Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 27. 9h:12' EZ A 947. JÁTÉKHETED, 421. FORDULÓD 948. játékheted kezdete: jún. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2263 SZÁMLA : XXXX |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál testét. (7 támadással 282 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan ellenfeledre rontasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálelementál testét. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 84 életpontot sebeztél. Cápafoggal megkarcolod a halálelementál testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (22 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 47 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. Semmi eredménye! A halálelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 269 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 930, sebződés: 31, gyógyulás: 95, összesen: +64 ÉP}
* 1. KP: vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 2. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 3. KP: h 697 1000 0 | használod a 697. tárgyat |
* 4. KP: vv 133 182 279 | elmormolod a 133. varázslatot a 182. varázslatot a 279. varázslatot |
* 5. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
kno 18 1 | képesség-növelés 18 |
kf 1384 1 | kézbeveszed/felveszed az 1384. tárgyat a jobb kezedbe |
kf 607 | kézbeveszed/felveszed a 607. tárgyat |
vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
vv 133 182 279 | elmormolod a 133. varázslatot a 182. varázslatot a 279. varázslatot |
ff 1384 873 716 | felt. fegyverváltás: 1384 873 716 |
kf 366 | kézbeveszed/felveszed a 366. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálelementál jobb vállát. (7 támadással 291 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálelementál nyakát. (4 támadással 375 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Cápafoggal kicsit megsebzed a halálelementál ébentestét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (22 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 269 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 949, sebződés: 32, gyógyulás: 101, összesen: +69 ÉP}
v 96 310 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
401 | 402 | 403 | 404 | |
59 | |
|
|
|
60 | |
|
|
|
61 | |
|
|
|
62 | |
|
|
|
[310,64] Épületek tűnnek fel. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.
ve 840 | megveszed a 840. tárgyat |
kf 840 2 | kézbeveszed/felveszed a 840. tárgyat a bal kezedbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a pszi elementál lord fejét. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) A pszi elementál lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és 3 pular kristály. 4 852 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 24, gyógyulás: 4, összesen: -20 ÉP}
v 96 360 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
402 | 403 | 404 | |
59 | |
|
|
60 | |
|
|
61 | |
|
|
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 17 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
be 686 2 | bemész a 686. épületbe |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske jobb szárnyát. (7 támadással 279 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával meghorzsolod az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Távolról jéghalál varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 58 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 953, sebződés: 75, gyógyulás: 113, összesen: +38 ÉP}
kb 632 6 | kiveszel a bankból a 632. tárgyat (6 darabot) |
kre 632 201 6 | kreálsz a 632. tárggyal a 201. tárgyat (6 darabot) |
v 15 201 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [404,61] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy lávatavat. Mozgást észlelsz oldalról. Ráismersz a lényre. Egy káoszbajnok. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok tetovált testét. (7 támadással 152 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a káoszbajnok testét. (5 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 140 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával gyengén megütögeted a káoszbajnok jobb lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 96 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A káoszbajnok fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7 886 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1014, sebződés: 35, gyógyulás: 95, összesen: +60 ÉP}
(Továbbmész...) [405,62] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (pular kristály) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt! Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy feneketlen tavat. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Jól kivehetőek a távolban.
(Feltételes támadás:) Egy viharóriás! Ezt kerested. Itt csata lesz.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 34 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharóriás villámló testét. (7 támadással 249 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a viharóriás testét. (5 támadással 439 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával csak érinted a viharóriás villámló testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (22 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jéghalál varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 34 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 84 aranyat. 9 420 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1086, sebződés: 144, gyógyulás: 122, összesen: -22 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske testét. (7 támadással 267 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske jobb szárnyát. (5 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 142 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az aranyfecske bal szárnyát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (22 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jéghalál. 65 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő nagy vaskulcs felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 59 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 93 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 971, sebződés: 77, gyógyulás: 107, összesen: +30 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 613 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 39 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a mösze uralkodó testét. (7 támadással 272 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra rohansz. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a mösze uralkodó tapogatozó fejét. (4 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával csak érinted a mösze uralkodó jobb hátsó lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (22 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy jéghalál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 178 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-10 pszi pont.) (-1 TU.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 39 életpontot vesztettél. Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A mösze uralkodó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 pszi kő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 mösze hátpáncélt. (ld. enc.) 20 257 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1496, sebződés: 330, gyógyulás: 143, összesen: -187 ÉP}
(Továbbmész...) [407,64] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz.
