Vissza a Főoldalra
 
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Demo forduló
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Ismeretek hasonlítása
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Nyilvános fordulók
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Vérzékenység
Küldd el képeslapként!
"Csak egy quwarg csípte meg, nem lesz semmi baja!..." - Zén: hogyan fogyott el az expedíciónk c. feljegyzéseiből
Nézz szét a galériában!
TP bónusz
XLVII. Beholder Találkozó – 2017.06.17. - Beszámoló
Végzet Verme
Pünkösdi letöltés
Befizetési akció 2017.06.08. - 2017.06.22.

A lista folytatása...
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája

A lista folytatása...
Jégmágus kt. alakulna (8736)
Ötletek, eszmefuttatások a TF fejlesztéséről (241)
LICIT! (4769)
Végzet Verme (1)
Újrakezdők fóruma (757)
A Végzet Verme (19)

További témák...

2017-06-26 09:00:45 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2017-06-26 09:06:30 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2017-06-26 09:09:59 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
2017-06-26 09:12:47 Az ŐV fordulók kiküldése megkezdődött!
2017-06-26 09:13:33 Az ŐV fordulók kiküldése befejeződött!

2017-06-26 12:00:36 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2017-06-26 12:03:20 Az ŐV fordulók kiküldése megkezdődött!
2017-06-26 12:03:58 Az ŐV fordulók kiküldése befejeződött!
2017-06-26 12:04:29 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2017-06-26 12:07:36 A TF fordulók kiküldése befejeződött!

2017-06-26 15:24:58 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2017-06-26 15:30:45 Az ŐV fordulók kiküldése megkezdődött!
2017-06-26 15:31:26 Az ŐV fordulók kiküldése befejeződött!
2017-06-26 15:31:57 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2017-06-26 15:34:52 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Swords Comics
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
Mcfox Halney 63. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. febr. 12. 9h:33'
EZ A 254. JÁTÉKHETED, 63. FORDULÓD
255. játékheted kezdete: febr. 19.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #5830
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 468
Extra forduló: 15

MCFOX HALNEY KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Táborozásod alatt felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. A tárgyadat (1 jegesmedve bundát) hozta vissza, amit már nem akarsz az Aukciós Házon keresztül értékesíteni. Átveszed tõle, és hátizsákod mélyére süllyeszted. Megköszönöd, majd búcsút intesz neki.

Végre volt idõd gondolkodni, és már látod, van megoldás! Hát persze, egy igazi trollon még az ilyen elmepróbáló feladatokkal sem lehet kifogni. Tudtad Te ezt már elõbb is, csak a látszat miatt töprengtél egy keveset, nehogy elmenjen az önbizalma annak a sok kis vakarcs gnómnak. Mert mi lenne velük, ha a kiderülne, a trollok nem csak erõben, de észben is kenterbe verik õket. Na de most, hogy rájöttél miképp juthatsz vízhez itt a sivatag közepén, itt az idõ, hogy a tettek mezejére lépj. Elõveszed vizestömlõdet, és nagyokat kortyolsz a hûsítõ nedûbõl... Talán itt az ideje, hogy felébredj, nem?

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+59 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+58 varázspont.) Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy drótszõrû pincsi nyomára vezet. A keresgélés eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 223.]

* 1. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Megidézted a hadiszerencse I varázslatot! (+1 szerencse.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 218.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Befejezted az erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 213.]


fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

cir vándorcirkusz látogatása
Minden cir parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

ba 989 990 148 nem támadod a semleges jellemûeket a jó jellemûeket a 148. szörnyet
BA 989 parancs törölve. BA 990 parancs törölve. BA 148 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erõ gyûlik, egyre csak gyûlik benned. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 208.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[90,26] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A hirtelen támadt hóvihar elõl nincs hova menekülni, csupán összekuporodni tudsz ijedtedben. Aztán olyan hirtelen ér véget, mint ahogyan kezdõdött. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. A feléd közeledõ cidrizõ piromenyét mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+5 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 3 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzpengét. Marokra fogva a bronzpengét ellenfeledre rontasz. Bronzpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a piromenyét farkát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A piromenyét belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. Látsz egy templomot. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogynem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Mallior orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Már csupán egy remegõ jégcsapnak érzed magad (-6 életerõ). Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [91,25] Még mindig füves síkságon vagy. Annyira sûrû pelyhekben esik a hó, hogy attól félni, ha nem sietsz védett helyre, rövid idõn belül maga alá temet. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A szél pont a hátad felõl fúj, így könnyû dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy lábascet közeledik feléd! (ld. enc.) Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy õ Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Még soha nem fáztál ennyire (-5 életerõ). Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [91,24] Még mindig füves síkságon vagy. Elszántan haladsz elõre, hangos reccsenéssel egy repedés keletkezik körülötted a talajban. A rémület hirtelenségével ugrasz ki a körbõl, és meglepetten veszed észre, a leszakadt jégtömb hirtelen alámerül, helyét egy megállapíthatatlanul mély vízfelületnek adva át. Csak nem egy befagyott tó felületén sétálsz? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésû, kék színûre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Egy vacogó uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy energiatüskék varázslatot. 6 életpontot sebeztél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhetõ (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. Az igazi ítéletidõ az egészségedet sem kíméli (-8 életerõ). [30 pontot használtál fel, van még 178.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 173.]

m 7 1 8 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északra
[90,23] Szûnni nem akar a zöld síkság. Csodálatos, ugyanakkor félelmetes látványt kelt, ahogyan egy hóhurrikán végighalad a biztonságos távolban, felkavarva a sík hófelület magányosságát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy lebegõ porszemekbõl álló mûalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbal elmenekülni egy rájuk dõlõ ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Kolompár Elvira vigyorog kajánul. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy cidrizõ uzbány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Csõrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csõrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 dobófegyver). Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Egyre nehezebb a mozgás összefagyott végtagjaiddal, egyre fájdalmasabb, ahogyan a hideg levegõ a tüdõdbe hatol (-7 életerõ). Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [91,22] Továbbra is síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhõk száguldanak az égen. Térdig merülsz a süppedõs hóban. Megérezve magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy átfagyott ork sámán. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 3 életpontot sebeztél. Távolról lángcsóva varázslatot lõ rád a másik. 7 életpontot vesztettél. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ork sámán bibircsókos orrát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ork sámán bibircsókos orrát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lõ rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 405 tapasztalati pontot kaptál. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívõi építették. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy eszkimó sátort. Még soha nem fáztál ennyire (-8 életerõ). Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [91,21] A síkságot sûrû erdõ váltja fel. Lesöpröd magadról az idõközben rád hullott havat, de csupán pár pillanat telik el, újra fehér mindened. A madarak már messzirõl jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledõ átfagyott óriáspók nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az óriáspók testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rossz elõérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgezõ volt, bár most még nem érzel semmit. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriáspók testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípõd közelében. Az óriáspók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 600 tapasztalati pontot kaptál. Látsz egy phua-kúpot. Látsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Látsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevõt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Még soha nem fáztál ennyire (-6 életerõ). Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 143.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést: Fát vágsz, kohászkodsz, lemezeket raksz fel - de ugyan mi végre? Milyen szörnyû fegyvert hozol így létre?

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [5 pontot használtál fel, van még 138.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[92,20] Egy kisebb településhez érkeztél. Az utcák túl kihaltak, a hóban már lábnyomok sem látszanak. Vajon hova menekültek az emberek a mindenkit sújtó ítéletidõ elõl? A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Száradjon le az összes Elenios hívõ keze! -E.X.- " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Szolgáljon eme tábla Sheevának, Ghalla legszebb nõjének dicsõítésére! -G. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. Legközelebb gyorsabb leszek, fogadkozol. Ez persze most nem segít rajtad. A szörny észrevett. Egy lábascet közeledik feléd! Úgy gondolod, jót tenne egy erõs sprint. Szerencsédre üldözõd hamarabb elfáradt mint te. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kifog rajtad az ajtó, ongóliantölõ? Mr. Elem-Elek orvosolja bajod! " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Csupasz Sünmedvéhez. (611. épület.). Nagyon hideg van, még szerencse, hogy a hõemelkedésed életben tart (-7 életerõ). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Szesszel kellemesebb! Igyál Te is!-Hukk! W. egy mámor lovag "

(Továbbmész...) [93,20] Továbbmész a város utcáján. Az utcák túl kihaltak, a hóban már lábnyomok sem látszanak. Vajon hova menekültek az emberek a mindenkit sújtó ítéletidõ elõl? A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az élet a halál elõjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. Az ellenfélnek jobb az orra, mint gondoltad. A szörny észrevett. Egy sérült fagyelementál közeledik feléd! (ld. enc.) Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Csak egy yeti poronty. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a yeti poronty testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzpengét. Meglengetve a bronzpengét ellenfeledre támadsz. Bronzpengével többször mélyen végigmetszed a yeti poronty bal oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A yeti poronty Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Agyarával a yeti poronty kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a yeti poronty száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 yetiszív (ld. enc.). 292 tapasztalati pontot kaptál. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Épületeket látsz: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselõ (587. épület.). Eladsz 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 1 ezüst gyûrût 6 aranyért, 1 borostyán függõt 6 aranyért. Az iszonyatos hideg amortizálja a szervezeted (-8 életerõ). A helyi graffiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. " [20 pontot használtál fel, van még 118.]

