Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Az Ezüstmágusok tornya
(Túlélők Földje építmény)
Küldd el képeslapként!
Ím hát a hely, ahonnan "az" a Kürt származik, a messze legértékesebb csecsebecse, ami valaha a Túlélők Földjén létezett. Olyan mértékű mágikus szakértelem alkotta, melyről a mai kor varázslói már csak álmodni sem merhetnek... az Ezüstmágusok rendjének varázslóié.
Nézz szét a galériában!
Ghalla Története (2)
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | ...
Nézet:
Petur beront a fogadóba, majd egy közepes tűzvarázzsal megyújtja a Vándor által elhajított széket, ami így rögtön szétperzseli a lélektelen vérszopót. -Na, én is megjöttem, mondja- majd máris az ajtón betörő Drakulimusok felé fordul, és előkészít egy villámvarázst.
 
Vándor kissé megdöbben a szokatlan mozdulatokon, ám nem sokáig tátja a száját. Fegyverét védekezésképp maga elé emeli, majd szabad kezével felkap egy széket. És azt a falon lévő vérszívó felé lendíti.
 
//De Raptor,ezek dobótőrök,amik nem száguldanak olyan nagy erővl és gyorsasággal mint a nyilak.Na mindegy..//

Puff neki...most jó hülye volt.Fel akart kelni,de elájult,talán ős is rosszul van..

//Na,itt nem kell már vezekedni.Valaki gyógyítsa meg Gokkot,valaki pedig Haluhelt.Köszöi//
 
Ekkor lép be a kocsmába Vertumnus és Pirvan, S'almeyna társai. Mihelyst meglátják a vámpírt, előkapják fegyvereiket. A veterán harcos Pirvan pallossal támad, a fürge Vertumnus két hosszúkardot forgat. Ahogyan egyszerre két karddal támad, meglátszik, hogy milyen erős valójában.(hiába, ezek a lovagok kemény fickók ;))
Vertumnus egyet oldalra szökken, hogy ne egymás mellett legyenek Pirvannal. Pirvan szemből megrohamozza a vámpírt, Vertumnus oldalba támadja: bal hosszúkardjával szúr, a jobb kardját a balon végighúzva pedig vág.(aki is meri a Disciples kettő The Rise of Elves kiegészítőjét, az felismeri benne az elf harcos hős, a Forest Liege támadását)
//törp uram, kérem vegye figyelembe, hogy a lovagokon teljes vértezet van, bár a Vertumnuson levő növények(ő a Zöld Úr) eltakarják azt, de rajta is van. sisakot hordanak, így tű nemigen fogy becsapódni sehova sem. gyakorlatilag csak zúzófegyverrel lehet őket megsebezni, vagy ha egy szúrás belemegy a páncéldarabokat összekötő fémlemezek alá. ;)//
 
A barbárnak egyrészt csalatkoznia kellett, mert ezen a vérszívón is brigantin van, ami a hónalj környékén is véd, másrészt örülhet, mert csapása a vért illesztékénél érte az ellenfelet, így sebet nyitott -bár keserűen tapasztalta (újra) hogy egy "mezei" vámpírnak is van sebzéstűrése //csapás sebzése mínusz 30%//. Immár az ellenfél jön! Egy eltérítő mozdulattal arrébsodorja azt a bizonyos csatabárdot, amely oly ormótlanul oltalmazza forgatóját és a pillantara szabaddá vált szituációban felfut a falra és visszapördülésből csap Vándor felé -immár a falon állva. Igen csak meglepetést okoz a barbárnak a meglepő támadási forma! //nehezebben támadsz és védekezel az elkövetkező két körben, aztán mexokod a szitut.//
 
Az imént berobbanó embert lepte talán meg leginkább a következő események sora. Miután nagy gondal vívópózba állt és felkészült minden eshetőségre a késdobáló vámpír játszi könnyedséggel repített nyakába egy méreggel preparált tűt, mire teste vadul görcsbe rándult és a földre zuhant. Immár nem csak saját védelmükért, hanem társuk életéért is kell kűzdeniük a kalandozóknak. Szinte ezzel egyidőben öles árnyék vetül a falra... Gokk újra magánál van és felkelt...
 
Sajnos egy drow sem lett volna elég gyors, hogy a már repülő nyílvesszők elől elugorjon //..én mondtam..// ígyhát a megfordulás után az elf azonnal érezte a becsapódó dobótőrt. Tervei szerint a tegez felfogta a támadást. Ekkor éles fájdalom! -Haluhel nem számolt azzal, hogy tegeze csak az egyik dobótőrt fogja fel, míg a másik alig észrevehető karcolást ejtett a vállán. A kontaktméreg azonnal szétterjedt a véráramban, az elf érzi, ahogy érzékei lelassulnak..