(Továbbmész...) [407,65] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy tündöklő szobrot. Délkeletre nézve látsz egy életsziklát. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 7 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske testét. (7 támadással 254 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az aranyfecske testét. (5 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával csak érinted az aranyfecske bal lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Egy jéghalál varázslatot dobsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mithril felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény huhog! 59 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az aranyfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 978, sebződés: 75, gyógyulás: 113, összesen: +38 ÉP}
al 201 4 | áldozol: a 201. tárgyat a 4. tárgyat |
al 201 4 | áldozol: a 201. tárgyat a 4. tárgyat |
al 201 4 | áldozol: a 201. tárgyat a 4. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi elementál lord testét. Kritikus ütés! (3 támadással 156 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 9 arany és 2 gyöngymangó. 4 852 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 25, gyógyulás: 4, összesen: -21 ÉP}
bb 260 100 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (100 darabot) |
im | imádkozol |
bb 260 100 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (100 darabot) |
im | imádkozol |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 238 15 0 | használod a 238. tárgyat |
* 3. BP: bb 2 56 280 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (56 darabot) |
* 4. BP: kb 2 20 0 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 36 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 36 pontért |
DIN CSÉPHADARÓJA (840. TÁRGY) Ha sikerült szert tenned Toodrok Din csillogó fényességű ütőfegyverére, ez minden bizonnyal csak azután történhetett, hogy ártatlanná tetted a gazdáját. Ez azért túl valószínű, mert a varkaudar remete önként sosem vált volna meg a fegyverétől, állítólag még alvás közben is mindig a keze ügyében tartotta. Nem is csoda, hiszen ilyen tudással bíró mágikus fegyvertől vétek megválni: amellett, hogy minden ütésed 4D7+3 sebzést okoz, +1 támadást és +4 védettséget ad. Időnként tűzesőt lőhetsz vele ellenfeledre. Csak akkor veheted a kezedbe, ha ütőfegyver szakértelmed legalább 25. szintű, de ekkor akár a bal kezedben is forgathatod. |
IGAZLÁTÁS (190. PSZI KÉPESSÉG) Az igazlátás egy nagyhatalmú pszi képesség, segítségével átlátsz a különböző rejtővarázslatokon, mindig megtalálod a labirintusban a kapcsolókat, látod a láthatatlant, és a csapdaészlelés dobásoknál +3 -at kapsz. És ami az egészben a legkellemesebb, a képesség használata külön parancsot nem igényel, mindig automatikusan rajtad van, költsége csak annyi, hogy kör elején hárommal kevesebb pszi pontot regenerálsz. |
MÖSZE URALKODÓ (789. SZÖRNY) Bizonyára már te is találkoztál bíbor möszékkel, azokkal az ártalmatlan kis pszi energián élősködő teremtményekkel. Ha azoktól minden vágyad volt mielőbb megszabadulni, akkor a mösze uralkodó megpillantásakor ezerszeresen ezt fogod érezni. A möszék királya más kinézetet öltött, mint kukacszerű alattvalói. Leginkább egy rovar benyomását kelti, amelynek méretei még a tiednek is a sokszorosa. Hátát hatalmas kitines páncél fedi, onnan támadni botorság lenne, valószínűleg át sem tudnád szúrni páncéljának vastag rétegeit. Az uralkodót sokszáz kisebb-nagyobb poszogó mösze kíséri. Még ha meg is támadod, és le is győzöd, a legjobb, ha egy ilyen csata után rögtön behörpintesz pár korty kristályfolyadékot, hogy a harc minden kellemetlen emlékétől mielőbb megszabadulhass. |
