Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Az Ezüstmágusok tornya
(Túlélők Földje építmény)
Küldd el képeslapként!
Ím hát a hely, ahonnan "az" a Kürt származik, a messze legértékesebb csecsebecse, ami valaha a Túlélők Földjén létezett. Olyan mértékű mágikus szakértelem alkotta, melyről a mai kor varázslói már csak álmodni sem merhetnek... az Ezüstmágusok rendjének varázslóié.
Nézz szét a galériában!
Ghalla Története (2)
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | ...
Nézet:
Petur, mivel varázsbotján kívül csak egy kis tőrje van, elvánszorog a legközelebbi asztalhoz, feldönti, mögé bújik, s a kábulattól össze vissza hadonászik kis zsebtőrével.
 
//grat... //

Petur nehezen ismeri ki magát a kabát rejtett zugain, míg végül végre talál valamit. Kivenni próbálja, de megsérti vele magát, egy dobótű kandikál ki... émejgő érzés tölti el testét, és körökig képtelen varázsolni. Kihasználva a helyzetet a vámpír támad, és sebet nyit a varázsló oldalán pengéjével.

//nem volt vmi jó 5let ;) mellesleg tudod mi a vassulyom? egy kb 2 centis négy ágú "szög", mely mindig három ágán áll, és a negyedik felfelé néz. Leginkább lelassításra használható, hisz az ellenfél úgy megy rajta, mint macska a dióhéjon.//
 
Petur még a levegőben ráküld egy vízvarázst a köpenyre majd előveszi a vámpír átázott köpenyéből a vassulymokat, és azokat dobja a vámpírra.

\\ötletes, nem? Saját fegyverével támadtam rá\\
 
Empty Slot //kéretik nagy betűvel írni, hisz EZ a neve ;)// még az utolsó pillanatban képes arrébb pördülni, így csak a köpenye kap lángra, amit a pördülés folytatásából Peturra vet.

Eközben shurikent vesz elő az egyik vámpír, és közben sunyin pislantgat Vándor felé...

//Shuriken=dobócsillag//

//eheh, feladom mindenkinek akkor írom a reagot, amikor ráér. Így tisztább lesz, mint várdigálni. lord.//
 
//Felhomályosítom a helyzetet -szóval: Vándor vámpírja £menekült, nyílván ő hívta a többieket. És a többieknek nem áll szándékában elmenekülni... =) //
 
Petur máris tűzlabdát lő egy "empty slot!!!" feliratú vámpír felé. :-)
 
Vándor kissé csalódott, hogy ellenfele elslisszolt de mit tehetne! Megcsóválja fejét, és az ablak felé araszol hogy arra több vérszívó ne tudjon elmenekülni. Közben szemével a plafonon lógót figyeli, és néha odapillant a többire is.
 
//affene. Na ezért írom innentől egybe a reagokat. Nem azzal wan bajom, hogy kinyírod a vámpírom -najó, lehet ;)- hanem, hogy gyakorlatilag te egyidőben cselexel azzal, ami az illúzionistával történik. Magyarra fordítva: nem tucc reagálni, hiszen a cselekvéseddel egyidőben szórta a sulymokat. Mellesleg csak az illúziókra szórta, így nem kell ugrándozni ;) Plz egy "üres" ellenfelet támadj!//

//Húúdeutáltokmár engem, érzem: "hogy ez a Lord mindig csak akadékoskodni tud" //
 
Petur félreugrik a vassulymok, elől majd a plafonon csüngő vámpír felé vet egy tűzlabdát.
 
