Zandar 221. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. nov. 18. 9h:10'
EZ A 228. JÁTÉKHETED, 221. FORDULÓD
229. játékheted kezdete: nov. 20.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #2914
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 209
Extra forduló: 17 |
|
ZANDAR KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [134,35] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján
összefutsz Black Diamonddal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bõrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy
lánckesztyût, egy obszidián karkötõt és egy rejtõköpenyt visel. Ruházatát egy halálosztó kain trófea, egy jégtroll trófea és
egy részeg kalandozó trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülõ
mágustorony. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Auráját érzékelve máris tudod, õ is jó. Egy
meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. A 2. napon találkozol Vulagharral. Raia nagyhatalmú fõpapja. Tagja az
Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy
gromak páncélt, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy nap
szimbólumot, egy regeneráló gyûrût, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét és egy szürke bõrkesztyût visel.
Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség
tagja, jelvénye: Fehéren izzó tûzgömb. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Nem kell gyalog
mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Mentális auráját felismered, az õ
jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az aranytermõ erszény 49 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sünmedve tüskét. A teremtés zsákja létrehozott
1 ubuk tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+14 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+194 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erõd regenerálódik. (+37 pszi
pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.) Famulusod
táplálkozik (-1 varázspont).
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy arató csattanat fészket vagy búvóhelyet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett
példányra bukkansz!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 13 életpontot sebeztél. A közelharc elõtt még
megeresztesz a fúvócsõvel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az arató csattanat fejét. (4 támadással
41 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következõ pillanatban émelyítõ bûz ölel körül. Majdnem elhányod
magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a
vashegyû lándzsát a másikra rontasz. {KCC:} Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az arató csattanat testét. (2
támadással 63 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy eltalálod az arató csattanat testét. (1 támadással 6 életpontot
sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12
életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805
tapasztalati pontot kaptál.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 500.]
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet
| Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyûlik benned. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet.
Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Elegendõ tapasztalatra tettél
szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a kar.lapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 495.]
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
| Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs
láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 490.]
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
| Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földbõl energia áramlik testedbe. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A
hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 485.]
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó
kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16
varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 480.]
ef 6 | energia fejlesztése 6
| Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] Ügyességed TF-elõdött. [60 pontot
használtál fel, van még 420.]
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat
| Fõzõcskézésbe kezdesz, finom fõtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy idõre minden
éhségedet elmulasztotta. 289 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 417.]
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat
| Egy körben csak egyszer fõzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 417.]
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat
| Egy körben csak egyszer fõzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 417.]
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat
| Egy körben csak egyszer fõzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 417.]
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat
| Egy körben csak egyszer fõzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 417.]
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat
| Egy körben csak egyszer fõzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 417.]
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat
| Egy körben csak egyszer fõzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 417.]
d 123 1 | eldobod a 123. tárgyat (1 darabot)
| Elhajítasz 1 göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 417.]
dd 224 71 65 | eldobod a 224. tárgyat a 71. tárgyat a 65. tárgyat
| Elhajítasz 1 varkaudar lándzsát. Elhajítasz 1 rézpáncélt. Elhajítasz 2 szöges páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 417.]
v 6 | elmormolod a 6. varázslatot
| Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Befejezted az
áldomás varázslatot! A következõ csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-8 varázspont.] [5 pontot használtál
fel, van még 412.]
ftv 61 989 | felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a semleges jellemûeket
| Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 412.]
h 1 50 10 | használod az 1. tárgyat
| Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz
rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után
postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 412.]
kut 30 | kutatsz 30 pontért
| Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Hideg szél borzolja a hátadat. Fehér csontok, korhadt ládák
kerülnek elõ, de egyelõre semmi használható. Hajjaj, ettõl a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik!
[de a felderítés igen.] Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csontváz készül a lemészárlásodra.
Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Marokra fogva a vashegyû lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyû
lándzsával teljesen átszúrod a csontváz zörgõ csontjait. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregtagadóval egy irtózatos
ütéssel felvágod a csontváz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a
bõrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
48 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
Folytatod az exkavációt. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bõrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Úgy tûnik,
alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bakkura csizma. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy szintszívó támad rád.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szintszívó zsezsgõ plazmáját. (3
támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre
rohansz. Vashegyû lándzsával teljesen átszúrod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.)
