Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. nov. 5. 16h:48' EZ A 1140. JÁTÉKHETED, 363. FORDULÓD 1141. játékheted kezdete: nov. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 32 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5547 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 466 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
* 2. KP: vv 71 72 69 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 69. varázslatot |
* 3. KP: vv 182 188 377 | elmormolod a 182. varázslatot a 188. varázslatot a 377. varázslatot |
* 4. KP: vv 364 279 220 | elmormolod a 364. varázslatot a 279. varázslatot a 220. varázslatot |
* 5. KP: vv 12 26 13 | elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 6. KP: vv 86 165 178 | elmormolod a 86. varázslatot a 165. varázslatot a 178. varázslatot |
* 7. KP: v 1 30 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 8. KP: v 6 30 20 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 9. KP: hh 2306 1133 1099 | használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat az 1099. tárgyat |
* 10. KP: vv 480 209 116 | elmormolod a 480. varázslatot a 209. varázslatot a 116. varázslatot |
kb 886 1 518 | kiveszel a bankból a 886. tárgyat (1 darabot) |
ek 40 40 | t. energia kisütése: 40 40 |
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
v 198 243 43 | elmormolod a 198. varázslatot |
250 | 251 | 252 | |
54 | |
|
|
55 | |
|
|
56 | |
|
|
[243,43] Még mindig hegyvidéken vagy. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Rhiannon hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Látsz egy vaskohót. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál. Az árnymanó felszólít, hogy rakj 100 aranyat az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Influenza, 2 Orzag bilincse, 1 Garokk. Ez két pár! Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 1 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 2 Influenza, 2 Orzag bilincse, 1 Sötét motyogó. Semmi változás. Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 1 Influenza, 1 Temető, 1 Mákrózsa főzet, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Szerencsejáték. Nyertél. 2. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Orzag bilincse, 2 Illúziósárkány, 1 Vérfürdető magszim. Ez két pár! Az árnymanó rövid tétovázás után emel a téten. Biztos vagy benne, hogy határozatlansága is csak a színjáték része lehetett, úgyhogy inkább hagyod, hogy kevesebb pénzt nyerjen, eldobod lapjaidat. 1 763 tapasztalati pontot kaptál. 74 arannyal könnyebben hagyod ott nevető ellenfeled.
Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy legyengült zseléféreg került az utadba. (ld. enc.) {védettsége: 170 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Egy jégvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 375 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. A szilánk működik (+2 életpont). A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zseléféreg testét. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. Kígyópengével párszor kilyukasztod a zseléféreg testét. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a zseléféreg farkát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (22 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy méregcsók varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A zseléféreg a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A szörny farka lecsap a bal karodra. (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A zseléféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 4 gyöngymangó, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP], egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (183,31)-> 100 arany, -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 6 arany, egy vasérc és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 vörös zselét. (ld. enc.) 3 534 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 803, sebződés: 289, gyógyulás: 108, összesen: -181 ÉP}
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Üdvözlésképpen egy jégvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 385 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Marokra fogva a kígyópengét ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kígyópengével párszor kilyukasztod a hegyi yeti gyapjas testét. (7 támadással 634 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 232 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod a hegyi yeti bal karját. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy méregcsók varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 57 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A hegyi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). A hegyi yeti a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Sikeres döféseket ejt testeden a hegyi yeti. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 1 yetifogat. 8 145 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1404, sebződés: 336, gyógyulás: 219, összesen: -117 ÉP}
(Továbbmész...) [242,45] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy testzabáló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 54.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy életpajzs mágia... Ellenfeledre jégvihar varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 371 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a testzabáló testét. (6 támadással 66 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Pokoli kín járja át testedet, ahogy a méreg a tüdődbe hatol. (181 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kígyópengét a másikra rohansz. {GYD:} Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a testzabáló testét. (7 támadással 619 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 227 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Adamantit pajzzsal néhányszor megcsapod a testzabáló testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). Ellenfeledre méregcsók varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 133 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-18 támadás). A testzabáló harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 152 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A testzabáló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 836 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1483, sebződés: 466, gyógyulás: 197, összesen: -269 ÉP}
kt 313 15 | elkészíted a 313. tárgyat (15 darabot) |
vv 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
Üdvözlésképpen egy jégvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 361 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A kentaurusz íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a veszett gorilla fejét. (9 támadással 325 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kígyópengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a veszett gorilla csapzott bundáját. (7 támadással 634 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal megvagdalod a veszett gorilla testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregcsók varázslat. 24 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt észbe kapnál, a veszett gorilla megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 114 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Előremozdulva, a veszett gorilla kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A veszett gorilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 412 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1685, sebződés: 231, gyógyulás: 226, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [242,47] Még mindig az erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy veszett gorilla nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 1593-1742.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy jégvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 396 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a veszett gorilla bal vállát. (9 támadással 301 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a kígyópengét a másikra ugrasz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a veszett gorilla megtépázott szőrét. (7 támadással 600 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 116 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a veszett gorilla bal oldalát. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (24 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregcsók varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A veszett gorilla Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 136 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) {GYD:} Kígyópengével kicsit megvágod a veszett gorilla bal lábát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 112 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod a veszett gorilla fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). Egy méregcsók varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 23 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A veszett gorilla mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Előremozdulva, a veszett gorilla kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.)
