Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Pirojil és Fantusz
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
A Gyilkosság LaMutban című könyv egy jelenete: Pirojil, a zsoldos Fantusszal, a kissárkánnyal üldögél a kandalló előtt.
Nézz szét a galériában!
Ghalla Története (2)
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | ...
Nézet:
Gród is odasétál a skorpióhoz és egy másik üvegcsét vesz elő és egy darab húst belepiszkál.

//Raptor én mintha ugy emlékeznék hogy amikor azt a jól sikerült varit mondtam el akkor volt 65% manám....(bár nem tudom utána csináltam el valamit)
 
//Bocs, elírtam, Szférák Zenéje. Ami rituálé. És 18 manapontos, de legyen 20%... Na mindegy. Ki a legsúlyosabb sérült?//
 
Vándor unottan nézi a fejvadász ténykedését, úgyis csak szuvenírnek akarta volna! De ha ennyire kell neki, hát csak pancsoljon vele nyugodtan!
-Na! Szerintem akkor mehetnénk is tovább,nem? Néz körbe, mintha épp most ébredt volna fel egy kiadós alvásból.
 
Ekkor azomban eszébe jut a papnőnek, hogy a teljes //értsd: 100%// varázsereje szükségeltetik egy ilyen varázslat elmondásához, ami most nem áll rendelkezésére. Persze a síma litániával gyógyíthat.

//Bocsesz, de nem poénból hoztatok gyógylötyiket. A lényege a dolognak hogy el is fogyjanak, nem pedig "jó feltöltöm a manám, meg a többiek életerejét is". Tudom szőrös szívü vagyok, de mondtam, hogy a mágiahasználókat a kalandjaimban keményebb kézzel fogom. Plz olvasd át (ha eddig nem tetted) a 2208. hozzászólás mágiával kapcsolatos részét, az alapján gyógyíthatsz.//

Jaknak, az alapanyagok felhasználásával sikerült 20 adag Kishalál nevű többkomponensű kontaktmérget létrehoznia. Ez jóesetben kábulatot, roszabb esetben rosszullétet, görcsrohamot és sebződést okozhat. A méregtövist a barbár talán még jobban is ki tudta volna operálni a tetemből, mint a fejvadász, lévén a vadonismeret jártassága benne foglalja alapjaiban az elejtett állatok kikészítésének módját. Vándornak átfut az agyán, hogy az a gyengécske idegméreg, amely a skorpió fullánkjában volt minden bizonnyal leterítette volna Jakot. A 20 adag méreg húsz sikeres csapásra elegendő //itt kérném mellékelni, hogy hány adag fér a méregcsatornába//.
A törpe lassan feleszmél, látja, hogy Daniell a képébe bámul.
~Mit nézel?~ -lenne a reakciója, ám jobbnak látja átfogalmazni:
-Semmi bajom -ezzel feltápászkodik és elkezdi kiigazítani összegabalyodott szakállát és letörölni a fültövén és orra alatt félig megszáradt vért.
 
