Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Agytaposás
(Túlélők Földje varázslat)
Küldd el képeslapként!
Az agytaposás egy briliáns, és egyben rendkívül undorító varázslat is, mellyel alaposan meggyengíthető az áldozat mágikus potenciálja. A varázslat megítélése (briliáns vagy undorító) minden bizonnyal attól változik, hogy éppen a varázslat melyik oldalán állsz.
Nézz szét a galériában!
Ghalla Története (2)
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | ...
Nézet:
-És mért nem maradsz pusztítani a másik létsíkon? Miért kell visszatérned ide? -a gyíklényben az Csuhás oltalmazó mágiája ellenére harag gyúl, beszéde megváltozik- Nemes tettedet beszennyezed eme cselekedeteddel! Mért teszed ezt?
 
Seoth érzi, hogy a gyíkot most már rá tudja vezetni arra az útra, amit neki szánt.
-Hát...a tanulás néha áldozatokkal jár.Nem az ölés művészete, hanem a halál megértése a fontos számomra.A cél más, az út ugyan az: meg kell halni, és ölni kell.
 
-Ha jól értem akkor téged nem a családod iránti bosszú, hanem a ölés művészetének elsajátítása hajt.. ez sajnálatos. Vagy rosszul értettem szavaid?
 
//Mint irtam kevés RPG-ben ilyen hosszúéletű a hosszúéletűek népe.
A drowoknak nem kűzdelem hanem bújkálás az életük. Akik ilyen tekintélyes kort élnek meg azokra nem vadásznak fajtársaik, hanem félelem ővezte tisztelet veszi őket körül. Vagy szektájuk prófétáivá válnak, vagy valami fontos küldetésben járnak el párszáz évig (amibe vagy belebuknak, vagy végigviszik). De mint mondtam részemről lezárnám a témát.//
 
-Mert tanulni akarok.A legjobb tanítómester a halál: az utolsó pillanat mindenkinél más és más.Akármit tehetek, én már el vagyok kárhoztatva: ha végleg elveszek, el akarom mondani magamról, hogy rájöttem olyan dolgokra, amire más soha nem tenne szert.
 
//Komolyan úgy érzem, az emberek nem olvassák el a hozzászólásaimat.
Csuhás(=========NEM==========)Seoth
Ebben mi nem érthető?
Az pedig hogy én a tápolós oldalra hajtok, hanem próbálok valami érdekes sztorit előadni nektek, az a másik fele.Mondjuk ennyi erővel úgy is játszhanál hogy a karaktered második, talán ismertebb neve Tharr, ghalla egyik Istene.Csak azért próbállak megállítani a tápolásban, mert elég nehéz úgy, némi interaktivitással, egy történetben kihangsúlyozni az erőviszonyokat, ha a te csak beleböfög hogy "rám nem hat mer én Sal vagyok".Tömören ahhoz a sráchoz tudnám ezt hasonlítani, aki néha becsászkál a 4 legyőzhetetlen barbárjával.Vele vagy egy szinten: csak te több szót használsz a hozzászólásaidban.//
 
//én szeretek kötekedni...
én a magushoz hasonlítom általában a dolgokat...de az kicsit sokkal tápabb lett volna, ha teljesen odavalósi lenne, ugyanis akkor aquír hatalomszavakkal dobálóznék...ami nem túl egészséges, az aquírokon kívül mindenkinek megy le az életenergiája a használatakor...
másodszor: igaz, hogy lassabban sajátítják el, általában; tudják, hogy hosszú életük van, ezért mindent ráérősen csinálnak...a sötételfeknél nem így van, nekik gyorsan kell tanulniuk, egész életük egy nagy küzdelem. ha elértek pár évezredet, már csak azért lesz nehezebb, mert a töbii sötételf mind őrá fog vadászni...nem is igen találkozni több évezredes drow-wal. Janina kivétel, őt túl korán, a kiképzése után nem sokkal kiragadták a sötételf társadalomból. Direkt írtam ikerkasztot váltott kaszt helyett, ez azt jelenti, hogy egyszerre kapta árnymágus és fejvadász kiképzését, így nem lehet abba belekötni, hogy nem volt ideje az egyik mellett a másikra.
de azért jól esik kötekedni, összemérni a fantasy-tudásainkat...(fantasy-párbajXD)//
 
-Ha jól értem téged a bosszú hajt, hogy megöld azt a teremtményt aki elpusztította a családod. Ebben nem is akadályoználak. De miért akarsz visszatérni ide is pusztítani?
 
