0. forduló, 2. forduló, Udzsiro összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. szept. 1. 15h:08'
EZ A 1. JÁTÉKHETED, 1. FORDULÓD
2. játékheted kezdete: szept. 8.
A következő fordulódat legkorábban a 2. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1245

UDZSIRO KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-222,-8] koordinátán.

p 64 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 105.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+3 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 65.]

fgy 40 40 felt. gyógyítás 40 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[-222,-7] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. (ld. enc.)

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Egyszercsak valami egészen érdekes dolog történik. Egy hang szólal meg a fejedben, és egy Dornodon nevű valakiről kezd beszélni. (ld. enc.) Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Találkozol egy hosszú, fehér szakállú, zöld szemű öregemberrel. Nagy, szürke köpenyén egy zöld korona jelet látsz, rajta Yaurr felirattal. Egy goldugar hátán lovagol! Beszédbe elegyedsz vele. Elmondja, hogy a Yaurr Királyság nyugati határánál vagy, és innét keletre már nagyobb városokat is találhatsz. Ő a Yaurr uralkodó egyik mágusa, és a határ ellenőrzése a feladata.
- Mostanság rengetegen érkeznek nyugat felől, a Kiégett Földről. Vigyáznunk kell, hogy milyen alakok teszik be a lábukat a Királyságba. Ha kalandot keresel, vagy többet szeretnél megtudni a környék dolgairól, mindenképpen látogasd meg a következő két helyet: innét nyugatra 207, északra 27 mérföldre él egy fura szerzet, és innét nyugatra 207, délre 15 mérföldre is lakik valaki, aki érdekes lehet számodra. - megkérdezed még, hogy hogyan tudta a hátasát befogni. - Nos, a szörnyismeretben és csapdakészítésben járatos kalandozóknak az ilyesmi nem jelenthet problémát. - válaszolja rejtélyes mosollyal. Elbúcsúztok, és tovább indulsz. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [-222,-6] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Gyorsan rájössz, hogy nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy quwarg harcos közeledik feléd! Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.

Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy rambó bogár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 1x 1d6.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rambó bogár testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A rambó bogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rambó bogár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 45.]

kt 6 1 elkészíted a 6. tárgyat (1 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

m 7 8 8 mozogsz északnyugatra, északra, északra
[-223,-7] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Elérted Raggard síkjának nyugati szélét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.

Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [-223,-8] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy lebegő gomba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Oopssz, ez mellément! A lebegő gomba megüti a jobb karodat a mancsával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [-223,-9] A terep továbbra is ritka erdő. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy korongfát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy lebegő gomba. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 1x 1d4+1.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mancsával a lebegő gomba megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a lebegő gomba testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsával oldalba lök. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lebegő gomba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 15.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[-223,-10] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Legközelebb gyorsabb leszek, fogadkozol. Ez persze most nem segít rajtad. A szörny észrevett. Egy bávatag golombár közeledik feléd! Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.

Gyanús mozgást látsz a fák között. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy varkaudar behemót. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-2 életerő.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 5.]
Csobogó, tiszta vizű kék patak képe jelenik meg előtted, de a szomjúságodat ez nem csillapítja. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 114 pontot. A következő körben tehát 119 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ ALANORI CSATORNA
Az alanori csatorna egyike VI. Borax legnagyobb szabású építkezéseinek. Az eredetileg öntözési célokra ásott rendszert a tűzvihar utáni negyedik hónapban kezdték el az uralkodó utasítására kibővíteni. Az eredmény egy közel három mérföld széles, a félsziget északi partjától egészen a déliig egyenesen húzódó, közepénél 12-15 méter mély csatorna lett. Az építkezés közel másfél évig tartott, rabszolgák és szabad emberek tízezrei dolgoztak rajta, de a legnagyobb segítséget persze az udvari mágusok jelentették. Részben a tenger vize, részben jónéhány, mesterségesen belévezetett patak vize táplálja. A csatorna elsődleges célja a birodalom szívét képező sűrűn lakott területek védelme. A rossz nyelvek szerint Borax nemcsak a nyugaton megmaradt esetleges sötét armadákat akarta ezzel távoltartani, hanem a kiéhezett menekülők/túlélők áradatát is. No igen, az arénajátékokon szívesen látott vadonból toborzott barbárok nem lennének kedves vendégek az amúgy is túlzsúfolt városok mindennapjaiban. A biztonság kedvéért a csatornába tízezer vércápát is telepítettek, és a mágusok egy igen ártalmas energiamezőt húztak fel a keleti parton. Ennek ellenére az igazán bátrak és tapasztaltak megpróbálkoznak átjutni ezen a tömérdek veszélyen is, tudva, hogy micsoda jólét vár rájuk a túlparton. Légy azonban figyelmeztetve: a visszajutás még az átjutásnál is nehezebb és fájdalmasabb...

