Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. aug. 27. 9h:06' EZ A 1223. JÁTÉKHETED, 718. FORDULÓD 1224. játékheted kezdete: szept. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4911 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 2. KP: vv 71 88 112 | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 112. varázslatot |
* 3. KP: vv 19 138 224 | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: vv 26 165 182 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: vv 78 57 63 | elmormolod a 78. varázslatot az 57. varázslatot a 63. varázslatot |
* 6. KP: vv 188 209 211 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
* 7. KP: hh 841 1133 1253 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 8. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 9. KP: vv 215 0 0 | elmormolod a 215. varázslatot |
* 10. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
bb 1228 11 518 | beraksz a bankba az 1228. tárgyat (11 darabot) |
kb 260 13 518 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (13 darabot) |
kb 1525 5 518 | kiveszel a bankból az 1525. tárgyat (5 darabot) |
h 1525 890 891 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 892 893 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 894 895 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 897 898 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 899 900 | használod az 1525. tárgyat |
vv 261 147 73 | elmormolod a 261. varázslatot a 147. varázslatot a 73. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
260 | 261 | 262 | |
61 | |
|
|
62 | |
|
|
63 | |
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy Arénagödröt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 22 aranyat.
ff 422 951 28 | felt. fegyverváltás: 422 951 28 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika testét. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) A norpadolótika összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronotapír fejét. (7 támadással 383 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-9 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. {HD:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a kronotapír fejét. (2 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megcsapod a kronotapír bal oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. Ellenfeled 38 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A kronotapír megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A kronotapír nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A kronotapír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 035 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 14, gyógyulás: 48, összesen: +34 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló bal lábát. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 974 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász bal oldalát. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét ölész ködös testét. (7 támadással 385 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rontasz. {HD:} Mágusölővel végigvagdosod a sötét ölész elmosódó alakját. (2 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a sötét ölész bal lábát. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled 15 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 51 ép-t sebez. A sötét ölész karma a fejed mellett suhan el! Karmaival a sötét ölész megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a sötét ölész száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1253, sebződés: 0, gyógyulás: 58, összesen: +58 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 93 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vámpírféreg bal oldalát. (7 támadással 395 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {HD:} Mágusölővel megvagdalod a vámpírféreg bal oldalát. (2 támadással 210 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a vámpírféreg jobb vállát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (45 ép-t sebezve). A vámpírféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. A vámpírféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 73 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A vámpírféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 2 vámpírfogat. 12 398 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1291, sebződés: 262, gyógyulás: 16, összesen: -246 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy armageddon varázslatot dob rád a másik. 75 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronoelementál testét. (7 támadással 363 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra ugrasz. {HD:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a kronoelementál oszloplábát. (5 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a kronoelementál bal lábát. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A fényaura 13 ép-t sebez. A mentális roncsolás 52 ép-t sebez. Mancsával a kronoelementál végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). Mancsával a kronoelementál megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). A kronoelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 4 csepp sáfrányport. 5 250 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 957, sebződés: 103, gyógyulás: 117, összesen: +14 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát jobb oldalát. (7 támadással 370 életpontot sebezve.) A hegyi góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 10 aranyat. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ff 28 951 422 | felt. fegyverváltás: 28 951 422 |
m 8 | mozogsz északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 412 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadászskorpió testét. (7 támadással 388 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. {HD:} Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadászskorpió testét. (7 támadással 897 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+180 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 112 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a vadászskorpió testét. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 338 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Ellenfeled 25 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Fájdalmas sebet kapsz a mellkasodra a vadászskorpió ollójától. (1 támadástól 213 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 skorpiókarmot. [skorpiókarom ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP] 16 075 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2551, sebződés: 215, gyógyulás: 305, összesen: +90 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fürgülés varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősi csontvázúr testét. (8 támadással 430 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. {HD:} Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az ősi csontvázúr jobb lábát. (8 támadással 968 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+194 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod az ősi csontvázúr bal lábát. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Fényaurád működik (34 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 41 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 311 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 109 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Az ősi csontvázúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 018 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2604, sebződés: 420, gyógyulás: 350, összesen: -70 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy oldás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A szörny ragacsos lét öklend rád. Az oldószeres varázspajzs megvéd. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt pöffeteg testét. (8 támadással 892 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+179 életerő). {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod az élőholt pöffeteg gömböctestét. (5 támadással 356 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Fényaurád 12 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 45 sebzést okoz. Az élőholt pöffeteg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az élőholt pöffeteg nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt pöffeteg testét. (8 támadással 851 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod az élőholt pöffeteg rücskös bőrét. (5 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád 3 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 44 sebzést okoz. Az élőholt pöffeteg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az élőholt pöffeteg nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az élőholt pöffeteg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 dramoan kő [dramoan kő ládikóba-> (186,61)-> 30 arany, -2 ÉP]. 18 375 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3095, sebződés: 2, gyógyulás: 401, összesen: +399 ÉP}
ef 66 530 | energia fejlesztése 66 |
p 195 50 | használod a 195. pszi képességet |
szk 542 | keresed az 542. szörnyet |
* 1. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 5. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 6. BP: kb 1554 1 518 | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 7. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
* 8. BP: bb 1554 1 518 | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
