Vissza a Főoldalra
 


Hírek
Argum City
Argum City Wiki
Szavazások
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Bevezető
Mi is az az Argum City?
A játék elemei
Alkalmazott harc
Alkalmazottakról részletesebben
Az ellenfelekről részletesebben
Bánya
Barátok
Birtok
Cég
Célok
Elfajzott kedvenc
Garázs
Gyűjtemények
Időbeosztás
Karakter
Kedvenc
Kert
Minijátékok
Mire lehet argumot költeni
Robot
Robotok részletesebben
Szövetségek
Árverések
Argum City chipek
Szövetségi háború
Erőforrások
Kényelmi funkciók
Tutorial
Híres cégek és NJK-k
Játék telefonról
Kedvcsináló film készül
ReGAMEX kiállítás
A fejlesztés története
Fejlesztési szempontok
Miért tart a fejlesztés 5 évig?
Grafikusok
Mi kell még az induláshoz?
Kvíz
Grafika
Indulás: tutorial
A játék bemutatása
A színfalak mögött
Argum City trailer (30 sec)
Argum City trailer (42 sec)
Mókás munkavideó
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 |
Nézet:
A hozzászólás fizetett hirdetést tartalmazhat.
 
Mióta játszom a legnagyobb örömöt a kombók kitalálása okozta. Annál nagyobb élvezet nincs mikor magyarázod az ellennek h miért nyertél. Adjatok ki valami mardakort ami enged régi lapot berakni új nemzedékbe és eskü h az évet régi mágia síkos deckel tolom végig.
Majdnem minden kombó decket próbáltam az évek során. A kegy konzi előnyös üzlet volt a legerősebb mind közül. Dominálta is a játékot évekig. Ennek az oka, h minden eleme önmagában jó. Ez lehet nem egészséges, de lássuk be h emiatt használták. A buckaqwarg kombó most az egyetlen ami tier 1. Nem kéne bántani. (Mondjuk mostmár kutató morf se kell hozzá) Készüljetek sideal, használjatok sárkánykövet ha fostok a kombóktól és kész.
 
Herét hagyjuk már... millió+1 kombó indul vele
 
"bilincs nem esik neki jól..."

Nem nagyon játszottál még ezzel a kombóval, gondolom.
 
Ahoy,

Alapvetően utálom a kombókat, ezt nem is titkolom. (Életem első versenyének első fordulójában 4 különböző gyűjtőgenes végtelent ismerhettem meg Daku legfőbb követős csodájától, lehet itt traumatizálódtam egy életre. ) Viszont Zorallal egyetértve az egészséges kontroll-aggro-kombo egyensúly nagyon hiányzik a játékból, így semmiképp nem mondanám azt, hogy bántsuk őket. Egyébként terveztem én is végtelent. (A Szockó-Röfögés szándékos volt, nem is használja kb. senki. ) bár az is igaz, hogy sokkal többet szedtem le a listáról.

Amikre viszont nagyon figyelni kellene:

1. Kombópakli ne működhessen korlátozó szabálylap mögé bújva. A gyűjtőgen gyűlöletemnek is ez a fő oka.
Kelljen a kombópaklit Rúna/változó mellett játszani, vagy 5 lapos kontroll védelmében. De nem akarok Bilincsben kijövő végteleneket nézegetni. A kombópakli narancslap választása az alábbi 2 egymást jó esetben kizáró döntés mentén kell szülessen: szabad pörgés/biztos védelem.
Semmiképp nem lenne szabad e-mellé bejönnie annak, hogy még az ellenfelet is ellehetetlenítjük alapból pláne kombinálni ezeket, mint a Börtön, Bilincs, Korlát genek.

2. A kombó ne indulhasson be 1 Vp-ből és egyetlen lapból vagy megoldhatatlan lapból (lásd quwarg sík). Univ, Tokenek felkutatása, őshangyahere stb.
Látható egyébként egy probléma tendencia a színtelen kereső/másoló lapokkal kapcsolatban. Ezeket szívem szerint rég tiltottam volna: Alakváltó ősköd, Univerzális megoldás, a Kutató morfnak pedig meg sem lett volna szabad jelennie.

3. A kombó elemei lehetőleg önmagukban ne legyenek spoilerek. ez különösen az 1-es IK-jú lapoknál nagyon fontos. Nyilván egy magasabb IK-jú lapnak tudnia kell valamit az áráért, de amikor 2-3 önmagában is jó 1-es IK-jú lap kombinálása ad végtelent az gusztustalan.

Viszont én a kombódeckek helyzeténél sokkal nagyobb problémának érzem a korrektül működő aggrok helyzetét. Míg előbbieket lehetne kezelni sokkal több hálós meg semmiző lap kiadásával, utóbbiak felélesztése és korrekt mederben tartása már komolyabb kihívásnak látszik.