//Egy függelék: nem tudom, hallottál-e már a gyorsan ellobbanó gyertya példázatáról. Evvel a jártasságok elsajátítására célzok és arra, hogy az ember és (síma)elf a korkülömbség ellenére egyenrangúak jártasságokban, hiába jut több ideje az elfnek. Tehát a példa. Ez nagyjából arról szól, h a rövidebb életű (pl ember) faj (viszonylagosan) sokkal hamarabb fejlesztik ki jártasságaikat mint a hosszúéletű ismerőseik. Ezt egyesek azzal magyarázzák, hogy az a gyertya, mely rövid kanóccal ég az sokáig kitart, ám csak kis fényt ad, ám az, ami hosszú kanóccal lett meggyújtva az bár gyorsan ellobban, de nagy lángal. Sztem megérted mit akarok ezzel mondani, ha nem, akkor gondolj bele, hogy mért nem indított mindenki játszhatóként tápdrowot. A súgószó: balance.
Egy másik érdekesség: az RPG-k több mint 40%-ában az elfek nem élnek 1000 évnél tovább. Nem akarok kötekedni, mivel a drow tiplizik részemről lezártnak tekintem a dolgot.//
 
//az elfek több tízezer évig elélhetnek, ezt minden amatőr fantasy-rajongó tudja...csak általában előbb ölik meg őket. aki túlélik az első pár ezer évet, azokat utána már nem nagyon lehet megölni, mivel a túlélés nagymesterei. az idős elfeket luminataroknak hívják, és még az előző életeik minden pillanatára is emlékeznek, úgyhogy végülis fotografikus igen.
az asztrál ellen nincs is akkora védelmem, azt sohasem állítottam.
az pedig hogy fölülmúllak bizonyára nagyon zavar, vedd úgy, hogy visszakaptad, a kedvenc karim elrablásáért
lehet, gyerekes vagyok, de nem kevésbé, mint te...(ismáét gyerekes megszólalás XD)
amúgy pedig szállj le rólam, fórumnapok múlva úgyis kivonom karimat, úgy mint te Csuhást. és akkor nem lesznek szupertáp karik(azt hiszem)//
 
//akkor elmondásod alapján Janinának fotografikus memóriája van, és legalább 9568 ráncfelvarráson vett részt, ha még mindig nem porlanyós nagymama.Attól ikerkasztú fejvadász/seggberúglak a karakter, még nem lesz semmiféle védelme példáil az Asztrállal szemben.Nem vágom mit lovagolsz annyira a szinteken...ezek alapján, új számrendszert kéne alkotni, ahhoz hogy a kariid xpje nyomon követhető legyen.Felesleges vitatkozni, de tedd fel a kérdést: azért játszol, hogy jól érezd magad, vagy azért, hogy elmondasd, neked van a legtápabb karid.Mer az elég gyerekes hogy "de az én karim akkor is blablabla".//
 
//nos, Janina egy több évezredes drow, így bőven volt ideje kitanulnia az árnymágiát anélkül, hogy elhanyagolná a fejvadászbeli kiképzését. Ha megfigyelitek, az több évezredes kariki általában vagy egy létsíkon levő legjobbak kasztjukban, vagy pedig több kasztból is a legkiválóbbak közé tartoznak...Janina egy sokadik szintű, ikerkasztú fejvadász/árnymágus. Drow léte felerősíti az árnymágiát, és még a sötét mágiát használók is tudnak gyógyítani, meg lehet nézni az ID2t. Abban van egy gonosz varázslóm, aki a papom mellett a második legfontosabb gyógyítóm, igaz, csak gyengébb gyógyító igéket tud, de szerintem egy kis fejfájásra nem is kell feltámasztás...
amúgy pedig elárulom, hogy úgy terbeztem, Janinát Gal Etkinshez hasonló módon fogom eltüntetni...
S'almeyna alkalmi karivá vált Xojerthával együtt, Arylint pedig már nem nagy valószínüséggel fogjátok látni...max egy új ostrom alkalmával. Kicsit csökkentettem a karik létszámát. Xojertha majd akkor jön, ha kihívja valaki, vagy ha egy modul megkívánja, Sal pedig majd néha betéved a kocsmába...

