojás (#360)
$1368 kaktuszbogyó ($429) 118 katonai kötszer (#1508) 31950 kaja (#2)
1 Batharak vértje (#739) 4 olló (#335) 1 pszi katalizátor (#610)
1 Káoszkígyó (#638) 5 ryuku mellvért (#689) 1 aenouth ködkürt (#1554)
450 gyöngymangó (#135) 3 Durghal pörölye (#1311) 1 Horsa hagyatéka (#1337)
20 quwarg katalizátor (#1535) 181 isteni könnycsepp (#260) 7 térhajlító kavics (#1539)
2 pusztító lándzsa (#1805) 4 feneketlen bugyor (#570) 272 vámpírfog (#1221)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 gyíkfű (#201) 4 gyöngymangó (#135) 1 jégszilánk (#1128)
1 quwarg tojás (#360) 2 ragasztó (#83) 12 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
246 arany (#50) 1 arany papi karkötő (#309) 1 borkonyó bibe (#312)
1 ezüst nyaklánc (#117) 2 fűszertartó (#210) 1 hattyútoll (#1222)
1 holdbőr (#1236) 50 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2)
1 moa obszidián (#380) 2 sárkányfog (#617) 3 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

405 406 407 408 409 410 411 412
57
58
59
60
61
62
63
64
(406,63) feneketlen tó, hínárevő piranha (#194)
(407,62) Mnebolathok (#237)
(409,60) pszi elementál lordok (#272), elemi rin (#786)
(410,59) Thargodan zsoldosok (#310)
(411,58) nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek