Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Demo forduló
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Árnyékdémon
Küldd el képeslapként!
"Egy jottányit sötétebb helyre érkeztél, pedig a fáklyád fénye ugyanúgy világít? Kihegyezett füllel is alig hallható dühödt szuszogás nesze tölti be a teret? Két vörösen izzó szempár mered rád a labirintus távolabbi sötétjéből? A jelek arra utalnak, csak pillanatok kérdése, és rád ront az árnyak démona." - részlet az Encyclopedia Fantasia árnyékdémonokról szóló részéből
Nézz szét a galériában!
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Vallási öntudat (290. tudati képesség)

A lista folytatása...
Klasszikus TF (45)
Szörnyvadászat – statisztika 2. (1)
Szörnyvadászat (3)
Jégmágus kt. alakulna (9348)
Befizetési akció 2020.07.14. - 2020.07.24. (3)
TF help (6485)

További témák...

2020-09-30 04:06:47 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
Ryu Kaida 63. fordulója (Túlélõk Földje)

TÚLÉLÕK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 8. 10h:48'
EZ A 122. JÁTÉKHETED, 63. FORDULÓD
123. játékheted kezdete: máj. 15.
A következõ fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5830
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 2186
extraf: 18

RYU KAIDA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,28] koordinátán. A pusztulás sírjai közt pihented ki magad.
Betolakodók vannak a területeden. Szolgáid már harcolnak ellenük, érzed, ahogy sorban elbuknak. A támadók arcán undor és gyûlölet, lerázzák magukról elméd erejét. Védekeznél, fogaddal marnál beléjük, hogy vérükbõl nyerjél erõt; de testedet átjárja fegyverük. A lándzsa szíveddel együtt a földhöz szögez - ez hát a vég. Az utolsó kép egy csizma, mely fejedre tapos, amikor kihúzzák belõled a fegyvert... a kalandozók már kincseid kutatják. Te csak a felkelõ nap pusztító tüzét érzed, s az évszázadok tapasztalatából egy szakadt fekete köpeny és a csatamezõ sarával keveredõ hamu marad...
Varázserõd regenerálódik. (+10 varázspont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Dideregve, magad mögött hagyod a halál fészkét. 3 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

v 17 elmormolod a 17. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Létrehoztad a beszéd a holtakkal varázslatot! Itt sajnos nincs egyetlen holttest sem. [-10 varázspont.] Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (teológia: 1. szint). (ld. enc.) [5 pontot használtál fel, van még 228.]

dd 56
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

kf 87 1 kézbeveszed/felveszed a 87. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a bronzhegyû lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

m 8 mozogsz északra
[100,27] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Felismered a közeledõt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Megmarkolva a bronzhegyû lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyû lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegõt találja. Bronzhegyû lándzsával felnyársalod az útonálló fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elõl. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebzõdés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsõségét! Állította: En'Laos " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglõrök, erõmûvészek és bohócok. Elõször nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépõ gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Összefutsz egy copfos ezüsthajú, piros szemû kobudera férfival. Bõre teljesen fehér! Tharr hûséges követõje. Egy angyalok gyûrûjét, egy boszorkánykendõt, egy bronzsisakot, egy grifftoll kesztyût, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyûrût, egy láncinget, egy varkaudar csizmát és egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy ryuku légiós trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy arató csattanat trófea ékesíti. Bal kezében egy méregfogat tart. Lõfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, semleges a nyomorult.
Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Dundi-dió-mogyoró. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz egy fekete hajú, félszemû árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bõre sötétebb az átlagosnál. Fairlight fanatikusa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erõövet, egy borostyán függõt, egy ezüst gyûrût, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbõr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy nodonrod kitûzõt, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy árnyéktõrt tart. Egy spagulár a hátasa. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemû a hitvány!
Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Folytatod utadat.
Találkozol Veres Trammannal. Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötõjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy nodonrod kitûzõt, egy obszidián karkötõt, egy regeneráló gyûrût, egy smaragd védõgyûrût, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erõövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Mentális auráját felismered, õ is gonosz.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Alarannal. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bõrnadrágot, egy hoarián bõrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbõr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötõt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbõr tarkóvédõt, egy smaragd védõgyûrût, egy szürke bõrkesztyût, egy umbatari karkötõt és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy q. rohamosztagos trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy gnóm nyílpuska. Málhásállata egy zombi. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, akárcsak Neked.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Áldod az elõrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod õket...-Gilbo & Buga " [12 pontot használtál fel, van még 216.]