tehát, Codyhoz hasonlóan én is el fogom tünteni a táp-karimat, ígérem //
 
Seoth ujjai táncot járnak az asztalon, miközben így szól:
-A hatalom érdekes játékszer...és örömmel kipróbálom a gyengébbeken ha visszajövök...tanulni mindenből lehet.
 
-Hogy érted ezt?
 
Seoth látván az asztaltársaságon ülő dermedtséget, csak ennyit mondott:
-Ha visszatérek, majd kiderül, mit tud a hatalmam ilyen körülmények között.....
 
//Cody: van egy kérdésem: te most küzdeni akarsz ellenem vagy nem? Ha jol értem az előtörténetedből most gyakorlatilag bosszúért indulsz egy másik létsíkra, Ghallára. Ám ha ez tényleg így van a gyíklény nem akadályozza meg tettedet párbajjal, hisz még ha kifacsarodott módon is, de jó ügyet szolgálsz -már ami a gonosz pusztítását illeti. Most vagy nem harcolok ellened -elmarad a párbaj- vagy valamit átfogalmazol a történetedben -hogy a gyíknak indoka legyen a párbajra. A válaszod fényében írok reagot, de azt tudnod kell, h az előtörténeted szerint a gyík nem fogja elfogadni a párbajt, védi magát, illetve elmenekül inkább ha megtámadod, mivel bosszúddal jó ügyet szolgálsz. //

//Sal - én nem akartalak piszkálni de tényleg vegyél vissza kicsit. Attól h fejvadász valaki nem a pszi mestere, nem képes varázsolni csupán fejvadász. Fejvadász = egy olyan humánok elfogásával foglalkozó kalandozó akikre vérdíj van kitűzve. Magam részéről már az árnyjárást is iszonyatos tápnak tartom de legyen, ennyi még belefér. Más: mielőtt félisteni magasságokba emeled a sötét elfet néhány dolog: a D&D-ben a sötét elfeknek 10-15 pontos mágia rezisztanciája van, ami annyit tesz, hogy egy közepesen képzett varázstudó ellen ugy 10-20%-ot fog fel. Ez egyáltalán nem olyan sok. Tudati védelmet ki kell építenie magának -márha életében megtanulta a pszi használatát, mert ez sem veleszületett adottság :P- és a pszipontokat folyamatosan leköti az aktív illetve passzív védelem fenntartása, így pszit használni ez idő alatt igen korlátozottan lehet. "Sötét energia áramlik Jak fejébe és elmúlik a fejfájás" - A félreértések elkerülése végett a sötét energiával a VARÁZSLÓ vagy NEKROMANTA képes idézni illetve pusztítani de semmi esetre sem gyógyítani (max valami vérmágiával saját magát). A gyógyítás más kódexbe tartozik, pl mit gondolsz mire valók a papok és a paplovagok (pap = két lábon járó hp tarisznya). No persze ha egy sötét elf tud varázsolni -vagyis mágia főértéke kiemelkedően magas ezért ELSAJÁTÍTOTTA (nem veleszületett) a mágia valamely formájának tudományát-, akkor nyílván a balance érdekében az átlag alatti lesz fizikuma, rátermettsége és/vagy észbeli képességei (ez utóbbi a varikra általában nem igaz). Tehát egy sötét elf sámán vagy mágus semmiképpen nem alkalmas (najó nagymérvű tápolással azzá tehető) a fejvadász életre, hisz bár veleszületett adottságai alapján igen jó rátermettségre tehetne szert élete során, de ezt eldobta, hogy a sötét elfek nem túl kiemelkedő mágikus potenciáját használja ki. Ennyi. Jó kijátszással bevihető a partiba játékos karakterként akár egy sötét elf is, de sztem itt nincs szükség tápkarikra (ezalatt nem a Csuhásra gondolok, mert én MEGÉRETTEM hogy Cody csak azért használja, hogy a fogadó kisnépe ne essen neki a vámpírnak, mivel ugy volt párbajozunk..).
Ezt csupán mint észrevételt írtam, ténylegessen tenni nem tudok az ügyben, ez rajtad mulik, tégy belátásod szerint.
A fentieket nem ellenőríztem helyesírás szempontjából, bocs mindenkitől.

