44. forduló, 46. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 26. 12h:02'
EZ A 1146. JÁTÉKHETED, 45. FORDULÓD
1147. játékheted kezdete: jún. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,101] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Egy bozontfonatot, egy ezüst noterm. éremet, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy Khór maszkját, egy lánghordozó kitűzőt, egy mágusköpenyt, egy mentát karkötőt, egy mind. kristályát, egy nekrofun medált, egy nozar-thin medált, egy q. pusztító medált, egy réztornyot, egy saválló fülbevalót, egy varkaudar fétist, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy ork bérgyilász trófea, egy ryuku légiós trófea és egy szutykos remák trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Kardtörő Kőpenge. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Az 1. napon ismét összeakadsz Kardtörő Kőpengével. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 kazmár gyökeret. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+38 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+10 pszi pont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy pókvadász nyomára bukkansz. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 210. Kapsz 4 VP-t.]

kb 516 1 kiveszel a bankból az 516. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 varkaudar szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

kf 516 1 kézbeveszed/felveszed az 516. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a rövid kardot, majd a jobb kezedbe veszed a varkaudar szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a kőkést, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

kf 425 2 kézbeveszed/felveszed a 425. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a rövid kardot, majd a bal kezedbe veszed a pengepajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

kf 1528 kézbeveszed/felveszed az 1528. tárgyat
A nyakadba akasztod a varkaudar szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 205. Kapsz 2 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 202. Kapsz 1 VP-t.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 43 életpontot sebeztél. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok valahogy elszántabbnak tűnnek, pihenni sincs időd, máris újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök jobb hátsó lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával végigmetszed a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rézsisak, egy vas dobónyíl, egy nyílvessző és egy mérg. ubuk tüske. Egy élőholt mirg jön feléd.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 66-71.}

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 39 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök jobb oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok hangos ujjongással engednek utat egy nagyobb lénynek. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 1x 2d15+4.}

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 39 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar látógömb. 483 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy szutykos remák intéz feléd kihívást.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák bal oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a szutykos remák egyik csápját. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-3 pszi pont.) Varkaudar szablyával megvágod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a szutykos remák egyik csápját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Ennyi felhalmozott vacakot nem lát mindenhol az ember. Csak az a baj, hogy összértékük az 1 aranyat sem éri el. Úgyhogy hagyod őket, ahol vannak. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! [45 pontot használtál fel, van még 157. Kapsz 18 VP-t.]

h 313 2 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[103,100] Az erdőt síkság váltja fel. Semmivel össze nem keverhető varkaudar csizma nyomait fedezed fel a talajon. A porhanyós földréteg ellenére jól kirajzolódó nyom arra utal, nem is olyan rég járhatott erre valaki, ilyen csizmában. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy uzbány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 44 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kilukasztod az uzbány testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az uzbány jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 447 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely nyugatról folyik keletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy fürkésző szemek varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő szutykos remák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a szutykos remák testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a szutykos remák testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 pszi pont.) Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a szutykos remák testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a szutykos remák testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [104,99] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Egy fa tövében megkínzott kalandozó haldoklik. Közel lépsz hozzá, ő pedig miközben üveges tekintetét rád emeli, azt suttogja: "... a varkaudarok...". Mielőtt eldönthetnéd, hogyan segíts rajta, egy D.E.M.-mel, vagy egy szívébe szúrt kőkéssel, a kalandozó elpatkol. Talán ha előbb érkezel... Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy khór darázs került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a khór darázs jobb vállát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a khór darázs testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A khór darázs melléd csap a farkával! Varkaudar szablyával végigvágod a khór darázs testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a khór darázs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A khór darázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 darázsfarok (ld. enc.). Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 darázsszárnyat. 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [105,99] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Utad során felfedezel egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar behemót közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 105 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb. Elhajítod a vacak varkaudar bajnok trófeát, és diadalmasan beszerzel egy varkaudar behemót trófeát. 1 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 110, gyógyulás: 0, összesen: -110 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. [86 pontot használtál fel, van még 71. Kapsz 34 VP-t.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[106,98] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vadász varkaudar került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [107,98] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy varkaudar mágus nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar mágus bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 297 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy harmadik szem varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Utad során felfedezel egy varkaudar falut. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy rát-fát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Cras Lorg egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Észreveszel egy szent tölgyfát. Találsz egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 4 szárnyas hernyót. [64 pontot használtál fel, van még 7. Kapsz 25 VP-t.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +84 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 7.]

kut 45 kutatsz 7 pontért
Átkutatod a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [7 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 2 VP-t.]

bb 500 305 979 beraksz a bankba az 500. tárgyat (305 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 238 20 használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 147 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3. Kapsz 1 VP-t.]

szk 59 keresed az 59. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy pókvadászt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

hu 87 126 323 hulladék: 87 126 323
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzhegyű lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpengét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüsthegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

hu 137 71 hulladék: 137 71
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 26, 3.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a garokk. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól öreg róka a szakmában helyett rutinos, rafinált kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +5 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 186 pontot. A következő körben tehát 183 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DARÁZSFAROK (654. TÁRGY)
Az óriási darazsakkal vívott csatában először általában a darázs farkát trancsírozod szét, nehogy meg tudjon csípni. Azonban néha a gonosz rovart előbb leütöd, és ekkor van úgy, hogy ki tudod nyerni a tökéletesen ép farkát, amit ezután nagyon óvatosan kell eltenni, nehogy kárt okozzon benned.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 45. fordulód.

Erő: 16 (26) Szint: 15 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 15 (23) Támadás: 31 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 14 (22) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 435/399 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 7
Szerencse: 26 (36) Varázspont: 280/37 Pénz: 29070 arany Kép. pont: 8
Pszi pont: 12/-4
Eddig összesen 200 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 719 TP-t kaptál. Jelenleg 80 259 TP-d van. A következő szinthez még 39 741 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, varkaudar behemót, varkaudar íjász. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6 vágófegyverek: 15 dobófegyverek: 10 (+1)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
107,98 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 9 (+1) 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 8 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 4
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 1
10. taumaturgia: 17 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 1
13. harcművészetek: 2 14. zene: 7 15. szörnyismeret: 5 (+1)
16. pszi: 2 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 4
19. bányászat: 1 20. főzés: 3

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 drótszőr (#37) 1 gyógykenőcs (#313) 3 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 darázsfarok (#654) 1 darázsszárny (#652)
1 kazmár gyökér (#205) 4 madártoll (#112) 18 mákrózsa virág (#56)
1 mérg. ubuk tüske (#137) 1 nyílvessző (#108) 1 pirkit (#153)
1 rézsisak (#72) 9 szárnyas hernyó (#69) 1 uzbány csőr (#169)
2 varkaudar látógömb (#1107) 1 varkaudar szablya (#516) 27 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

101 102 103 104 105 106 107 108
97
98
99
100
101
102
(102,101) élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), szutykos remák (#191)
(103,100) uzbányok (#102), patak, tündöklő szobor (#1587), 38. jellempróba, Tharr oltár, szutykos remák (#191)
(104,99) khór darázs (#348), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(105,99) 29. jellempróba, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, varkaudar behemót (#189)
(106,98) Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), vadász varkaudar (#108)
(107,98) varkaudar mágus (#128), tündöklő szobor (#1587), oltár, varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), nekrofun (#173), barátság szent tüze (#484)

Üzenet küldése a karakternek