ea 714 3 eladod a 714. tárgyat 3
Eladtál 1 rõtmanó kacagányt. 5 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

ea 225 2 eladod a 225. tárgyat 2
Eladtál 2 orgyilkos tõrt. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

ea 135 10 eladod a 135. tárgyat 10
Eladtál 5 gyöngymangót. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[99,26] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy sötét gnóm közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetõséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekezõ varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Marokra fogva a bronzhegyû lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyû lándzsával megkarcolod a sötét gnóm testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegõt találja. A mágus kezébõl láng csap feléd. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Bronzhegyû lándzsával épp hogy megszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elõl. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lõ rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerõ.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebzõdés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " A benned lüktetõ vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következõ épületeket látod: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [12 pontot használtál fel, van még 204.]

be 573 1 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kõhegyû lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezetõ fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdõdik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tûnõ 100 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 154.]

le 87 leveszed/lerakod a 87. tárgyat
Elrakod a bronzhegyû lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[100,25] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során felfedezel egy Thargodan tábort. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy nekrofunt. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókõ kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tõle a szopókövet! [ettõl a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy ragyás burástya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bõrödet. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mindent elsöprõ lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya jobb lábát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerõ. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (ld. enc.) 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebzõdés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhetõ (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,24] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Egy szeppent rákfatty közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty bal vállát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty feléd harap, de sikertelenül. A szeppent rákfatty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerõ. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebzõdés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Egy kapkodó, fûben kotorászó ember nõre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és õ most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerõ. Eszel valamit. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [102,23] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Felfedeztél egy gumifát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy karmos tankány. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Legutolsó sejtjeidbõl is összegyûjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a karmos tankány rovarfejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerõ. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebzõdés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledõ szürke rinocérosz nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szürke rinocérosz fejét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetõvé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szürke rinocérosz bal hátsó lábát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerõ.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebzõdés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 118.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[102,22] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledõt. Csak egy ragyás burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A szörny nagy levegõt vesz, majd savfelhõt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manõverét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya farkát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípõd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetõvé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerõ. Felhasználva az uzbány csõrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebzõdés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerõ.

(Továbbmész...) [102,21] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gumifát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerõ. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messzirõl kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy élõholt quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször eltalálod az élõholt quwarg bal oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élõholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belõled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 19 életpontot vesztettél. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élõholt quwarg potrohát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élõholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belõled. Még 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerõ.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebzõdés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}


Összefutsz egy barna hajú, kék szemû alakváltó férfival. Sheran misszionáriusa. Egy arany morfmedált, egy arany papi karkötõt, egy Arsa potrohgyûrûjét, egy boszorkánykendõt, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyût, egy hõsiesítõ medált, egy Métely páncélját, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erõövet visel. Fegyverzetét egy aranyfecske trófea, egy Quwargamanga trófea és egy varkaudar hadúr trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kékes fényben úszó, derengõ szellemalak. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lõfegyvere egy vas dobónyíl. Egy mutáns pók a hátasa. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemû a hitvány!
Összeismerkedtek. Az õ neve Simaagyú Bocibogár. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
Jóízûen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,20] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mezõ egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy amniosz-fát. (ld. enc.) Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hõ, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerõ. [36 pontot használtál fel, van még 82.]

szk 101 keresed a 101. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási idõd egy részében keresni próbálsz egy sullárt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 79.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnõjön. [Még 79 TVP-t kell elköltened.]

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 39.]

tf 2 9 fejleszted a 2. tulajdonságodat 9 pontért
Elmélyedsz, õsi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetõen fejlõdjön. [Még 70 TVP-t kell elköltened.] [9 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Vizet kortyolsz a vizestömlõbõl. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erõddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 204 pontot. A következõ körben tehát 234 pontot költhetsz el.

