43. forduló, 45. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 26. 9h:04'
EZ A 1146. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD
1147. játékheted kezdete: jún. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,101] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+128 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+29 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) A lottó 1239. hetének nyerőszámai: 4, 14, 10. 9 db 0 találatos szelvényed volt. 7 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 84 arany nyereményt kapsz. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 120 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

p 64 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 211. Kapsz 2 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 208. Kapsz 1 VP-t.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

101 102 103
100
101
102

[97,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fény szentélyét. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 3 aurach fogat 3 aranyért, 1 bakkura bőrt 2 aranyért, 5 bronzhegyű nyilat 25 aranyért, 1 darázsszárnyat 4 aranyért, 1 ormánygőte csontot 3 aranyért, 1 rőtmanó kacagányt 5 aranyért, 1 ubuk tüskét 1 aranyért, 3 varkaudar csontot 12 aranyért.
Összefutsz Kopasz Gunymókkal. Egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított goldugar. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Izomaggyal. Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örök. csillagkövét, egy rinóbőr övet, egy varkaudar ékkövet, egy vassisakot és egy zinthurgirtó éremet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Elmenivel. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy bányarém trófea, egy ongóliant trófea és egy renegát törpe trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy púpos burástya! Szegény állat majd megszakad. {max. varázspontja: 289; max. pszije: 48.}
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! "
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 198. Kapsz 4 VP-t.]

be 592 bemész az 592. épületbe
Lehajolva, belépsz az ajtón. Szakállas, tetőtől talpig bronzpáncélba öltözött, nagyszakállú törp siet elő.
- Nagyszakállú Draenar vagyok, a bolt tulajdonosa. Válassz, daliás harcos, boltom széles választékából! - azzal sorban megmutogatja a falon és polcokon sorakozó öléstechnikai szakszerszámokat és mészárlásgátló öltözékeket. Eközben leplezetlenül méregeti a te felszerelésedet is, és néhány tetszetősebb darabra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):