A vámpír a végsőkig kivár, majd egy hatalmas ugrással a plafonon terem, így az összes alak elvéti a ráirányzott csapást. Ekkor bő csuhaujjából (bár nem mondtam, de mind1ik vámpír sötét csuhát hord) egy jó marék vassulymot kap elő és szór a tömegbe. Az illúziók a sebzés hatására szertefoszlanak, míg az igazi illúzionista néhány szúrással -nem mérgezett, csak síma- lesz gazdagabb. (ha nem szűnik meg sebződésre az illúzió, akkor is látták a vámpírok, h melyik alakokon hullott át a vassulyom, így innentől ösztönszerűen ki tudják szűrni a rájuk ártalmatlan képeket)

//innentől egyszerre válaszolok mindenkinek, szal igyekezzetek beírni a cselekedeteket. Hétfőtől szerdáig próbáljatok este 8 és 10 közt fenn lenni, én is akkor írom a reagokat, így egy nap 2-3 harci kört is lezavarhatunk. Aki nem tud jelen lenni, az nem igényelheti visszamenően az elveszett köreit, bocsi: lord//
 
Dharon még mindig picit furcsán érzi magát, de gyorsan felméri a helyzetet: rövid mormolás után, megindul az egyik vámpír felé, kardjait maga mellett hordva, hogy a kellő pillanatban X alakban vághassa az ellenségét: de máris látszik a mágia hatása, minden lépésekor megmarad egy másik "Dharon" így pillanatok alatt tele lett a fogadó területe illúziókkal: a vámpírnak okoskodnia kell, mert 12 illúzió és egy illúzionista az ellenfele: ráadásul mindegyik alak kardcsapásokat zúdit az élőhalott felé.
-Amit elhiszel, az árt is neked!-hallatszik mind a 13 fickó szájából...
 
//Persze, szállj be nyugottan! Amúgy félreértettél, az emeleten is voltak zajok, de a földszinten jött be a négy vámpír. Az emeleten levőket meg intézi a gólem, te menj csak rá a lenti négy vmelyikére!//
 
\\Tök jó kis szabály! Beszállhatok?\\ Petur is az emelet felé siet, a betörő ablakok reccsenését hallva.
 
A ráboruló leplet a vámpír gyors mozdulattal lekapja -köpenyével együtt- majd egy csipet port dob a földre. Vakító fényvillanás... a vérszívó sehol. Vándor egyből az ablakra néz, mely immár nyitva áll. S'almeyna közben szólt két lovagtársának //bocs, h átveszem az irányítást, de le kell pattintani a két másikat//, hogy elég jól érzi magát, és még maradna a fogadóban, ha lehet. És milyen jól tette, nemsokkal később zajt hallani az emeletről -mire a gólem felfelé indul- és két ablak is betörik, melyen két-két vámpír ugrik be. Az ajtót valami sokkal nagyobb állja el, de mivel még nem jött be nem lehet kivenni, hogy ki/mi az. Idő közben az illúzionista testében is oldódott a méreg által keltett görcs, így ő is részese lehet a kűzdelemnek. A vámpírok szabjákat rántanak elő, kezdődjék a harc!
 
//Sembaj, csak már a szerencsétlen két vámpírra majhogynem egy hadosztály vetette rá magát ;) A logika a következő: a KM eléd rak egy ellenfelet és neked le kell győzni. Ha többen harcolnak (tehát nem párbajról van szó) akkor a KM határozza meg, hogy Te eltaláltad-e az ellenfelet, és hogy az ellenfél eltalált-e téged. Neked kell leírni, hogy hogyan támadsz, illetve azt is, hogy hogyan véded ki ellenfeled csapását. Ha én vagyok a KM akkor kreativitástól függően találnak illetve nem találnak a csapások -persze ettől mások eltérhetnek. Körönként egyszer támadsz, és egyszer védesz (ha támadott az ellenfeled), én pedig benyögöm erre, h találtál-e, illtve, h az ellenfeled talált-e. Körönként egyszer támadsz, utánna kénytelen vagy megvárni a KM reagját. Nagyjából ennyi, néhány kör után gördülékenyen elsajátítható. lord.//
 
\\Sorry, kicsit elragadtattam magam:-) Egyébként elmagyarázná valaki, hogy itt milyen alapon, milyen logika szerint megy a harc?\\
 