written by: Lord Raptor//
 
//akkor ha már a drowknál tartunk, nézzük Drizztet.Vagy Jarlaxlet.Vegyük a kristályszilánkot, ami az egész egy mentálmágiát kibocsátó hatalmas varázstárgy volt.Nekem nem rémlik hogy immunisak lettek volna rá :P Szerintem elég irracionális, hogy egy mágus szinte mindenhez magas szinten értsen..fénymágiához többnyire csak a papok értenek táp mértékben, és sztem hogy egy karakter mindenben ász legyen, elég irracionális.És az, hogy beépítek 2 gyenge pontot, amit úgyis kiküszöbölök így meg úgy, nem segít a dolgon.//
 
//csak azt mondtam, hogy gyakorlatilag immunis a mentálmágiára...ám, mivel NAGY varázsló vagy(), biztosan ismersz sokféle más mágiát is...az elemi tűzet egész biztosan, mert az alap. El is árultam, hogy arra a drow-k nagyon érzékenyek. Ez a kari alapból ilyen, fajából adódóan. Erősebb is, nem kétséges, hiszen pár évszázados fejvadászkiképzést kapott...
mágia terén is egész hatalmas(szintén fajából adódóan, de csak egy közepesen erős mágussal ér fel, mágiája csak árnymágia szempontjából kiemelkedő. Ha van egy kis fénymágiád, egy varázspárbajban nem lenne kétséges, ki nyerne... (tápolás ellenére nem én)//
 
//Mond miért kötsz mindig belém?Meg nem vágom, mi értelme olyan kari(ka)t vezetni, akik minden téren legyőzhetetlenek, ,minden téren tökéletesek.Ilyenkor érzem úgy, hogy teljességgel felesleges volt írnom több oldal karakter háttértörténetet, ami megmagyarázza a karakterem erejének mivoltát, mert kapok egy olyan választ hogy "mer az én karim erősebb, nagyobb, királyabb és sexybb".Ha még egy kaland közepén lennénk, amiben a kari életéd miatt kötekedsz, azt megértem, de így, amikor csak szeretném közölni a kariim háttértörténetét, pusztán szórakoztató célból...ez nem Diablo, Runescape, vagy más hasonló level upos játék, hanem egy szórakoztató rpg.//
 
//oké, Jakshjalang leborult...de Janina meg az én táp karim :P
hogy egyszerűen fogalmazzak, mentális védelme akkora, hogy lehetetlen bármire kényszeríteni, capiche?
a drow óriási hátránya viszont, hogy a tűz elemi mágiától sokkal jobban sebződnek...mentálmágiára pedig gyakorlatilag imunis, akármit mondasz :P//

Janina azért borul le majdnem a székről, mert Jakon van, aki pedig vészesen megimbolyog...de visszanyeri egyensúlyát. Janina aggódva nézi, hogyan kap Jak a fejéhez, ráhelyezi tenyerét párja homlokára, és pillanatnyi koncentráció után sötét energia áramlik át Jak fejébe, és annak vonásai kisimulnak...ezzel egyidőben pedig ismét visszadől a fejvadász a székére, Janina feloldotta a mentális parancsot, Jak nem is fogja fel, hogy hogyan indult volna meg a leves felé, amikor egész életében utálta...
 
Seoth egy halvány vigyort megeresztve rá néz a ruhájára, amit a nap sugarai úgy érnek, hogy a bőre már árnyékban legyen.
-Hát, idebent még vigyáznom kell...szerencsére ez a ruha megvéd az ilyen hatásoktól.Csuhás nem valószínű, hogy ilyen téren segítene nekem.