(Egyébként más sem tudja 30 üzenet/oldalról átállítani a fórumot bármi másra?)

Üdv: Kyb
 
Az ilyen kombók ára, ahol nehéz meghúzni a határvonalat. De szerintem teljesen korrekt, amit írsz, hogy nincs feltétlen baj azzal sem, ha egy dekk akár az első körben el tud tenni... FELTÉVE, hogy nem túl stabil. Mert mondjuk játszania kell olyan lapokkal, amik amúgy borzasztóak és néha teljesen használhatatlan kezeket fog húzni; vagy mert egy Mező vagy Börtön vagy Járj alanyi jogon megfogja; vagy mert éppen olyan a meta, hogy soka játszanak alapból jó ellenlapokat. Időnként ki fog kapni valaki az első körben és akkor bizony rossz lesz neki, de lássuk be, kikapni sose a legjobb élmény. Ha a 15. körben történik, akkor is szomorú lesz.

A kérdés ezeknek a határa. Szerintem a Morf- Quwarg belefér. Önmagában a Morf 3 ZSZ-ért 2/3, keres vagy visszavesz egy lényt. Nem hiszem, hogy sok dekkben játszanánk - mondjuk fókuszon kívül. A quwarg kicsit érdekesebb, mert 4 ZSZ, de dobhatod kézből, jelenheted, van egy jó K-s képessége is... viszont isteni lap. És ha még ezek mellett Quwarg rekunstruktőrt is játszik a dekk, akkor megint van benne egy viszonylag híg lap. Semmizés/újrahasznosítás megfogja, drágítás, bilincs nem esik neki jól... szóval szerintem ez a kombó pl. egy tök jó színfolt.

Zárójeles megjegyzés, de én ugyanezt akartam felhozni a Fájdalom szépsége/Antiraksi nerf ellen is. Igen, tud nyerni első körben, ha úgy állnak a csillagok... de elmondták már, hogy azért van pár dolog, ami elég jól kezeli. Nyilván volt, aki első körben kikapott tőle és elszomorodott, én is nyertem már első körben Rúnás építő raksis dekkel... de egyikre sem volt jellemző, hogy sorra nyerte volna a nagy versenyeket.
 
Imádok kombókon agyalni, azt is szeretem, ha meccsen sikerül kihozni.
2019-ben a legfőbb követős gólem pakliban játszottam 4 lapos kombóval, ahol 3-szor jövök egymás után jövök (ha nem törnek követőt, és nem pörögnek le, 2 körben fixen, keresve lejött).

Játékélmény szempontjából nem szórakoztatóak a kombók (néha még akkor is, ha a szaporítószerv jó oldalán állok), de pakliépítés szempontjából szórakoztatóak.
DE: sokaknak a pakliépítés is ugyanakkora (vagy nagyobb örömet nyújt), mint a játék, szóval kell, hogy a játékban legyenek kombók. Úgy gondolom, hogy nem aratnak túlságosan a kombódeckek, ez jól is van így.
Annak viszont nem örülnék, ha szándékos kombók lennének "létrehozva/kiadva/kitesztelve". Az a kombók szépsége, hogy maguktól rájöjjenek a játékosok, agyaljanak rajta.
 
Én személy szerint a mennybéli ítélőszéket már nagyon unom, azt el kellene már felejteni.
 
Azért szerintem a sebzős kombók ellen sokkal könnyebb védekezni (visszavágás, más gyógyulások régen thauglorendon), így valahogy ezeket én sosem éreztem annyira erősnek, mint a végtelen erőforrásos kombókat. Szóval ezért különböztettem meg. Mechanikábn nyilván nincs különbség köztük.
 
Az enyémben is.
A kérdés továbbra is az, hogy miért különböztetjük meg a kettőt?
 
Az én "szótáramban" az is kombó, amivel egy körben tudok 20 felettit lőni/ütni 1-2 lapból, de nem valami végtelen erőforrás/sebzés. Lehet más ezt nem így értelmezi
 
Én nem feltételezek semmi ilyet (legalábbis tudatosan), nekem még az sem teljesen tiszta, hogy mi is akkor itt a tényleges felvetés. Mármint remélem, hogy nem a kombó deckek létjogosultságának megkérdőjelezése, mert akkor tényleg ÓRIÁSI (tm) bajok vannak.

Azt szintén nem értem, hogy egy kombó deck miért kap bármiféle megkülönböztetést amiatt, mert éppenséggel végtelen. Ha egy kombó deck nem nyer, ha kijön a kombója, akkor az nem egy (jó) kombó deck.
 
Én személyszerint nagyon szeretem a kombó paklikat (régebben sokat pörgettem a Gakk-Sziturenát is), viszont valahol szerintem húzni kell egy határt, hogy mi az, ami valóban "kombó", mint olyan és mi az, amikor egy lap önmagában nyer.
 
A menybéli vacakról meg lemaradt, hogy a semmibe kerül kijàtszása után.

