Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Mindenki volt kezdő...
(Túlélők Földje)
Küldd el képeslapként!
A kezdő kalandozóknak általában azok a veteránok a példaképei, akikről a legendák is szólnak. Céljuk, hogy minél gyorsabban és hatékonyabban felemelkedhessenek bálványukhoz, ez azonban a legtöbbször csak kitartó, hosszú munka árán lehetséges.
Nézz szét a galériában!
Ghalla Története (2)
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | ...
Nézet:
//Fogd vissza magad oké? Itt különben sincs unicum.//
 
A törp most elővette a régi könyvet, melyet már sikerült kilesnie a két férfinak. A könyvre ez volt írva: Khala
A törp szemében és mozdulataiban lehetett látni a tiszteletet, amit ez iránt a tárgy iránt érzett. Kezébe fogta, rámutatott a vaskos kötetre majd ífy szólt:
-Ez itt a Khala, az Ősök által alkotott törvénykönyv //bővebben: a Fogadó 327. hozzászólásában olvashacc róla//. Igen sokrétű "kasztok" vannak a klánomban, ezeket mi becsületjegyeknek hívjuk. Ilyen például ez -mutat gyűrűjére- ez a protektorok szimbóluma. Már pár becsületjeggyel találkozhattatok. A sáska a protektorok szimbóluma, az ő feladatuk jókor jó helyen lenni, és személyeket, helyeket védeni bizonyos eseményektől, amik a Jégnász Konstellációt előidézhetnék. Persze a célszemélyek mindig változnak, és így mindig más a feladatunk. A Seekererek feladata -jelük egy patkány, velük még nem találkozhattatok- felkutatni a káosz minden formáját, destruktorok feladata -ilyen a gilf nő- a felkutatott formákat megsemmisíteni. A Sentinelerek feladata a hírvivés -az az idegen volt, aki a törpnek hozta Kogáék érkezésekor a levelet- ők igen magasan állnak a ranglétrán, jelük Unikornis. Egyetlen Sentineler végezni tudna akár egy tucat destrucktorral vagy protecktorral halála előtt. Veszedelmes harcosok, és hasonló természetes képességekkel rendelkeznek, mint az ármágia néhány fortéja. Ezen kívül ők az egyetlenek, melyeknek a lelkükben ott van a Káosz csírája, talán épp ezért ilyen erősek. Mint ki lehet következtetni, az információáramlás igen fontos lehet, ha ilyen harcosokkal "levelezünk" a Konkláv felé. A Konkláv olyan, mint máshol valami nagytanács, ők a klán vezetői, és rendkívül hatalmasok. Mellesleg csak a legnagyobb szükség esetén vetik be harcra az Árnyjárókat -így is nevezik a Sentineler becsület jegyűeket- túl értékesek ahhoz, hogy elveszítse őket a nagytanács.. gondolom. Visszatérve: a Khala két fő direktívája: Kűzdj a Káosz minden formája ellen, és építs minél több védőbástját a rendnek. Egy becsületjegyről még nem beszéltem, a tietekről: az Asistor jegy amolyan külsősök szimbóluma, akik segítik munkájukkal a klán feladatát. Viszont szabadok, csak egy klánbelit kell keresniük, aki feloldja őket esküjük alól. A madár szimbólum is a szabadságra utal itt. A gyűrű felhúzáskor egyfajta személyiség-ellenőrző mágiát indukál, mely segíti kimutatni azt, aki a káoszt szolgálja. Ha új csapatot, szervezetet, társulatot akar egy klántag létesíteni, akkor csak olyan lehet benne, aki már kötődik a klánhoz, és biztosan kiderül róla, hogy nem a káosz szolgája. Ebben igen merev a klánom, ez alól nem tehetek kivételt. Hála Adunnak, bármely klántag adományozhat Asistor jegyet.