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 783 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1952, sebződés: 450, gyógyulás: 293, összesen: -157 ÉP}
(Továbbmész...) [243,48] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy krathan csontváz. {max. életpontja: 1498-1557.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 812 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 39 életpontot vesztettél. A kentaurusz íjjal célzol és lősz. Elrepül 9 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a krathan csontváz nyakát. (9 támadással 341 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {KCC:} Kígyópengével végigvagdosod a krathan csontváz testét. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 115 életpontot sebeztél. {KCC:} Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted a krathan csontváz testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy méregcsók varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 243 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 42 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 854 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1646, sebződés: 343, gyógyulás: 127, összesen: -216 ÉP}
ek 116 80 58 | t. energia kisütése: 116 80 58 |
be 750 | bemész a 750. épületbe |
kld 18 | küldetés végrehajtása 18 |
be 750 | bemész a 750. épületbe |
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégvihar. 353 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás II pszi hatás. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a kentaurusz íjjal célba találj. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. (9 támadással 296 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a verg elmeszaggató testét. (7 támadással 614 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 219 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (22 életpontot sebezve). Ellenfeledre méregcsók varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A verg elmeszaggató csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A verg elmeszaggató csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 516 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1585, sebződés: 214, gyógyulás: 176, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [244,50] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egy feneketlen tóhoz érkeztél. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Emella a Bombázó egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő vadkos nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 12d20+22.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégvihar varázslat. 347 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadkos jobb hátsó lábát. (9 támadással 313 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Kígyópengével többször mélyen végigmetszed a vadkos fejét. (5 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 228 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a vadkos előremeredő szarvát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (22 életpontot sebezve). Egy méregcsók varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 44 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Húsodat át- meg átjárja a vadkos szarva. (2 támadástól 204 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A szörny megtipor. 73 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 846 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1411, sebződés: 277, gyógyulás: 141, összesen: -136 ÉP}
usz 50 | úszol 50 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (23 életpontot sebezve). A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 2 kaját. 109 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (28 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a villámrája áramvonalas testét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). A villámrája néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 4 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 951 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 82, gyógyulás: 11, összesen: -71 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Kampós acélszigonnyal több döféssel felnyársalod az óriás vízi sün testét. (4 támadással 402 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-402 életpont.) Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Kampós acélszigonnyal eltalálod az óriás vízi sün testét. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-102 életpont.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (21 életpontot sebezve). Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 4 118 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 506, gyógyulás: 2, összesen: -504 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Kampós acélszigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trix harcos testét. (4 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). A trix harcos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 trix gyógypálca (Nincs mibe rakni 1 trix gyógypálcát.). 4 158 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 156, gyógyulás: 77, összesen: -79 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégvihar varázslatot lősz. 398 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a kentaurusz íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bosszantó apróság egyik lábát. (9 támadással 305 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kígyópengét a másikra rohansz. {GYD:} Kígyópengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (7 támadással 608 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 235 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. {GYD:} Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (22 életpontot sebezve). Egy méregcsók varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 49 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-87 varázspont.) Megnyirbálja a bosszantó apróság ollója a jobb karodat. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-11 TVP). A bosszantó apróság farkával megérint. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). {GYD:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a bosszantó apróság fejét. (3 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 218 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal megkarcolod a bosszantó apróság testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (25 életpontot sebezve). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregcsók. 53 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Túlbuzgó szabó módjára a bosszantó apróság összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) Félrehajolsz, de a bosszantó apróság karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-14 TVP). A bosszantó apróság farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig).