REZISZTENS ZSIZSIK (890. SZÖRNY) A rezisztens zsizsik egyetlen példánya semmiféle veszélyt nem jelent nemhogy rád, de egy már járni képes gyermekre sem. Ez a rejtelmes pókfajta alig nagyobb az öklödnél, nem sző hálót, és még csak mérget sem választ ki. Ellentétben a közismert pókokkal, a zsizsiknek kitinpáncélja is van, ami alatt ehető, fehér húst találsz, ezért nem véletlen, hogy a dombvidék szörnyei előszeretettel fogyasztják ezt az ártalmatlan lényt. S hogy mégis miért nem lehet egy pöccintéssel arrébb hessegetni a zsizsiket? Mert ritkán jár egyedül. Leginkább ezer-ezerötszáz fős hordákban portyázik, minden ehetőt fellegelve, ami csak az útjukba esik, legyen az fű, fa, vagy menekülni képtelen kalandozó! Hogy miért nevezik zsizsiknek, az nyilvánvaló, de hogy miért kapta a "rezisztens" jelzőt, az majd csak akkor fog kiderülni, ha varázsolni próbálsz rá. |
RYUKU KALÓZOK (891. ELLENFÉL) Amint megpillantod a halálfejes lobogót, ránts fegyvert, mondj el egy gyors imát, és készülj a halálra! A ryuku kalózok minden veszélyes zátonyt, rejtekadó lagúnát, és feltérképezetlen szigetet ismernek Ghallától a Thui-then kontinensig elterülő, szinte végtelen Déli-tengeren (vagy ahogyan ők nevezik, a Fájdalom Tengerén). A nyílt víz egyeduralkodói, nem félnek senkitől, és semmitől. A kereskedők rettegik őket, és jobb, ha te is messzire elkerülöd fekete hajóikat! A kalózok tán egyedül a Császári Légió hatalmas gályáival, és kötelékben vonuló karavelláival nem vállalnak összecsapást, habár ezek többnyire éppen azért portyáznak errefelé, hogy írmagjukat is kiirtsák a tengeri rablóknak. Ha már megtörtént a baj, és nem tértél ki időben a harc elől, véres-verejtékes küzdelemre számíts. Egy messziről teljesen üresnek látszó hajó rejthet akár több tucatnyi ryuku kalózt is! Sosem mehetsz biztosra, ha ezek az elvetemült, fegyverforgatásban kiváltképp jártas, napcserzett bőrű banditák körülvesznek téged. Néha akad köztük mágiahasználó, de neked éles szablyáiktól kell leginkább tartanod. Csak bandában ilyen merészek, ha sikerül egyet nyakon csípni közülük, alaposan elláthatod a baját! |
TEISHIN KESELYŰ (892. SZÖRNY) A teishin keselyű szerencsére főképp dögökkel táplálkozik. Erőteljes karmaival könnyedén kiragadhatna egy-egy nagyobb halat a vízből, és a szigetvilágban élő bennszülöttek sem tudnának elmenekülni a csőrcsapásai elől, ő azonban az oszlásnak indult hús ízét jobban kedveli, és a holtakból ráadásul mindig bőséggel válogathat. Az is lehet, hogy csak nem szeret megharcolni a legjobb falatokért, pedig igazán nincs mitől tartania. Mindegy, hogy egy hadigályára, egy kereskedő dzsunkára, vagy egy kalóz karavellára esik a lustán vitorlázó, bivaly méretű teishin keselyű árnyéka, a legénység - biztos, ami biztos -, azonnal a fedélközbe vonul. |
TENGERI PARAZITA (893. SZÖRNY) Ha megsejted a jelenlétét, baj van, mikor pedig észreveszed a tengeri parazitát, neked már rég befellegzett! Kevés hozzá foghatóan alattomos lény akad a világmindenségben. Áttetsző, élőholt teste nem vet árnyékot, és ugyanolyan könnyedén siklik a vízben, mint természetes levitációs képességével a levegőben. A ryuku tengerészek qrue-shi-bwoh néven emlegetik, ami szabad fordításban annyit tesz, mint "a némán érkező halál". Nagyon találó elnevezés, ugyanis a tengeri parazita halálleheletét nem szokás túlélni. Mivel a testből frissen kiszabaduló lélekkel táplálkozik, ha lecsap rád, hidd el, nem az életed a legnagyobb tét! |
KAOTIKUS ŐSVÉGZET (894. SZÖRNY) A ryuku hitvilág egyik nagyistene Hgoomlh, a Voltak ura. Nem csak az elmúlás, hanem az újjászületés istene is ő, aki az Átjárót őrzi élet és halál között. A ryukuk úgy tartják, Hgoomlh válogatja ki a lelkek közül az arra érdemeseket, kikből a következő életükben urakat, míg a többiből szolgákat teremt. Az örökké éber nagyisten figyelmét csupán egy valami képes elterelni az Átjáró őrzésétől: ha olyan csatát lát, ahol hosszú pengéjű kaszával arat a halál. Ilyenkor, nagy ritkán, megtörténhet, hogy a gonoszság és vérszomj eleven testet ölt a harcok színhelyén, magába olvasztva mindazt a szörnyűséget, amit egy tömegmészárlás jelent. Nem tudni, mi igaz ebből a hiedelemből, de az biztos, hogy a kaotikus ősvégzettel nem találkozhatsz akárhol. Ez a masszaszerű rettenet az egyik legkiszámíthatatlanabb ellenfél, amivel valaha is szembekerültél. Ha nem akarsz a részévé válni, mágikus sebzésű vágófegyverrel érdemes próbálkoznod. |