//most el kell mennem, de hamarosan visszajövök, akkor válaszolok a többi hozzászólásra is, szerintem a szörnyvadászat egyik fele legyen ebben a topicban, a másik a kávéban, így nem kavarodunk össze a hozzászólások közt.//
 
Ekkor négy barbár jön a fogadóba.
-Ki akarja hogy szétverjük?-kérdezi az egyikük. Talán te te kvazárkardos újonc? Ha nem, akkor hoz unicumot de gyorsan.
 
Nos igen jó, hogy említi! óvatosságom ellenére megfeletkeztem a legnagyobb veszélyforrásról... a nőkröl! *fanyar mosollyal kortyol a borból*
Valóban lényeges tudnom, hogy mely hölyeknél nem ajánlatos legyeskedni, nem mintha eggyel is találkoztam volna. De jobb óvatosank lennem, még nem vagyok elég erős egy felszarvazott férj hárítására *mondja halvány mosollyal szája szélén*
 
-Egymást szoktuk helyre rakni. Lord Raptor gyakran megejt egy-két csípős megjegyzést.
 
-Vándor ezt azért nem illik.-mondja az elf, de azért ő is böffent egy elfeset,aztán Mangred Gharklan felé fordul.
-Vannak bizony csinos (rövid i) hölgyek is, de Helena a Sheran-szentély építője már foglalt.
 
Tehát valóban egy átlagos város... *mondja kifejezéstelen arccal*
Vannak esetleg szabályok, amiket nem ártha tudok, például hova nem mehetek be és ki az, aki itt "magas pozícióban van". És van-e valami féle város őrség, ami helyre tesz, ha túlságosan belejövök a multatozásba? *kissé túl óvatos, de a tapasztalatai azt mutatják, hogy jobb előre meg tudni az ilyet, mint utólag szívni...*
 
Tamás elővesz egy nyakláncot, amin két egymást keresztező kard van. (Tharr jele)
-Régen katona voltam, de most elegem lett a háborúból. A Dárdaháború alatt volt szerencsém Kanggal a sárkányfattyú tábornokkal is megismerkedni.
 
-Ez egy átlagos város! Mondja Vándor. Mire összenéznek az asztalnál ülők, és nagy vigyorgás közepette hahotázni kezdenek.
-Na jó! Nem teljesen. Itt minden fajból megtalálhatsz legalább egyet, de van amiből több is akad. Időnként megtámadnak minket mindenféle hatalmas lények, amiket jól elverünk. Ezzel az asztalra csap, és barbár ökle csapása alatt megugranak a kupák. Amiket mindenki ijedten igyekszik elkapni.
-Megtalálhatsz mindenféle épületet is, van ahová csak meghívással máshová csak úgy is beléphetsz. Ja! És vannak csínos hölgyek is, ám nekik nem csak egy lovagjuk akad! Néha napján meg összetörjük a berendezést, majd önfeledt ivásba kezdünk!
Szónoklatát befejezve, nagyot kortyol kupályából majd úgy barbárosan böffent egyet.
 
-A varkaudarok csak akkorák mint egy troll.
 
köszönöm... *fel áll és a kancsóborral és a két kupával ét ül asztalukhoz*
Üdvözletem uraim, Mangerd Gharklan szolgálatukra... *mutatkozik be és fejével biccent az ott ülőknek*
szivesen hallgatok meséket más városokról, de előbb ezzel szeretnék megismerkedni, tudják még csak pár napja érkeztem ide, és nem igazán ismerem ki magam errefelé.
 
-Gyere, üjj le közénk!- szól az elf az idegennek.Ezek ketten-int Vándor és Tamás felé-éppen messzi városokról beszélnek.
 
Koga száját nyititta, de az illúzionista szólalt meg helyette:
-Mi az a két fő direktíva?
 