//megszédültél erősen a méreg hatására, ebben a körben képtelen vagy támadni vagy védekezni, de szerencsére nem támadnak rád. Innentől jelentősen lassulnak reflexeid, tompulnak érzékeid, úgyhogy az íjjadat akár el is dobhatod és valószínűleg minden második rád menő csapás betalál rád. Jah, és felejtsd el az akrobatamutatványokat is ;-) //
 
//Worlukon "folyamatos kezdeményezés" rendszer van, úgyhogy semmiképp nem lőhet kettőt, mivel a Káoszban nincs az átlagos fogalom szerint vett "kör". A partimban engedélyezek egyszerre két nyílvessző kilövését, potom 4 szintel lesz tőle nehezebb a feladat ;-) nem is sűrűn használják ezt a mesélői opciót amit alkottam.//
 
//De DnD-n meg csak egyet lőhet.Szóval ez szerintem csak a KMen múlik....//
 
//ÁÁÁ..miért lenne?//
 
A fogadó ajtaja kivágódik, amire fülelnek az élőholtak: egy ember hoppan be rajta, látszólag menekül valami előlharon az!Amint meglátja, hogy idebent is vannak vámpírok, előrebukfencezik, majd afelé fordul, amelyik dobálózott az elöbb: az illúzionista ruhája alól 2 rövidkard kerül ki, és elég furcsa beállásba helyezkedik: mindkét kard vizszintesen van, az egyik fönt, a másik meg lent, de ellentétes irányba van a végük:Jobb lábát előretolja, balját pedig behajlítja, és ráhályezi testtömege nagy részét, hogy elrugaszkodhasson, amint ellenfele figyelme lankadni látszik...
//ugye nem baj, hogy csak így váratlanul beugrottam? //
 
//Raptor//

Mikor látta,hogy két dobótőr közeledik felé,gyorsan elrugaszkodott,háttal a tőröknek.A terve az volt,hogy ha nem tudja elkerülni ezzel a tigrisugrással a tőröket,akkor legalább a tegezébe fúródjanak.(tájékoztatásul:a tegezem kemény,lakkozott fából készült.)
Ha a tőröket kikerüli,akkor fog segíteni a barbárnak,És a másik vámpírt fogja támadni.
 
//ha elf íjjat használ, körönként 2-t lőhet (a MAGUSban), sztem a Worlukon is így van.
kérdés az, hogy elf íjja van-e, vagy hogy Vándornak legyen ellenfele?
(nem vonom kétségbe döntésedet, csak én így tudom...)//
 
//majd akkor írom a reagot, amikor Haluhel visszaírt.//
 
Mivel első csapása nem okozott kárt az ellenfelében, most folytatja tengelye körüli fordulatát a barbár. Így sikerül a vérszívó bal oldalára kerülnie. És fegyverét annak hóna alá irányítja, remélve hogy ott nincs páncélzat. Az ütés lendületét kihasználva, újabb fordulatba kezd és bal lábát rúgásra emeli. Ezzel célozva meg a vámpír gyomrát.
 
//"A HKK - avagy a Hülye Köcsögök Kártyája téma törlésre került" - LoL DD az ellenlábasok táborát felszámolták!//
 
//igen, van reag. és el kell, hogy keserítselek, de körönként csak egyet lősz //

Az elf nyila egyenesen a vámpír mellkasába fúródik, majd fémesen csendülve megáll. ~Nyílván vért van a köpen alatt~ morfondírozik Haluhel, miközben előveszi közelharci fegyvereit. Vándor csapása részben súrolja a résen levő vámpír testét, de sebzést szintén nem okoz a vért miatt. A köpeny egy része felhasad, így látni, hogy egy brigantin van a vérszívón.
Most az ellenfelek lendülnek támadásba, míg az egyik lefoglalja harci cseleivel a barbárt kifüttyent az ajtón, a másik pedig két dobótőrt indít halálos pontossággal az elf felé (aki még nincs közelharci távolságban).

//Haluhel, vedd figyelembe, hogy nem vagy Neo, tehát úgy ugrálj el a repülő fegyverek elől ;-) nomeg a KM sem szőrösszívű, h halálhozó mérget tegyen be, mint Gokknál.. vagy tán mégis? )//
 
// Kell hogy legyen. //

Vándor észreveszi a két vérszívót, és támadásba lendül. Futás közben egy nyílvessző sűvít el az arca mellett, az egyik vámpír felé. Így a másikat veszi célba. Jobb lábával előrelép, és egy széles mozdulattal a vérszívó lába felé csap. Ám ball lábával máris a fegyvere után lép, hogy ha előző támadása célt tévesztene akkor máris másikat indíthatson.
 
Jó,hogy idegen hagytam a vesszőm!,gondolja az elf,s már bele ereszti is az egyik vámpírba.
Újabb nyilat illeszt az idegre,s a másik felé küldi.Ha meghalnak nem rantja elő a két kését,s nem fog velük harcolni...

//én már tényleg nem tom,most van mesélő reag?//
 
//mint mondottam, a szentélyben felgyógyítaná Sheran, mivel a felkentjei fohászkodnak hozzá...//
 
Vándor tűnődve nézi a kimerült lovagot és a vámpír harapta harcost. Minden erejét össze kellett szednie egy fél óriás elcipeléséhez. Bár nem vonja kétségbe egy paplovag szavát, de nem tartja túl hihetőnek, hogy Sheran csak úgy minden arravetődőt kigyógyítana a vámpírharapásból. Ekkor nyikordulást hall a háta mögül, az ajtó az. Két vámpít lép be. Ruhájuk szakadt, de az ellenség vérében ázik és nem a sajátjukban. Vándornak gyorsnak kell lennie, ha még időben segíteni akar barátján.

