Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Harcias manó
(Kalandok Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
Mielőtt még megsajnálod ezt a pöttöm kis teremtményt, és netán a "Jaj, de cuki" mondat is kibuggyan a szádon, elárulom: az első zóna számtalan kalandozóját késztette már futásra a képen látható átokfajzat. Talán majd, ha megbököd miniatűr kardocskájával, te is belátod, hogy rossz helyre skatulyáztad e lényt.
Nézz szét a galériában!
Ghalla Története (2)
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | ...
Nézet:
Tudom én. Úgy értettem, hogy közelharcban. Csak azért, emrt hát a szerepjátékban általában sok harc van: nos mágisa kilőve, sima közelharc kilőve távolharci fegyvernél meg semmi igazá ötletes nem jutott eszembe. De még kitalálhatok valamit.
 
//a gnómok igen mókás figurák...Ansalonon mindig tönkremennek a gépezeteik...nincs olyan gnóm találmány, ami hibátlanul működne...//
 
//tiszetlt deathlord. ide még nem érkezett privátod, csak akkor tudok a kalandbaírásoddal foglalkozni, ha átrágjuk a szabályokat előtte. jelenleg 8 játékossal (plusz a saját karakteremmel) kell hogy foglalkozzak, plusz nyolc ellenféllel, úgyhogy én nem járok utánnad, rajtad múlik a dolog. megkérlek, hogy a hozzászólásaid, amik nem tartoznak az aktuális kalandhoz tedd // jelek közé, mint mi. ezen kívül ne floodolj, vagyis ne írj egymás után több üzenetet, sűrítsd bele egy hozzászólásba a reagálásaidat plz. amúgy nyugottan írhatsz a fórumra "békeidőben", nem rendelkezek feletted. egész addig, míg nem zavarod a többiek szórakozását. lépegetőt nem engedek kalandba, és a "síma" világba se vennék sztem jónéven az userek, ha ilyennel rontanád a középkori hangulatot. pl egy gnóm feltalálót el tudok viszont képzelni aki mechanikus csapdákat, furfangos zárakat és gyilokokat épít, az ilyesfajta karit ráadásul jó feeling kijátszani. persze nem szólok bele, te magad alakítod ki a karaktered. bővebbet -ha akarsz- privátban. üdv: Lord Raptor //
 
Petúr lassan éledezik, körülbelül a harc végére össze is szedi magát Vándor támadása nem kifejezetten lepi meg a razmant, ám most a barbár megízleli ellenfele egy különleges képességét. A csapás betalál, ám a lény a Permanens Visszatámadásával -saját cselekedetén kívül- visszasóz egyet a barbárra. A csapás elég csálé lett, ám így is betalált.
Gród ekkor mágiát süt az idézett teremtményre, ám láthatóan az egy lilás erőtérbe ütközik. Megállapítja, hogy a gátat a kreatúrát megidéző gyíklény hozta létre az idézés befejező formulájával, így a tudatbefolyásoló varázslatokkal szemben érzéketlen az idézet.
Ekkor a harmadik csuhás jön. Ő szintén aranyport szór a földre, ám más alakzatban mint az első. A kántlás lassan véget ér, és elektromos mennydörgés után egy árny masztif materializálódik a mágus előtt. Sunyi borotvaéles fogakkal teli pofáján az értelem -mint valami gyilkos tőr- rajzolódik, nyílván ő sem tartozik a könnyen legyőzhető ellenfelek közé.

(a papnő jön)

(1. Csuhás: könnyű sebszint vége
2. Csuhás: könnyű sebszint közepe
törp: könnyű sebszint eleje
3. Csuhás: könnyű sebszint eleje, nincs rajta védelem
Melkor: könnyű sebszint eleje
Vándor: könnyű sebszint eleje
razman: könnyű sebszint eleje)

(papnő 90% mana
Gród 90% mana)

(A kezdeményezés az új lényekkel a következő körtől:
1. razmar
2. Jak
3. árny masztif
4. Daniell
5. Köpenyes alak 1
6. Melkor
7. Köpenyes alak 2
8. Vándor
(Mullen)
9. Köpenyes alak 3
10. a papnő
11. a törp)
 
//lehet akármilyen jó szerkezeted, és lehetsz akármilyen VP...ha nem tudod jól kijátszani a karit, nincs értelme...itt a játék attól lesz élvezetes, hogy az emberek kreatívak, nem mindig ugyanazt csinálják (pl. betöültök, rácélzok...és tűz!) ha megfigyeled, a fejvadászom nem mindig csak szúr és hasít, pedig az lenne a legegyszerűbb és leghatásosabb...használja csekély varázserejét, amikor megfelelő alkaloma adódik...//
 