Jakshjalang odasétál Vándorhoz, majd egy nyisszantással levágja a skorpió farkát. A tüskét óvatosan letöri, majd a mérget egy külön kikészített tégelybe önti...bocsánatkérően néz a barbárra, hogy lenyúlja a cuccát, de tudja, hogy az meg fogja érteni...őneki ott van az ereje, na meg a barbárok sosem használnak mérget...a méregkészítés ősi tudomány a boszorkánymesterek, boszorkányok és fejvadászok körében...Jak sorra kezdi kipakolni a tégyeleket és kis mozsarakat...elővesz pár furcsa növényt, porrá zúzza, majd hozzáönti a skorpió mérgét...eléggé sok volt abban az irdatlan tüskében, így egy-két kulacsot megtölt még vele...ám a növénykészlete véges, így csak egy tégelynyit tud vele elkészíteni...//az olyan 5 adagot jelent minden fegyverére...a dobótőröket biztonsági okokból nem fogom bekenni...lásd a barbár esetét...így ez 6 adagot tesz ki...Raptor, szólj, ha van ellenvetésed...mehet privben is// Az egész műveletet a varázskörben végzi, hogy felgyógyuljon...a méregkeverést óvatosan, sárkánypikkelykesztyűben végzi...amikor a többiek azt csodálkozva közelebbről is szemügyre veszik, kiderül, hogy csak wywern-pikkelyek...ám azok is hatásosak mindenféle sav és méreg ellen, lévén a wywernek is mérget használnak...
-Bocs, Vándor, hogy elszedtem, de ezt előre lefoglaltam magamnak...te amúgy sem értesz hozzá. Ebből a szerény idegméregből ezen komponensek összekeverésével kontaktusmérget csináltam, ami szintén az idegrendszerre hat ki, ám egy kicsit hatásosabb...//mondjuk egy szinttel...kéretik üziben a méreg szintje...mármint ami a skorpió farkában volt...ugyebár értelemszerűen idegméreg volt benne, azt használnaka skorpiók általában...// Utána előveszi fejvadászkardjait, és egy rejtett gombot nyom meg mindkettő markolatán, mire a kardok pengéjének a középvnalán, felpattan a méregcsatorna...óvatosan belecsurgat 1-1 adagot, majd visszapattintja a fémlemezeket a helyére...egy-egy zöldes-sárgás csepp mindkét kard elején jelzi, hogy a méregadagolók kitűnően lettek megcsinálva...így nem tud elpazarolni mérget...ha az az egy csepp elkenődik, kijön egy második...így egy adag sok ellenfélre elég...utána a tőrein ismétli meg az előbbi procedúrát...(vagy nyílpuskán...)
//mit vittem magammal?//
 
A papnő újra varázsolni kezd, ezúttal gyógyító/regeneráló mágiát: a Harmónia Körét. //Ami 2 óra alatt visszatölti az ÉP-t és a manát maxra. ;) //
-Mindenki maradjon 12 méteren belül!-Szól fáradtan.
 
Vándor odamegy az égő tetemhez és a farok végét, ami a mérgezett tüskét rejti fegyverével próbálja lemetélni! Úgy gondolja hogy ha a tőnél egy vágással majdnem sikerült, akkor itt a végnél nem lessz gondja!

//Kéretik még jelezni, hogy sikerült e!//
 
Dan páncélja segítségével a földre ereszkedett, majd fegyvere alá állt.Itt ismét érdekes műveletet vitt véghez: páncélja talpazata elkezdett oszloppá válni, felemelvén a fiút a fegyverig, aki azt hosszúkardá változtatta miután megérintette.Ezt követően leereszkedett, és a törp fekvő testéhez rohant, abban bízva, hogy vizorja valami információt fog adni annak állapotáról.
 
//nagyok okos //

A skorpió lendületből telibe kapta a falat, ám addigra neki már mindegy volt. Teste tovább égett, Dan egyszerre kezde úgy érezni a helyzetből, mintha valami írdatlan óriás nyáson sütögetné.. de lagalább túlélte.

(a harcnak vége)

(Jak: könnyű sérülésszint vége
Daniell: komoly sérülésszint eleje
Skorpió: végzetes sebet kapott
Vándor: könnyű sérülésszint eleje
Melkor: könnyű sérülésszint eleje
a törpről nem tudjátok mi van)

(nem keresek vissza, maradjunk annyiban, hogy a papnőnek 75%, a varázslónak 50% manája van)

(Cody és Melkor fegyvertelen.. még)
(lehet írni mit tesztek most)
 
Dan csak mosolyog, monthatni vigyorog a halál pofájába: páncélja már visszaalakult időközben, és most újra a testén van.Begörnyed egy picit, és mielött a skorpió tőle egy méteres távolságba érne, a szemtanúk hihetetlen dolgot tapasztalnak: a páncél hastájéka "kilő"..pontosabban egy oszlopszerű valami ugrik ki belőle, ami csatlakozik a páncélhoz.Ahogy a földet eléri a fém, a furcsa hang amelyet kiad, arra enged következtetni, hogy rugó volt a végén.A fiút páncélja méterekkel lőtte a levegőbe a páncél, de evvel még nincs vége!Dan a levegőben karjait kétfelé nyújtja, és a páncél megindul kifelé, mialatt az előző rugórész visszahúzódik.A következő pillanatban Dan már a levegőben csüngött, mert karvédői a falaknak támaszkodtak.Tudta, hogy addig el tud lógni így, ameddig a skorpió kileheli a lelkét.