A bosszantó apróság még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 280 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2390, sebződés: 513, gyógyulás: 338, összesen: -175 ÉP}
(Továbbmész...) [245,52] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bosszantó apróság. {egyik sebzési módja: 1x 2d30+34.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy jégvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 376 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökken. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Megveted a lábad, és a kentaurusz íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 9 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bosszantó apróság farkát. (9 támadással 306 életpontot sebezve.) Meglengetve a kígyópengét a másikra ugrasz. Kígyópengével kegyetlenül összevagdalod a bosszantó apróság nyakát. (7 támadással 561 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 256 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted a bosszantó apróság testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (22 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy méregcsók varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-83 varázspont.) Túlbuzgó szabó módjára a bosszantó apróság összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-16 TVP). A bosszantó apróság farkával megérint. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). {GYD:} Kígyópengével párszor súrolva eltalálod a bosszantó apróság testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 238 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal súrolod a bosszantó apróság karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy méregcsók varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 38 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bosszantó apróság, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Megnyirbálja a bosszantó apróság ollója a jobb karodat. (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-8 TVP). A bosszantó apróság farkával megérint. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig).
A bosszantó apróság szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 358 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2229, sebződés: 527, gyógyulás: 311, összesen: -216 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [30 pontot használtál fel, van még -7.]
h 886 | használod a 886. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
h 886 | használod a 886. tárgyat |
kf 1158 | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat |
szk 443 | keresed a 443. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
ef 10 515 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: kf 821 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: vv 3 460 0 | elmormolod a 3. varázslatot a 460. varázslatot |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
TELJES ŐRÜLET (118. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG) A Teljes őrület, ha csak rövid időre is, nyálát csorgató őrültet csinál a célpontból, ezenfelül maradandó károsodást is okozhat. Ha a célpont elrontja mentális mentődobását, és nem védi Pszi-Acéltorony vagy valamilyen más védelem, a harc időtartamára kap -8 támadást és -8 védelmet (mindkettő lassan egészen -20-ig nő a pszi szakértelmed növekedésével). Ezenfelül elveszíti összes varázspontját, és ha ismer varázslói varázslatokat, akkor azok közül egy kitörlődik az agyából. Ezenfelül max. varázspontja is csökken 3 ponttal. A Teljes őrület csak harcban használható, 12 pszi pontért. Arra, hogy az ellenfél elrontsa mentődobását, kisebb esély van, mint egyéb pszi támadásoknál (tehát igazán hatékony csak az Elme Fölényével vagy az Elme Hatalmával együtt lesz). |
PÓKKARMOK (886. TÁRGY) Eszedbe jut a pillanat, amikor egy pókot egy teljesen sima, függőleges felületen láttál kapaszkodni. Amikor közelebb léptél, a kis állat, nem törődve a gravitációval, pillanatok alatt elmászott a szemed elől. Nos, igen, ha te is ilyen póklábakkal rendelkeznél, nem lenne az a meredek felület, amin ne tudnál felmászni. Már csak egy megfelelő pókot kellene keresni... Micsoda felfedezés! A hótarantulák fehér lábainak végén apró karmok meredeznek, melyek pont megfelelőek lennének e célra. Ha három karmot két csepp ragasztóval összeillesztesz, remek mászóeszközt kapsz. Ha mind a négy végtagodra ilyet helyezel, (tehát 12 tarantulakarom, 8 csepp ragasztó) szinte a legmeredekebb falfelületen is tesztelheted mászótudásodat. A pókkarmok elkészítése aprólékos munka, így elkészítéséhez kell némi idő: a KT 886 paranccsal 40 TVP-be kerül. |