Méregtagadóval kilukasztod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó
megpróbálja felszakítani a bõrödet, de sikertelenül. A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg
elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
Kicsit a vártnál nagyobb az õsi csatamezõ populációja. No sebaj! Megmarkolod az ásót, és bõszen kutatsz tovább. Zajt
hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy szintszívó intéz feléd kihívást.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szintszívó
zsezsgõ plazmáját. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Elszántan
ellenfeledre rontasz. {KCC:} Vashegyû lándzsával felnyársalod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot
sebezve.) Méregtagadóval kilukasztod a szintszívó zsezsgõ plazmáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szintszívó
karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami fõszörny járt erre! Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy
autentikus vámpír támad rád.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó
varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lõsz. 17 életpontot sebeztél. Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel
ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. (4 támadással 40
életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva,
ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Meglengetve a vashegyû lándzsát
ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír fejét. Kritikus ütés! (2
támadással 73 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvágod az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 16 életpontot
sebezve.) Az autentikus vámpír karmai majdnem eltalálnak! Az autentikus vámpír összecsuklik, majd megpróbál
feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó
nyomait visszafelé. No de hiába - semmit sem találsz! A csatamezõ fölött óriásira nõtt dögmadarak raja közeledik. Te nem
leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol. [30 pontot használtál fel, van még 382.]
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
| [133,36] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valahonnan csengõ madárdal száll feléd. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már
nem vagy egyedül. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tetemember. A
szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Teli erõbõl ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tetemember rotható
húsát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Elszántan a másikra rontasz.
Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 43 életpontot
sebezve.) Méregtagadóval megcsapod a tetemember jobb vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tetemember
mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és
nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely Sonchus Arvensis
formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen
szobrot csinálnál? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét elõtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergõ
tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetû férfi meg nem állít. A tenyerébe perkálod a kért 20
aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga elõtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire
magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegõjû helyiségben. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi
sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétbõl. Egy vortexmágus.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen
védekezõ varázst lök magára. Távolról lángcsóva varázslatot lõsz a másikra. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd
ujjaiból kirepül egy tûzgolyó varázslat. 102 életpontot vesztettél. A közelharc elõtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány
lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus bal vállát. (4 támadással 67 életpontot
sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz.
Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus fejét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Méregtagadóval mély
sebeket nyitva megvagdosod a vortexmágus bal karját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled tûzgolyó varázslatot
lõ rád. 42 életpontot vesztettél. A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 vortex talizmán. 1755 tapasztalati pontot
kaptál.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerõ).
[-9 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerõ).
[-9 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+23 életerõ). [-9 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerõ).
[-9 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerõ).
[-9 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó
nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra,
friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat,
amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [132,36] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezõn. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Kiégett harci
szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító
hullákat. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy zombi támad rád.
Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Megmarkolva a vashegyû lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyû lándzsával
felnyársalod a zombi testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregtagadóval végigmetszed a zombi
foszladozó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó
halálüvöltést hallat, majd eldõl.
27 tapasztalati pontot kaptál.
Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Nemhiába,
alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy mérg. ubuk dobónyíl. Hopsz, szünet! Ellenfél a
láthatáron! Egy zombi támad rád.
Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával felnyársalod a zombi
rotható húsát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi jobb karját. (1
támadással 17 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan
lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
27 tapasztalati pontot kaptál.
Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Hosszadalmasan nézelõdsz. Az az egy pozitív dolog
van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Valami motoszkál melletted! Minden eshetõségre
készen lazítod el izmaidat. Egy autentikus vámpír intéz feléd kihívást.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a
másikat. 13 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsõvel beleereszthess néhány
lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír jobb lábát. (4 támadással 39 életpontot
sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva,
ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Megmarkolva a vashegyû lándzsát
ellenfeledre rontasz. Vashegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az autentikus vámpír bal lábát. (2
támadással 55 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 16 életpontot
sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee!
Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést,
szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny elõugrott. De nem - ott sem találsz semmit! A távolban
nagyobb csapat élõhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegõt szívhatsz.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+27 életerõ). [-9 varázspont.]
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó
mûve. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gábor a Kalandozó orrából hatalmas mennyiségû zöld
ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész,
különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy
iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van,
mivel a hátizsákjából egy szopókõ kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és
elveszed tõle a szopókövet! [ettõl a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következõ pillanatban a
sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez
ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan
kiveszi a kezedbõl az átkozott tárgyat, és tovainal, mielõtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.)
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a
távcsõvel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mûvészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Tharr
oltárt. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy friss csatamezõ van. Elrakod a
távcsövet. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1
hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera
nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes
kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemû törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bõre.
Dornodon felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér szimbólumot, egy hatalom fülbevalóját, egy
korinthai talizmánt és egy rejtõköpenyt visel. Fegyverzetét egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika
trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vasalt
bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Elég
egy mentális pillantás aurájára: sötét, mint az éj. A gonosz követõje! Szótlanul méregetitek egymást egy ideig. Elfordulsz, és
tovább totyogsz.
(Továbbmész...) [131,36] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara
bozótos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezõt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyûként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Mindenhol hullahegyek. A legtöbben
úgy hevernek, ahogy levágták õket - vagy nem volt túlélõ, aki tömegsírba hordta volna õket, vagy senki nem foglalkozott
ilyesmivel. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz.
Egy dögkeselyû védelmezi a vadászterületét.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Egy
kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne,
megcélzod a fúvócsõvel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a dögkeselyû testét. (4 támadással 14 életpontot sebezve.)
Fegyvert váltasz: elõkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {KCC:} Varkaudar szablyával
többször mélyen végigmetszed a dögkeselyû tollas testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod a
dögkeselyû jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a dögkeselyû a jobb válladat. (2 támadástól 9
életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést,
szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
No, lehet folytatni a munkát! Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: Kincs! KIIINCS! Lássuk,
mire bukkantál: egy sallank nyíl. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc
támad rád.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy
lángcsóva varázslatot. 15 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl.
Több lövedéked átfúrja a sírlidérc bal oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû
lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {KCC:} Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc
jobb karját. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a sírlidérc testét. (1 támadással 18 életpontot
sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg
elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó
hullák közt. Még szerencse, hogy a temetõt uraló fõszörnnyel nem akadtál össze. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami
közeledik! Egy autentikus vámpír intéz feléd kihívást.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted.
Távolról lángcsóva varázslatot lõsz a másikra. 18 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva
koncentrálsz, hogy a fúvócsõvel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír testét. (4
támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva,
ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával
néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír bal lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod
az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmai felhorzsolják a jobb
karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny elõugrott. De nem - ott sem találsz semmit! A
messzeségben élõholtak gyülekezõ seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
Látsz egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívõi építették.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Egy
különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy
nála hatalmasabb lény, Iron Cross lábát masszírozza. Egy tiszta vizû tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután
ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Elenios
oltárt. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy mûvészi porolit
van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss
alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek
keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera
nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Utad során felfedezed egy fekete, kontyos hajú, kék szemû kobudera férfi táborát.
Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bõre sárga. Sheran félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötõt,
egy korinthai talizmánt, egy obszidián karkötõt, egy sárga erõövet, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet
és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy eszkimó óriás trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy mammut zombi
trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal
kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított spagulár. Holmiját egy sivatagi doareg
cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Erõsnek, nagy
hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét. [112
pontot használtál fel, van még 270.]
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra
| [130,37] Még mindig füves síkságon vagy. A hõségtõl a távolban meg-megremeg a levegõ. Észreveszel egy márványtornyot.
Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Oopsz, e
mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din
monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép
bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Scipio irtja Chara-din
híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a
távcsõvel. Ahogy a szemedet erõlteted, észreveszel keletre egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát.
Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy õsi csatamezõ van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz
még friss árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi
nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek
északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz Bossyval. Raia félisten hatalmú felszentelt fõpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy
Eldaran karkötõjét, egy gólem talizmánt, egy lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó
talizmánt, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel.
Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus trófea és egy animált hókutya trófea színesíti. Egy szövetséghez
tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: szellõjárta fûzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal
kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy trappoló
dinymák viszi. Nini! Egy kis erdei tündér lógázza a lábát a hátizsákján! Ez meg hogy került ide? Számodra jól felismerhetõ a
körülötte lebegõ láthatatlan aura: õ is jó. Az elf villámgyorsan céltáblát kreál, és röpke céllövõ bemutatót tart neked. Ni,
milyen ügyes! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Blobzan rinpócsével. Tharr eljövendõ papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán a Jáde Sárkány
tetoválását viseli. Egy arany papi karkötõt, egy aranygyûrût, egy fekete bõrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy obszidián
karkötõt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védõgyûrût, egy tankány karmot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy
ryuku csapásvezetõ trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy jégtroll trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye:
egy kolostort védelmezõ Jáde- sárkány. Jobb kezében egy bronzhegyû lándzsát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Nem kell
gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára
állíthatod. Látod rajta, hogy a KÍ nagy ismerõje, ezért a kellõ tisztelettel közeledsz hozzá, majd meghajoltok egymással
szemben. Á, szóval, õ is meglátta benned a tudás szikráját! "Üdvözöllek, nagy tudású mester!" - köszöntöd, majd
megkérded, hogy nem tanítana-e. Sajnos, nemet mond. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után
folytatod utadat.
(Továbbmész...) [129,38] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy
szomorúfûz. A távolban sakálok üvöltenek. Oldalt pillantva, meglátsz egy õsi csatamezõt. Találsz egy álomvirágot. Épp
virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a
következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Beornegaar
irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt.
Dornodon hívõi építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a
figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy régészeti lelõhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát
felszántják? A távcsõvel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre
nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy
Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet.
Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek
délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [18
pontot használtál fel, van még 252.]
kut 30 | kutatsz 30 pontért
| Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Csontok, fájdalomkiáltásba
torzult koponyák - használható cuccokat egyelõre nem találsz. Hajjaj, ettõl a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem
sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy
szintszívó jön feléd.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szintszívó jobb
karját. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Elszántan a másikra támadsz.
Vashegyû lándzsával teljesen átszúrod a szintszívó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 36 életpontot sebezve.)
Méregtagadóval alaposan megvágod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai
majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
No, lehet folytatni a munkát! Egyelõre még semmi. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy szintszívó készül
a lemészárlásodra.
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szintszívó fejét. (3
támadással 23 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Megmarkolod az ásót, és bõszen kutatsz tovább. Zajt hallasz a
hátad mögött, és megpördülsz. Egy óriás csontváz jön feléd.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy
lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. Mielõtt összecsapnátok, a fúvócsõvel ellenfeledre
lõsz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgõ csontjait. (4 támadással 13
életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a
támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz sárga
bordáit. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregtagadóval súrolod az óriás csontváz testét. (1 támadással 6
életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A
másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 829 tapasztalati pontot
kaptál.
Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetõleg sohasem jön keményebb. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe
ugrasz, és hátranézel. Egy autentikus vámpír védelmezi a vadászterületét.
Nem árt az elõvigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a
másikat. 21 életpontot sebeztél. A fúvócsõvel ellenfeledre célzol és lõsz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az
autentikus vámpír testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd.
Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: elõkapod a vashegyû lándzsát. Vad
csatakiáltással, felemelve a vashegyû lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyû lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az
autentikus vámpír jobb oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregtagadóval megvágod az autentikus vámpír jobb
lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8
életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést,
szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyûjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó
nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermõ-vidékre: A következõ kincseket találtad: egy rézsisak, egy
fekete bõrcsizma, egy bakkura csizma és egy orgyilkos tõr. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják
megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19
életerõ). [-9 varázspont.] [35 pontot használtál fel, van még 217.]
szk 345 | keresed a 345. szörnyet
| Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy ork sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 217.]