//Szeretlek ;)//
 
A bestián tovaterjedő lángok kénköves pokolként izzítják annak páncélját, ám utolsó erejét összeszedve végső rohamra indul a fegyvertelen Daniell felé, hogy maga alá temesse. Ekkor a törp jön. Túl távol van ahhoz, hogy közelharcba kerülhessen az ellenféllel, ezért inkább megmarkolja harci kalapácsa nyelét és koncentrál. Csukott szeme előtt világosan kirajzolódik a harci helyzet, mindenki helye pontos, mintha csak figurák lennének egy sakktáblán. Lassan kinyitja szemét, a csata forgataga nem érinti meg, Összpontosítása gyilkos távolsági fegyverré változtatja kalapácsát. Álomszerűen peregnek az események egyre eresedő szeme előtt, ahogy a társa felé dübörgő többmázsás, pusztító tűzben égő monstrum felé elindul szállva-pörögve fegyvere. Pontosan azon a pályán érkezett a dobásra egyébként igen esetlen harci kalapács, ahogyan a mágia eltervezni engedte neki.. ám a rideg valóság kénytelen kizökkentette a törpöt az álom átható, lassan diadalittassá váló mámorából. A fegyver ugyanis -a lángoktól nem látni hogy hogyan- oly szerencsétlenül ütközött a vaskos páncéllal, hogy komolyabb sérülés okozása nélkül lepattant. A varázslat, melyet a törp mondott, végképp kimerítette szervezetét -akár napokra is- így, mint egy zsák, terült el oldalra, száján, orrán és fülén szeliden csordogálni kezdett a vér.
Daniell végig bízott a törp hozzáértésében, ám most, az utolsó pillanatokban kell improvizálnia, ha komolyabb sérülések nélkül kívánja megúszni a találkozót lángoló ellenfelével.

(Daniell jön)

(Jak: könnyű sérülésszint vége
Daniell: komoly sérülésszint eleje
Skorpió: végzetes sebet kapott
Vándor: könnyű sérülésszint eleje
Melkor: könnyű sérülésszint eleje)

(Cody és Melkor fegyvertelen)

//a harci helyzet fentebb jellemezve. a lényeg: a rohamozó tömeg elöl szimplán elugrani nem tudsz. pajzsal vagy vérttüskékkel védeni nem lehet, mivel elsöprö erejű a támadás (szószerint elsöpörne és maga alá temetne, bármelyiket választanád).
Most kreatívnak kell lenned (főleg mivel kihúztuk a vértbe DEM megoldást induláskor )
Azt gondolom nem kell mondanom, hogy nem személyedhez kapcsolódik, és nem "kitolás" akar ez lenni. Csupán a kaland. //
 
A papnő megszorítja a botját. Alakja körül haloványan vibrál a levegő. Közelharci távolságba ugrik, lesújt a botjával, és egy szót kiált: -Vulctus!

A találat helyén tűz lobban, ami tovaterjed.
 
//a hallottak fényében: //

A skorpió lesúlyt az elvetődő Melkorra. Neki egyetlen szerencséje a farok sebesülés miatti lassúsága illetve pontatlansága, ám még ez is kevés a támadás hárítására! A támadás talál, ám a halált hozó mérges tövis elkerüli a harcost, így csak annak kiszélesedő, bunkó-szerű folytatása üt nagyot Melkor lábán.

