Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Fejnélküli gladiátor
(Kalandok Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Vannak labirintusok, melyeket élőholt lelkek laknak. Az ilyen helyeken már belépéskor az emberre telepedik valami megfoghatatlan elmúlás-érzés. Hát még amikor a kanyar mögül kibukkan az első legyőzendő ellenfél, egy fejnélküli gladiátor.
Nézz szét a galériában!
Ghalla Története (2)
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | ...
Nézet:
engem kihagytál ugyhogy én utolso wagyok jo?
 
////
 
//hogy mindenki értse...a fejvadászok csatában übertápok, magas kezdeményezés, magas TÉ, magas VÉ, így nehéz eltalálni, ám ezeknek az életereje látja kárát...tehát, ha valamelyik szerencsés fickó eltalálja, akkor nagyon...nehogy még VPnek nézzenek //
 
//Rohadt árnybirodalom...//

Jakshjalang alaposan meglepődik, amikor leghűbb társa, az árnybirodalom kitaszítja...ám megőrzi hidegvérét, és kihasználja a skorpió habozását...látszólag megrohamozza, majd az utolsó pillanatban irányt változtat, és egy elf kecsességével két-három lépést felfut a falon, mikor leesne elrugaszkodik, és egy gyönyörű hátraszaltóval a skorpió hátán landol...az egyik penge úgy mélyed bele a húsba, mintha vaj lenne...a másikat az első penge által csapott résbe illeszti, majd egy hosszanti irányú vágást ejt a páncélon...tudja, hogy a skorpió az ollóival nem tudja elérni a hátán, csak a farkával kell vigyáznia...a sebzése valószínüleg nem sokat ért, mivel jókora teste van a skorpiónak...arra számít, hogy az óriásira nőtt pókfélék családjába tartozó rettenet lecsap a farkával...ahol ő tartózkodik, és egy kis szerencsével belecsap a sebbe...a skorpiók nem immunisak saját mérgükre...
//roham, felfutás, elrugaszkodás 2 akció, üggyesség, gyorsaságbónusz miatt van még egy támadásom, azzal mélyesztettem beléje a kardjaimat...és még kirántani is maradt időm...assassinpowa rulez //
 
//Melkort minden ok nélkül kihagytad :\//
 
//Hmm...fincsinek látszik a homár)
Én szeretem azt amikor ésszel kell győzni.Az előző csatákban is volt ami nagyon tetszett.A sorrendnek pontosan igy kell mennie?//
 
//Mivel nem biztos, hogy itt leszek, mire a többiek megírják a reagjaikat:
Nilturiel egy áldást mond el a csapatra.//
 
//Ja nem írtam, a dög mostmár teljesen a padlón van (nem lelkileg xD, lábügyileg)//
 
A törp gyújt egy fákját és ledobja a földre maguk mellé, így a harc ezen részével nemlesz gond. A sarok úgy huszonöt-harminc méterre van. Még ilyen távolságból is látni az óriási alakot. Igen sok lába van, félig a falon, félig a padlón közlekedve fordul be.. egyenesen a kalandozók felé. Jaksjahlang közben kezdi egyre kényelmetlenebbül érezni magát árnyalakjában, fészkelődik, mintha most az árnybirodalom nem fogadná kebelére. Az alak ellentmondást nem tűrően kezdi szedni lábait a társaság felé, ők pedig egytől egyig önkénytelenül hátrálni kezdenek. Már alig nyolc méterre van az alak, mikor a fákjafényben éles kontrasztot vet vörös írhánya, ahogy a világosra kerül. Az Óriás Skorpió minden lépésére megremeg a talaj, ahogy a többmázsás lábak nekiverődnek. Ekkor ordítás hallik, a plafonról zuhanva esik a bestia elé a fejvadász. Az meglepődik, megtorpan, így egy -az elf számára igen hosszú- pillanatig farkasszemet néznek.

//Kezdődik a harc!
Kezdeményezés:
1. Jak
2. Skorpió
3. Vándor (a barbárunkat hívják így)
4. a papnő
5. a törp
6. Daniell
7. Mullen
bocs, ha kihagytam vkit, késő wan..

innentől eszerint megyünk, minden reakció után,ami érinti a homáromat légyszi várjatok, h tudjak reagálni. sok múlik most a mágusok kreativitásán. közelharban valszleg kétszerennyien sem lenne esélyünk.

Ha valaki még nem tette meg, akkor még most olvassa el plz a 2208. hozzászólásom, hogy ne kínaiul beszéljek innentől neki.//
 
//Szeretem amikor odafigyeltek arra amit irok..
"Valamiféle folyósóban ébredtek. Ez úgy hat-hét méter széles és tíz méter magas."
Ennyit a szűk helyről.
Amugy a törp nem elbújást hanem elmenekülést emlegetett. Mostmár ugyis mindegy. A papunk jóesetben is napokig castolja majd a gyógyításokat =)//
 
ha tudtok huzodjatok visza egy kisse, ahonan menekulni is tudtok, vagy esetleg tamadni.
 
Jakshajalang szó nélkül eltűnik...egy egyszerű árnyékká válik a falon...látszólag hidegen hagyja társai sorsa...az árnyék felkúszik a plafonra, beleolvad a sötétségbe...és a plafonon felvillan két világoskék csík...(fénykardok aktiválvaDD)
 
-Hol akartok elbujni előle? Bukik ki Vándorból a kérdés.
-Javaslom mindkét megoldást! A szűk hely miatt alakítsunk párokat, és így vegyük fel a harcot a valami ellen! Ha az elöl lévő páros hátrál, a következő páros átveszi a harcot. A lövészek hátul legyenek, de ne belénk löjetek a felfordulásban! És ha lehet gondoljuk meg a mágia használatot! Nem szeretném elveszíteni a hajam megint!
 