Mikor Vertumnus látja, hogy már csak egy maradt, azt pedig simán elintézik, odasétál S'almeynához, majd egy gyors ima után gyógyító energia áramlik a tenyeréből a sebre, és a vér visszafolyik a gazdatestbe, majd a seb összezárul. Vertumnus felsóhajt.
-Semmi baj, csak kimerült. Gyere Pirvan, elvisszük a szállására.
//holnaptól elkezdve egy hétig nem leszek, addig jó kalandozást mindenkinek!//
 
Vándor nem sokat lát a büzölgően égő vámpírfüstől, ezért megindul egy még épp asztal felé. A rajta lévő terítőt lekapja, majd az asztalt a vérszívó felé dobja. A rapülő asztal időt ad Vándornak, hogy az arra koncentráló vámpírra ráterítse az abroszt. Így megszűnik a füst, és a tiszta célpontot már könnyebb eltalálni! Vándor nem is várakozik sokat, meglendíti fegyverét.
 
A hatalmas alak öles léptei alatt meg-megremeg a padlózat, mialatt az csatabárdját lengetve, ordítva közeledik az ablakon épp kiugrani készülő vérszívóhoz. Ekkor a jelen levőknek feltűnik, hogy a fél óriás bal szeme vérbe borult teljesen. A Vertumnus által kilőtt zöld csóva az ellenfél hátába hasít, majd némi kűzdelem után -áttépve a testet- a túloldalon tör elő. Ekkorra Gokk rohama éri el célját, és erejével elsodorva az ellent egyetlen csapásával darabokra marcangolja azt. Immár csak a barbáron múlik, hogy elmenekül-e az utolsó ellenfél, mivel a többiek nem érnének időben oda, mielőtt a lángoló bestia megszabadulhatna köpenyétől és kiugorhatna a -zárt-ablakon. A fél óriás mindeközben delejesen nézi S'almeyna vérző sebét, ez minden bizonnyal félreértésekre adhat okot (azokban is, akik már rég ismerik. Kéretik így kijátszani.)

//Pwent - elküldöm a Gokkban létrejövő változásokat privben. Mostmár Vándor befejező mozzanatára várunk.//
 
//Igen.//
 
//Gyógyreggelt mindenkinek. Bocs h idáig nem írtam reagokat, de buli volt tegnap, és most keltem. Nah, nekilátok válaszolgatni.//
 
....Gokk furcsán érzi magát. Látása és hallása -alig- érezhetően javult ,de viszont a seb körül lángol a nyaka a fájdalomtól. De ő már sokkal nagyobbakat is kibírt úgyhogy megpróbálja figyelmen kívül hagyni a heget. Körbepillant hogy-hogy állnak társai. Úgytűnik sikerült felülkerekedniük ellenfeleiken...Azonban a vámpírok megpróbálnak elmenekülni a vágóhíddá vált fogadóból.Gokk szemében hirtelen harag és gyűlölet gyúlik és ordítva elindul a menekülők felé. Nem egyszerű ordítás ez hanem harci kiáltás. A "hangorkán" betölti a fogadót és elnyomja még a csata zaját is. Az óriás három embernyi léptekkel közeledik a menekülő vérszívó felé miközben csatabárdját csapásra emeli...
 
//Gokk tud aktívan részt venni a kalandban?//
 
Vertumnus suhint egyet kardjával, mire egy zöld fénynyaláb csapódik a vámpír teste felé...majd rögtön utána a lovag-druida is meglódul...
Pirvan veteránnak számít, de lassan eljár felette már a kor...amikor Vertumnus megrohamozza a vámpírt, ő inkább megáll, tudja, hogy mire odaérne, már semmi sem maradna belőle ;) (mármint a vámpírból )
 
A mécsolaj váratlan mellékhatása, hogy begyulladt a cserépben levő kanóctól, így a fal jókora részen lángra lobbant. A vámpír sikertelen kísérletet tesz az olaj átugrására így abba belecsúszva pattogva zuhan néhány fa asztal közé, erősen emlékeztetve egy fákjára. Vándor tudja, hogy egy "mezei" vámpír nem hal bele ilyen sérülésekbe, tehát addig kell cselekednie, míg amaz az égő köpenyével foglalkozik az asztalok közt. Az égés igen nagy kormoló fekete füstöt ver, zavarja a lélegzést, a látást és a szaglást.
 