A Bucka megpörgetésére főleg a kutató morfnak köszönhető (ami kèt kieggel később jött). Így valószínű inkább a színtelen kereséssel kéne vmit kezdeni.
 
A kombó paklik üde színfoltja a metának. Mindenképpen jó ha vannak.
 
A horda-kombó-kontroll (igen,HKK!!!) körbeverésének lánca már rég megbomlott,mert a horda,mint olyan,jelenleg nem létezik. Az epikusok előretörésével és a nyilvánvaló "Vigyük át a HKK-t kontroll-kontroll elleni kártyajátékba" szemléletével a horda amúgy se fog visszajönni (igen-igen,jön majd horda Zén vagy mi...), az amúgy is megnyírbált kombó szekciót pedig úgy tűnik,le szeretnétek teljesen építeni. Ha a cikk célja az,hogy a HKK gyakorlatilag 2 db jelenlegi kombódeckjének fő elemeit (Buckaquwarg és Mennybéli ítélőszék) szeretnétek nerfelni és ezen célból felhergelni most a népet,hogy ne az legyen,hogy a tesztelők és Miklós VETTE EL a játéktól a kő után most a papírt is, akkor belemegyek a játékba,nerfeljétek,mert ez már akkor úgy is el van döntve. Ha esetleg nem ez a cél, akkor én is támogatom a végtelen kombós paklikat,természetesen ésszerű keretek közé szorítva.
 
A kontroll paklik visszafogásában fontos az, hogy egy amúgy (közel) lekontrollált játékos egy lapból is ki tudjon rakni egy végtelent hokit. Ha a kombókat megölitek, akkor megint csak a hiper-szuper stabil kontrolloknak kedveznétek. Nem kösz. Szükség van a kombókra a kő-papír-olló egyensúlyban.
 
Azért ha +1 kört kap rá az ellen, hogy történjen valami az igen nagy idő HKK-ban(dobatás és semmizés is megoldja a problémát).
 
Ja, az elejet belassitja, de utana mar csak Vegtelen forma + Yelpir kijatszas van / kor, ha minden igaz.
 
De bizony fogja
 
Szerintem előreviszik a játékot, mert színesítik azt és teret engednek azoknak a játékosoknak, akik az efféle dolgokért rajonganak. Jelen környezetben pedig nem hinném, hogy kárt okoznának, pont azért, amit Katu írt első hozzászólásként. Egyébként pedig egy háló megakasztja a legtöbbet.
 
A kombókra épülő paklikra igen is szükség van! Így teljes a meta. A maga szépsége hogy egy kósza háló tönkre vágja. Én inkább azon gondolkodnék el, hogy szükség van e olyan lapokra mint pl T. Drágalátos Vlagyimir aki ugye az új kieggel gyakorlatilag reagálhatatlan asztaltakarítás (ugyan itt win is általában).
 
Én nem vetem fel a nerfjét valaminek csak azért, mert nekem nem tetszik. Én azt vallom, hogy ilyen szempontból én egy játékos vagyok a sok közül. Ahhoz, hogy valaminek a nerfjét én felvessem, azért több kell (szeretem ismerni a játékosok reakcióját, hogy tényleg mekkora para a versenyeken, mekkora befolyása van a metára stb.).

A szemöldököm felhúztam rá, az tény
 
Asszem a tokeneset pont nem fogja a halo
 
Imádom a kombókat,így én mindenképp mellettük szavaznék.Nyilván ami úgy alakul, hogy inkorrekt és érdemben befolyásolja a metát az vesszen bátran,de talán utóbbi időben nem volt olyan ami komolyan stressz lett volna.Illetve ha felmerül a kombó deckek általános problémája akkor nem kell ennyire fukarkodni az érdemi hálós lapok kiadásával....
 
Akkor gondolom tesztelőként felvetetted a nerfjét, csak kisebbségben maradtál?

(szerintem több kritériumot kell nézni, de most az mindegy)
 
Pedig de... 4 Vp és 1 here induláshoz, 3 szánalmas + 3 ősköd a pakliban. Megindul buli mindenféle segítség nélkül, üres kézre felhúzva a herét. (Nyilván, csak ha nincs beleszólás, háló, drágítás, stb.) Mostanában nem pörgettem végig, de asszem mire kifullad megvan a 20 seb a felizmozott hangyákkal.
 
A cikk alapvetően a saját véleményem, nem a kiadó álláspontja

Nekem személy szerint az se tetszik épp az általad felhozott okok miatt.
 
Koveto nelkul? Ez most nincs meg nekem. Plusz nem arra jott a Szanalmas teknos nerfje?
 
Az Őshangya here "hoki" is ilyen kombináció (volt), ami 4 Vp-ből egyetlen lapból tud(ott) indulni, ha a megfelelő lapok a deck-ben vannak/voltak.
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.