d 1067 2 99 eldobod az 1067. tárgyat (2 darabot) 99
Gondosan elrejtesz 2 jegesmedve bundát. [6 pontot használtál fel, van még 112.]

d 76 1 99 eldobod a 76. tárgyat (1 darabot) 99
Gondosan elrejtesz 1 bronzkulcsot. [6 pontot használtál fel, van még 106.]

d 135 10 99 eldobod a 135. tárgyat (10 darabot) 99
Gondosan elrejtesz 6 gyöngymangót. [6 pontot használtál fel, van még 100.]

be 584 bemész az 584. épületbe
Belépsz az ajtón a kinti napsütésbõl a benti félhomályba. Egy nagyszakállú, meglehetõsen öreg törpe mester köszönt. - Üdvözöllek, idegen! Messze földrõl érkezett ezüst, csillogó arany az én remekeimnek anyaga. Biztosan találni fogsz valamit, ami kedvesednek tetszik. Ha pénz szûkében vagy, esetleg ajánlatot tehetek a te nemesebb holmijaidra is. A következõ eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma): ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, koponya szimbólum (#139) 20 ap /db, denevér szimbólum (#140) 20 ap /db, nap szimbólum (#141) 20 ap /db, virág szimbólum (#143) 16 ap /db, két kard szimbólum (#144) 20 ap /db, villám szimbólum (#145) 20 ap /db, ezüst karkötõ (#158) 28 ap /db, borostyán függõ (#162) 12 ap /db, ezüst gyûrû (#180) 12 ap /db, aranylánc (#191) 40 ap /db, gyöngysor (#192) 96 ap /db, aranygyûrû (#193) 24 ap /db, arany karperec (#194) 52 ap /db, obszidián függõ (#195) 20 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, obszidián karkötõ (#229) 60 ap /db, ametiszt medál (#275) 56 ap /db, rejtõköpeny (#277) 28 ap /db, umbatari karkötõ (#278) 200 ap /db, réz papi karkötõ (#307) 200 ap /db, ezüst papi karkötõ (#308) 300 ap /db, arany papi karkötõ (#309) 800 ap /db, Eldaran karkötõje (#373) 500 ap /db, réz masszariasztó (#436) 16 ap /db, arany masszariasztó (#437) 28 ap /db, ónix masszavadító (#438) 24 ap /db, zafír medallion (#514) 50 ap /db, gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 200 ap /db, jegygyûrû (#736) 100 ap /db. A következõ tárgyaidat hajlandó a boltos megvásárolni: két kard szimbólum 10 ap /db, smaragd védõgyûrû 100 ap /db, obszidián karkötõ 30 ap /db, réz papi karkötõ 20 ap /db áron [5 pontot használtál fel, van még 95.]

fku 200 felt. kutatás 200
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

fog 85 219 elfogod a 85. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

cir 5 vándorcirkusz látogatása 5
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 95.]


* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 95.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 92.] Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.


tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenállóképességét. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetõen megnövekedjen. Megpróbálod párás leheleteddel megmelengetni összefagyott kezeidet, de amikor úgy érzed, már a nyelved is vékony jéghártya borítja, inkább abbahagyod a dolgot (-4 életerõ). [40 pontot használtál fel, van még 52.]


tf 4 22 fejleszted a 4. tulajdonságodat 22 pontért
Amatõr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnõjön. [Még 62 TVP-t kell elköltened.] Rendkívül kellemetlen, ahogyan a rádfagyott, egyre vastagodó jégréteg hidegen tartja testedet (-7 életerõ). [22 pontot használtál fel, van még 30.]
Eléggé szomjas vagy, a vized viszont már elfogyott. A szervezetedet méreg pusztítja (-5 életerõ). Lestrapálva a nap eseményeitõl, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 204 pontot. A következõ körben tehát 234 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÁBASCET (647. SZÖRNY)
A cetek ezen ártatlannak látszó példánya abban tér el a nyílt tengerek háborítatlan részeinek lakóitól, hogy csökevényes végtagokat növesztett, melyekkel otromba testét akár a szárazföldön is képes szállítani. A hat testéhez képest pici láb egyébként semmi másra nem jó, ha az állat célja az önvédelem, síkos farkának csapásait használja. Nagyon jól tûri a hideget, nem is csoda hát, hogy a kedvenc idõjárása, amikor sûrû pelyhekben esik a hó, és fagyos jégpáncél borítja a földeket.

ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY)
Még a mérhetetlenül primitív orkok között is elõfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú tálentumot, akkor minden bizonnyal belõle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie.

ÓRIÁSPÓK (303. SZÖRNY)
Undorodsz a pókoktól? Akkor mit szólsz egy másfél méter magas, nyolcszemû, szõrös potrohú, méregtõl csöpögõ csáprágójú borzalomhoz? A sûrû erdõk legsötétebb részein, ahová soha nem süt be a napfény, sûrû pókhálók fonnak be mindent. Bebugyolált állatok, szörnyek és kalandozók jelzik, hogy az óriáspókok jelentõs élelmiszertartalékokról gondoskodnak. A méreggel elkábított áldozat aztán alig érez fájdalmat, amikor elevenen felfalják, kiszívják testnedveit. Ha óriáspókkal kezdesz, és netalántán gyõzöl, számíts rá, hogy a méreg még sokáig fog kínozni. Az óriáspók ellen az ütõfegyver a legkevésbé hatékony.

FAGYELEMENTÁL (644. SZÖRNY)
Olyan dermesztõ hideg kíséri a fagyelementálok útvonalát, ami még a legcudarabb idõjárási körülmények között is elég feltûnõ. De nem csak kínzóan másvilági borzongásra emlékeztetõ aurája az, ami képes elárulni egy fagyelementál közeledését, ezenkívül minden élõ dolog egycsapásra megszûnik, amihez a fagyelementál hosszan elnyúló csápjaival hozzáér: a növényekbõl halott gaz, az állatokból egy darab lejegelt hús, a hóból pedig jég lesz. Szerencsére az ezeknél nagyobb célpontokat még a fagyelementál sem képes egyetlen érintéssel szétporlasztani, de azért súlyos téveszme lenne azt hinni, hogy Ghalla kalandozói most már teljes biztonságban vannak.

YETI PORONTY (638. SZÖRNY)
Bár a yeti porontynak még alig áll pár év a háta mögött, máris magasabb a legmagasabb elfnél. Ha pedig alaposabban megvizsgáljuk, már fel is fedezhetjük viselkedésében a yetik alapvetõ tulajdonságait: bamba tekintet, lomha mozgású, de annál izmosabb végtagok, és parányi felfogóképesség a világ dolgaival kapcsolatban. Valószínûleg nem értekezésben fogod meggyõzni arról, hogy ne tekintsen le rád úgy, mint egy bosszantó kis mitugrászra, akit a legjobb lenne eltaposni.

YETISZÍV (1070. TÁRGY)
Talán a yetiké az egyetlen faj, ahol a fiatal egyedek szíve erõsebb és strapabíróbb, mint a felnõtt és az idõs példányoké. Talán ezzel magyarázható a yeti porontyok aggresszív viselkedése, és az, hogy senkitõl nem félnek. Egy ilyen szívet kimetszeni nem egyszerû dolog, számíts rá, hogy több alkalommal fogsz kudarcot vallani, mint ahányszor sikerrel jársz. Ha viszont ez megvan, már csak azon kell elgondolkoznod, mihez is kezdhetnél vele.



KARAKTERLAP
Mcfox Halney, egy fekete, hosszú hajú, piros szemû troll férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bõröd színe zöld. Tharr tanítványa vagy. Ez a 63. fordulód.

 Erõ:23 (26)  Szint:14  Merészség:4/1 Magasság:252 cm 
 IQ:27  Támadás:13  Aggresszió:3 Testsúly:487 kg 
 Ügyesség:16  Védekezés:29  Menekülés:35 % Életkor:18/18 év 
 Egészség:15  Életpont:185/66  Jellem: semleges (+1) Tul. pont:
 Szerencse:17 (19)  Varázspont:180/1  Pénz:72 arany Kép. pont:16 

Eddig összesen 290 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2108 TP-t kaptál. Jelenleg 56085 TP-d van. A következõ szinthez még 18915 TP szükséges. Trófeáid: fagyféreg, nukleáris cickány, ryuku légiós.