ESSZENCIAVÁMPÍR (895. SZÖRNY) Nem tudsz túl sokat a vámpírlétről, ha azt hiszed, mindegyik fajtájuk vérrel táplálkozik. Az esszenciavámpír meg sem próbál hegyes fogaival a nyakadba harapni, hogy kiszívja a véred, ezért fokhagymával is teljesen felesleges próbálkoznod ellene. Őt csak és kizárólag a holtak esszenciája érdekli. Az összezavarodott, megrökönyödött lélekre csap le, amint az éppen elszakad addigi porhüvelyétől. Az már más lapra tartozik, hogy az esszenciavámpír gyakran elveszíti a türelmét, és nem tudja kivárni, amíg a halandók egymást mészárolják le. Ha a saját kezébe veszi a dolgok irányítását, leginkább éles karpengéi veszélyesek, melyekkel képes egyetlen suhintással lemetszeni a fejed! |
MÉREGZSÁK (897. SZÖRNY) A ryuku kalózok egytől-egyig megátalkodott, kegyetlen gyilkosok, akik nem sok időt töltenek békés kedvteléssel. Talán az egyetlen kivétel ez alól a méregzsák-idomítás. Ezek, a papagájokkal távoli rokonságban álló, nagy testű madarak rendkívül tanulékonyak, és rendelkeznek némi mágikus adottsággal is. Minden, magára valamit is adó kalózkapitány nevelget magának egyet, hogy aztán a titkos kikötőkben megrendezett méregzsák-viadalokon lehetőleg diadalt arasson kis kedvencük, így is tovább öregbítve gazdájuk hírnevét kalóz-körökben. Aki már látott ilyen viadalt, soha életében nem felejti el az újra, és újra síkot váltó lények szemmel alig követhető csatáját. Ha szembekerülsz egy cifra tollú bestiával, a kalózkapitány valószínűleg már nem él, ezért ne csodálkozz, ha a méregzsák rajtad akar bosszút állni! Ja, és hogy miért hívják méregzsáknak? Élete folytonos gyűlölködésben telik, és a begyében, cseppenként összegyűjtögetett, erős mérget utolsó cselekedeteként általában a gyilkosa képébe robbantja. |
DAGÁLYDÉMON (898. SZÖRNY) Először a szokatlan csendre fogsz felfigyelni, de persze ekkor még nem gyanakszol. Aztán a hajód váratlanul hánykolódni, rázkódni kezd. Vadul dobálják a hullámok, holott egy apró szellő se rezdül, és ekkor... kirobban a vízből a dagálydémon! Föléd tornyosul. Minden, az egész világ, eltörpülni látszik gigantikus méretei mellett. Őrjítő sikolya, és félelmetes ábrázata majd' megállítja a szíved. Alig bírsz talpon maradni imbolygó lélekvesztődön, míg az általa keltett, házméretű hullámok között a szörnyeteg rezzenetlenül, egyre csak közeledik. Nem tudom, miben bízhatsz még ezután. Ha a dagálydémon egyszer kiszemelt téged ebédre, nem utasíthatod vissza a meghívását. |
BÁLNAEVŐ KAJMÁN (899. SZÖRNY) Gyerekkorodban, ha a tengerek teremtményei kerültek szóba, szüleid azt sulykolták beléd: a világ legnagyobb állata a bálna. Pedig ez nem teljesen igaz, sőt, vannak szörnyek, amelyek kifejezetten a bálnákra vadásznak! A bálnaevő kajmán egy igazi páncélos lovag. Testhossza ritkán kisebb 15 méternél, és kitátott szája akkora, hogy egy felnőtt troll, állva is simán elfér a két állkapcsa között. Általában csak sütkérezni jön ki a partra, hogy a napfény melegét magába gyűjtve legyen elég energiája a vadászathoz. Te is így találkozhatsz vele, amint békésen, mozdulatlanul szundikál a homokfövenyen. Bár valószínűleg nem törődik veled (hisz ugyan milyen veszélyt jelenthetnél rá nézve), azért jó, ha vigyázol. Irdatlan testét vaskos izomkötegek mozgatják, így képes lehet meglepően gyors, váratlan támadásra is. |
LEGENDÁS GODZILLA (900. SZÖRNY) Biztosan láttál már vadászó tyrexet. Nos, a hatalmas őshüllő nem sokkal kisebb, mint egy tojásából frissen kikelt godzilla-csemete! Nem tudni, miféle mutáció hozhatott létre egy ekkora szörnyeteget, és az is kérdéses még, vajon mivel táplálkozik? Mivel kiválóan úszik, és akár fél napig is kibírja levegővétel nélkül, valószínűleg a mélytengerek kiapadhatatlan halrajait tizedeli. Ha nagy ritkán kilábal a partra (ezt többnyire tojásrakás céljából teszi), hátsó lábára emelkedve jár. Jobb, ha nem fitogtatod az erődet, és nem szállsz szembe vele, mert sziklakemény bőrét jószerivel semmilyen fegyver nem képes átlyukasztani. A ryuku legendák szerint godzilla mindig volt, és mindig lesz, amíg csak világ a világ. Hajókat pusztít el, és városokat rombol le, ha úgy tartja kedve, mert az istenek büntetésképpen szabadították őt a tengerek népére. Egy újabb keletű mendemonda szerint létezik egy Tsiao Toung nevű ryuku kalandozó, akinek egyszer sikerült elpusztítania egy teljesen kifejlett legendás godzillát. Persze nem fogsz bedőlni egy ilyen dajkamesének, ha meglátod, inkább világgá szaladsz. |
Erő: | 80 (102) | Szint: | 50 | Merészség: | 20/5 | Magasság: | 164 cm |
IQ: | 73 (102) | Támadás: | 97 (103) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 73 (91) | Védekezés: | 197 (207) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 49/49 év |
Egészség: | 73 (111) | Életpont: | 2048/3072 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 58 |
Szerencse: | 77 (108) | Varázspont: | 3484/3322 | Pénz: | 55087 arany | Kép. pont: | 100 |
Tudatpont: | 66/45 | Pszi pont: | 713/11 | Halhatatlanság: | 19 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/30 | ökölvívás: | 39/57 (+1%) | szúrófegyverek: | 35/65 |