NEKIK ÍRHATSZ

Dundi-dió-mogyoró (#3332) : Jagicza Dániel, Tatabánya, Petõfi u.31., 2800 , email:jagiczadaniel@gmail.com
Veres Tramman (#6126) : NJK, Budapest
Alaran (#6127) : NJK, Budapest
Simaagyú Bocibogár (#2357) : neve, címe titkos

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TEOLÓGIA
Annak meghatározásában, hogy egy isten által adott varázslatot a papja milyen jól tud elmondani, mennyit gyógyít, mennyit sebez, mennyi varázspontot nyer vissza a kör elején, döntõen függ attól, hogy az isten mennyire kedveli azt a szolgáját. Az istennek tetszõ cselekedetek közelebb vihetnek a hatalomhoz, míg a vallással ellentétesek (pl. gonosz isten követõje jóságpontot kap), eltávolíthatnak tõle. Azt, hogy mennyire kedvel az istened, a rangodból tudhatod. Kezdetben egyszerû KÖVETÕ vagy, amint az a Karakterlapodról le is olvashatod. Hosszú munkával léphetsz elõre a ranglétrán az egyre magasabb fokozatba - a követõ után a hûséges követõ, azután pedig a ministráns következik. A varázslat erejébe azonban még két egyéb faktor is szerepet játszhat. Az egyik az, hogy milyen erõs a Te hited, mennyire vagy tapasztalt a papi mágia megidézésében. Ez a szakértelem a teológia, minél több papi varázslatot mondtál már el, annál magasabb. A teológia szinted jelentõsége kb. egyharmada a rangodénak. A másik faktor a gonosz és jó papoknál van meg, náluk ugyanis szerepet játszanak még jellempontjaik is (amely a jellem után, zárójelben szerepel a karakterlapon). Példa: egy Leah-követõ 4-es teológiával és kb. 30 jellemponttal már olyan erõs varázslatokat tud lõni, mint egy Leah-ministráns 1-es teológiával és 5 jellemponttal. [Megjegyzés: ez a leírás csak egy hozzávetõleges segítség annak megértéséhez, hogy milyen faktorok befolyásolják a varázslás pontos erõsségét. A pontos képletet ne kérd a játékvezetõtõl, mert nem fogja tudni megadni.]
Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 teológia számít egy szintnek a papi erõsséged szempontjából.

UGH MÉREG (166. TÁRGY)
Az ugh méreg jóval erõsebb a gyenge méregnél, kiválasztása is rettentõen nagy elõvigyázatossággal, egy uzbány csõr felhasználásával kell, hogy történjen. Egy kavadu lebenyt vagy más tartót szinte azonnal szétmarna, amikor egy mérges csípésû lény fogáról vagy fullánkjáról lecseppen, de ebben a tartóban biztonságosan tárolhatod. Az ugh méreggel csak nagyon kevés fegyvert lehet bekenni, mert a legtöbb anyagot azonnal tönkreteszi. Hogy melyik az a fegyver alapanyag, amely ellenálló az ugh méreggel szemben, arra neked kell rájönnöd. Az ugh méreg hatása azonnali.

ÉLÕHOLT QUWARG (202. SZÖRNY)
Egy quwarg harcos elpusztítása után pár órával újra feltámad, igyekszik továbbra is teljesíteni a bosszúhadjárat adta kötelességeit. Ekkor azonban már komolyabb ellenfél mint korábban, hiszen félelemsugarat képes bocsátani ellenfelére és életpontjainak száma is megnövekszik az új életformájának köszönhetõen. Mivel eddigre már megpuhul a kitinpáncélja, most már szúrófegyvert érdemes használni ellene.

AMNIOSZ-FA (202. NÖVÉNY)
Az amniosz-fa egy vastag, szürkés törzsû, dús lombú növény. Ha közelebbrõl megvizsgálod, kemény héjú, de belül lédús, érett gyümölcsöket pillanthatsz meg rajta. Bár rengeteg tápanyagot tartalmaz, förtelmes íze miatt szinte képtelen vagy lenyelni. Bizonyos elfogott állatok, szörnyek a fogságban csak ezt hajlandók megenni, a nálad levõ egyéb kaját nem, így takarmánynak viszont jó lehet. Gyûjtése a KT 203 paranccsal történik, 4 TVP-ért.

KARAKTERLAP

Ryu Kaida, egy fekete, copfos hajú, barna szemû kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bõröd sárga. Leah híve vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 63. fordulód.