bot (#4) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 20 ap /db, bunkósbot (#9) 2 ap /db, csontkés (#11) 4 ap /db,
csontszurony (#12) 4 ap /db, szögletes kő (#17) 1 ap /db, fúvócső (#20) 8 ap /db, mérgezett tüske (#23) 2 ap /db,
ásó (#34) 10 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, bőrpáncél (#51) 10 ap /db,
bőrsisak (#57) 10 ap /db, csontszablya (#64) 4 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db,
rézpáncél (#71) 48 ap /db, rézsisak (#72) 14 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db, mászókarom (#78) 20 ap /db,
díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, bronzsisak (#88) 18 ap /db, bronzpajzs (#89) 32 ap /db,
bronzpáncél (#90) 64 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 10 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpajzs (#98) 20 ap /db,
magszim bél (#103) 10 ap /db, rövid íj (#107) 16 ap /db, nyílvessző (#108) 2 ap /db, hosszú íj (#111) 40 ap /db,
göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, bronzpenge (#126) 24 ap /db, mandibulakasza (#127) 50 ap /db, sallank nyíl (#129) 8 ap /db,
ubuk tüske (#131) 2 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, nyu-shuriken (#157) 24 ap /db,
kis vaspajzs (#159) 46 ap /db, vassisak (#160) 44 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 72 ap /db, vasvért (#164) 164 ap /db,
rövid kard (#171) 46 ap /db, harci kalapács (#174) 72 ap /db, vashegyű nyíl (#176) 12 ap /db, vasalt bunkó (#181) 110 ap /db,
vashegyű lándzsa (#182) 40 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 14 ap /db,
vas dobónyíl (#189) 20 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 20 ap /db, láncing (#222) 400 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db,
orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, lánckesztyű (#230) 300 ap /db, tankány karom (#237) 20 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db,
fekete bőrcsizma (#247) 32 ap /db, bumeráng (#249) 8 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db, kvazár sisak (#266) 140 ap /db,
gromak páncél (#270) 60 ap /db, rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 800 ap /db, energiapajzs (#290) 12000 ap /db,
varkaudar páncél (#294) 20 ap /db, elit csatavért (#295) 60 ap /db, kvazár pajzs (#296) 200 ap /db, Fairlight köpenye (#303) 800 ap /db,
optiri agysisak (#315) 250 ap /db, varkaudar csizma (#317) 40 ap /db, ezüsttőr (#322) 16 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 8 ap /db,
ezüstkard (#325) 44 ap /db, ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, csontpálca (#329) 75 ap /db, királyi korona (#338) 300 ap /db,
rézgolyó (#343) 2 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 16 ap /db, szigony (#389) 28 ap /db, rájabőr úszógatya (#405) 30 ap /db,
réz fejpánt (#406) 14 ap /db, bronz fejpánt (#407) 18 ap /db, vérvörös köpeny (#412) 8 ap /db, moa stuki (#413) 20 ap /db,
agyartőr (#420) 1500 ap /db, mágusölő (#422) 3600 ap /db, pengepajzs (#425) 1800 ap /db, bányászcsákány (#434) 46 ap /db,
Muezli aranykeze (#442) 1750 ap /db, kvazár kesztyű (#445) 120 ap /db, zangrozi csizma (#451) 250 ap /db, mágusköpeny (#453) 3200 ap /db,
arany pikkelyvért (#456) 8000 ap /db, szellempajzs (#461) 8000 ap /db, obszidián tüske (#481) 120 ap /db, varkaudar szablya (#516) 40 ap /db,
tükörpáncél (#519) 11200 ap /db, gránátlövedék (#526) 8 ap /db, lidérckorona (#531) 12000 ap /db, tűzúr csizmája (#533) 8880 ap /db,
nyílpuska lövedék (#547) 8 ap /db, troll dorong (#550) 100 ap /db, tünde íj (#553) 60 ap /db, tünde nyíl (#554) 12 ap /db,
bűvös shuriken (#562) 44 ap /db, biami kvazárlándzsa (#568) 560 ap /db, angyalok kesztyűje (#609) 140 ap /db, Végítélet (#636) 12000 ap /db,
bronz taider (#641) 10000 ap /db, dalb.kristálycsizma (#674) 12800 ap /db, ryuku sisak (#688) 170 ap /db, ryuku kesztyű (#690) 170 ap /db,
ryuku kopja (#694) 140 ap /db, ryuku szablya (#695) 140 ap /db, ryuku buzogány (#696) 140 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db,
ryuku kalapács (#724) 80 ap /db, rubin fejék (#729) 280 ap /db, topáz erényöv (#731) 220 ap /db, sziklazúzó (#857) 750 ap /db,
Olimposz (#974) 20000 ap /db, hósárkánybőr csizma (#1088) 10500 ap /db, ulkor kötény (#1089) 400 ap /db, törpe szekerce (#1105) 400 ap /db,
csorba csatabárd (#1108) 100 ap /db, varkaudar che-kard (#1112) 1500 ap /db, che-vállszalag (#1114) 1600 ap /db, varkaudar korbács (#1134) 60 ap /db,
ryuku evező (#1152) 60 ap /db, teriád tőr (#1277) 200 ap /db, teriád lándzsa (#1282) 600 ap /db, teriád pöröly (#1283) 600 ap /db,
teriád kard (#1284) 600 ap /db, teriád nyílvessző (#1287) 140 ap /db, teriád íj (#1288) 1800 ap /db, biethlan lándzsa (#1290) 13500 ap /db,
biethlan kard (#1291) 13500 ap /db, biethlan pöröly (#1292) 13500 ap /db, draklen csizma (#1301) 3660 ap /db, mérg. teriád nyíl (#1380) 260 ap /db,
Mallon botja (#1526) 900 ap /db, féregnyereg (#1532) 1000 ap /db, trikornis nyereg (#1536) 720 ap /db, méregfog (#1553) 1200 ap /db,
Krogan buzogánya (#1561) 690 ap /db, Métely páncélja (#1562) 360 ap /db, Krough fejdísze (#1570) 1350 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 360 ap /db,
díszes nyereg (#1645) 420 ap /db, avenir (#1706) 4000 ap /db, trix amulett (#1707) 600 ap /db, Brod buzogánya (#1735) 100 ap /db,
bronzkard (#2083) 30 ap /db, vaskard (#2084) 72 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
ásó (#34) 5 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, Krough fejdísze (#1570) 270 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db,
Métely páncélja (#1562) 120 ap /db, optiri agysisak (#315) 50 ap /db, rövid kard (#171) 23 ap /db, ryuku kesztyű (#690) 85 ap /db,
ryuku köpeny (#693) 85 ap /db, tolmokov-koktél (#351) 8 ap /db, vas dobónyíl (#189) 10 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 193. Kapsz 2 VP-t.]