*komoly figyelmet szentel a törpe és az ogár közötti faj vitának, talán elleshet egy-két fogást, amire még szüksége lehet ezen a veszélyes vidéken. A csatafigyelése közben a borból illogat, úgy látszik nem érdeklődik iránta senki. Így nehéz lesz a helyi írott és iratlan törvényeket megtanulnia, és könnyebben keveredhet bajba, ha valamit nem megfelelően csinál. De azért nem bátortalanodik el és odaszól a harcoló feleknek*
Gyerünk uraim, a győztes vendégem egy italra!
úgy látom kiegyenlített a meccs, nincs kedve valakinek fogadni? 5 aranyat teszek az ogárra! *kiáltja körbe a kocsmában, hátha van játékoskedvű "ember" bent*
 
Talán a törpe lepődött meg leginkább hogy a két kalandor, még csak nem is tudva mi a két legfontosabb pontja annak a Khala nevezetű valaminek, amiről szintén nem tudják hogy mi lehet, egyből igent mondtak esküjükre. A záróformula egy részét a törp valami igen érdekes lejtésű halandzsanyelvel beszélte, majd másik felét normális nyelven mondta:
-..és Adun kegyelméből legyetek innentől Asistor(ejtsd: aszisztor) becsületszimbólummal a Száműzöttek Klánjának tagjai, járjátok a világot, és éljetek a két Fő Direktíva szerint, melyek innentől nem terhek rajtatok, hanem mindenek felett álló kötelességetek!

Kicsit vízhangzott még a megilletődött jövevények fülében a törp szavai.
-Valami kérdésetek van? -mosolygott feléjük a törp.
 
//..és elképzeltem, ahogy a full vértes törpöd bukfencezik :ÐÐ persze ez nem piszkálódás akart lenni, nyugodtan megteheted, csak megmozgattad igencsak a képi világom! LoL ))//

Az igen váratlan manőverre jócskán meglepődött az ogár, így hárítani sem tudta a támadást. A csatacsákány jó három-négy centire vágódott jobb combjába. Az ogár most zúzást hajt végre az ellenfele vállvédője ellen, amit jócskán megdob a fájdalomdüh ereje... csakhogy igen esetlenül mozdult felső karjával, így esélye sem volt rá -visszahúzta fegyverét- így csak alsó karjával próbál zúzni..
 
A két kalandor megilletődve figyeli a gyűrüket.Koga gondolkodás nélkül rávágja:
-Igen!
Dharon egy pillanatra megdermed, valahol elkalandozhatott az elméje.Ránéz a gyűrüre, a törpre, a kobuderára, majd szól:
-Igen.
 
A törp egy síma faasztalhoz vezeti őket, majd leülteti. A konyhának igen tömény ételszaga van, ez a szag jórészt beleivódott már mindenbe. Lord Raptor elsiet egy takaróval leterített ládához. Gyorsan az asztalra emeli, túrkál benne. Ez egy masszív utazóláda, illetve ládikó. Jónéhány ruhát kipakolva a láda alját felszedi, majd elkezd ott kutatni. A ládaalj tartalmára mindkét meghívott kíváncsi, de sajnálatukra túl sokat nem látnak. Látják, hogy a törp ott tartja a bulira felvett aranyláncait //régebben volt egy buli//, meg valami régi kódex-szerűséget is, de mást nem. A törp a kutatást befejezve kivesz két gyűrűt -hasonlót az övéhez. A gyűrű nem aranyból van mint az övé, hanem patináns rézből. Ezen a gyűrűn egy madár jelkép volt látható. Ezután odafordul Dharonhoz, és felhúzza az ujjára. A gyűrű lassanként kifényesedik, de alig egy árnyalatot. Ugyanígy felhúzza Kogára, és ugyanez történik. Ekkor a törp fennhangon megszólal:
-Lelketek mélyén rend uralkodik, megfeleltek az elvárásoknak! Aszisztorként a Száműzöttek Klánjába fogadlak titeket! Ezzel az jár, hogy a Khala két fő pontját el kell fogadjátok! Lelketek mélyéről mondjátok hát, elfogadjátok?
 