Erõ: 14 Szint: 14 Merészség: 7/7 Magasság: 151 cm
IQ: 16 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 17 Életpont: 192/156 Jellem: gonosz (22) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 Varázspont: 48/5 Pénz: 28 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 26/5
Eddig összesen 354 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 721 TP-t kaptál. Jelenleg 66 907 TP-d van. A következõ szinthez még 8 093 TP szükséges. Trófeáid: kérõdzõ etra, karmos tankány, dombi yeti.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/12 (+12%) szúrófegyverek: 2/55 (+22%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyû lándzsa (#87) (100%)
102,73 mezõn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 131 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtõzködés: 2/11 2. nyomkövetés: 21/78 (+13%) 3. mászás: 1/0
4. csapdakészítés: 8/10 (+12%) 5. gyógyítás: 30/63 6. titkosírás: 2/34
7. felderítés: 2/66 8. teológia: 1/8 (+108%) 9. taumaturgia: 3/7
10. harcmûvészetek: 16/0 11. szörnyismeret: 5/88 12. vadászat: 3/25
13. bányászat: 4/49 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezõre repítsen
gyógyítasz 40% életerõ alatt 20 TVP-ért
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
pszi elementál (#221), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintûek ellen
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót.
2.) Beszélgess egy halott lelkével.
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14.

HÕSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1, az összesen kapott pontszám: 100. (összesen ölhetõ: 372 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
konc. könnyítés (132)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
sárkánybölcsesség (230)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
tanítványok (284)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
idõfolyamok (394)
megvilágosodás (421)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerõsítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kõbõr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerõség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erõsítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyûjtögetõ életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erõsítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 508 TU szükséges.)
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 mászókarom (#78) 1 * nagy vaspajzs (#161) 4 * tankány karom (#237)
1 * varkaudar csizma (#317) 1 * vassisak (#160) 1 * vasvért (#164)
Fegyverek és lövedékek
1 bronzhegyû lándzsa (#87) 1 kõkalapács (#13) 2 kõkés (#6)
2 orgyilkos tõr (#225) 1 szögletes kõ (#17) 1 vashegyû lándzsa (#182)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * koponya szimbólum (#139)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 4 deus ex machina (#1) 4 fáklya (#36)
1 + hebrencs csapda (#147) 22 kaja (#2)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 4 csepp tinta (#101), fér még: 36]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 12 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 8]
4 uzbány csõr (#169) [bennük 8 csepp ugh méreg (#166), fér még: 40]
1 vizestömlõ (#3) [benne 11 korty víz (#27), fér még: 9]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengõke (#231) 1 aurach bõr (#658) 15 aurach fog (#657)
1 bakkura bõr (#95) 2 bunthar bõr (#733) 5 drótszõr (#37)
1 evaporõr háj (#105) 1 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
1 kavadu lebeny (#24) 28 madártoll (#112) 17 mákrózsa virág (#56)
13 mocsári penke (#148) 2 óndarab (#85) 34 pirkit (#153)
8 rézdarab (#70) 9 smirglilevél (#29) 1 surranó kígyó bõr (#47)
2 szulfagor agyar (#677) 1 tükör (#43) 3 varányszem (#30)
4 vasérc (#152)

Összsúly: 47.59 kg Megterheltség: 125%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
69 arany (#50) 5 gyöngymangó (#135) 4 kaja (#2)
2 orgyilkos tõr (#225) 1 rõtmanó kacagány (#714) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 tankány karom (#237) 8 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

98 99 100 101 102 103
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
(99,26) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), sötét gnóm (#132)
(100,25) Dornodon oltár, Thargodan tábor (#588), nekrofun (#173), 255. jellempróba, 44. jellempróba, mákrózsa bokor (#55, belõle készíthetõ: #56), ragyás burástya (#111)
(100,27) útonálló (#130), fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), Dundi-dió-mogyoró (3332. kalandozó), egy árnymanó férfi, Veres Tramman (6126. kalandozó), Alaran (6127. kalandozó)
(101,24) szeppent rákfatty (#186), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 255. jellempróba, Dornodon oltár, 46. jellempróba, érclelõhely
(102,20) amniosz-fa (#202, belõle készíthetõ: #203), 35. jellempróba, oltár
(102,21) gumifa (#38), oltár, 43. jellempróba, élõholt quwarg (#202), Simaagyú Bocibogár (2357. kalandozó)
(102,22) ragyás burástya (#111), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár
(102,23) gumifa (#38), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), karmos tankány (#137), szürke rinocérosz (#346)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2020
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.