Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. nov. 6. 9h:06' EZ A 1140. JÁTÉKHETED, 364. FORDULÓD 1141. játékheted kezdete: nov. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 30 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5547 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 466 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
* 2. KP: vv 71 72 69 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 69. varázslatot |
* 3. KP: vv 182 188 377 | elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot a 377. varázslatot |
* 4. KP: vv 364 279 220 | elmormolod a 364. varázslatot a 279. varázslatot a 220. varázslatot |
* 5. KP: vv 12 26 13 | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 6. KP: vv 86 165 178 | elmormolod a 86. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot |
* 7. KP: v 1 30 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 8. KP: v 6 30 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 9. KP: hh 2306 1133 1099 | használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat az 1099. tárgyat |
* 10. KP: vv 480 209 116 | elmormolod a 480. varázslatot a 209. varázslatot a 116. varázslatot |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
v 181 187 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
244 | 245 | 246 | |
51 | |
|
|
52 | |
|
|
53 | |
|
|
[187,60] Épületek tűnnek fel.
be 631 3 | bemész a 631. épületbe |
m 2 2 4 | mozogsz keletre, keletre, délre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó fejét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy gyöngymangó és egy aranytű. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 665 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[245,52] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pengekarú nitmák. {max. életpontja: 1322-1561.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre jégvihar varázslatot lősz. 371 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (9 támadással 128 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {KCC:} Kígyópengével kissé megkarcolgatod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 249 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {KCC:} Szellemalakot formáló felhő támadja meg (22 életpontot sebezve). Egy méregcsók varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 339 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) {KCC:} Kígyópengével néhányszor súrolod a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 237 életpontot sebeztél. {KCC:} Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a pengekarú nitmák nyakát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregcsók. 45 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 274 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1382, sebződés: 613, gyógyulás: 190, összesen: -423 ÉP}
(Továbbmész...) [245,53] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vastagbőrű mutak került az utadba. {egyik sebzési módja: 4x 10d12+10.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégvihar varázslat. 213 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (9 támadással 284 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (7 támadással 554 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal végigvagdosod a vastagbőrű mutak testét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregcsók. 27 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 222 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 91 életpontot vesztettél. Mellkasodba bök a vastagbőrű mutak néhányszor agyarával! (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) {GYD:} Kígyópengével megvagdalod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (4 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 144 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal súrolod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy méregcsók varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 32 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 198 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A szörny megtipor. 103 életpontot vesztettél. Beléd öklel a vastagbőrű mutak! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 619 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1965, sebződés: 756, gyógyulás: 344, összesen: -412 ÉP}
h 886 | használod a 886. tárgyat |
Ellenfeledre jégvihar varázslatot lősz. 249 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a shokara bogár kitinpáncélját. (9 támadással 276 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre rontasz. {KCC:} Kígyópengével néhányszor meglegyinted a shokara bogár testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 155 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {KCC:} Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a shokara bogár bal középső lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregcsók varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 32 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 288 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. {KCC:} Kígyópengével kissé megkarcolgatod a shokara bogár testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 171 életpontot sebeztél. {KCC:} Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a shokara bogár összetett szemét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (23 életpontot sebezve). Ellenfeledre méregcsók varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1181, sebződés: 546, gyógyulás: 167, összesen: -379 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Egy jégvihar varázslattal köszöntöd a másikat. 244 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a shokara bogár testét. (9 támadással 287 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a kígyópengét a másikra rontasz. {KCC:} Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Ezt a támadást elhibáztad! Illúziósárkányod teríti le a lábáról (23 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregcsók varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 32 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hiába próbálsz hátrálni, a shokara bogár többször is megmar! (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. {KCC:} Kígyópengével kissé megkarcolgatod a shokara bogár testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 163 életpontot sebeztél. {KCC:} Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a shokara bogár testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (22 életpontot sebezve). Egy méregcsók varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hiába próbálsz hátrálni, a shokara bogár többször is megmar! (2 támadástól 254 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1074, sebződés: 502, gyógyulás: 133, összesen: -369 ÉP}
h 886 | használod a 886. tárgyat |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégvihar varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 259 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a shokara bogár testét. (9 támadással 280 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a kígyópengét a másikra ugrasz. {KCC:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a shokara bogár kitinpáncélját. (5 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {KCC:} Adamantit pajzzsal megkarcolod a shokara bogár jobb első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregcsók varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hiába próbálsz hátrálni, a shokara bogár többször is megmar! (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. {KCC:} Kígyópengével párszor súrolva eltalálod a shokara bogár nyakát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 173 életpontot sebeztél. {KCC:} Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (20 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy méregcsók varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 37 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 229 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1227, sebződés: 485, gyógyulás: 161, összesen: -324 ÉP}
bb 886 1 518 | beraksz a bankba a 886. tárgyat (1 darabot) |
v 84 443 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 198 190 60 | elmormolod a 198. varázslatot |
244 | 245 | 246 | 247 | |
51 | |
|
|
|
52 | |
|
|
|
53 | |
|
|
|
54 | |
|
|
|
55 | |
|
|
|
[190,60] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik.