* 1. BP: | elmormolod a 3. varázslatot
| Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az éber
kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 217.]
* 2. BP: | használod a 337. tárgyat
| Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [2 pontot használtál fel,
van még 215.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 3 15 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 15 pontért
| Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglõrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell
gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetõen megnövekedjen. [Még 4 TVP-t kell elköltened.] [15 pontot használtál fel, van
még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Az aranypikkelyek
szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél
lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget
a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 10, 27.
Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. Egy kaját nyel le a kardfogú fülemüle. Itt az ideje a
pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5
TVP-nyi fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a
hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 362 pontot. A következõ
körben tehát 562 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP |
Zandar, egy fekete, hosszú hajú, kék szemû alakváltó férfi vagy. Raia eljövendõ papja vagy. Papi hited: 85. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 221. fordulód.
Erõ: | 32 (37) | | Szint: | 21 | | Merészség: | 5/3 | | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 39 (45) | | Támadás: | 20 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 78 kg |
Ügyesség: | 32 (34) | | Védekezés: | 39 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 27 (29) | | Életpont: | 291/209 | | Jellem: | jó (499) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 29 (31) | | Varázspont: | 532/10 | | Pénz: | 417 arany | | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 21/0 | | Pszi pont: | 175/271 | | | | | EFejl: | 47 |
|
Eddig összesen 1434 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9940 TP-t kaptál. Jelenleg 626861 TP-d van. A következõ szinthez még 173139 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, ekharion bébi, csontváz lord. A 216. fordulódban 4239 arany került a bankszámládra. 4323 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 21/46 (+6%) | | szúrófegyverek: | 14/86 (+39%) | | vágófegyverek: | 20/61 (+6%) |
ütõfegyverek: | 17/72 | | lõfegyverek: | 24/56 (+9%) | | dobófegyverek: | 13/54 (+18%) |
|
Feltételes fegyverváltás: vashegyû lándzsa (#182) (250%) << varkaudar szablya (#516) (250%) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -11.); tüske (#22) (12 -18.); bronzhegyû nyíl (#94) (19 -996.); ezüsthegyû nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 19/102 | | 2. nyomkövetés: | 44/70 (+23%) | | 3. mászás: | 7/49 |
4. csapdakészítés: | 15/72 (+6%) | | 5. csapdaészlelés: | 6/41 | | 6. gyógyítás: | 53/16 |
7. titkosírás: | 3/51 | | 8. felderítés: | 13/34 (+28%) | | 9. szörnyidomítás: | 8/104 |
10. teológia: | 31/23 (+20%) | | 11. taumaturgia: | 23/80 (+22%) | | 12. szerencsejáték: | 1/70 |
13. versengés: | 8/59 (+9%) | | 14. harcmûvészetek: | 19/30 | | 15. zene: | 16/23 |
16. szörnyismeret: | 16/4 (+12%) | | 17. pszi: | *20/100 (+2%) | | 18. zárnyitás: | 8/34 |
19. vadászat: | 12/21 | | 20. bányászat: | 23/6 | | 21. fõzés: | 8/100 (+11%) |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
totem 70% életpont alatt [gyógymógy (#5)] |
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 31 TVP-ért |
udvarolsz az 5444. karakternek |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 8 TVP-ért |
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 28 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital fõzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | idõcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