Dan sisakja furcsa jeleket mutat az üvegen, miközben a fiú páncélja át nem kezd alakulni.A felszerelés új formája könnyebbé teszi a mozgást..jelen esetben a futást.
-Én az utóbbi mellett voksolok...ez nagyon nagy...
 
Lassan a többiek is a lábuk alatt kezdik érezni az ütemes remegést, amit idáig csak a fejvedász érzett... valami közeledik mintegy harminc méterre a túloldalról a sarok mögül...
-Vajon mi kergethette el azt a ragadozót -morfondírozik tovább a törp- talán nem kéne megvárnunk, hogy kiderüljön. Mindazonáltal kíváncsi lennék, hogy miért ilyen nagyra építették a folyosókat.. -lassan előveszi fegyverét és hátrál.
-Mi legyen hát? Harcolunk, vagy inkább kitérünk a lény útjából?
 
Daniel követvén a fejvadász tekintetét, óvatosan megfordul, miközben a sisakja laza remegő hangot kezd adni...egy kis zöld üveglapocska ereszkedik a mágustorony mindenesének szeme elé, majd halk berregés kiséretében Dan a világot egészen másként kezdi látni, felkészülve a legrosszabbra...
//igazlátás activated//
 
Vándor a barbár eddig nem érezte azt, hogy hallassa hangját. Ám most eszébe ötlött valami.
-Ha ez egy útvesztő, akkor nem kéne jeleket hagynunk a falakon, hogy ne tévedjünk el? Esetleg véshetnénk egy "X"-et minden forduló ill. elágazás jobb oldalára. Elkerülendő a bajt. Másrészről egy biztos. nem az fújta meg a kajánkat, aki ezt megdézsmálta. Mutat a tetemre.
 
//Nemnem, rap már délben ébren volt, mert haverjához kellett mennie ^^ //
 
//Óó drága elf fejvadászom, nem rád gondoltam, amikor a harc közbeni fákjagyújtásról beszéltem. Gondolom van vakharc skilled, így még csak szemedre sem kell hagyatkoznod. Ám gondot okozhat pl a többieknek a harc ilyen sötétben, vagy a papnő véletlenül az ellenfélre castolja a gyógyítást, ilyesmi. Tipp: fényvarázs, fákjagyújtás..
Mellesleg mivel fákja nélkül haladtatok idáig vajmi kevés az esélyetek, h visszataláljatok oda, ahol felébredtetek.
Ezen kívül csak 7 db 6 óráig égő fákjátok van, szal osszátok be. A fényvarázs 5% manát haszál óránként.//
 
A vándor jobban szemügyre veszi a sebeket és közli, hogy (a leírásom szerint :P) igen frissek, a vér mér épphogy megalvadt a tetemen. Jak kifinomult érzékszerveivel enyhe remegést érez pont arról, amerre Dan hátrál. Közben a barbár is megvizsgálja a tetemet (Vándor írj teis, ne én cselekedjek helyetted, pl a vadonismeret és a nyomolvasás a te specialitásod) és úgy véli, minimum négy mázsás lehetett az az állat, ami a sebeket ejtette. A törp hangosan kezd gondolkozni Dan észrevételére:
-De mi lehet az a lény, ami ezeknek a sebeknek az okozóját is el tudja ilyeszteni.. ?

//Azért vagytok sokan, hogy mindenki kihasználja a skilljeit. Míg Melkor a harcos max a halál beálltának idejét tudja megsaccolni addig a barbár a nyomokból a csatára -esetlegesen a támadó szokásaira- tud következtetni. Persze nem kötelező, át lehet vinni tályékozódás nélkül is a kalandot, a többivel csak a saját dolgaitokat könnyítitek meg.//
 
//Rap sztem még alszik :\ Amúgy meg ne aggódj, gyakran jönnek be mindenféle no name csávók, írnak valami tök nem a témához kapcsolódót, és nem jönnek vissza //
 
//te meg ki a rákom vagy???//
 
//Holvan Rap?//
 
Azt hittem hogy a 13.szint után nincs változás,mert tovább nem jegyezte.De kellemeset csalódtam
 
//Dér iz nó raptor riektiön.//
 
Gród a többiek után szalad.A tetemet meglátva lehalkitja a hangját.
-bocs...egy kicsit elkéstem...

//küldökm Rapnak a tárgylistát.Vagy msn-be megbeszéljük...szerintem ze lenne jobb//
 
//khm...azt, hogy nem kell vele bajlódnom, úgy gondoltam, hogy nekem kisebb mennyiség kell, így kevesebbet cipelek...
közelharcban nem lesz problémája, az 50 lábnyi éjellilátása miatt...a varázstárgyak által kibocsátott fény, az én esetemben két kék fénykard :P, elegendő nekem...mondhatjuk, hogy én vagyok a csapat őre, nehogy meglepjenek //

Jakshjalang továbbra is csak a környéket figyeli...őt nem izgatja a tetem. Elhasználná itt a tekercsét, de szüksége van a többiekre...
 
A harcos lehajol és jobban megnézi a hullát - kb. egy naposak lehetnek!
 
A papnő Vándorhoz fordul:
-Mennyire frissek a sebek ezen az izén?
 
//1-napig nem tok jönni addig izé mittomén maj bepótlom//
 
  ... | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.