Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Womath
Küldd el képeslapként!
"A womathok a mélyen fekvő barlangcsarnokokban élő békés kérődzők. Vaksi szemükkel állandóan a sötétséget fürkészik, és ha kell, megvédik magukat a homály ragadozóitól hatalmas patáikkal." - Encyclopedia Fantasya
Nézz szét a galériában!
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (11)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-11-23 11:38:57 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Mi is az a Túlélők Földje szerepjáték?

A Túlélők Földje az első magyar nyelvű levelezős szerepjáték, amely 1992 júniusában indult, és azóta már sok ezren kalandoztak a tűzvihart túlélt félszigeten. A korral haladva a TF már játszható interneten keresztül is. Küldheted E-mailben az Utasítás Lapodat, és kaphatod E-mailben a fordulódat.

A Túlélők Földje mintegy 700.000 négyzetmérföldnyi területen játszódik. A sivatagokkal, hegyláncokkal, erdőségekkel borított világban több száz fajta egzotikus szörny, tárgy és varázslat vár arra, hogy felfedezd. Csapdákkal és kincsekkel teli többszintes barlangrendszerek jelentenek fantasztikus kihívást. A játékot egy nagy számítógéprendszer vezérli, nyilván minden részrehajlás nélkül. Természetesen van egy Játékvezető, aki a fordulókat ellenőrzi, figyeli a nagyobb eseményeket, és állandóan fejleszti a játékot, újabb meg újabb felfedeznivalókkal, utasításokkal egészítve ki.

Talán nézzük is meg, hogy is néz ki egy ilyen forduló! Ide klikkelj hozzá: McFox Halney kalandjai.

11 éve játszom. Persze csak a fordulószám szerint; a játékhetek közel egy évet csaltak a javamra. Ennyi idő alatt azt hiszem, a mindennapjaim részévé vált a TF. Hétfőn forduló érkezik, kedden és csütörtökön licitlevél. Szerdán statisztikailag kielemzem a fordulómat, pénteken megtervezem azt a fordulót, amit szombaton el is készítek, majd vasárnap postázom. Nincs olyan szituáció, amelyben az ember ne tudna arra gondolni, hogy milyen fegyver kellene a szárnyas gömböc legyőzéséhez - vagy manapság milyen varázslat egy sárkány ellen. Nem régi sztori, hogy egy játékos a TF levelezési listán, e-mailben osztotta meg a többiekkel, hogy az édesanyját éjfattyak kergették Veszprém főutcáján. Valljuk be: melyikünkkel ne fordult volna elő a hosszú idő alatt ilyesmi. A menyasszonyom a TF-el együtt szeretett meg és ma már a fiam is tudja: ha apa fordulót olvas, nem szabad hozzá szólni, sőt a kedvéből kiderül: ha jó fordulót kapott, jó kedvű, de ha rosszat, rövidebb ideig nem érdemes bosszantani. Együtt nőttünk fel a TF-el. A játékkal együtt kezdtem dolgozni, ma már lehet mondani, hogy a munkahelyemen sikeresnek számítok. De így van ezzel mindenki: a találkozók során egyre inkább nem gyerekek, hanem felnőttek jelennek meg. És a TF mindenkinek megmaradt. Mert szeretjük, az életünk részévé vált: jó játszani!

Angyal József / Thoron-Laure

Megnyerte a tetszésedet? Szeretnél te is egy hős kalandozó bőrébe bújni? Ezt most megteheted! De menjünk csak sorjában. Először is ki kell találnod, hogy milyen nevet szeretnél adni a kalandozódnak. Ez maximum 18 karakterből (betű, írásjel, szóköz) állhat. Legyen a neve mondjuk Lord Humul.
A nevet később már nem lehet megváltoztatni, ezért jól gondold meg!
Találd ki milyen fajú legyen. Lord Humul legyen mondjuk ember. Milyen fajú lehetne még? Nos, igen. Talán előbb el kellene olvasni a játék szabálykönyvét, abban le vannak írva a fajok részletesen, előnyeik, hátrányaik... Nos mindegy, a szabálykönyv olvasgatására ráérünk később is, most nézzük csak a választható fajokat.

Ha megvan a neved és a fajod, már csak azt kell kitaláld, hogy nézzen ki a karaktered. A lehetőségeket a jelentkezési lapodon majd megtalálod. Lord Humul mondjuk legyen fekete, hosszú hajú, zöld szemű, kreol bőrű. Persze a neme férfi lesz, de ezt is te választod meg, ha te női kalandozóval szeretnél játszani, megteheted.