tisztítótûz (#44, 13 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tûzesõ (#61, 16 VP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | kisebb tûzlehelet (#110, 2 ÉP) | | |
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 10 költség alatt; |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
méregsemlegesítés (#14) | éber kakukk (#3) | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
10. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
vakító fény (#43), lángcsóva (#31) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
hhaar burka (#32) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
tûzesõ (#61) | >> | pszi elementál (#221) | | tisztítótûz (#44) | >> | gonoszok (#988) |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | | izomernyesztés (#33) | >> | smaragdgólem (#417) |
izomernyesztés (#33) | >> | halálhozó (#419) | | izomernyesztés (#33) | >> | pattanóböde (#145) |
tûzesõ (#61) | >> | semlegesek (#989) | | | | |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
kardfogú fülemüle (#146) (õrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
Famulusod egy aranysárkány. |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
$5 | | bakkura csizma ($96) | $1 | | bõrsisak ($57) | $2 | | bronzsisak ($88) |
$2 | | fekete bõrcsizma ($247) | $5 | | kígyóbõr kesztyû ($49) | 1 | | kis vaspajzs (#159) |
3 | * | kvazár sisak (#266) | 1 | * | láncing (#222) | 1 | | mászókarom (#78) |
$3 | | rézsisak ($72) | $1 | | sárga erõöv ($276) | 1 | * | szirén köpenye (#820) |
1 | * | varkaudar csizma (#317) | 1 | * | zafír erõöv (#397) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bányászcsákány (#434) | 18 | | bronzhegyû nyíl (#94) | $2 | | bronzpenge ($126) |
3 | | bumeráng (#249) | 13 | | ezüsthegyû nyíl (#323) | 4 | | ezüstshuriken (#327) |
4 | | ezüsttõr (#322) | 1 | * | fúvócsõ (#20) | 1 | | hosszú íj (#111) |
$1 | | mandibulakasza ($127) | 1 | * | méregtagadó (#1531) | $8 | | mérg. ubuk dobónyíl ($188) |
$8 | | mérg. ubuk tüske ($137) | 2 | | mérg. vas dobónyíl (#190) | 3 | | mérgezett vasnyíl (#187) |
$11 | | nyílvesszõ ($108) | $2 | | nyu-shuriken ($157) | $3 | | orgyilkos tõr ($225) |
$3 | | rövid íj ($107) | $5 | | sallank nyíl ($129) | 7 | | tolmokov-koktél (#351) |
566 | * | tüske (#22) | 12 | | ubuk dobónyíl (#138) | $11 | | ubuk tüske ($131) |
1 | | vadászkés (#1264) | 1 | | varkaudar szablya (#516) | 3 | | vas dobónyíl (#189) |
1 | | vashegyû lándzsa (#182) | 12 | | vashegyû nyíl (#176) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
$1 | | aranygyûrû ($193) | 3 | * | borostyán függõ (#162) | 1 | * | Eldaran karkötõje (#373) |
$2 | | ezüst nyaklánc ($117) | 1 | * | griff nyakék (#1579) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) |
1 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | regeneráló gyûrû (#254) |
$1 | | umbatari karkötõ ($278) | 3 | * | vortex talizmán (#812) | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
12 | | acéltû (#334) | 8 | + | aranypikkely (#415) | 1 | | aranytermõ erszény (#819) |
4 | | aranytû (#272) | 1 | | ásó (#34) | 6 | | deus ex machina (#1) |
1 | | dobóháló (#221) | 4 | | fáklya (#36) | 1 | | furulya (#233) |
1 | | hûségérme (#1141) | 46 | | kaja (#2) | 1 | | kötél (#92) |
1 | | mászókampó (#165) | 1 | + | megbûvölt utazóláda (#1218) | 1 | | nagy aranykulcs (#246) |
1 | | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | | nagy vaskulcs (#186) | 1 | | olló (#335) |
1 | | ork csodaszer (#1228) | 1 | + | piranha zsákvédõ (#337) | 1 | | Ramirez feszítõvasa (#1261) |
1 | | Rodger kezdõ üstje (#1167) | 1 | | Sheran cserepe (#1271) | 1 | | szeksztáns (#32) |
1 | | szent jogar (#150) | 2 | | távcsõ (#42) | 1 | | teremtés zsákja (#818) |
3 | | zárnyitó készlet (#39) | | | | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
1 | | aranyló ugarhéj (#100) | [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0] |
5 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 25] |
4 | | huhogó bibe (#332) | [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 37] |