Amint mindenki a leves végére ér, egy pillanatnyi csönd áll be.Csuhás pedig megszólal, az este folyamán először.
-Először is, szeretnék gratulálni a győzelmetekhez: sikerült bebizonyítanotok az ellenségnek, hogy ő sem legyőzhetetlen...a fejvadász kimentése nagy bravúr volt.Bár szerencsén is múlott, hogy itt vagytok: hisz a gonosz csak szolgáit küldte rátok, és nem jött el személyesen értetek.
Seoth átveszi a szót az öregtől.
-Most viszont sajnos vége a bájcsevelynek: amint látom, sokan nem szívleltek engem, de ez azért van, mert nem tudtok semmit.Íme, mielött a torkomnak ugranátok, egy kis magyarázat affelől, hogy mi és miért történik.
Az asztal közepéből egy famancs szerű dolog emelkedik ki, rövidesen pedig egy kristálytiszta gömb jelenik meg a tartóban.A gömb lassan világítani kezd, és a kalandozók figyelnek.Fejükben halják a szél enyhe zaját, amihez lassan csatlakozik a város nyüzsgése, mígnem megjelenik egy gyönyörű szép kisváros a gömbben.
-Ez itt egy ghallai kisváros...a neve M'hul.Egy békés város, ahol javarészt mágusok és papok laktak.Itt ismertem meg Csuhást, amikor a városba került.
A gömbben egy elf társaság jelenik meg: 2 férfi felismerhető benne, az egyik Csuhás, a másik pedig Seoth.A többiek ismeretlen arcok a kalandozók számára.Scyssath furcsálja is a dolgot, hisz Csuhás most ember, a gömbben pedig elf...
-Egy nap, Raiatól azt a feladatot kapta a város egyik főpapja, hogy számoljunk le egy közelben lévő sárkánnyal...okként annyit mondott, hogy ez a szörnyeteg felbolygathatja a világmindenség rendjét hamarosan.A város lakói összefogtak, és lassan elkezdtünk készülődni a támadásra.Gondoltuk, a meglepetés előnyével sújtunk le rá.Csakhogy valami szörnyű történt: a bestia értesült tervünkről, és úgy gondolta, megelőz minket.
A gömb most egy férfi szemszögéből mutatja a várost: halálsikolyok hallatszanak, égett hús szaga csapja meg a vacsorázók orrát, és a városban randalírozó óriási vörössárkány kiemelkedő alakja látszik.Közelebb jön a gömb felé, és gyilkos tüzét ráfújja az egyik épületre: az épület kertjéből egy kislány rohan ki, haja és ruhája lángokban áll.A kalandorokat megrohamozó emlékképekből megállapítják, hogy ez Seoth lánya...a kislány után egy szép asszony rohan ki: fekete haja lobog a szélben, arcán a félelem és reménytelenség ül.Újabb emlékkép roham: Seoth felesége...a nő testével kezdi védeni a lányt, amikor a sárkány eltiporta őket.A gömb képe megremeg, és átvált: Seoth meg akarja támadni a sárkányt, ám egy másik férfi, Csuhás visszatartja.
-Folrang, a sárkány elpusztította a várost.Néhányan éltük csak túl: Csuhás azonban ellenezte hogy megtámadjuk a szörnyeteget, mondván, nincs esélyünk ellene.Ám mi balgák, nem hallgattunk rá...
A gömbben egy kis csapat masírozik az éjben..egy barlangban vannak, és halkan mennek..összesen 5 férfi és 2 nő.A barlangban elértek egy nagy terembe, nyilván Folrang lakhelye az...csakhogy a sárkány ember alakot öltött, és a csapat mögül támadt rájuk.A férfiak varázsolni kezdtek, ám Folrang gyorsabb volt: láncvilláma leterített mindenkit.Csak egy férfi, Seoth, és egy másik elf nő mozgott még...sokkosan bár, de még éltek.A szörnyeteg újabb csapásra készült...
-Amikor Csuhás megjött, és megmentett minket...
A gömb most az öreg szemszögéből mutatja a barlangot, és a kalandozók úgy érzik, mintha ott álltak volna..ugyan azok az érzések keringtek bennük, mint akkor Csuhásban....

