Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. nov. 30. 15h:02' EZ A 81. JÁTÉKHETED, 40. FORDULÓD 82. játékheted kezdete: dec. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2082 SZÁMLA : XXXX |
tno 6 10 | növeled a 6. tulajdonságodat |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 1 22 1 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 22. tárggyal (1 darabot) |
flh 8 131 | felt. lőfegyver haszn. 8 a 131. tárggyal |
flh 13 22 1 | felt. lőfegyver haszn. 13 a 22. tárggyal (1 darabot) |
kno 13 2 | képesség-növelés 13 |
ba 150 | nem támadod a 150. szörnyet |
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya bal karját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval iszonyatosan megcsapod a púpos burástya nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [95,88] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy asztrális vortexet. (ld. enc.) Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy fémbontó szójer. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [95,87] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy fémbontó szójer. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a téfea magoflux jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a téfea magoflux testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a téfea magoflux testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 8 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északra |
(Továbbmész...) [93,87] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bíbor szulfagor közeledik. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Eláraszt a tűz. (18 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 szulfagor agyart. (ld. enc.) 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a mosolygó rettenet testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mosolygó rettenet testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 13 életpontot vesztettél. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. A mosolygó rettenet összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 362 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) [93,86] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a téfea magoflux testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
A lény villámokat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (12 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a földsárkány sziklatestét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a földsárkány kőfejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a földsárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a földsárkány bal oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a földsárkány bal első lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az emberevő testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az emberevő testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az emberevő bal karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az emberevő karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 8 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az emberevő jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az emberevő karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 8 életpontot vesztettél. Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
m 8 1 8 | mozogsz északra, északkeletre, északra |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [8 pontot használtál fel, van még 3.]
m 7 | mozogsz északnyugatra |
szk 68 | keresed a 68. szörnyet |
bpb 3 | bef. parancs berakása: 3 |
av 13 | alakváltás 13 |
kt 19 20 | elkészíted a 19. tárgyat (20 darabot) |
* 1. BP: v 25 0 0 | elmormolod a 25. varázslatot |
* 2. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 5. BP: ef 10 501 0 | energia fejlesztése 10 |
SZÖRNYEK ÉLVE ELFOGÁSA Bizonyára már hosszú ideje izgatja a fantáziádat, hogy mi lenne, ha képes lennél élve elfogni valamilyen szörnyet. Most, hogy már elég járatos vagy a csapdakészítés tudományában, és a szörnyismeretek szakértelmed sem elhanyagolható, erre lehetőséged nyílik! Ahhoz, hogy egy szörnyet el tudjál fogni, legtöbbször szükséged van valamilyen ravasz csapdákra. Nem árt tehát, ha elkezdez Feltalál parancsokat kiadni olyan tárgyakra, amelyeknek ilyetén jellegű felhasználására eddig nem gondolhattál. Adtál már ki például sikertelen F parancsot kötélre? Igen? Talán most érdemes újból megpróbálni... Persze többféle csapda létezik, van, amelyet úgy használsz, hogy odaszaladsz a szörnyhöz, és megpróbálod vele