be 595 bemész az 595. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Lamvelmukkbolk, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz.
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):


deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, vizestömlő (#3) 14 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db,
vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu iszák (#25) 4 ap /db,
gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db,
drótszőr (#37) 4 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db,
távcső (#42) 32 ap /db, királygyík bőr (#44) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, antilopbőr (#48) 6 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, szöges páncél (#65) 48 ap /db, kék orchidea (#68) 8 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db,
rézdarab (#70) 2 ap /db, rézpajzs (#73) 28 ap /db, csontkulcs (#74) 8 ap /db, rézkulcs (#75) 12 ap /db,
bronzkulcs (#76) 18 ap /db, lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, zöld üveg (#82) 6 ap /db,
ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 20 ap /db, kötél (#92) 2 ap /db,
bakkura bőr (#95) 4 ap /db, bakkura csizma (#96) 22 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db,
aranyló ugarhéj (#100) 8 ap /db, tinta (#101) 2 ap cseppje, vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db,
fémrúd (#104) 16 ap /db, evaporőr háj (#105) 10 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db, vapár ág (#110) 20 ap /db,
madártoll (#112) 2 ap /db, dözmöng szív (#122) 6 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db,
sallank karom (#128) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db,
szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db,
ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 14 ap /db, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje,
téfea-agy (#172) 16 ap /db, grifftojás (#179) 20 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db,
nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db,
gyíkfű (#201) 2 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db, szuperkötél (#209) 4 ap /db, fűszertartó (#210) 12 ap /db,
dorony tüdő (#212) 16 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, praglonc hártya (#215) 400 ap /db, ketrec (#216) 152 ap /db,
dobóháló (#221) 16 ap /db, ramit kő (#226) 6 ap /db, helytartói jogar (#228) 70 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db,
ilkin érc (#232) 6 ap /db, furulya (#233) 14 ap /db, tatu dob (#234) 8 ap /db, dorony duda (#235) 56 ap /db,
lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db,
nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, tatu ködmön (#255) 8 ap /db, remák szív (#264) 24 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db,
fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db,
raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db, Szent Kulacs (#285) 1000 ap /db, sárkánypikkely (#292) 40 ap /db,
arx formázó minta (#298) 50 ap /db, bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, din formázó minta (#301) 50 ap /db,
kőszem (#304) 10 ap /db, galachmit (#310) 300 ap /db, roxati zárfaló (#314) 800 ap /db, ezüstdarab (#326) 8 ap /db,
Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, mutáns csont (#331) 8 ap /db, huhogó bibe (#332) 16 ap /db, rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje,
shinai gömb (#348) 240 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db, degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, szockó hólyag (#355) 6 ap /db,
quwarg tojás (#360) 4 ap /db, moa smaragd (#377) 50 ap /db, moa gyöngy (#378) 40 ap /db, moa rubin (#379) 60 ap /db,
moa obszidián (#380) 24 ap /db, moa zafír (#381) 80 ap /db, moa jádekő (#382) 32 ap /db, moa üveggömb (#383) 10 ap /db,
moa burát (#384) 24 ap /db, moa gyémánt (#385) 160 ap /db, moa katalizátor (#386) 80 ap /db, halcsont (#390) 4 ap /db,
polip szívóka (#391) 4 ap /db, álompor (#396) 2 ap /db, teknőcteknő (#416) 24 ap /db, era formázó minta (#418) 50 ap /db,
fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, gór formázó minta (#444) 50 ap /db, ostromlétra (#510) 10 ap /db, moa töltő (#525) 200 ap /db,
aranytoll (#572) 80 ap /db, csalánvirág (#582) 16 ap /db, mópat tetem (#584) 8 ap /db, jégkristály (#593) 40 ap /db,
hro formázó minta (#601) 50 ap /db, rémplazma (#616) 100 ap /db, sárkányfog (#617) 40 ap /db, pszi kristály (#618) 60 ap /db,
törpe őskő (#633) 1000 ap /db, áldott kő (#642) 40 ap /db, küklopsz szem (#643) 60 ap /db, sámán erszény (#650) 20 ap /db,