...Folrang nevet.Most látom, aligha van esélyem ellene: az asztrális térben az energiám nyilván nem tenne benne elég kárt, ahhoz hogy megállítsam...
-Hát te is eljöttél meghalni?Pedig téged okosabbnak tartottalak!-a sárkány ismét pokoli kacagást hallatott.
-Megfizetsz azért amit tettél szörnyeteg!
-És hogyan?Egyetlen esélyed az asztrál, de mint látod, ott kellő képpen bevédekeztem...
Az asztrálban Folrang avatárja egy hatalmas vörös sárkány...kétségtelen, hogy most ő nyerne.
-Az lehet...ám valamit nem vettél figyelembe...
Folrang még mindig eszelősen kacag.Sziszegve köpi a szavakat.
-Mi volna az?Lásd be, itt már senkit sem menthetsz meg!
Eljött az idő...az asztrális energia koncentrálódik, sürög, forog..megnyitom a csatornát Folrang elméjével..
-Ez nem fog sikerülni elf!
...az energiát elengedem, és felkészülök...igen, minden védelmét az elméjéhez helyezte...most, átidézem...

Az asztrálban megidézett varázslat átalakult, és megjelent a valós térben: fölszakadt a kemény földkéreg, ahogy a láthatatlan energia homlokon találta a meglepett sárkányt..Folrang hátraesett.
-Mit tettél elf?!
-Nem tudsz már harcolni...legalábbis most nem!
Folrang esélytelenül próbált támadó varázslatot idézni, de mozogni is alig tudott.Csuhás is túl fáradt volt már egy befejező csapáshoz: nem tudta volna végrehajtani a kegyelemdöfést.Folrang tett néhűn mozdulatot a kezében, mire megjelent egy nagy, szemet ábrázoló tárgy elötte a levegőben...

-Ez A Tudás szeme..egy olyan varázstárgy, amely folyamatosan gyüjti magába a tudást, és egy személy, egyszer nézhet csak bele, hogy elnyerje a szemben levő hatalmat...Folrang ezt tette...

..a szemből fény áradt, és villámok kezdtek cikázni az ember alakot öltött vérengző szörnyeteg körül...
-Bele kellett néznem a szembe, de megérte: most olyan átkot kapsz, hogy soha nem szabadulsz meg tőle!
És valóban: az átok folytan Csuhás feje elformálódott, míg emberivé lett: elesett, és nagy erőfeszítések árán tudta csak kivonszolni Seothot és a nőt a barlangból.

-Az átok több mint aminek látszik: Folrang azt látja, amit én látok, ha akarja...és ha meghalok, az ő szolgája leszek mindörökké-mondta Csuhás, és hangjában az elkeseredtség visszhangzott.
-Ettől a ponttól fogva az életünk csupa menekülés volt.Mint utóbb kiderült, Folrang segített Dornodonnak istenné válni, avval, hogy megmondta, hol találhatja meg a zant.A Világégéskor nyomunkat vesztette egy darabig, de így is menekülnünk kellett.Ez már jó 600 Ghallai éve volt...Ghallán az idő tizenkétszer gyorsabban telik ehhez a létsíkhoz képest.-mondta Seoth, halálos nyugodtsággal.
-Folrang amíg élünk, követni tud minket, és idő kérdése, míg ide jön, hogy ezt a várost is felégesse.És ebben semmiféle erdő őrzői, és zöld sárkány nem akadályozhatja meg: fortélyossága nem ismer határt, és ha kell, idebentről öl meg mindannyiunkat.
-Most már látjátok miért lettem vámpír?Holtan nem tudja mit csinálok: pár nap múlva visszamegyek Ghallára, és megölöm a szörnyeteget.Nem fogok visszajönni...
 