elfogni, de a legtöbbet fel kell állítani, és türelmesen kell várakozni - ez pedig sok időbe kerül... A csapdahasználatban egy új feltételes parancs segít: a szörny FOGlyul ejtés: FOG <szörny> <csapda>. Az első paraméter a szörny, amelyet el akarsz fogni, a második paraméter a szörnycsapda, amelyet használni akarsz erre. Mindig olvasd el figyelmesen a csapdák leírásait, és döntsd el, hogy egy adott szörny elfogására melyik a legalkalmasabb. Ha a paraméterként megadott szörnnyel találkozol, és elég TVP-d van még, automatikusan megpróbálod elfogni. Ennek sikere függ attól, hogy milyen csapdát használsz, mekkora a csapdakészítés szakértelmed, és hogy mekkora a szörny csapdaészlelése. Egy trikornis nehezebben sétál bele egy csapdába, mint egy rambó bogár. Egy adott FOG parancs törlődik, ha SIKERES végrehajtásra kerül, ill. kiderül, hogy teljesen értelmetlen. Te ugyanúgy tudsz törölni összes/egy bizonyos FOG parancsot, ahogy az FT esetén. A legtöbb csapdát, bár van sorszáma, nem kell külön KT paranccsal elkészíteni: automatikusan összerakod/elkészíted a FOG parancs végrehajtásakor. Hogy mi a teendő, ha sikeresen elfogtál egy szörnyet? Nos, ez már más lapra tartozik... |
SZÖGES BŐRPAJZS (66. TÁRGY) A szögekkel kivert bőrpajzs kiváló védelmet nyújt, nemcsak csökkenti az ellenfél csapásának erejét, a fegyvert meg is akaszthatja a sok tüske. Oké, de honnét szedd a tüskét? Kézenfekvő a dolog: az acélkemény sünmedve tüskéket használod. Ehhez legalább 10 ilyen tüskére van szükség, és persze egy kis bőrpajzsra. A készítése 18 pontba kerül, és kettővel javítja a védekezésedet. |
ASZTRÁLIS VORTEX (2324. TEREPTÁRGY) Gigantikus méretű energiahurrikán tombol előtted. Ha nem beszélnének mindenhol erről, magadtól biztos nem jönnél rá, hogy ez bizony egy asztrális vortex! Igen furcsa, hogy betüremkedett a mi világunkba, láthatóvá vált, és formát öltött, amikor ilyesmi csak az asztrálsíkon kellene, hogy előforduljon. Az egyetlen lehetséges magyarázat, hogy valami megzavarta a tér-idő szövetét! Ahogy ott bámészkodsz, egyszercsak egy alig kivehető, óriási szellemarc jelenik meg a vortex belsejében, és megszólal: - üdvözöllek, halandó! Ezen a világon még nem ismernek, de én mindent tudok a világotokról. Képes vagyok létrehozni... dolgokat. Nemrég volt egy vízióm egy szörnyű katasztrófáról, ami elpusztíthatja a világotokat! Ha felkészültök, talán lehet némi esélyetek. Ehhez létrehoztam nektek, kalandozóknak egy próbát. Egy komplex földalatti labirintusrendszert, amit nevezzünk a Végzet Vermének. Járd végig a Verem összes szintjét, és kellő tapasztalatra teszel szert, hogy ezzel a veszéllyel szembenézz! Először is készítsd el a Végzet Kulcsát, amelynek segítségével Ghalla bármely pontjáról egy szemvillanás alatt elteleportálhatsz a Verembe. A kulcsot csakis itt, az asztrális vortex közelében tudod elkészíteni. Szükséged lesz egy misztikus mágikus tárgyra, amelyet a vortex képes a megfelelő anyagúra formázni. A kulcs varázserejét pedig az élő szövetek különleges keveréke fogja megadni. Sok sikert! |
BÍBOR SZULFAGOR (358. SZÖRNY) Ezek a vörös bundájú, disznóagyarú, menyétszerű teremtmények az alacsonyabb hegység apró ragadozói. Természetes tűzleheletüknél fogva elevenen megsütik áldozatukat, és utána már nincs más hátra, csak a ropogós, omlós húsú ebéd elfogyasztása. |
SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY) Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tűznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklődését. |
MUTÁNS CSONT (331. TÁRGY) Normális esetben a karakterek nem gyűjtenek össze minden hulladékot (rongyot, csontokat, fadarabokat, hasznavehetetlen, törött tárgyak), és ezeknek nincs is külön sorszáma. Van azonban néhány, nem esztétikus, nem használható, semmire se jó vacak, amit időnként meg kell engedni a kalandozóknak, hogy összeszedjenek, mert az ilyen kacatok nélkül nem életszerű a játék. Mutáns csontot nem szerezhetsz úgy, hogy kicsontozol egy leölt mutánst, az ilyen véres hentesmunka nem kalandozónak való, a magoflux agy kioperálása és hasonló műtétek már így is elég visszataszítóak. Mutáns csontot viszont - a mutánsok megjelenése óta - találhatsz is. Mire jó? Semmire, hidd el, semmire! D 331 az egyetlen dolog, amit csinálhatsz vele. |
FÖLDSÁRKÁNY (359. SZÖRNY) Nem kell megijedni, nem igazi sárkányok ezek - inkább csak amolyan földelementálok, amelyek gyíkformájúak, és apró villámokat köpnek, ezért is ragadt rajtuk a sárkány név. A földsárkányok kiválóan rejtőzködnek, és kőkemény testük miatt mindenfajta fizikai támadás csökkentett sebzést okoz - mindezek ellenére, mégis lelkesen vadásznak rájuk, hiszen nem egy földsárkány testében találtak már mélyen a föld alól felhozott értékes drágaköveket. |