// Jah, hogy még két mázsás is az ogárod? :P Akkor valóban valoszinütlen lett volna az egyensulyvesztés //

A törp most igazán nagy bajban van, a csákánnyal nehéz védekezni, és még a kőbőr sincsen rajta. Megpróbál a lehető legjobb pozicioba helyezkedni, hogy minnél jobban tudja háritani a csapásokat. A csákánnyal háritja is az egyik csatabárdot, de a másikat sajnos nem tudja mivel háritani. A csatacsákány teljes erővel csapódik a törp bal vállvédőjének. A vértről apró drágakő darabkák pattagnak le és hosszu vágás jelenik meg rajta, még egy csapástol minden bizonnyal szétreped a pauldron. A törp rémülten próbál valami megoldást találni, ám helyzete teljesen reménytelennek tűnik. Majd gondol egyet és átbukfencezik az ogár lába között // te nagy vagy én meg kicsi, ez simán megy // majd a védekezés céljából megforduló ogár felé lendíti csákányát.
 
//ehh.. már meg beszéltük hogy én védekezek. Mellesleg, amit olvastam az ötleted, egyből megadtam neki a találatot (én ilyen vagyok: ha ötletesen harcolnak ellenem, akkor bevisz a találat) -persze jobbnak látom nem firtatni, hogy vajh egy harci kalapács mennyi idő alatt alakulhat át csatacsákánnyá. Amúgy végtagra célzott támadást leadni sokkal nehezebb, mint amolyan "ahogy esik úgy puffan, csak sebezzen" támadást leadni, amire a törpnek kevés esélye lett volna rosszullét hatása alatt. Arról nem is beszélve, hogy bár átütötted a vastag bőrt, de húscafatokat semmiképpen sem tudtad volna kitépni a bőrtorzulás miatt... de egye fene ezt is megadom neked. Azt viszont már végképp felejtsd el, hogy a kétmázsás ogár elveszti az egyensúlyát a rántástól, ugye érzed te is, hogy ez nem lehetséges.//

Az ogár hatalmassat bődült, mely mérföldekre elhallatszott, mikor a törp kitépte csatacsákányát a sebből. Csakhogy a kőbőr varázs mostanra lehullott, Gazkul helyesen számított a törp végső rohamára -még ha erre a kivitelezésre nem is gondolt-, ráadásul a törp a védekezéssel mit sem törődve ugrott neki a támadó az ogárnak az előző körben, így az ogár a sebzett vértű törpét jóeséllyel eltalálhatja. Viszont a törpnek sikerült elérnie, hogy az ogár egyik karjára harcképtelen lett, gyorsan át is vette fegyverét a sérült alsóból a felső kezébe -innentől az ogár nem használja a roncsolt kart, megpróbálja minél inkább kivonni azt a csatából, de nem védekezik rosszabbul, hisz karjaival csak a legnagyobb veszedelemben védett-. Most az ogáron van a sor, most ő síma támadásokat indít mindkét fegyverével a törp ellen.
 
A törp látván a siralmas helyzetet egy utolso elkeseredett támadásra indult. Ismét a frontális támadást választotta. Csatakiáltást hallatva indult meg az ogár felé. Amikor a pillanat épp megfelelő volt a törp meglendítette fegyverét, az ogár pedig védekező pozicioba helyezkedett. A törp miközben az ogár felé csapott gondolati uton utasitotta kalapácsát a deformálódásra. Az ogár nagy, nehéz fegyver ellen tervezett fedezéke // gondolom én betámasztott fegyver, mert kész örültség lenne kalapács ellen kézzel védekezni // mellett könnyen elsiklott a könnyü, de halálosan éles és hegyes csatacsákány, és egyenesen az ogár amugy is sérült jobb kezébe fúródott! // bocs, de ezt akármivel védted volna, elkerülhetetlen volt, hogy betaláljon. Ha kézzel véded akkor még könnyebben elzúg mellette, de még a csatabárd sem kimondottan akadály // Az ogár visszakézből belevágta a törp fejébe a bal kezében tartott csatacsákányt, ám ez a kőbőr miatt, csak apró karcolást ejtett Muradin igazi bőrén. A törp fegyvere átütötte Gazkul bőrét és mélyen belefúródott az ogár karjába. A törp kihasználva a helyzetet egy nagyot rántott magafelé a még mindig az ogárban lévő fegyveren, mire az huscafatokat kitépve a mutáns kezéből ismét szabaddá vált. Az ogár elvesztette egyensulyát a rántás miatt, de...
 