//Figyelj, harc alatt nem csak közelharcot lehet érteni... szerintem egy íjász ugyanolyan erős harcos, mint egy közelharci. Sőt, némely esetekben többet érsz pár pontos lövéssel, mint súlyos kardcsapásokkal.
Egyszóval lehetsz távolharci szaki is, de csak mondom. ,) Nem kell rám hallgatni.
És most már hagyjuk abba, mert elvesznek a reagok a tömegben.
Írj a KM- nek levelet, hamarabb megtudod mi lesz a dolog vége..//
 
Meg a gépzetetet, csak mint mellékes ötletet találtam ki, hogy tudjon valahogy közelharcolni is a kari. A lényeg a gépész (aztán, hogy ez milyen szintű gépeket rejt magában az mellékes).
 
Hmm. Éa, ha azt mondom, hogy mágikus meghajtás? Sőt, ha azt is hozzteszem, hogy eccerű fa/fém szerkeztetre kell csak gondolni, gyengébb mozgóképességgel (de nagy erővel)?
Ok, akkor én csak agyontápolt leszek, vadbarom nem. )
 
//hm...gépezet nem hinném, hogy lesz...ez nem a nyolcadkori Ynev...az ilyesmihez rengeteg fizikai, mechatronikai és robotikai felfedezés szükséges...az pedig nem lesz egyetlen emberöltő alatt megvalósítva...bár a kezdetleges technika...pl puska, stb. talán belefér...ez KM-függő...:P
VP= VérPisti (agyontápolt vadbarom...finoman fogalmazva...)//
 
Illetve cuccaival (azt se tudom mit akrok írni.
 
Nem cicával, hanem cuccával.
Egyébként ez ötlet fantasy jellegű játékból van, szóval semmi batleteck.
 
Nekem is ez jutott róla eszembe, nem véletlenül. Még ki kell perzse dolgozni, meg mondom: nem biztos, hogy így lesz. Ki tudja mit tud msot beleírni a KM (már, ha bele tud írni). Meg mondjuk Cody, a maga alakváltó ciccauival és kijelzős vizotávalse egy kifejezett fanatsy hős.
 
//ööö... ez nem a Battletech.
Bár, ha törpék bányászták ki neked az anyagot, és te kovácsoltad, akkor talán...
Én azt szeretem ebben a fórumban, hogy végre egy kissé skicces, mások számára sablonos karival játszhat.. nék.
De mivel itt tökölünk már egy hete, nem tudom kihasználni az én kis elfecském aranyszivét, és csodás beszédstílusát.;))) //
 
Ezt a karit úgy kell elképzelni, hogy pl van egy nagy emberalaktú gépzete, emibe, ha belül, akkro harcolhat, vagy valami távolharci izé mellette. ÉS pl. van pár ötletem a harci gép megvalósítását illetően.
 
Bocs, hogy kicsit sok a hiba a a gépelésben, de próbáltam nem érni a vajas kezemmel a billentyűzethez.
 
Én leszek a legbrutálisab xp.
Mindenkit agyontápolok.
 
Ez attól függ, mint mond a KM. Ha bárminek be tud írni, akkor meg fogtok lepődni, mert egyik se. Amolyan gépész féleség, aki midnenféle gépek segtségével küzd. Ha nem akkor meg meglátom.
Én midnenéle hőssel szeretek játszani. Teljesen msá élmény egy mágus, egy harcos év pl. ge yilyen egyedi kari.
 
//Hallod deathlord te már csak eXperencie Point (tapasztalati pont ) lehetsz mert a VarázsPontok már Cody és misi //
 
//Codyval ti vagytok a VarázsPontok?
Ez az utolsó hozzászólásom egy hétig
deathlord mijen hössel akarsz lenni?Akarom kérdezni:mágus vagy harcos?
Tippem:mágus.mert Gród is az.És én szeretem Gródot.Meg a mágusokat.és gondolom más is szereti a mágusokat.meg Gródot.de ez nem biztos.de lehet.csak nem tudom.mindegy.szerintem mágus lesz.mert Gród is az...
nah akkor egy hét mulva viszontláthattok.Boldog Mullenmentes hetet.További sikeres kalandot.Visszatérek!//
 
Vegyük úgy, hogy te iőled is van protekcióm. Minél több, annál jobb.
Hurrá! Csak a KM-et kell még meggyőzni.
 
//khm...Cody protekciójával mit sem érsz...mért nem fordultál hozzám? XP
szívesen fogadunk a csapatban, VP nem lehetsz...azt a helyet ketten foglaljuk el Codyval...//
 
Ja, és megjegyezném, hogy protekcióm van CodyTRUE személyében. szóval úgy tessék velem bánni.
 