MANIPULÁCIÓK VARÁZSPONTTAL A TPF és a TPS parancsok mintájára mostantól használhatod a Varázspont Spórolása: VPS <VP> és Varázspont Felszabadítása: VPF <VP> parancsokat. A VPS-el letárolt varázspontjaidat a következő VPF parancsig nem fogod használni, így biztonsággal lehet VP-t tartalékolni egy kör végi városi teleportra vagy más fontos varázslatra. A befejező parancsok végrehajtása után automatikusan végrehajtódik egy VPF az összes, még fel nem szabadított varázspontodra. Vigyázat: a VPF-el kinyert vp-vel sem mehet a varázspontod a maximális lehetséges fölé! Ha túl sok vp-t szabadítanál fel, csak annyit fogsz kapni, hogy a vp-d maxba kerüljön (ill. kör végén elvész). |
RENGETEG TÁRGY Most, hogy ilyen sok különböző fajta tárgy halmozódott fel a hátizsákodban, ideje lenne hatékonyabbá tenni a felesleges tárgyak managementjét. Erre szolgál három új parancs, a DD, az EE és az AA. DD. Az univerzális eldobásnak maximum három paramétert adhatsz. A paraméterekben megadott tárgyakból az összes nálad levőt el fogod dobni. Pl. DD 1 4 50 hatására eldobod az összes dem-ed, botod és aranyad. EE. Ez a DD megfelelője a tárgyak eladására. Az EA parancshoz hasonlóan használhatod, max. három paraméterrel, a paraméterben megadott tárgyakat eladod a boltban. EE 1 4 eladja az összes dem-et és botot. AA. Ez az univerzális átadás. Csak akkor használhatod, ha a fordulóban már volt sikeres A parancsod. Az AA paramétereiben megadott tárgyakból az összeset átadod annak a karakternek, akinek a fordulódban legutoljára sikeresen átadtál tárgyat a sima A paranccsal. Az AA-val természetesen tudatkinézist is lehet végrehajtani, ami annyiszor 5 TVP-be kerül, ahány paramétert az AA-nak megadsz. Végezetül egy jótanács: nagyon vigyázz a fenti parancsok használatával, véletlenül se keverd őket a sima D, EA és A parancsokkal, mert az drasztikus következményekkel járhat! |
HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik. Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli. Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!). |
Erő: | 15 | Szint: | 13 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 189 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 10 (11) | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 14 (16) | Életpont: | 156/52 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (21) | Varázspont: | 77/3 | Pénz: | 33 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 18/12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 16/38 (+21%) | lőfegyverek: | 12/98 (+24%) | dobófegyverek: | 2/56 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << szöges bunkó (#8) << orgyilkos tőr (#225) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -7.); ubuk tüske (#131) (8 -12.); tüske (#22) max. 1 db (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
93,85 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 100 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 183 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/19 (+45%) | 2. nyomkövetés: | 2/69 | 3. mászás: | 6/34 (+35%) |
4. csapdakészítés: | 4/101 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 1/27 | 6. gyógyítás: | 13/32 |
7. titkosírás: | 1/22 | 8. felderítés: | 1/34 | 9. teológia: | 2/73 (+5%) |
10. taumaturgia: | 1/68 | 11. versengés: | 1/7 | 12. zene: | 1/0 |
13. szörnyismeret: | 3/24 (+200%) | 14. vadászat: | 1/46 | 15. bányászat: | 2/55 (+27%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
mászol max. 999 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
manaelementál (#290) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 50) |
manifesztátor (#124), süvítő rája (#113), fabontó szójer (#71), ragyás burástya (#111), Quirov (#975), törpemammut (#115), Pszinapszis (#974), liumbe (#349), nukleáris cickány (#155), nektoraf (#355), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 2 vp; taumaturgia: 5 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | garokk (#73) | tüskepajzs (#30) | >> | sörényes ubuk (#89) | |
tüskepajzs (#30) | >> | alpesi tehén (#91) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. (teljesítve) |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Shaddar) (539): új. cseréptetős torony (549): kész. sötét kastplom (566): többek közt 198. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 41, 42. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 14 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 210 TU szükséges.) |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