//gyorsnak, de nem inreálisnak ;-)//
 
S'almeyna leeresztette a pallosát, majd odarohant az ájult Gokkhoz...megpillantja a harapásnyomokat a nyakán, és hogy az egyik tőr ütötte sebből ismerős folyadék keveredik a vérrel...testvére mellett megtanulta a mérgeket, így felismeri a gyorsan ölő méregfajtát. Rövid gondolkodás után fohászkodik Sheranhoz, és tenyerét előbb a mérgezett seb fölé helyezi; nem ér hozzá, lehet, hogy kontaktusméreg. Bal kezével megmarkolja medálját, és ismét rövid gondolkodás után egyesíti a papi méregtelenítő és gyógyító varázslatot. Elmormolja az imát, és jobb tenyeréből zöld energiasugarak áramlanak a sebre spirál formában. A méreg vérré változik, és a seb összehúzódik. Utána a nyakához teszi a jobb tenyerét. "Hmm...ezt a fajta mérget csakis Sheran tudja meggyógyítani...vagy egy hatalmas mágus; de le tudom lassítani a mérget, hogy el tudjuk vinni a szentélybe, vagy míg ideér egy mágus." Ismét elmormolja az imát, de ezuttal kisebb változásokkal, hiszen a mérget nem tudja semlegesíteni, csak késleltetni. A nyaki harapásnyomok eltűnnek, csak hegek maradnak. Érzi, hogy kezd lankadni a figyelme. Rövid összpontosítás után a jobb tenyerét a félóriás mellkasára, a szíve fölé helyezi, és most gyógyító, pihentető álmot bocsájt rá. Rövid mentális üzenetet küld a lovagjainak, majd hirtelen elájul a kimerültségtől. Estében csúnyán beveri a fejét, szerencse, hogy sisak van rajta...így is egy kevéske vér szivárog a sisak alól...
 
A rengés Gokk eleste miatt történt)
 
Haluhel a rezgés miatt beesik a fogadóba,de egyből feláll,s nyilat illeszt íjának idegére.
Nem igazán látja a célt..vagyis egyáltalán nem látja,de azért megveszítva tartja a fegyverét.Mald csak beleeresztheti valamibe...

//nem tudom,van még bent vámpír//
 
Hatalmas rezgés rázza meg a fogadót.
 
Gokk elvillant egy utolsó mosolyt ,majd ájultan esik össze a földön...
 
Vándor fáradtan lép a fogadó kissé megviselt terébe. Alig tudja fejét elkapni egy felé száguldó csatabárd elől, már épp káromkodna egy cifrát ám észreveszi a sarokban lévő vérszívót. És Gokkot aki a bárdot dobta. A bárd csattanva áll a vámpír melkasába, felszögezve azt a falra. Eközben S'almeyna is beszáll a küzdelembe.
 
S'almeyna fáradtan, és vértől lucskosan tér be a kocsmába. Észreveszi, hogy van itt még vámpír, és hirtelen előkapja áldott pallosát...látja, hogy Gokk furcsán tántorog, és két harapásnyom van a nyakán. "a francba, ez elkapta...utána rögtön stabilizálnom kell, hogy a méreg ne terjedjen tovább, aztán el kell vinni a szentélybe..."-villan át az agyán...
 
Gokk meglendíti a csatabárdját ,minden megmaradt erejével a fegyverre koncentrál.Megpörgeti a fejszét még egyszer megnézi leendő áldozatát.Érzi hogy a méreg eltompítja az elméjét.De még nem engedheti.Nem.
-NEEEEEEM!-ordítja az óriás.Azzal hatalmas-még tőle is szokatlanul nagy-erővel elhajítja a bárdot egyenesen a vámpír felé...Gokknak talán ez az utolsó esélye...
 
A félóriás agyán tompán még átvillan az a gondolat, hogy ha nem lenne kivételes szívóssága, akkor a halálhozó méreg valószínűleg teljesen kifejti hatását, és már nem lenne eséje a sarokban levő sérült késdobálón megbosszulni tettét, arra még csak gondolni sem mer, hogy milyen szinte legendás fertőzést kaphatott, amikor az előző vámpír a nyakába mart... elég rémmesét hallott már a vámpírharapta lények átalakulásáról.. és eme fertőzés gyógyíthatatlanságáról... de most koncentrált a feladatra, minden erejét összeszedve, míg a vámpír maga elé borított egy kiszolgált asztalt és újabb két dobótőrt vett elő. Már nincs ideje elmozdulni, így az egyik tőr a vállába szisszen, míg a másik a pajzsról lepattanva a döngölt agyag padlóban talál helyet. Ekkor a vámpír tőrét kapja elő, és egy fákját a falról és így mozdul be jóval az asztal mögé.
 
  ... | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.