Ha minden megvan, feladod a jelentkezési lapodat, és elküldöd nekünk. Ezután mi elküldjük neked kalandozód belépő körét a játékunkba, amiben sok minden még nem történik ugyan vele, de legalább látod majd, hogy is zajlik ez a játék.
Nézzük csak, hogy nézne ki egy ilyen belépő forduló, ha Lord Humul jelentkezési lapját küldenéd el nekünk: Lord Humul 0. fordulója

Na most jön csak a java. Neked kell eldöntened, mit csináljon kalandozód a következő, 1. fordulójában! Ehhez már tényleg nem árt átolvasni az egész szabálykönyvet, tedd is meg, kattints hozzá ide!
Hát, egyelőre még nem túl sok a lehetőségünk, nem igaz? Sebaj, majd csak találkozunk valakivel, ahogy egyre keletebbre megyünk, és lesz valahogy...

Egyelőre azonban állítsuk át kicsit a viselkedésünket. Továbbra is csak a nálunk nem erősebb szörnyeket támadjuk, viszont mostantól minden más kalandozóval megpróbálunk barátságosan viselkedni, hátha összebarátkozunk egy másik túlélővel. A menekülésünket pedig beállítjuk 30%-ra, az eddigi harcok alapján úgy tűnt, ebbe még nem fogunk belehalni. Kiadjuk hát a VI 5 3 30 parancsot. De hol is? Nos, több lehetőséged is van:
1) Írhatod a parancsokat egy papíron is, majd ha készen vagy, betáplálod az interneten.
2) Írhatod egyből az UL táplálóba is a parancsokat, ennek hátránya, hogy itt nem lehet menteni, és ha lefagy a géped, elvesztetted az egész eddigi munkád.
3) A legjobb megoldás, de egyben a legbonyolultabb is, ha egy UL készítő programot használsz. Ilyen programokat a játékosok is készítettek már, sok kényelmi funkcióval. Próbáld ki, tölts le egy ilyen programot oldalunkról.

Aztán még úgy itéljük meg, hogy célszerű lenne kiadni a feltételes gyógyitás parancsot, hogy ha kevés életpontunk van, gyógyitsunk magunkon. Kiadjuk hát az FGY 50 40 parancsot is. Ezután nincs más hátra, megindulunk keletnek, és reméljük belebotlunk valamibe, vagy valakibe.
Északkelet, kelet, északkelet irányba mozgunk először (M 1 2 1 parancs), majd tovább megyünk ötször északkelet felé, végül megint keletre egy kicsit. Ha még marad tevékenység pontunk, megpróbálunk feltalálni valamit a botból, ami nálunk van.

Az elkészített UL-t lementjük az UL készítő programmal, és elküljük az ul@beholder.hu címre. Vigyázunk rá, hogy az EmailUL formátumban mentett filet küldjük (célszerű végigolvasni az UL készítő help-jét).
Ha van internet elérésed, akkor persze ennél egyszerűbb a honlapunkról feladni az UL-edet.
Az előző fordulónk fejlécében látjuk, hogy mikor lesz betáplálva, addig várunk, majd aznap, körülbelül délelőtt 11 óra környékén megérkezik a válasz, ami Lord Humul ezen UL-je esetén valahogy így néz majd ki: Lord Humul 1. fordulója

Na ez már tényleg nem semmi, a következő fordulónkban lesz dolgunk bőven. Lehet fáklyát készíteni, meglátogatni a varázslót, talán ad nekünk valami küldetést, vagy varázstárgyat. A varázslótoronynál szinte biztos, hogy más játékosokkal is összefutunk majd...
Nézz meg egy lehetséges 2. fordulót, de persze mint már tudod, ha te más parancsokat adtál volna ki, a forduló is teljesen másmilyen lett volna!

Ha megnyerte a játék a tetszésed, ne habozz, add fel a Jelentkezési Lapodat! Ha valami még nem teljesen világos, ne aggódj, a játék során bele fogsz tanulni a dolgokba, és persze a forduló végi encyclopediák is sok hasznos tanáccsal szolgálnak. Ha valamit még mindig nem értsz, fordulj hozzánk bizalommal, írj a tf@beholder.hu cimre.

És ne feledd, a játék sajnos, mint manapság minden, pénzbe kerül, így a jelentkezési lapod feladása nem elég, némi pénzt is be kell fizess nálunk. Csak akkor kapod majd meg a 0. fordulód, ha a pénzt befizetted. Erről lásd a szabánykönyv adott pontját.

Jó játékot, találkozunk a Túlélők Földjén!

Létrehozás: 2003. szeptember 13. 22:29:18
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:19
Nyomtatási forma

Az oldal új verziójának megtekintése


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.