2 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | * | láncing (#222) |
1 | mászókarom (#78) | 1 | szöges bőrpajzs (#66) | 1 | tankány karom (#237) | |||
1 | * | vassisak (#160) | ||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | csontszablya (#64) | 1 | fúvócső (#20) | 1 | * | harci kalapács (#174) | ||
5 | * | kerek kő (#19) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | ||
3 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | * | parittya (#18) | 3 | rézgolyó (#343) | ||
4 | tüske (#22) | 15 | ubuk tüske (#131) | 1 | * | vasalt bunkó (#181) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 1 | * | beholderfej medál (#1209) | 2 | borostyán függő (#162) | ||
1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | * | virág szimbólum (#143) | ||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 2 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 2 | csontkulcs (#74) | 2 | + | deus ex machina (#1) | ||
3 | fáklya (#36) | 3 | furulya (#233) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
11 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 2 | kötél (#92) | |||
1 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | olló (#335) | |||
3 | rézkulcs (#75) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | ||
1 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
1 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [bennük 3 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 21] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 10 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 10] | ||||||
6 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 72] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 53 korty víz (#27), fér még: 7] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
3 | acélpengőke (#231) | 18 | álompor (#396) | 4 | amniosz (#203) | |||
6 | aurach fog (#657) | 2 | bordacsont (#16) | 3 | csuklyavirág (#133) | |||
24 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
4 | halcsont (#390) | 3 | kreiton esszencia (#892) | 4 | lajhár csont (#236) | |||
24 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
3 | mocsári penke (#148) | 1 | móri gyümölcs (#116) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
3 | óndarab (#85) | 9 | pirkit (#153) | 1 | rákpáncél (#97) | |||
3 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | |||
1 | smirglilevél (#29) | 9 | sünmedve tüske (#14) | 2 | szárnyas hernyó (#69) | |||
2 | szulfagor agyar (#677) | 6 | tigroszlán fog (#63) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
4 | varányszem (#30) | 2 | vasérc (#152) |
Összsúly: 54.03 kg | Megterheltség: 84% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | kaja (#2) | 4 | tüske (#22) | |||
5 | ubuk tüske (#131) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | borostyán függő (#162) | 3 | kerek kő (#19) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 1 | szöges bőrpajzs (#66) | 2 | szulfagor agyar (#677) |
92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | |
84 | |
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
88 | |
|
|
|
|
|
89 | |
|
|
|
|
|
90 | |
|
|
|
|
|
91 | |
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) |
óriás sáska (#27) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) |
gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | görgőte (#41) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) |
Tugt-ork (#46) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) |
gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) |
kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) |
móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) |
garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | tazunkaróka (#81) |
spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) |
sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) |
mérges nyukmár (#95) | mosolygó rettenet (#97) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | sullár (#101) |
uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) |
sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) |
mutáns pók (#117) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) |
útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | karmos tankány (#137) | acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) |