rinóbőr (#651) 10 ap /db, darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, liumbe hajtás (#655) 8 ap /db,
aurach fog (#657) 2 ap /db, alligátorfog (#663) 20 ap /db, elf csont (#664) 8 ap /db, elkarog szőr (#665) 2 ap /db,
nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, sáska amulett (#668) 30 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db, szulfagor agyar (#677) 8 ap /db,
rubinkő (#679) 300 ap /db, teknősesszencia (#702) 90 ap /db, troll csont (#704) 8 ap /db, kobudera csont (#705) 8 ap /db,
gnóm csont (#706) 8 ap /db, etra hályog (#712) 50 ap /db, dlathog kőzet (#829) 100 ap /db, Iszonyat csápja (#838) 960 ap /db,
yetifog (#863) 8 ap /db, kitintüske (#879) 8 ap /db, tarantulakarom (#887) 40 ap /db, szürke briliáns (#908) 60 ap /db,
quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db, kulcsszilánk (#942) 14 ap /db, párducbőr (#1066) 20 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db,
rozmárfog (#1069) 6 ap /db, yetiszív (#1070) 16 ap /db, féregbél (#1071) 8 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db,
lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, cetuszony (#1075) 20 ap /db, mammutbőr (#1078) 12 ap /db, jégtörő korong (#1079) 16 ap /db,
szélgömb (#1080) 60 ap /db, behemótköröm (#1081) 20 ap /db, hósárkány szív (#1082) 40 ap /db, hibátlan cetbőr (#1090) 600 ap /db,
varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, isteni fétis (#1150) 3000 ap /db,
ryuku védőkenőcs (#1154) 48 ap /db, tenger gyümölcse (#1155) 32 ap /db, ryuku harmatgyűjtő (#1159) 58 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db,
Thargodan csont (#1181) 30 ap /db, sólyomcsőr (#1223) 10 ap /db, íjászkence (#1225) 48 ap /db, ork csodaszer (#1228) 54 ap /db,
bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, teriád edény (#1278) 140 ap /db, teriád ékszer (#1279) 2000 ap /db, bíbor drakpikkely (#1305) 120 ap /db,
jáde drakpikkely (#1306) 120 ap /db, topáz drakpikkely (#1307) 120 ap /db, fekete drakpikkely (#1308) 120 ap /db, zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db,
aszott drakpikkely (#1310) 120 ap /db, moa kémlelő (#1333) 285 ap /db, moa fogaskerék (#1348) 42 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db,
draklen kulcs (#1377) 120 ap /db, pókláb (#1378) 2 ap /db, teriád méreg (#1379) 24 ap cseppje, gourry tojás (#1455) 6 ap /db,
teriád kobak (#1461) 39 ap /db, azuka vese (#1462) 18 ap /db, teknőstojás (#1514) 30 ap /db, draklentojás (#1516) 160 ap /db,
őskristály-szilánk (#1525) 99 ap /db, quwarg teleportgömb (#1534) 2500 ap /db, térhajlító kavics (#1539) 690 ap /db, fenőkő (#1618) 300 ap /db,
ork sör (#1701) 32 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni:
acélpengőke (#231) 3 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, aranytű (#272) 4 ap /db,
borkonyó bibe (#312) 5 ap /db, bronzkulcs (#76) 9 ap /db, csontkulcs (#74) 4 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db,
deus ex machina (#1) 25 ap /db, dobóháló (#221) 8 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db, ezüst kulcs (#184) 12 ap /db,
furulya (#233) 7 ap /db, fűszertartó (#210) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, huhogó bibe (#332) 8 ap /db,
karbin plazma (#199) 10 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, kék orchidea (#68) 4 ap /db,
kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, lant (#238) 18 ap /db, liumbe hajtás (#655) 4 ap /db,
madártoll (#112) 1 ap /db, magszim bél (#103) 5 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db, márványkulcs (#245) 16 ap /db,
mászókampó (#165) 15 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, Morgan kristálya (#659) 20 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db,
nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db, pirkit (#153) 2 ap /db, ragasztó (#83) 1 ap cseppje, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje,
rakolits por (#669) 7 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db, rézkulcs (#75) 6 ap /db, ryuku köpeny (#693) 85 ap /db,
sáfránykristály (#675) 20 ap cseppje, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db,
szeksztáns (#32) 20 ap /db, szent kehely (#257) 50 ap /db, térhajlító kavics (#1539) 230 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje,
ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, varkaudar látógömb (#1107) 100 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db,
vaskulcs (#183) 10 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 16 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 188. Kapsz 2 VP-t.]