HARCI ISMERETEK
  1. ökölvívás: 1     2. szúrófegyverek: 2     3. vágófegyverek: 4  
  4. ütõfegyverek: 17     5. lõfegyverek: 1     6. dobófegyverek: 11  

Feltételes fegyverváltás: bronzpenge (#126) (125%) << bronzhegyû lándzsa (#87) (125%) << ököl (#28) (125%)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 4   2. nyomkövetés: 18   3. mászás: 4
  4. csapdakészítés: 7   5. csapdaészlelés: 1   6. gyógyítás: 9
  7. titkosírás: 1   8. felderítés: 2   9. teológia: 4
  10. taumaturgia: 3   11. versengés: 1   12. szörnyismeret: 3
  13. vadászat: 3   14. bányászat: 1    

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 2 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot , csak egyszer)
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés (5)
maradék tvp-dbõl 4. tulajdonságodat TF-eled;
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
fabontó szójer (#71), xirnox (#122), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124), trikornis (#104), ragyás burástya (#111), kérõdzõ etra (#368), vérfürdetõ magszim (#148), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)  
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az elsõ ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Jó erõfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
3.) Egy igazi erõpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütõ, két szörnyet vágó és kettõt szúrófegyverrel.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
$1   bronzsisak ($88) $1   tankány karom ($237) 1 * gromak páncél (#270)
1 * fekete bõrcsizma (#247) 1 * sárga erõöv (#276) $1   bõrsisak ($57)
1 * szürke bõrkesztyû (#271) 1 * vassisak (#160) 1 * nagy vaspajzs (#161)
$1   szöges páncél ($65) 1   rézsisak (#72)    
Fegyverek és lövedékek
$1   rövid íj ($107) 1   bronzpenge (#126) 9   ubuk tüske (#131)
2   ubuk dobónyíl (#138) 1 * vasalt bunkó (#181) 1   bronzhegyû lándzsa (#87)
1   kõkés (#6)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144) 1 * smaragd védõgyûrû (#223) 1 * obszidián karkötõ (#229)
1 * réz papi karkötõ (#307)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2   fáklya (#36) 1 + hebrencs csapda (#147) 1   kötél (#92)
2 + deus ex machina (#1) 1   nagy bronzkulcs (#185) 4   rézkulcs (#75)
1   ásó (#34) 1   kis vaskulcs (#40) 2   csontkulcs (#74)
1   ezüst kulcs (#184) 1   vaskulcs (#183)    
Löttyök és porok, tartóstul
5   uzbány csõr (#169) [bennük 16 csepp ugh méreg (#166), fér még: 44]
2   huhogó bibe (#332) [bennük 1 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 23]
4   kavadu iszák (#25) [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 33]
6   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 120]
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
3   sullár hólyag (#168) [bennük 22 csepp spiritusz (#170), fér még: 38]
1   aranyló ugarhéj (#100) [benne $1 csepp tinta ($101), fér még: 9]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$1   magszim bél ($103) 1   párducszem (#1073) 1   fémrúd (#104)
1   dözmöng szív (#122) $2   mandibulapenge ($125) $1   surranó kígyó bõr ($47)
$1   hebrencs állkapocs ($130) 14   kaktusztüske (#114) 4   rozmárfog (#1069)
9   sünmedve tüske (#14) 19   madártoll (#112) 6   rézdarab (#70)
$2   vízionár szem ($102) 1   párducbõr (#1066) 3   vasérc (#152)
2   szulfagor agyar (#677) 4   dorony tüdõ (#212) 1   álompor (#396)
5   sallank karom (#128) 14   pirkit (#153) 1   féregbél (#1071)
$1   grákóbõr ($41) 1   csuklyavirág (#133) 10   smirglilevél (#29)
5   drótszõr (#37) 2   evaporõr háj (#105) 3   aurach fog (#657)
1   yetiszív (#1070)        

Összsúly: 57.85 kgMegterheltség: 93%
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következõ körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

AZ ELÕZÕ FORDULÓBAN MÉG MEGVOLT...
1 ezüst nyaklánc 1 ezüst gyûrû 4 kaktusztüske
1 borostyán függõ 6 gyöngymangó 1 ubuk dobónyíl
1 bronzkulcs 2 jegesmedve bunda    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 uzbány csõr 1 álompor 2 pirkit
4 ugh méreg 1 yetiszív    



E körben tett lépéseid térképe

(90,23) oltár, mûvészi porolit (#720), uzbányok (#102)
(90,26) piromenyétek (#99), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, mûvészi porolit (#720)
(91,21) óriáspók (#303), phua-kúp (#372), szent liget (#439), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396)
(91,22) ork sámán (#345), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Tharr oltár, eszkimó sátor (#1083)
(91,24) Tharr oltár, uzbányok (#102)
(91,25) lábascet (#647), amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), oltár, 37. jellempróba
(92,20) fogadó # (#611), oltár, lábascet (#647)
(93,20) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselõ (#587), fagyelementál (#644), yeti poronty (#638)



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről

© Beholder Kft., 2003 - 2017
1680 Budapest, Pf. 4 (Megváltozott!) | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.