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
189 | 190 | 191 | |
59 | |
|
|
60 | |
|
|
61 | |
|
|
[364,64] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából.
(Feltételes támadás:) Egy talriai behemót! Ezt kerested. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 373 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a kentaurusz íjjal néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a talriai behemót mérhetetlen testét. (9 támadással 333 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 658 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 227 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolgatod a talriai behemót testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregcsók varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A talriai behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 45 kaját. 17 661 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1836, sebződés: 125, gyógyulás: 197, összesen: +72 ÉP}
m 5 5 4 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégvihar varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 359 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a talriai behemót mérhetetlen testét. (9 támadással 350 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra rohansz. {GYD:} Kígyópengével párszor kilyukasztod a talriai behemót mérhetetlen testét. (7 támadással 660 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 229 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod a talriai behemót mérhetetlen testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy méregcsók varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A talriai behemót fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 142 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A talriai behemót most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 46 kaját. 17 661 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1782, sebződés: 142, gyógyulás: 195, összesen: +53 ÉP}
(Továbbmész...) [362,66] Tovább lépkedsz a dögletes bűzű mocsárban. A cuppogó vízben néhol sötét teremtmények moccannak.
(Feltételes támadás:) Egy talriai behemót! Ezt kerested. {támadása: 70.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 399 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a talriai behemót mérhetetlen testét. (9 támadással 337 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra rontasz. {GYD:} Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a talriai behemót bal vállát. (7 támadással 670 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 243 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal kicsit megvagdalod a talriai behemót bal oldalát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy méregcsók varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A talriai behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 49 kaját. 17 661 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1844, sebződés: 132, gyógyulás: 196, összesen: +64 ÉP}
(Továbbmész...) [362,67] Tovább lépkedsz a dögletes bűzű mocsárban. A cuppogó vízben néhol sötét teremtmények moccannak. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Oldalt pillantva, meglátsz egy életsziklát. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mocsári penkét.
(Feltételes támadás:) Egy ében sárkány! Ezt kerested. {támadása: 75.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy jégvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 379 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 109 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ében sárkány testét. (9 támadással 312 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Megmarkolva a kígyópengét ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ében sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 638 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 243 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal kicsit megvágod az ében sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). Távolról méregcsók varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 44 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Az ében sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az ében sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Az ében sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18 525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1678, sebződés: 350, gyógyulás: 195, összesen: -155 ÉP}
ek 116 40 58 | t. energia kisütése: 116 40 58 |
v 84 321 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 84 321 | elmormolod a 84. varázslatot |
al 135 5 | áldozol: a 135. tárgyat az 5. tárgyat |
al 403 10 | áldozol: a 403. tárgyat a 10. tárgyat |
ek 116 80 58 | t. energia kisütése: 116 80 58 |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 418 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. 226 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-21 támadás). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a kentaurusz íjjal. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Banyapók szőrös potrohát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) A Banyapók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 7 102 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 226, gyógyulás: 6, összesen: -220 ÉP}