DORNODON MEGIDÉZÉSE
Amikor a kőhöz érsz, jeges fuvallatú szél söpör végig körülötted, távoli mennydörgés hangját hozva feléd. Valahol vihar dúl... Egyszercsak tisztán, érthetően csengő, ámde hideg és kegyetlen szavak szólalnak meg a fejedben:
"Á, egy újabb pályázó! Dornodon, Ghalla új és egyedüli istene szívesen fogad minden lelkes követőt. Hogy papjává és az új hit terjesztőjévé válj, nem kell mást tenned, mint áldozatot bemutatnod az egyik neki szentelt rúnakőnél. Megfelelő áldozat egy csontszablya, egy dözmöng szív és egy csepp gyenge méreg. Feltétel persze, hogy lelked tiszta, makulátlan fekete legyen, mint minden igaz hívőé... Az áldozatot bemutató gonosz jellemű beavatott személyes audienciában részesülhet Dornodontól, a nagy mágus-istenségtől! Félelmetes hatalmat kapsz - jégsugarakat, méregfelhőket, villámokat szórhatsz azokra, akik ellened szegülnek, és az ocsmány, vakító fényű utat járják. Ne feledd, Dornodon, a gonoszság és sötétség istene az egyedüli, így mindenki, aki ellene szegül, pusztulni fog!"
Elhúzod kezedet. Borzongva gondolsz vissza a szenvtelen, rikácsoló hangra.

KARAKTERLAP

Udzsiro , egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez az 1. fordulód.

Erő: 20 Szint: 2 Merészség: 5/5 Magasság: 139 cm
IQ: 14 Támadás: 1 Agresszió: 5 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 0 Menekülés: 50 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 13 Életpont: 62/33 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 7/1
Eddig összesen 2 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 TP-t kaptál. Jelenleg 39 TP-d van. A következő szinthez még 61 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 1 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 1
13. harcművészetek: 1 14. zene: 1 15. szörnyismeret: 1
16. pszi: 1 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 1
19. vitalitás: 1 20. bányászat: 1 21. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

Összsúly: 0.06 kg Megterheltség: 0%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 149 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-223,-10) bávatag golombár (#165), varkaudar behemót (#189)
(-223,-9) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), lebegő gomba (#39)
(-223,-8) lebegő gomba (#39)
(-223,-7) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(-222,-7) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), mínosz-kúp (#178), oltár, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon rúnaköve, 40. jellempróba
(-222,-6) quwarg harcos (#201), 25. jellempróba, Dornodon oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rambó bogár (#14)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Mindenkinek: UL-t minden fordulóban automatikusan küldünk, tehát a Spec. Kódoknál csak akkor kérj, ha elvesztetted vagy elrontottad a tartalékot. Nem árt, ha az UL tetejére azt is ráírod, hogy ez éppen hányadik forduló lesz.
Kedves Játékostársunk!
Lehetőség van FAXon is UL-t küldeni, az alábbi feltételekkel:
1. Kérjük, hogy amennyiben lehetőség van rá az eredeti UL-t faxoljátok, ha ez nem megy, akkor csináljatok az ÜRES UL-ről fénymásolatot, azt töltsétek ki és azt faxoljátok el.
2. Kérjük, hogy az UL-t FEKTETVE faxoljátok!
3. Amennyiben fénymásolatot küldesz, NE küldd el az egész A/4-es lapot, vágd ki belőle az UL-t!
4. A fénymásolás során ne nagyítsd fel az UL-t! (És ne is kicsinyítsd le!)
5. Az UL-t úgy töltsétek ki, hogy az a faxolás után is olvasható legyen, tehát semmiképpen SE ceruzával, és NE túl vékonyon fogó tollal!
6. Amennyiben a faxotokon van FINE, vagy SUPER FINE (illetve egyéb minőségjavító opció), akkor használjátok azt!
7. Faxon mentális üzenetet küldeni NEM lehet!!
8. Egy UL-t csak egyszer küldj el!! Ha a fax olvashatatlanul érkezik, akkor postán visszaküldjük a feladónak, amennyiben meg tudjuk állapítani, hogy kié volt. Ezért 5 zseton kezelési költséget számítunk fel. Telefonon, illetve faxon visszajelezni nem áll módunkban.
A FAX száma: 291-14-38. (Ezen a számon csak FAX készülék van!)
Figyelem: a fordulókat faxon visszaküldeni sajnos nem áll módunkban.

Üzenet küldése a karakternek