fémbontó szójer (#150) | quwarg királynő (#153) | nukleáris cickány (#155) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) |
quwarg harcos (#201) | élőholt quwarg (#202) | vadász quwarg (#241) | manaelementál (#290) | quwarg felderítő (#299) |
quwarg szabotőr (#301) | ork sámán (#345) | khór darázs (#348) | liumbe (#349) | északi aurach (#350) |
halálmadár (#351) | nektoraf (#355) | dűnekukac (#357) | bíbor szulfagor (#358) | földsárkány (#359) |
smaragdgólem (#417) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) | ork bérgyilász (#781) | Pszinapszis (#974) |
Quirov (#975) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | csontkés (#11) |
kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) |
parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) |
kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) |
smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) |
ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) |
zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) |
királygyík bőr (#44) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) |
arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) |
tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | szárnyas hernyó (#69) |
rézdarab (#70) | rézsisak (#72) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) |
rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | mérleg (#81) |
zöld üveg (#82) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) |
mély kút (#93) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | aranyló ugarhéj (#100) |
tinta (#101) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) |
madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) |
ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) |
mandibulapenge (#125) | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) |
hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) |
virág szimbólum (#143) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) |
vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) |
ezüst karkötő (#158) | kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | borostyán függő (#162) |
vasvért (#164) | mászókampó (#165) | sziklafészek (#167) | uzbány csőr (#169) | rövid kard (#171) |
nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | márványtorony (#175) | vashegyű nyíl (#176) | szopógödör (#177) |
mínosz-kúp (#178) | ezüst gyűrű (#180) | vasalt bunkó (#181) | vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) |
vas dobónyíl (#189) | arany karperec (#194) | obszidián függő (#195) | igazgy. fülbevaló (#197) | trikornis szarv (#198) |
amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | fűszertartó (#210) |
dorony tüdő (#212) | dobóháló (#221) | láncing (#222) | orgyilkos tőr (#225) | acélpengőke (#231) |
furulya (#233) | lajhár csont (#236) | tankány karom (#237) | tüskecsapda (#242) | bumeráng (#249) |
templom (#256) | aranytű (#272) | gyógykenőcs (#313) | mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) |
rákfatty váladék (#333) | olló (#335) | rézgolyó (#343) | súlyzó (#347) | phua-kúp (#372) |
fény szentélye (#376) | halcsont (#390) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) |
főutca (#399) | ház (#400) | vas fejpánt (#408) | aranypikkely (#415) | Vlagyimir szobra (#433) |
törpe bánya (#435) | szent liget (#439) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) |
sárkánytanya (#492) | Chara-din monolitja (#534) | aurach fog (#657) | lápi hajlék (#670) | nyomkereső talizmán (#671) |
szulfagor agyar (#677) | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | művészi porolit (#720) | kreiton esszencia (#892) |
jegesmedve bunda (#1067) | bundás kabát (#1068) | csodák kútja (#1096) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) |
malom (#1204) | malomkő (#1205) | beholderfej medál (#1209) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) |
csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | Ramirez feszítővasa (#1261) | tündöklő szobor (#1587) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) |
fejlődéskő (#1640) | varkaudar fellegvár (#1821) | obszidián penge (#2082) | asztrális vortex (#2324) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása AV forma ? alakváltás BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU [képesség] (10/7)*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |
Strucclábak | Izmos hát | A ló kitartása | Ragadozó | Izmosabb hát |
A vadász kitartása | Párduclábak | Tigroszlán karmok | Sasszárnyak | Gyökerek |
Teljes transzformáció | Testújjáépítés |