(a papnő jön)

(Jak: könnyű sérülésszint vége
Daniell: komoly sérülésszint eleje
Skorpió: végzetes sebet kapott
Vándor: könnyű sérülésszint eleje
Melkor: könnyű sérülésszint eleje)

(Cody és Melkor fegyvertelen)

//Cody: rápacsáltál, tisztában vagyok a vérted és fegyvered képességeivel ^^
Anno MSN-en rágtuk át a dolgot. Két eshetőséget látok: egyik, hogy távolról változtatod meg a fegyvered formáját (ami nem lehetséges, mert testkontaktus szükséges hozzá), a másik pedig, hogy elektromágnest hozol létre a vértedből (ez pedig csak túltöltéssel lehetséges, aminek mindketten tudjuk mi a következménye). Amugy a KM nem szereti ha stupidnak tartják, főleg, ha olyan kukacoskodó, mint én ;o) //
 
//tényleg...kéretik figyelembe venni, hogy a skorpió farkán található iszmok túlságisan roncsolódtak ahhoz, hogy egy villámgyors csapást lehessen vele mérni...örüljön, hogy mozgatni tudja...//
 
//Te Raptor, a skorpió csak ne nagyon csapdosson a farkával, mert azt veszi észre, hogy átrepült a party felett...
Nem sok minden tartja már azt a helyén! ;) //
 
// na itt vagyok csak 1 napig nem voltam gépközelbe//

Melkornak nemvolt ideje gondolkodni. Gyorsan kellett döntenie. Nem tudta mit tegyen. //bazz Rap ide nem tok mást írni mint hogy elugrok// Melkor elszánta magát és megpróbált félreugrani a skorpió halálos szúrása elől // Káosz RPG meg DnD rulzz !!!//
 
//Raptor, Raptor, mintha nem ismernél.Tisztában vagyok a karakterem korlátoltságával, de tisztában vagyok a páncélom képességeivel is.Legalább válaszoltál a kérdésemre, és sztem 2 körön belül már tudni fogod miért kérdeztem a pozíciókat annyira //
 
//Bocsi, még gyúrjál egy kicsit, ha egy egy méretkategóriával nagyobb bestia végtagját akarod csonkolni ^^ //
 
//Mullen: örülj csak, ritkán engedek meg magamnak olyan luxust, hogy öröm (nektek meg? pláne.. xD)

Cody: nem, nem zavar ^^ a lényeg hogy a plafonon van. kérd meg a csata után sztem Salt, h kiszedje onnan. átalakítani csak akkor tudod, ha hozzáérsz vmelyik kezeddel.

Sal: D&D szerint a mérgeknek két hatása van (jelen esetben halál és bénítás) amit egy Vándor-szintű barbár szívósság úgy 60-70% eséllyel semlegesít (dobni kell húszoldalúval, amire rájön a szívósságmentő. Ez áll szemben a méreg nehézségi fokával. Tehát elég kb 5-8-nyi dobás Vándor szívóssága mellé.) Persze mindkét hatásra dobni kell. Ha a Káosz RPG-t vesszük akkor kétkomponensű méregnek számít - két hatással. Ha kilencedik nehézségi szintű ellene a próba (ahogy mondtad) akkor szintén hasonló esélyei vannak a túlélésre Vándornak. A méreg 9. szintű, és nehezen tudom elképzelni (főleg ha a te főértékeidre nézek) hogy 100-as alatt lenne a szívósságfőértéke (persze KRPG rendszerben 100). Ez annyit tesz, hogy 65% alá kell gobnia kétszer Vándornak. Egyszoval: jó esélye van, mint ahogy azt előző hozzászólásomban oly röviden megfogalmaztam