ve 425 megveszed a 425. tárgyat
Vásároltál 1 pengepajzsot. 1800 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 188.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[102,101] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Poomr Ko. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Poomr Ko testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Marokra fogva a rövid kardot a másikra rohansz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Poomr Ko jobb lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a Poomr Ko testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A Poomr Ko feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Rövid karddal végigvagdosod a Poomr Ko testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a Poomr Ko sima, kék bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A Poomr Ko megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A Poomr Ko vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A Poomr Ko most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar szimbólum (ld. enc.). Elhajítod a vacak kétfejű troll trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Poomr Ko trófeát. 2 172 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheran hite segít a varkaudarok eleni harcban. Fekete Druidák KT " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Napsugár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Találsz egy szent tölgyfát. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét.
[40 pontot használtál fel, van még 148. Kapsz 16 VP-t.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+9 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 108. Kapsz 16 VP-t.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+11 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 68. Kapsz 16 VP-t.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Amint észrevesznek a helybeliek, zűrzavar támad, van, aki menekülni próbál, a többség azonban vicsorogva feléd indul. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 39-44.}

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Egy élőholt mirg jön feléd.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 31 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Nagyot nyelsz a látványára. Egy élőholt mirg készül a lemészárlásodra.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy szutykos remák védelmezi a vadászterületét.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 41 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a rövid kardot ellenfeledre rohansz. Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a szutykos remák bal oldalát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-6 pszi pont.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szutykos remák testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a szutykos remák testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Sok rozsdás és használhatatlan vacakot eldobsz, miközben kiszűröd az értékesebbeket. Nézzük, melyek az utóbbiak: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 bumeráng, egy ezüsthegyű nyíl (ld. enc.), egy rézpáncél, 2 bronzpenge, egy bronzhegyű lándzsa (ld. enc.), egy mérg. ubuk tüske (ld. enc.) és egy mutáns csont. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat! Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [45 pontot használtál fel, van még 23. Kapsz 18 VP-t.]

bb 500 305 979 beraksz a bankba az 500. tárgyat (305 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

h 238 20 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Megy a dolog! A dallam, a ritmus - mind stimmelnek! [20 pontot használtál fel, van még 3. Kapsz 8 VP-t.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 1 VP-t.]

szk 59 keresed az 59. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy pókvadászt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 12, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a garokk. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 185 pontot. A következő körben tehát 185 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PENGEPAJZS (425. TÁRGY)
A pengepajzs valójában nem pajzs, hanem egy balkezes vágófegyver, amely azonban 8-cal növeli a védettségedet is, ha a kezedbe veszed. Alakjában egy kis fémpajzsra emlékeztet, szélén azonban körbe-körbe éles pengék állnak ki, amelyekkel alaposan oda lehet sújtani az ellenfélnek. A pengepajzzsal olyan ellenfelet is meg tudsz sebezni, amely csak mágikus úton sebezhető. Sebzése 2D4+4, használatának alapfeltétele a 15-ös vágófegyver szakértelem.
A pengepajzs előállítható mágikus úton, varázsfegyver készítésével, ha felhasználsz egy cru formázó mintát, 6 mandibulapengét és 4 kvazárt, valamint 100 arany értékű egyéb alapanyagot és 100 TVP-t.

POOMR KO (957. ELLENFÉL)
Poomr Ko egyike volt a varkaudar seregek vezetőjének. Katonái élén több sikert is elért a háború alatt, végül az éppen táborozó hadseregen kalandozók ütöttek rajta. Súlyos sebet kapott a harcok során, és csak a szerencsének köszönhette, hogy sikerült elmenekülnie és elrejtőznie a közeli erdőben. Poomr Ko erőssége az egy-egy elleni küzdelem, ebben nem is nagyon akad ellenfele. Ezt a szenvedélyét általában a hadifoglyokon élte ki.
Nos, hát igaz a pletyka, Poomr Ko még mindig a nyugati erdőségekben bújkál, és gyanútlan utazókra vadászik. Most, hogy szemtől szemben álltok egymással, már nem is tűnik olyan félelmetesnek, de azért óvatosságra intenek a vívótudományát dicsérő pletykák. Kezében két halálos pengét tart, testét varkaudar páncél védi. Övén néhány DEM lóg. Valahogy meg kellene szabadítani tőlük...