(Továbbmész...) [360,67] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Találsz egy kátránygödröt. Észreveszel egy törpe bányát. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Einstein, a troll egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Bányászat képességeddel fémet (adamantit) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 adamantitot! nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy zafír sárkány. {támadása: 70.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre jégvihar varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 382 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. A szilánk működik (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 121 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány fejét. (9 támadással 328 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. A villámok csak csiklandoznak. Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a zafír sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 638 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 231 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal megkarcolod a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (21 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy méregcsók varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 45 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A zafír sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó, egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 18 525 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1684, sebződés: 350, gyógyulás: 190, összesen: -160 ÉP}
kt 580 20 | elkészíted az 580. tárgyat (20 darabot) |
m 6 | mozogsz nyugatra |
hh 1534 1554 1660 | használod az 1534. tárgyat az 1554. tárgyat az 1660. tárgyat |
* 1. BP: kf 821 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: vv 3 460 0 | elmormolod a 3. varázslatot a 460. varázslatot |
FEKETE KÖNYV (2234. TÁRGY) Első ránézésre tudod, hogy ez a fekete bőrkötésű, sötét mágikus kisugárzású könyv mi is lehet, hiszen Leah legendás, rettegett Fekete könyvének egy másolatáról van szó. Amíg birtokodban van, minden halál alapú varázslatod szintenként eggyel nagyobb sebzést okoz ellenfeleidnek. Jól vigyázz, alaposan rejtsd el, mert ha Raia valamelyik túlbuzgó inkvizítora megneszeli, hogy nálad van, könnyen arra ébredhetsz az éjszaka közepén, hogy egy égő máglyarakás közepén állsz egy oszlophoz kötözve. Jó jelleműként is magadnál tarthatod és használhatod előnyeit, de mindenki másnál óvatosabbnak kell lenned. Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2234 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy fekete könyvre!) |
TÜKÖRTORONY (885. TEREPTÁRGY) Az előtted álló torony felületét valamilyen tükörszerű anyag alkotja, hiszen a nap fénye csillogva verődik vissza makulátlan külsejéről. Megpróbálod megkeresni tekinteteddel a tetejét, de nem jársz sikerrel, a minden bizonnyal csúcs formájú kupolát felhők takarják. A fejed fölött olyan húsz-harminc méterrel egy sötét foltot fedezel fel, ez valószínűleg a bejárat lehet. Csak hát oda feljutni nem egyszerű, ugyanis, még ha meg is tudnál kapaszkodni a kb. három méter átmérőjű torony tükörsima felületén, le kellene küzdened a rád ható centrifugális erőt, amit az épület forgása okoz. Épp ezért ennek a tereptárgynak a megmászásához csak a megfelelő szerszám és legalább 23. szintű mászás szakértelem segítségével fogsz vállalkozni, na meg persze ha van 55 TVP-d az akcióra (ehhez a H <mászószerszám> parancsot kell kiadnod). |
SHOKARA BOGÁR (436. SZÖRNY) A sivatagok homokjában sohasem tudhatod, hogy egy dűne homokkupacot, vagy egy rejtőzködő shokara bogarat rejt. Ezek az elefánt méretű óriásbogarak hihetetlenül fürgék, ha mozgást érzékelnek maguk fölött, egy szempillantás múlva már roppantják is ketté áldozatukat csáprágójukkal. A shokara bogár kemény kitinpáncéljával szemben egy vágófegyver nem sokat ér. |
ÉLETSZIKLA (621. TEREPTÁRGY) A pusztaságban egy magányos szikla mered az ég felé, mintha kétségbeesetten próbálná a megkínzott föld fájdalmát világgá kiáltani. Az életsziklák a természet, Földanya évezredekkel ezelőtt elvesztett csatájának utolsó nyomai, amelyekkel az energiával teli élet utolsó nyomai is eltűntek a Sötét Földtől. Nehéz elképzelni, hogy ez a létsík is az irtózatosan távoli múltban egy, a Ghallához hasonlóan virágzó és élettel teli világ volt, amíg a Thargodanok inváziója meg nem semmisített mindent. Mindenesetre mindez intő példa, soha nem szabad a Thargodanokat Ghallára beengedni. Bármilyen hihetetlen, az életsziklából érzel még némi pulzálást - Sheran papjai, akik legközelebb állnak Földanyához, és Fairlight papjai, akik a legszikrányibb mágikus energiával is tudnak mit kezdeni, képesek lehetnek kapcsolatot teremteni Földanyával az életsziklánál. Ehhez egy parányi életet, valamilyen növényt kell az életsziklánál elültetni az AL <növény> <mennyiség> paranccsal, 5 TVP árán. Ugyan nagyon kicsi az esély, de lehetséges, hogy sikerül kapcsolatot teremteni. [A siker esélye nem függ az áldozott növények számától, de a jutalom mértéke igen. Egy körben több sikeres ÁLdozatod is lehet, de ezután további sikerekre már kisebb esély lesz.] |
Erő: | 58 (88) | Szint: | 48 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 57 (94) | Támadás: | 95 (99) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 51 (67) | Védekezés: | 103 (112) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 158/159 év |
Egészség: | 51 (66) | Életpont: | 1319/1107 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 56 (83) | Varázspont: | 2623/118 | Pénz: | 7605 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 64/8 | Pszi pont: | 228/66 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/35 | ökölvívás: | 24/0 | szúrófegyverek: | 21/55 |
vágófegyverek: | 38/13 (+13%) | ütőfegyverek: | 24/19 | lőfegyverek: | 39/41 (+5%) |
dobófegyverek: | 3/12 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
360,67 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 409 |
A Végzet Vermében a 26. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 227,51 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 9. hónapban. |
Legfeljebb 69 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 57, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1348 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 510 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/17 | 2. nyomkövetés: | 77/61 (+30%) | 3. mászás: | 24/24 (+22%) |