//ájm szorri, mentségemre legyen mondva, hogy este tízkor egy fárasztó munkanap után más is elnézne ilyen apróságokat ;) De a Zöld Úr akkor is elég közel van a cselekvéshez//
 
//akkor már lécci várjatok következő vasárnapig, mivvel nem leszek következő héten...//

S'almeyna cselekedne, de mint nemsokára észreveszik, ájultan, vérző fejjel fekszik a padlón, Gokk teste mellett, aki közben felkelt. (nem erős a vérzés, nem fog elvérezni, de csúnyán néz ki...)
 
Vándor üzőbe veszi a falon iszkoló vámpírt, és az útjába kerülő asztalok egyikéről felkap egy olajmécsest. Amit még ugyanazzal a mozdulattal a vámpír elé vág, így a fal nagy része csúszóssá válik. Minden létforma számára.
 
De Petúrnak szinte azonnal eszébe jut, hogy nem ő a KM, így a Dakulimusok is eltűnnek. És mint írtam az -immár égő- szék nem talált.
 
//a lovag urak meg figyelembe vehették volna, hogy ez zárt körű bunyó, de mostmár mindegy.//

Eredetileg ugye nyolc vámpír jött a fogadóba, de négy felment fosztogatni, és mostanra már csak kettő maradt életben. Csakhogy megjött az emeletről erősítésként a négy vámpír! ...darabokban. Igen furcsa látványt nyújtott a legutolsó tépett vámpír, ahogy a lépcsőfordulóból előbukkant, majd egy hatalmas kar úgy találta hátba, hogy teste ízekre szakadt, majd lebucskáztak darbajai a földszintre. A mithrill gólem lépett elő. Nyílván azért nem volt épp elérhető akkor, amikor bejöttek a vámpírok, mert a szobákat ellenőrízte az emeleten. A kapzsi négy vámpír meg belefutott ;). Ezek után nem sokat teketóriázik a földszinten harcoló kettő, futáasnak erednek. Az egyik a falon a másik az ablak felé. Mit tesztek, hogy megállítsátok őket?

//a lovagok közül csak S'almeyna cselekedhet -ő van elég közel a földön futó vérszívóhoz, aki az ablakon akar kiugrani- és nem használhat mágiát -nincs rá ideje-. A másik két lovag túl távol van még, hogy belerszólhasson a menekülők megállításába.//

Vándor széke nem talált, mert a vámpír még idejében menekülőre fogta a dolgot.

//futásnak kell eredned, ha el akarod kapni, de akadályoznak a berendezési tárgyak, míg a falon levő vámpírt nem//

Gokk - te a földön levő vámpírhoz vagy közel, a falon futó támadására nem nyílik módod egyenlőre.

//a karaktered furcsán érzi magát, de ennek mibenlétére nem tud rájönni -egész egyszerűen nem jutott még el a tudatáig, hogy megharapta egy vámpír//


//végezetül: a gólem nem ér oda időben, hogy megállíthassa a menekülőket, így nektek kell intézkedni. Az illúzionista pedig még mindig görcsben van, őt valszleg meg is gyógyítaná Sheran, mivel nem kerül sok energiájába//

//jah igen, plíz SENKI ne indítson küldit jövő hét csütörtökig! Ennek meg lesz az örömteli oka. Részletek majd akkor. Hogy addig se unatkozzunk miután elkaptátok a vámpírokat egy minikalandot vezetek le, amiben megmentjük Gokkot a vámpírrá válástól. Erre mindenki csak egy karit hozhat! A Fogadóban lesz lejátszva a kaland. lord.//
 
  ... | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.