//hiddel...nem lenne elegendő.A karakterek védelmét a psziben saját jártasságuk mértéke szabja meg...ebben az esetben, akárhogy számolom, a karakterem még mindig erősebb ezen a téren, és meg is kívánom tartani magamnak ezt a kiváltságot.Tehát hogy a jelen levő bármelyik karakter a saját védelmeiben bízik Csuhás tudati képességei ellen, az olyan, mint egy kartonlap mögé elbújni a kamion elől.//

Janina és Jakshjalang majd leborul a székről, a visszaáramló mentális energia miatt...remegni kezdenek, és erős fejfájás lesz úrrá rajtuk...ez lassan elmúlik, amint elkezdik megtenni az első mozdulatokat az asztal felé....

//..és Csuhást most csak "gördítő" szereplőnek csinálom..."ő a táp karakterem" :P//
 
-Ez nem válasz a kérdésemre -mosolyog a gyík a leves bevégzésekor- a nap, aminek sugarai most is rád sütnek hogy-hogy nem pusztítanak el? A csatornarendszer erre nem válasz, hisz itt ülsz közöttünk a fényben! Talán a Csuhás oltalmaz téged?
 
Egyedül Jakhsjalang és Janina nem esznek a levesből...sőt, fel sem figyelnek a vámpírra, sem Csuhásra...láthatóan nem hatotta meg őket. Janinát drow öröksége védelmezi(ez már önmagában elegendő lenne...), plussz az elfek/drow-k faji mágiaimmunitása(ez minimális, csak a felsorolás miatt írtam ide ), plussz a fejvadászok speciális tudatvédelmi pajzsa...meg egy pár Slan-diszciplina.
Jakshjalangot ezek, kivéve a drow-s rész, de egy kevés drow immunitás védi őt is a Janinával kialakított szerelmi kapcsolata, az Ilasuan miatt...
Annyi az össz reakciójuk, hogy Janina egy szúrós pillantást vet a varázslóra, aki kap egy mentális üzenetet...~Kérlek, telepatikus képességed hangerejét kicsit fogd vissza, zavar a szemezésben...befolyásolni pedig ne akarj minket. Köszönöm. Amúgy ülj le, egyél te is! Jó étvágyat.~ Csuhás érzi a gyenge akaratátvitelt, de ezt éppenhogy csak megérezte...csak hogy tudja, Janina is tud ilyet...
 
Sheisa csak figyeli Csuhást és a falatozókat, mikor mint a jég, hasít bele egy kellemetlen érzés. Kezét fegyverére teszi, szemöldökeit összehúzza. "-Csak egyszer maradj egyedül!" Gondolja.
 
Csuhás gondolatai keresztülszaladnak a kalandozók elméjén, és minannyian tudják a helyüket: mindenki békésen leül, és nuygodtan várnak.Seoth és Scyssath is odaülnek az összetolt asztalhoz: egymással szembe.Mindenki elé kirepül egy-egy lapostányér,egy-egy mélytányér valamint evőeszközök.Láthatóvá válik a sok finom étel, amint elszállnak az őket lefedő ezüstös félgömbök.A kalandozók nem ismerik fel az egzotikus ételeket, ezért Csuhás tolmácsolja számukra gondolatait:
-A leves finom Mannából készült egy speciális módszerrel: a főétel sült doareg, desszert pedig Kavadu tojás...jóétvágyat.
Némelyiküknek feltűnik, hogy Csuhás egész idő alatt nem szólalt meg, bár hangját kristályosan hallottak.A merőkanalak gyorsan járnak, míg mindenkinek nincs tele levessel a tálja.A kalandozók lassacskán hozzálátnak az ételhez: csak Seoth nem eszik.A hangulat elég fagyos, bár nem valószínű, hogy a békés vámpír lenne ennek fő okozója...
 
A vámpír követi a gyík tekintetét.
-A város csatornarendszere kellőkéépen ki van építve...talán túlságosan is.Ki tudja mi van odalenn...minden épület alatt elhúzódik.
 
//jobbulást.Én sem nagyon leszek hét közben//
 
//Baze, nincs jobb dolgod? Jobbulást! //
 
Sheisa újra leül asztalához, majd merengeni kezd: "-Túl nagy a csend, túl nagy!"

\\Ezentúl hetente 4 napot kórházban leszek, hogy mikor, azt mindkét fórumban (KV, FANYFS) jelezni fogom!\\
 
  ... | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.