Na. Nem tudom, hogy is kezdjek hozzá. Egy ideje elkezdtem olvasgatni a topicot és ezenközben azt vettem észre, hogy egyre erősödnek rajtam a szerepjátékelvonás tünetei. Most jutotttam el arra a pontra, ahol nem tudom magam tovább türtőztetni és emgkérdezem: ha egyeztetnék a KM-el, bele lehetne-e írni egy új karaktert a történetbe, illetve, ha nem akkor mikorra várható új kaland kezdete, amibe esetleg beszálhatnék (már, ha szabad).
 
//Nah egy hétig nem leszek.Szóval jövöhét szombatonvalszeg már leszek.Mennyit kell majd visszaolvasnom.
Ja amikor én jönnék ez lenne a reagom://

Gród látva a lény megjelenését megpróbálkozik az idézés megszeliditésével.A varázslat lényege egyszerű:a megidézett lényt a a mágus szolgálatába állitja,roszabb esetben a léy megzavarodik és visszakerül a síkjára.

//Ha sikerül magamhoz édesgetnem a szörnyet akkor valaki mondjuk Cody rendelkezzen vele.Ezt mondjuk nem hiszem hogy sikerül.A másik hogy a visszakerül a sikjára az ilyen lényeknél,akik még nem harcoltak,csak megidézték öket könyebben hat,mivel semmilyen fenyegetettségben nincs a védelmére szoruló egyén.Ugyhogy valószinübb hogy a második változat lesz....de még nagyobb az esélye hogysemmi se
MIndegy jó játékot.Még visszatérek.
És ezzel Mullen aurája eltolódott valahova Szlovákiába...//
 
//Azt ugye kalkulálod, hogy az 1. sz. csuhás folyamatosan vérzik..?//
 
Vándor az elötte heverő Peturnak lekever két pofont, remélve annak feleszmélését. Majd a csatatérre koncentrál. Látva a törpel történteket, érzi hogy ez a mágia talán nem is csak védelemre szolgál. Ellenreakciókra képes, így már más meglátásba helyeződik a tennivaló. Észreveszi az új termtmény megérkezését is, ám mégis a védtelen 3.csuhást veszi célba. Egyenesen felé rohan, ám közvetlen elötte megpördül balra. Jobb kezéből fegyverét a balba veszi át a mozdulat közben, és azzal a lény dereka felé csap. Közben könyökét felrántja, így csapásába felfelé irányoló erőt visz. Jobb kezével pedig a lény torka felé nyúl! S lábaival könnyedén elrugaszkodik a talajtól.
 
c) Mivel Melkornak csak egy támadásva van, ezért hasba rúgja az első csuhást, ám az aura miatt visszasebződik.

A második csuhás igét mormol, közben egy szütyőböl aranyport hint köralakban maga elé. A litánia végével energiakisülés robbanása hallatszik, az aranysárga gomolygó ködből pedig egy alak lép elő. Termetre középmagas, könnyű testalkatú, izmai szálkásan feszülnek. Bőre zöld, haja tarajban áll feje közepén és égővörös. Pofája lapos, szembogara nincs, így egész szeme fehér. Négy karja van, mindegyikben könnyű csatabárd. Ruhaként egy bőr ágyékkötőt visel. Az idézett teremtmény minden bizonnyal egy razman, egy másik sík -egyébként békés- lakója. A razman egyenlőre csupán védi a három gyíklényt, nem kezd harcba a többiekkel.

(Vándor jön)

(1. Csuhás: könnyű sebszint vége
2. Csuhás: könnyű sebszint közepe
törp: könnyű sebszint eleje
3. Csuhás: könnyű sebszint eleje, nincs rajta védelem
Melkor: könnyű sebszint eleje)

(papnő 90% mana
Gród 95% mana)
 
// bocs de most nem tudok reagot írni mert nincs sok időm//

Melkor a csuhást (1-es csuhás, aknek már nekirontottam egyszer) gyomorszájon rugta majd a fejére mért egy csapást.
a) Látta hogy a csuhás holtan esik össze. Eztán új célpont után nézett
b) Melkor meglepődött a csuhás ezen húzásán és hirtelen nem tudta mit tegyen
// Na ez aztán a világ legszarabb reagja de legalább fel van készülve minden lehetségesre//
 
//Melkorra vártunk idáig. Előbb a magm finom modorában megkértem az írásra, ugyhogy rögtön lecc reag ^^

Car: azért csak maradjunk annyiban hogy nem mágikus a botod. :P Ha visszaolvasol rálelsz az indoklásra //
 
//Igazán nem szeretném megszakítani e magasröptű tanácskozást (Mivel nem is nagyon vagyok a témában othonos), de haladhatnánk előre is? Már kezdem elveszíteni a kaland fonalát, visszaolvasni meg rühellek! Köszönöm, és elnézést a modorért!//
 
  ... | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.