4. csapdakészítés: | 37/52 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 34/24 | 6. gyógyítás: | 38/54 |
7. titkosírás: | 8/51 | 8. felderítés: | 37/23 | 9. szörnyidomítás: | 15/18 |
10. teológia: | 117/65 (+64%) | 11. taumaturgia: | 106/58 (+73%) | 12. szerencsejáték: | 11/90 |
13. versengés: | 22/37 | 14. harcművészetek: | 21/3 | 15. zene: | 24/42 |
16. szörnyismeret: | 10/68 | 17. pszi: | 29/9 (+6%) | 18. zárnyitás: | 26/80 |
19. vadászat: | 18/61 | 20. vitalitás: | 16/52 | 21. bányászat: | 33/30 (+3%) |
22. úszás: | 19/81 | 23. főzés: | 14/72 | 24. csapatmunka: | 6/58 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 461 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 51% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 48 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 31, max: 50) |
oglyth (#374), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), noth szellem (#250), nagyobb vércápa (#246), kisebb quwarg isten (#213), ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135), lidércúr (#252), acélkolosszus (#35), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), éltető morf (#7625), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624), aranyfecske (#283), massza (#217), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), öregedést okozó lények (#9095), bolyongó lidérc (#388), talriai behemót (#312), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), Eruol (#378), smaragd sárkány (#326) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
Jégmágusok Szövetsége (#9169), manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Ylgoroth (#332), Suhanó Árny (#7616) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) |
méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 30 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (20,10) | áldomás (#6) (19,20) |
Pörhemór köre (#205) (105,1,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) | kí koncentráció (#69) |
Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) | papi aura (#377) | tolvajvér (#364) |
jégmágia (#279) | hatalomvarázs (#220) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse I (#13) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | Techiulan aurája (#261) |
a lélek védelme (#57) | méregmágia (#480) | az elme fölénye (#116) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), lángcsóva (#31), jégvihar (#353), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | bűbájlidérc (#761) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | élőholt ősmágus (#179) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Kitaszított (#962) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Krogan, a pusztító (#7001) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, sikerült-e kapcsolatot teremtened az életsziklával - gyógyulj legalább 150 életpontot a sziklánál! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): 43. labirintus (64,47). helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 499. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): többek közt 860. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): 2. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. csontvár (756): 186. labirintus (393,95). fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): kész. Fősátor (770): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 41, 42, 43, 50, 51, 52, 57, 61, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 136, 167, 185, 186, 187, 192, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 5, 7, 13, 18, 20, 24, 26, 33, 35, 36, 38, 42, 43, 46, 49, 51. |
Kész: 6, 8, 12, 15, 16, 44, 47, 52. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLV. olimpián. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 167, pontszámod: 2 069. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 534 TU szükséges.) |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 8 | arany pikkelyvért (#456) | 3 | tükörpáncél (#519) | 22 | szent jogar (#150) | $2 | fpi formázó minta ($419) | 670 | spiritusz (#170) | 3 | megsemmisítő (#1540) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 660 | áldott kő (#642) | 50 | extra takarmány (#1360) | 5 | Aurgir lándzsája (#1314) | 22 | esszenciakristály (#350) | 1 | Eldereth szilánk (#512) | 8802 | tükör (#43) | 376 | szent jogar (#150) | 1 | pókkarmok (#886) | 2 | olló (#335) | $10 | rakolits por ($669) | 6 | agvari manafókusz (#890) | 2736 | sárkánypikkely (#292) | 17 | mágusszelence (#1076) | 2 | cápafog (#833) | $25 | csuklyavirág ($133) | 1766 | őskristály-szilánk (#1525) | 2680 | varázskő (#305) | 5354 | quwarg tojás (#360) | $1379 | kaktuszbogyó ($429) | 31445 | kaja (#2) | 2 | Batharak vértje (#739) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 1 | Káoszkígyó (#638) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 450 | gyöngymangó (#135) | 1 | Durghal pörölye (#1311) | 1 | Horsa hagyatéka (#1337) | 20 | quwarg katalizátor (#1535) | 7 | térhajlító kavics (#1539) | 2 | pusztító lándzsa (#1805) | 12 | feneketlen bugyor (#570) | 1 | dal.kristálykesztyű (#1214) | 1 | A Tél Szíve (#2211) | 556 | borkonyó bibe (#312) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | fokhagyma (#403) | 20 | gyöngymangó (#135) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | jégszilánk (#1128) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | pókkarmok (#886) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 2 | sárkányfog (#617) | 3 | tinta (#101) | |||
2 | varázskő (#305) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
74 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 2 | aranytű (#272) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 132 | kaja (#2) | 20 | kátrány (#580) | |||
11 | mákrózsa virág (#56) | 2 | sárkánypikkely (#292) | 1 | toxyl (#591) |
359 | 360 | 361 | 362 | 363 | 364 | 365 | |
63 | |
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|