vágófegyverek: | 24/28 (+8%) | ütőfegyverek: | 38/4 (+4%) | lőfegyverek: | 16/95 |
dobófegyverek: | 43/7 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << vámpírölő (#951) (200%) << mágusölő (#422) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
261,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 291,12 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 6. hónapban. |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 58, 65, 59, 64, 63, 62 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya gyümölcse 20/20 | Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 182 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 388 030 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 85/33 | 2. nyomkövetés: | 129/20 (+5%) | 3. mászás: | 14/41 |
4. csapdakészítés: | 45/93 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 22/2 | 6. gyógyítás: | 39/19 |
7. titkosírás: | 9/50 | 8. felderítés: | 33/16 | 9. szörnyidomítás: | 7/99 |
10. teológia: | 122/87 (+34%) | 11. taumaturgia: | 118/30 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 12/17 |
13. versengés: | 29/37 | 14. harcművészetek: | 37/9 | 15. zene: | 50/7 (+25%) |
16. szörnyismeret: | 91/41 (+22%) | 17. pszi: | 57/2 (+4%) | 18. zárnyitás: | 27/25 |
19. vadászat: | 20/40 | 20. vitalitás: | 6/94 | 21. bányászat: | 33/67 (+1%) |
22. testépítés: | 92/11 | 23. úszás: | 10/72 | 24. főzés: | 36/24 (+11%) |
25. csapatmunka: | 8/0 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 26 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 1 | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 4(5) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
bámulatos zombi (#896), apró lidércfi (#930), árnyékfoltozó (#932), szolgalidérc (#931), ml'othag szürcsölő (#415), nekrobestia (#933), templomos lovag (#587) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
gázpajzs (#467, 20 VP) | kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) (8961,10) | áldomás (#6) (9889,45) |
Pörhemór köre (#205) (111,10,1) | lélektisztulás (#215) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) | a lélek védelme (#57) |
erőpajzs II (#63) | esszenciavédelem 2 (#188) | fényaura (#211) | hadiszerencse III (#59) |
Techiulan aurája (#261) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
bo'adhun csapás (#266), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | sötét kaszás (#591) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Alkotó (#578) | tűzgolyó (#155) | >> | Teremtő (#579) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | ősi csontvázúr (#623) | fürgülés (#92) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
fürgülés (#92) | >> | kyorg őrgólem (#567) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar őslich (#402) | |
tompítás (#40) | >> | Teremtő (#579) | tompítás (#40) | >> | Alkotó (#578) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | oldás (#372) | >> | élőholt pöffeteg (#557) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fürgülés (#92) | >> | ködmedúza (#449) | |
fürgülés (#92) | >> | varkaudar che-pap (#704) | fürgülés (#92) | >> | Quwaxotix (#961) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
2.) Mekkora tréfa lenne öt albinó küklopsz kihívása és legyőzése, csak úgy bámulnának azzal az egy bamba szemükkel! (számláló: 0) |
3.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): 111. labirintus (270,57). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 15, 16, 22, 25, 26, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 192, 193, 200, 201, 202, 203, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 12, 15, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
Kész: 3, 6, 11, 16, 17, 18, 19, 20, 23, 40, 41, 42. |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 91 (limit: 1115), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 9685. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 193, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 22 555. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 38, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 453. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 8, pontszámod: 152. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüstdarab (#326) | 16 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 3 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | spiritusz (#170) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | varázskő (#305) | 15 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1131 | arany (#50) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | sáfránypor (#211) | |||
2 | vámpírfog (#1221) | 1 | vízionár szem (#102) |
260 | 261 | 262 | |
61 | |
|
|
62 | |
|
|
63 | |
|
|