1. forduló, 3. forduló, Udzsiro összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. szept. 2. 9h:08'
EZ A 2. JÁTÉKHETED, 2. FORDULÓD
3. játékheted kezdete: szept. 8.
A következő fordulódat legkorábban a 3. játékhéten tudjuk betáplálni.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1245

UDZSIRO KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-223,-10] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Pszi energiáid is töltődnek. (+4 pszi pont.)

fkt 6 1 felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 119.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+3 kaja.) Teleeszed magad. (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 79.]

m 1 6 6 mozogsz északkeletre, nyugatra, nyugatra
[-222,-11] Egy kisebb településhez érkeztél. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy korongfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését p.Gagyimir kezdte, eddig 550 TVP épült bele.) Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [-223,-11] Folytatod sétádat a házak közt.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Üdvözlünk városunkban! Fűre lépni szabad, és szemetelhetsz is. A Sheran Múmiák. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:1. építését Hófarkas Klán kezdte, eddig 100 TVP épült bele.) Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [-224,-11] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy lajhárlord közeledik feléd! Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt városépítkezést. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Szörnyen éhezel. (-2 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 49.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[-225,-11] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Zanthia előtt. Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt városépítkezést. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy kaszabolósáska. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [-226,-11] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Sejtelmes, gurgolázó hangok hallatszanak az erdő mélyéről. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt városépítkezést. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa.


Összefutsz egy barna hajú, zöld szemű kobudera férfival. Sheran főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy jing-jang fejpántot, egy lajstrom medált, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy topáz erényövet, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy quwarg ősmágus trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított sullár. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Nardaal, a Róka. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [-227,-11] Épületek tűnnek fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Felfedeztél egy templomot.


Összeakadsz egy hófehér, copfos hajú, izzóan vörös szemű, kecskeszakállas troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített dorony duda. Fairlight felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy bozontfonatot, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy norpadolótika trófea, egy vadász quwarg trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összeismerkedtek. Az ő neve Gilgarat. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 19.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[-228,-11] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy útonálló volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy házat. (no:1. építését p.Gagyimir kezdte, eddig 900 TVP épült bele.) Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy főutcát.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Túl fáradt vagy a cirkuszozáshoz, inkább otthagyod őket. [Nincs elég TVP-d a belépéshez.] Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-5 életerő.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 9.]
Rettenetesen szomjas vagy. Ez nem mehet így tovább! (-2 életerő.) Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 9 pontod maradt, ebből a következő körre 9 pontot vihetsz át. Kapsz még 118 pontot. A következő körben tehát 127 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Udzsiro , egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 2. fordulód.

Erő: 20 Szint: 2 Merészség: 5/5 Magasság: 139 cm
IQ: 14 Támadás: 1 Agresszió: 5 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 0 Menekülés: 50 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 13 Életpont: 62/17 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 7/5
Eddig összesen 2 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 39 TP-d van. A következő szinthez még 61 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 1 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 1
13. harcművészetek: 1 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 1
16. pszi: 1 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 1
19. vitalitás: 1 20. bányászat: 1 21. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

Összsúly: 3.28 kg Megterheltség: 6%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 147 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
16 mákrózsa virág (#56) 2 mocsári penke (#148)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-228,-11) útonálló (#130), nekrofun (#173), ház (#400), oltár, főutca (#399)
(-227,-11) főutca (#399), oltár, Gilgarat (2615. kalandozó)
(-226,-11) szent tölgyfa (#393), városépítkezés (#398), tündöklő szobor (#1587), Nardaal, a Róka (4279. kalandozó)
(-225,-11) művészi porolit (#720), oltár, városépítkezés (#398), 49. jellempróba, kaszabolósáska (#83)
(-224,-11) lajhárlord (#757), városépítkezés (#398), tündöklő szobor (#1587)
(-223,-11) főutca (#399), ház (#400)
(-222,-11) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), főutca (#399), ház (#400)

Üzenet küldése a karakternek