4 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 40] |
7 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 23 csepp spiritusz (#170), fér még: 117] |
3 | | uzbány csõr (#169) | [üres, kapacitás: 36] |
2 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 36 korty víz (#27), fér még: 4] |
9 | | zöld üveg (#82) | [bennük 25 csepp ragasztó (#83), fér még: 155] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
1 | | acélpengõke (#231) | 38 | | álompor (#396) | 5 | | aurach fog (#657) |
6 | | dorony tüdõ (#212) | 26 | | drótszõr (#37) | 9 | | elkarog szõr (#665) |
1 | | etra hályog (#712) | 1 | | fekete gyöngy (#99) | 6 | | fõnixtoll (#563) |
2 | | galachmit (#310) | 1 | | grákóbõr (#41) | 1 | | grifftojás (#179) |
11 | | gyöngymangó (#135) | 6 | | ilkin érc (#232) | 4 | | kaktusztüske (#114) |
2 | | karbin plazma (#199) | 2 | | kazmár gyökér (#205) | $3 | | kõszem ($304) |
2 | | kvazár (#244) | 1 | | lidércesszencia (#1074) | 77 | | madártoll (#112) |
7 | | mákrózsa virág (#56) | 1 | | moa smaragd (#377) | 6 | | móri gyümölcs (#116) |
$1 | | mutáns csont ($331) | 7 | | nektoraf faggyú (#667) | 8 | | óndarab (#85) |
1 | | párducbõr (#1066) | 1 | | párducszem (#1073) | 10 | | púderkõ (#119) |
1 | | pular kristály (#239) | 1 | | purifikátor háj (#269) | 4 | | rakolits por (#669) |
1 | | remák szív (#264) | 8 | | sallank karom (#128) | 15 | | smirglilevél (#29) |
$13 | | sünmedve tüske ($14) | 1 | | szuperkötél (#209) | $20 | | szvó-ektoplazma ($151) |
4 | | tükör (#43) | 1 | | ulkor gyöngy (#1072) | 6 | | varányszem (#30) |
3 | | vasérc (#152) | 1 | | yetiszív (#1070) | | | |
|
Összsúly: 137.99 kg | Megterheltség: 107% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 31 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) |
13 | | ezüsthegyû nyíl (#323) | $1 | | fekete bõrcsizma ($247) | 18 | | fekete gyöngy (#99) |
12 | | fülemüle agyar (#267) | 22 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | hosszú íj (#111) |
6 | | rinóbõr (#651) | 1 | | rövid kard (#171) | 7 | | szulfagor agyar (#677) |
1 | | tünde tegez (#1263) | 35 | | varányszem (#30) | 18 | | varkaudar csont (#1113) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1 | | bronzhegyû nyíl (#94) | 1 | | göcsörtös bunkó (#123) | 5 | | kaja (#2) |
1 | | rézpáncél (#71) | 2 | | szöges páncél (#65) | 24 | | tüske (#22) |
1 | | varkaudar lándzsa (#224) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
19 | | arany (#50) | 3 | | álompor (#396) | 1 | | aranypikkely (#415) |
2 | | bakkura csizma (#96) | 1 | | fekete bõrcsizma (#247) | 7 | | madártoll (#112) |
1 | | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | | orgyilkos tõr (#225) | 1 | | rézsisak (#72) |
1 | | sallank nyíl (#129) | 1 | | sünmedve tüske (#14) | 8 | | szvó-ektoplazma (#151) |
1 | | ubuk tüske (#131) | 1 | | vortex talizmán (#812) | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(129,38) õsi csatamezõ (#263), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), mûvészi porolit (#720), Dornodon oltár, szent
tölgyfa (#393), régészeti lelõhely (#1208), szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), autentikus vámpír (#154)
(130,37) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534),
mûvészi porolit (#720), Bossy (3279. kalandozó), Blobzan rinpócse (5217. kalandozó)
(131,36) dögkeselyû (#174), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154), friss csatamezõ (#262), szent tölgyfa (#393),
Sheran oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), mûvészi porolit (#720), tavacska, barátság szent tüze (#484), egy
kobudera férfi
(132,36) zombi (#49), autentikus vámpír (#154), friss csatamezõ (#262), oltár, mûvészi porolit (#720), 44. jellempróba,
szent tölgyfa (#393), egy törpe férfi
(133,36) tetememberek (#123), oltár, mûvészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), vortexmágus (#418)
(134,35) arató csattanatok (#144), csontváz (#48), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
|