Haluhel: Sal általában a M*-t veszi alapul, így aztán parázs viták alakulnak ki (általában velem), hogy miért van ez így meg úgy. Mivel én a Káosz RPG-t és a D&D-t preferálom, és aszerint igazítom a világot, így sokszor eltérek a M*-től, amely ballépéseket szíveskedik általában az orrom alá dörgölni a fejvadászunk ^^
A játék konkrétabb része a következő: van Gyorsaság, Szívósság és Akaraterő mentő. Ezek csupán hozzávetőleges értékek, nincsenek konkrétan meghatározva. Pl egy fejvadásznak a Gyorsaságmentője kimagasló, egy barbárnak a Szívóssága, egy varázslónak az Akaraterő mentője. Gyorsaságot csapdák elkerülésére, avagy egy eltévedt tűzlabda elöli elugrásra "dobatok", Szívósságot a testet ért behatások, mérgek ellen, Akaraterőt pedig pl bűbály varázslatok ellen. A "dobatás" a fórum szerény keretein belül annyit tesz, hogy a játékos azt mondja, hogy: _Megpóbálok kitérni a Pusztító Savlövedék elől._ majd a KM szeszélyére bízza magát ) A KM mérlegeli, hogy reálisan ki tud-e térni a lomha barbár (nem személyeskedés senki felé ) a süvítő lövedék elől, és eszerint válaszol.
A másik ilyen általam bevezetett dolog a mágia és a sebzésszint rendszer. A sebszintest mindenképp olvasd el itt: sebszintek: 2208. hozzászólás.
Jelenleg egy szimpla mohalepte labirintusban kalandoznak, aminek a sajátossága, hogy nem tudják hogy kerültek oda. Az utolsó amire emlékeznek, hogy a labirintus felé tartottak, aztán benne ébredtek. Ti (Sonic és te) is hamarosan bekerültök (lásd a Privátot).

Ha még van kérdés akkor privátba vagy itt nyugodtan kérdezd.
by: lord //
 
//A tőrdöfésre számítottam ám sajnálom, hogy a remek elképzelésemből amit számtalan variációban fojtathattam volna nem lett semmi. De mivel te vagy most a főnök, ezért alávetem magam a történéseknek.//
 
//áh
Eltűnni pedig azér' szoktam mert néha tökéletesen elég nekem a thrill is
Csak hát marhára kezdem megunni az ottani nagyfokú(és mennyiségű) realitást
Szal végülis majd feljárogatok ide//
 
//Nemrég elkezdtünk egy kalandot amit Raptor vezet, és a Fogadót vettük topiknak.Sztem beszélj Rappal, hátha bele tud írni valahogy
Amúgy te miért tűnsz el gyakran? xD//
 
//alapjáraton a Mágus szabályzatot veszitek irányadóul? Vagy mi van?//
Haluhel valahol van egyenlőre még nem tudja hol: talán egy asztal borult rá...
-Na mindegy...
egy kis morgás után talpra áll, s árgús szemekkel kémlel körbe...
//egy gyors helyzetjelentés jó lenne... vagy ha van, akkor picit visszaolvasok//
 
Jah és köszi Rap hogy most nem vettél le sok manát és segitettél is....ullátom jó kedvedbön vagy//
 
//
De akkor legalább tudnám hogy mitöl került rá a gépre....//
 
//végülis...a barbár-szívósság elbánik egy 9x-es méreggel, amire ha megdobja a mentőjét, nem hal bele azonnal, hanem örökre megbénul...szép kilátások, nem igaz? főleg, hogy a méreg k10/6 szegmens alatt végezne vele, ha elvétené...//
 
//még mindig zavar hogy nem közölted, a fegyverem hol van beleállva a falba.> _
 
//Ha mérgezett lett volna nem találta volna el Vándort.
Mellesleg a méreghez a barbár-szívósságnak is lett volna egy két szava.. szerintem //
 
//mondjuk, ez az egy tőr nem volt bekenve a méreggel...nem akarom Vándort a korai halálhoz vezetni...:P//
 
//Oh, mily kellemes meglepetés ilyen kései órán látni téged

A fejlemények melyik része nem tetszik?
Ha a tőrös akkor sry (nem akart piszkálás lenni se feléd se Sal felé)//
 
  ... | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.