Gokk és Alton leül a törp mellé és csendes beszélgetésbe kezdenek.3 perc sem tellik bele és aztán a harcosok kezet ráznak./bocs egy kicsit átveszem a karid/Majd a törpe megszólal:
-A Vagabund Horda két újjab csapattaggal bővült!Gokk és Alton is velünk tartatanak a Szörnyvadászatba.....
 
Dharon és Koga követik a mokány fickót hátra.
 
-Üdv neked! Ülj le körünkben! //és olvass vissza az előző hozzászólásokban, innen megismerheted a szokásokat, jó fórumozást!//
 
-Örülök Nektek! -szól a törp nagy mosollyal- de mielőtt egy csapattá válnánk egy szertartást el kell végeznünk! Gyertek velem hátra! -mutat a konyha irányába.
 
*Egy 27 év körüli, valamivel több, mint 6láb magas, erős testalkatú, de inkább mozgékony, mint erős férfi lép be a kocsmába. Közép hosszú vörös haja és mogyoró barna szeme van. Bordó bársony nadrágot, barna bőrcsizmát, és fehér selyeminget visel. Egyik oldalán szablya, másikon csatacsillag leng.*
Szép jó estét mindenkinek! Még újonc vagyok errefelé, nem tudná valaki megmondani mi a szokás errefelé, egy bor mellett megbeszélhetnénk... *azzal rendel magának egy kancsó vörösbort és két kupát mellé*
 
-Szóval ott is zajlik az élet! Hallottam hatalmas szörnyekről is, valami Varkadar vagy mi! Valóban olyan hatalmasok? Vándor szemében csillog az érdeklődés.
 
-Minden valamire való településnek van fogadója. Nemrég Fehér Bérc (Fehérbérc) mellett volt egy kisebb vagy talán nem is olyan kicsi összecsapás egy Jégmágus ellen. Az Álomőrzők és Dornodon hívei együtt legyőzték a mágust.
A csatában részt vett Ilinir Doaron a legendás kalandozó is.
 
-Erről a helyről már hallottam! Szól közbe Vándor.
-Shaddar; Qwill; Fehér Bérc. Vannak arra is ilyen fogadók? Kérdezi, majd hívatlanul leül a beszélgetőkhöz.
 
//éljen!TF múltú emberke!Hurrá!!!!ÉLJEEEEN!!!!Csak örömömet akartam kifejezni.Köcöntem.//
Koga és Dharon lépnek be a fogadóba.Koga megkeresik Lord Raptort.
-Szervusz törp!-üdvözli kedélyesen a törpét Dharon.
-A szörnyírtás miatt...-kezdi Koga, de Dharon közbeszól;
-Ja igen!-Odasétál a nevek listájához és Seoth/Csuhás nevet átalakítja Koga/Dharonná.Visszamegy a kobuderáékhoz.
-Nos, arra gondoltunk, hogy csapatban jobb a vadászat, meg az ogár barátod is jól harcol-szól a szerzetes, de Dharon a szavába vág.
-Meg kedves hölgy ismerősöd is kiváló harcos!
-Nos, amint mondtam..-folytatná ismét Koga, de az illúzionista megint közbeszól.
-Jó lenne ha egy csapatban menné-szavai megakdnak: a szék kirepül alóla, és a kobudera fejezi be helyette:
-Menjünk egy csapatban.
 
  ... | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | ...
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.