VARKAUDAR SZIMBÓLUM (1528. TÁRGY)
Első pillantásra ez a láncon függő kis korong egy varkaudar törzs jelvénye lehet. A nyakadba akaszthatod, s rögvest harciasabbá válsz (+1 támadás). E tárgy csakúgy, mint a többi szent szimbólum nem foglal helyet más tárgyak elől. Talán később majd megismered a tárgy további történetét kocsmákban, írásos anyagokról, stb., úgyhogy most itt neked eláruljuk nagyvonalakban: a szimbólum a varkaudarok egyik kitaszított törzsének jele. Valószínűleg Poomr Ko is ebből a törzsből való, a hadvezér, aki elsősorban fenyítéssel tudta alattvalóit szolgálatra kényszeríteni. Katonái féltek tőle, de egyben gyűlölték is ezért. A Poomr Ko szimbólumát szerte Ghallán minden varkaudar ismeri, ha ezt hordod és varkaudar faluban kutatsz, bátrabbak lesznek az ottlakók annyira, hogy egy-két ellenféllel többel kelljen megküzdened.

EZÜSTHEGYŰ NYÍL (323. TÁRGY)
Az ezüsthegyű nyíl elkészítéséhez egy ezüstdarab, egy olvasztókemence és egy madártoll szükséges, és a KT 323 paranccsal történik, 10 TVP árán. E nyílvessző sebzése mindössze 2d5+2, és aránylag könnyen kicsorbul, de használata mindenképpen ajánlott olyan lények esetén, amelyeket más fegyverrel nem lehet megsebezni. (A nyilat automatikusan használni is fogod ilyen lények ellen, ha az FLH 997 323 parancsot kiadod). Az ezüsthegyű nyíl kilövéséhez hosszú íj szükséges.

BRONZHEGYŰ LÁNDZSA (87. TÁRGY)
Döbbenten bámulsz magad elé - igen, igen, igen! Felfedezted a bronz titkát! Mostantól képes vagy rézből és ónból bronzot önteni. A dolgot rögtön praktikus kalandozó módjára egy igen hasznos tárgy, a bronzhegyű lándzsa elkészítésére alkalmazod. Ez egy 3d6+3 sebzésű szúrófegyver. Ahhoz, hogy el tudjad készíteni, szükséged van 2 ón- és 2 rézdarabra, egy botra és egy kőkalapácsra, ezen kívül olyan mezőn kell állnod, ahol van olvasztókemence. Ha mindez megvan, nem kell mást tenned, csak a KT 87 parancsot kiadnod 50 pontért.

MÉRGEZETT UBUK TÜSKE (137. TÁRGY)
Egyértelmű, hogyha a bozótban gyűjtött tüskéket bemérgezheted, miért ne tehetnéd meg ezt az ubuk tüskékkel? Egy ubuk tüske bemérgezéséhez egy csepp gyenge méreg szükségeltetik. A készítéshez add ki a KT 137 parancsot, 1 pontért tüskénként. Ez a félelmetes lövedék d8+4 sebzésű.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 44. fordulód.

Erő: 16 (26) Szint: 14 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 15 (23) Támadás: 29 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 14 (22) Védekezés: 24 Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 427/389 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 5
Szerencse: 26 (36) Varázspont: 275/63 Pénz: 29070 arany Kép. pont: 6
Pszi pont: 12/-1
Eddig összesen 188 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 880 TP-t kaptál. Jelenleg 74 540 TP-d van. A következő szinthez még 460 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, varkaudar bajnok, varkaudar íjász. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6 vágófegyverek: 15 (+1) dobófegyverek: 9

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
102,101 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 8 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 8 (+1) 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 4 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 1
10. taumaturgia: 17 (+1) 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 1
13. harcművészetek: 2 14. zene: 7 15. szörnyismeret: 4
16. pszi: 2 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 4
19. bányászat: 1 20. főzés: 3 (+1)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1541 arany (#50) 3 aurach fog (#657) 1 bakkura bőr (#95)
5 bronzhegyű nyíl (#94) 1 darázsszárny (#652) 5 drótszőr (#37)
3 kaja (#2) 1 ormánygőte csont (#21) 1 rőtmanó kacagány (#714)
1 ubuk tüske (#131) 3 varkaudar csont (#1113) 1 vas dobónyíl (#189)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 borkonyó bibe (#312) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 bronzpenge (#126)
3 bumeráng (#249) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 kaktusztüske (#114)
7 madártoll (#112) 10 mákrózsa virág (#56) 1 mérg. ubuk tüske (#137)
1 mocsári penke (#148) 1 mutáns csont (#331) 1 pengepajzs (#425)
1 rézpáncél (#71) 1 varkaudar szimbólum (#1528)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

101 102 103
100
101
102
(102,101) Poomr Ko (#957), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), nekrofun (#173), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), élőholt mirg (#135), szutykos remák (#191)

Üzenet küldése a karakternek