ZSELÉFÉREG (453. SZÖRNY) Iszonyodva bámulod, ahogy a földet borító, vörös színű kocsonyás anyag felemelkedik, és rád támad. A zseléféreg testének nagy részét ez az anyag alkotja, ezért vitális pontjai nincsenek, teljesen el kell pusztítanod az egész testet, ha meg akarod ölni. Logikusan, szúrófegyverrel ez szinte megoldhatatlan. Ez, és a zseléféreg által köpött sav sem ijeszti el a kincsvadászokat, akik a korábban pórul járt kalandorok tárgyaira vadásznak, amelyek a kalandozó megemésztése után, érintetlenül megmaradnak a féreg zselétestében. |
VÖRÖS ZSELÉ (862. TÁRGY) Legyőzve a zseléférget, kimetszhetsz a testéből egy kisebb darabot, mely rendkívül különösen viselkedik a kezedben: kőkeménységűre szilárdul, és szinte bármilyen fizikai hatásnak képes ellenállni. |
VADKOS (461. SZÖRNY) Ha a rég letűnt Esthar császárság bozótos vidékén jársz, nem árt, ha minden pillanatban figyelsz a környék neszeire. Ha nem ezt teszed, könnyen ezeknek a legtermetesebb vaddisznóknál is nagyobb méretű szörnyeknek az áldozatául eshetsz. Meglepő, ahogyan ezek a különös lények a fejük közepén előremeredő hosszú és vaskos szarvaikkal harcolnak, mint a bajvívók, és "fegyverükkel" a legrafináltabb csapásodat is könnyedén hárítani tudják. Ütőfegyverrel a legnehezebb odáig jutni, hogy kérges bőrükön egyáltalán sebezni tudj. |
Erő: | 58 (88) | Szint: | 47 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 57 (94) | Támadás: | 94 (98) | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 51 (67) | Védekezés: | 103 (112) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 158/159 év |
Egészség: | 51 (66) | Életpont: | 1305/994 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 56 (83) | Varázspont: | 2569/1019 | Pénz: | 7531 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 64/4 | Pszi pont: | 228/7 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/35 (+12%) | ökölvívás: | 24/0 | szúrófegyverek: | 21/55 |
vágófegyverek: | *37/100 | ütőfegyverek: | 24/19 | lőfegyverek: | 39/36 (+4%) |
dobófegyverek: | 3/12 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
245,52 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 409 |
A Végzet Vermében a 26. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 227,51 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2017. évben 9. hónapban. |
Legfeljebb 61 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 57, 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1348 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 510 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21/17 | 2. nyomkövetés: | 77/31 (+33%) | 3. mászás: | 24/2 |
4. csapdakészítés: | 37/43 (+15%) | 5. csapdaészlelés: | 34/24 | 6. gyógyítás: | 38/54 |
7. titkosírás: | 8/51 | 8. felderítés: | 37/23 | 9. szörnyidomítás: | 15/18 |
10. teológia: | 117/1 (+62%) | 11. taumaturgia: | 105/85 (+50%) | 12. szerencsejáték: | 11/90 (+11%) |
13. versengés: | 22/37 (+5%) | 14. harcművészetek: | 21/3 | 15. zene: | 24/42 |
16. szörnyismeret: | 10/68 (+200%) | 17. pszi: | 29/3 (+3%) | 18. zárnyitás: | 26/80 |
19. vadászat: | 18/61 (+200%) | 20. vitalitás: | 16/52 | 21. bányászat: | 33/27 (+1%) |
22. úszás: | 19/81 (+13%) | 23. főzés: | 14/72 | 24. csapatmunka: | 6/58 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 460 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 51% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 15 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 48 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 31, max: 50) |
oglyth (#374), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), noth szellem (#250), nagyobb vércápa (#246), kisebb quwarg isten (#213), ősi szellem (#422), élőholt mirg (#135), lidércúr (#252), acélkolosszus (#35), lomha morf (#7621), mágiamorfáló (#7623), halálos morf (#7618), éltető morf (#7625), harcias morf (#7619), brutális morf (#7620), védelmező morf (#7622), domináns morf (#7624), aranyfecske (#283), massza (#217), halálelementál (#279), ezerszemű bestia (#288), öregedést okozó lények (#9095), bolyongó lidérc (#388), talriai behemót (#312), ében sárkány (#327), rubin sárkány (#330), Eruol (#378), smaragd sárkány (#326) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
Jégmágusok Szövetsége (#9169), manaelementál (#290), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Ylgoroth (#332), Suhanó Árny (#7616) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | csapda álcázása (#460, 20 VP, 5 TVP) |
méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | méregfelhő III (#229, 30 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (18,10) | áldomás (#6) (18,20) |
Pörhemór köre (#205) (105,1,1) | mentális pajzs (#72) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) |
papi aura (#377) | tolvajvér (#364) | jégmágia (#279) | hatalomvarázs (#220) |
erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) | esszenciavédelem (#165) |
tárgyvédelem (#178) | Techiulan aurája (#261) | a lélek védelme (#57) | méregmágia (#480) |
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), lángcsóva (#31), jégvihar (#353), jégoszlop (#231) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | szutykos remák (#191) | izomernyesztés (#33) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
izomernyesztés (#33) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | ezerszemű bestia (#288) | pszi-acéltorony (#98) | >> | aranyfecske (#283) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | bűbájlidérc (#761) | védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzelementál (#276) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | élőholt ősmágus (#179) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Kitaszított (#962) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | ekharion (#232) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Krogan, a pusztító (#7001) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | csápos otagi (#395) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, sikerült-e kapcsolatot teremtened az életsziklával - gyógyulj legalább 150 életpontot a sziklánál! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) Imádkozz, amikor már plébánosom vagy! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): 43. labirintus (64,47). helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 499. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): többek közt 860. tárgyat kell leadnod. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): 2. lépésnél tartasz. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. csontvár (756): 186. labirintus (393,95). fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): kész. Fősátor (770): kész. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. bányászház (839): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 3, 41, 42, 43, 50, 51, 52, 57, 61, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 136, 167, 185, 186, 187, 192, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 3, 4, 5, 7, 13, 18, 20, 24, 26, 33, 35, 36, 38, 42, 43, 46, 49, 51. |
Kész: 6, 8, 12, 15, 16, 44, 47, 52. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XLV. olimpián. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 167, pontszámod: 2 069. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
mágikus kisülés (218) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
szórd két kézzel (397) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 553 TU szükséges.) |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 8 | arany pikkelyvért (#456) | 3 | tükörpáncél (#519) | 22 | szent jogar (#150) | $2 | fpi formázó minta ($419) | 670 | spiritusz (#170) | 3 | megsemmisítő (#1540) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 660 | áldott kő (#642) | 50 | extra takarmány (#1360) | 5 | Aurgir lándzsája (#1314) | 22 | esszenciakristály (#350) | 1 | Eldereth szilánk (#512) | 8802 | tükör (#43) | 376 | szent jogar (#150) | 2 | olló (#335) | $10 | rakolits por ($669) | 6 | agvari manafókusz (#890) | 2736 | sárkánypikkely (#292) | 17 | mágusszelence (#1076) | 2 | cápafog (#833) | $25 | csuklyavirág ($133) | 1766 | őskristály-szilánk (#1525) | 2680 | varázskő (#305) | 5354 | quwarg tojás (#360) | $1379 | kaktuszbogyó ($429) | 31455 | kaja (#2) | 2 | Batharak vértje (#739) | 1 | pszi katalizátor (#610) | 1 | Káoszkígyó (#638) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | 450 | gyöngymangó (#135) | 1 | Durghal pörölye (#1311) | 1 | Horsa hagyatéka (#1337) | 20 | quwarg katalizátor (#1535) | 7 | térhajlító kavics (#1539) | 2 | pusztító lándzsa (#1805) | 12 | feneketlen bugyor (#570) | 1 | dal.kristálykesztyű (#1214) | 1 | A Tél Szíve (#2211) | 556 | borkonyó bibe (#312) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | áldott kő (#642) | 15 | borkonyó bibe (#312) | 2 | ezüsttollú nyíl (#363) | |||
4 | gyöngymangó (#135) | 3 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégszilánk (#1128) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 6 | sárkánypikkely (#292) | 14 | szárnyas hernyó (#69) | |||
3 | tinta (#101) | 2 | toxyl (#591) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
103 | arany (#50) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
15 | gyógykenőcs (#313) | 6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | pókkarmok (#886) | |||
1 | vasérc (#152) | 11 | víz (#27) | 1 | vörös zselé (#862) | |||
1 | yetifog (#863) |
241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | |
42 | |
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|