MÖSZE HÁTPÁNCÉL (1229. TÁRGY) Már volt szerencséd elég alaposan megismerkedni a mösze uralkodók kitines hátpáncéljával, míg a szörnnyel csatáztál, most pedig az a szenzációs ötleted támadt, hogy kimetszed magadnak. Ezt sajnos nem mindig teheted meg, hiszen eléggé össze kell szabdalnod egy mösze uralkodót ahhoz, hogy az végül kiterülve heverjen előtted. Bár páncéljának felülete akkora, hogy szinte biztosan találsz rajta felhasználható részt. Ha esély van az ép testrészhez jutásra, csak mártsd mélyre vágófegyvered a mösze bőre alá, és feszegesd fel a páncélját. Szabadítsd meg ezután a ráragadt húscafatoktól, majd rakd el hátizsákodba. Talán jó lesz még valamire. |
Erő: | 57 (79) | Szint: | 39 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 159 cm |
IQ: | 56 (70) | Támadás: | 61 (64) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 51 (73) | Védekezés: | 105 (112) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 163/182 év |
Egészség: | 52 (77) | Életpont: | 982/1001 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 55 (81) | Varázspont: | 2080/920 | Pénz: | 36400 arany | Kép. pont: | 27 |
Tudatpont: | 66/65 | Pszi pont: | 335/27 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 77 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/75 | ökölvívás: | 7/74 | szúrófegyverek: | 29/0 |
vágófegyverek: | 17/11 | ütőfegyverek: | 35/54 (+7%) | lőfegyverek: | 33/38 (+5%) |
dobófegyverek: | 1/59 |
Feltételes fegyverváltás: ent pásztorbot (#1384) << drag'kór bökő (#873) << Zinthurg pallos (#716) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); mihlanil nyíl (#597) (20 -26.); mérg. mihlanil nyíl (#598) (27 -); mérg. mihlanil nyíl (#598) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
408,64 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 172,86 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 4. hónapban. |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 64, 62, 58, 89, 91 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1364 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 45/88 | 2. nyomkövetés: | 108/26 (+5%) | 3. lopás: | 4/97 |
4. mászás: | 16/92 | 5. csapdakészítés: | 33/67 (+12%) | 6. csapdaészlelés: | 28/23 |
7. gyógyítás: | 68/41 (+22%) | 8. titkosírás: | 5/82 | 9. felderítés: | 40/21 |
10. szörnyidomítás: | 14/51 | 11. teológia: | 89/26 (+86%) | 12. taumaturgia: | 82/20 (+27%) |
13. szerencsejáték: | 9/32 | 14. versengés: | 21/54 | 15. harcművészetek: | 1/9 |
16. zene: | 26/71 (+16%) | 17. szörnyismeret: | 14/61 (+24%) | 18. pszi: | 40/6 (+104%) |
19. zárnyitás: | 1/2 | 20. vadászat: | 30/1 | 21. vitalitás: | 3/23 |
22. bányászat: | 32/99 (+3%) | 23. úszás: | 16/35 | 24. főzés: | 4/92 |
25. csapatmunka: | 1/32 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 81% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
udvarolsz az 1. fajúaknak |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 12 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 26, max: 50) |
csontváz lord (#177), autentikus vámpír (#154), massza (#217), szintszívó lények (#9097), ongóliant (#159), norpadolótika (#226), noth szellem (#250), lidércúr (#252), öregedést okozó lények (#9095), viharóriás (#278), aranyfecske (#283), óriás csontváz (#176), Ekhnagorhu (#291), zombi mágus (#389), Thargodan légiós (#311), Thargodan mágus (#318), hattyúkirály (#776), halálmadár (#351), dűnekukac (#357), bíbor szulfagor (#358), Notermanthi báró (#323), halálelementál (#279), Zinthurg (#180), fekete amőba (#364), Eruol (#378), rőtmanó berzerker (#369) |
Barátságosság (aktív: 14, max: 50) |
Highlander (#4717), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), Álomőrzők (#9101), nők (#999), pszi elementál (#221), epokitféreg (#147), bűbájlidérc (#761), őrült varázsló (#255), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (916,10) | áldomás II (#169) (935,33) | Pörhemór köre (#205) (98,11,2) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
22. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
gömbvillám (#176), jégcsóva (#41), jégoszlop (#231), háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36), hhaar burka II (#162), elektromos pajzs (#51), életpajzs (#142), tompítás (#40) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | noth szellem (#250) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | élőholt pozdorja (#134) | >> | bolyongó lidérc (#388) | |
háló (#186) | >> | Thargodan mágus (#318) | jégoszlop (#231) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
jégoszlop (#231) | >> | Thargodan berzerker (#377) | pusztító végzet (#106) | >> | 35. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | Thargodan berzerker (#377) | fürgülés (#92) | >> | Thargodan légiós (#311) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
őrző szilmill (#7454) (-19 lopás szakértelem annak, aki meg akar lopni téged) státusz: OK |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +12 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, sikerült-e kapcsolatot teremtened az életsziklával - gyógyulj legalább 150 életpontot a sziklánál! |
2.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
3.) Az élet leggyűlöltebb ellenségei a halálelementálok. Semmisíts meg legalább ötöt! (teljesítve) |
HŐSTETTEID |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a II. nyílt olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 11. Legjobb pontszámod: 134. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 74 TU. szükséges még: 76 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1360 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 8 | arany pikkelyvért (#456) | 3 | tükörpáncél (#519) | 22 | szent jogar (#150) | 2 | fpi formázó minta (#419) | 670 | spiritusz (#170) | 3 | megsemmisítő (#1540) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 260 | áldott kő (#642) | 50 | extra takarmány (#1360) | 7 | Aurgir lándzsája (#1314) | 22 | esszenciakristály (#350) | 336 | jégszilánk (#1128) | 8823 | tükör (#43) | 385 | szent jogar (#150) | 1 | pókkarmok (#886) | 2 | fejsze (#1240) | 10 | rakolits por (#669) | 2 | agvari manafókusz (#890) | 1509 | sárkánypikkely (#292) | 19 | mágusszelence (#1076) | 2 | cápafog (#833) | 30 | csuklyavirág (#133) | 1791 | őskristály-szilánk (#1525) | 3830 | varázskő (#305) | 4604 | quwarg tojás (#360) | $1368 | kaktuszbogyó ($429) | 118 | katonai kötszer (#1508) | 31950 | kaja (#2) | 1 | Batharak vértje (#739) | 4 | olló (#335) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 1 | Káoszkígyó (#638) | 5 | ryuku mellvért (#689) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 450 | gyöngymangó (#135) | 3 | Durghal pörölye (#1311) | 1 | Horsa hagyatéka (#1337) | 20 | quwarg katalizátor (#1535) | 181 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | térhajlító kavics (#1539) | 2 | pusztító lándzsa (#1805) | 1 | feneketlen bugyor (#570) | 272 | vámpírfog (#1221) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4580 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
6 | gyöngymangó (#135) | 50 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | jégszilánk (#1128) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 1 | mihlanil nyíl (#597) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 4 | spiritusz (#170) | 10 | vortex amulettje (#607) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | Din cséphadarója (#840) | 12 | gyíkfű (#201) | 1 | mösze hátpáncél (#1229) | |||
1 | pszi kő (#248) | 4 | pular kristály (#239) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
18 | víz (#27) | 1 | vörös zyel (#606) |
402 | 403 | 404 | 405 | 406 | 407 | 408 | 409 | |
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
60 | |
|
|
|
|
|
|
|
61 | |
|
|
|
|
|
|
|
62 | |
|
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
|