Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Harci mutánsok
(Ősök Városa)
Küldd el képeslapként!
A harci mutánsok a Mutáns klán gusztustalan gárdistái, mindenféle elképzelhető és elképzelhetetlen alakkal: némelyik egy nagy, cuppogó csuszpájz, másoknak félig-meddig humanoid alakja van. Klánjuk bázisát mindhalálig védelmezik! Különleges kiképzésük miatt néha gazdag galetkik is alkalmazzák őket, testőrnek.
Nézz szét a galériában!
Ghalla Története (2)
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | ...
Nézet:
A támadás sikeres, Melkor kardja beleszúródik a lénybe, ám igen érdekes, minthogyha sokkal nehezebben hatolna át az írhán.. ~Sebzéstűrés!~ -villan át agyán, valahol anno olvasta, hogy a legtöbb síklénynek sebzéscsökkentésre alkalmas írhája van, amin csak a komolyabb fegyverek tudnak sebzéslevonás nélkül áthatolni.
Ígyhát a törpön és a fejvadászon kívül Mindenki más csupán sebzéscsökkentéssel képes sebezni az idézett lényeken.
Ekkor a második köpenyes jön, mágiát kezd mondani. Közben száraz faleveleket -vajon honnan szerezhetett ilyet?- morzsol szét tenyerében, és rituálisan a törp felé fújja. Ekkor a törp összeesik, az álomvarázs kifejtette rá hatását.

(Vándor jön)

(1. Csuhás: könnyű sebszint vége
2. Csuhás: könnyű sebszint vége
törp: könnyű sebszint eleje
3. Csuhás: könnyű sebszint közepe, nincs rajta védelem
Melkor: könnyű sebszint eleje
Vándor: könnyű sebszint közepe
Razman: könnyű sebszint eleje
Jak: könnyű sebszint eleje
Árny Masztif: könnyű sebszint közepe
Ezüst Mefit: könnyű sebszint eleje)

(papnő 90% mana
Gród 90% mana)
 
\\bocs hogy későn írok csak szar a net\\

Melkor nagy csata kiálltással ráront az ezüst mefitre .
Kardját jobbjába fogja balkezébe pedig egy követ vesz amivel fejbe dobja a szörnyeteget. Amint az felé fordult és elkezd rohanni Melkor kardját előre szegezi és ő is neki rohan
 
\\Petur mikor kelhet föl? Vagy meggondoltad magad és mégsem engedsz be a kalandodba?)-:\\
 
/VP? //
 
//ajánlanám először a mefitet legyakni...mindenkik, aki előtte jön...az egy öntápolós vadbarom...//
 
(eh.. Melkor jön)
 
A vessző elöl kitérni szinte lehetetlen, a vizor nyújtotta célzás elegendőnek bizonyul. A masztifba csapódó nyílvessző után bőven bugyog a vér. A lény lenéz, majd minden zavarodottság nélkül vár tovább a kör végi sorára.
Ekkor az első gyíklény jön, aki szintén idéző mágiába kezd. A metódus hasonló mint előbb, eredménye egy Ezüst Mefit. Ez egy kőszörke bőrű nagyjából két méter magas robosztus lény, kezében valamilyen ismeretlen kreatúra egy igen vaskos csontja. Bőrén több helyen ezüstös pettymintázat fut végig és itt-ott csonttüskék tarkítják. Szemében harag gyúl, Vándor felé indul...

(Dan jön)

(1. Csuhás: könnyű sebszint vége
2. Csuhás: könnyű sebszint vége
törp: könnyű sebszint eleje
3. Csuhás: könnyű sebszint közepe, nincs rajta védelem
Melkor: könnyű sebszint eleje
Vándor: könnyű sebszint közepe
Razman: könnyű sebszint eleje
Jak: könnyű sebszint eleje
Árny Masztif: könnyű sebszint közepe)

(papnő 90% mana
Gród 90% mana)

(A kezdeményezés az új lényekkel a következő körtől:
1. Razmar
2. Jak
3. Árny Masztif
4. Daniell
5. Köpenyes alak 1
6. Melkor
7. Köpenyes alak 2
8. Vándor
9. Ezüst Mefit
(Mullen)
10. Köpenyes alak 3
11. a papnő
12. a törp)
(persze amíg a Kobratánc tart addig Sal az első a karijával)
 
Dan, látja hogy eljött az ő ideje!Betölt egy újabb töltényt fegyverébe, mialatt egy pár méterrel közelebb megy az ellenfeleihez.Vizorján már vadul dolgozik, és a fiú a masztif mellkasára céloz...
-Valami csak dobog benne..még egy ideig.-mormolja, és a fegyver már hajítja is ki a gyilkos lövedéket!
 
//és még ennél is rosszabbul gépelnék. //
 
// //
 
//a probléma ott van, hogy, ha én hjanali háromkor dórumoznék, akkor valószínűleg este nyolckor se lehetne kirángatni az ágyból. //
 
//Nem kell...
Csak mi szoktunk... tegnap én is vígan elvoltam ilyenkor... Olyankor tök jó olvasgatni a régebbi fórumokat, esetleg kisebb novellákat..
Legalábbis én ezt szoktam csinálni.//
 
//A hajnali háromkor fórumozára. //
 
//Mire gondolsz egész pontosa?//
 
//Ugye nekem nem kell majd ezt csinálni? //
 
//Fel nem tudom fogni, hogy mi egyéb dolga lehet valakinek hajnali fél háromkor, mint a sárkány régebbi kalandos történéseit böngészni.. ) //
 
Mindkét dobótőr talál! Kedvenc fejvadászunk nyílván igen jó passzban van, nem képes hibázni! A második gyíklényt valahol az oldalán találta el a fegyver, a harmadiknak pedig a vállába fúródott. A második védőmezője azonnal reagált, és heves energiacsapással honorálta az akciót.

A masztif jön, látja a pörgő fejvadászt. Még hagyja, hadd fáradjon, nem bocsátkozik harcba még, hanem kivár. Kezdeményezése így a kör legvégére esik.

(Dan jön)

(1. Csuhás: könnyű sebszint vége
2. Csuhás: könnyű sebszint vége
törp: könnyű sebszint eleje
3. Csuhás: könnyű sebszint közepe, nincs rajta védelem
Melkor: könnyű sebszint eleje
Vándor: könnyű sebszint közepe
razman: könnyű sebszint eleje
Jak: könnyű sebszint eleje)

(papnő 90% mana
Gród 90% mana)

//Car - ebből a körből lemaradtál, ebben cselekedhetsz nyugottan ha rád kerül a sor.//
 
//nem, bármikor...ez egy technika, bár utána rohadtul ki vagyok merülve...//
 
//Gondolom naponta egyszer tucc csak Kobratáncot, mivel ez képesség. Vagy többször is? :-o//
 
//Akkor még mindíg elöttem van, és folytathatom a markolászással? Vagy leadta a négyből két találatú ütését, és ezután maradt ott?//
 
Jakshjalang egy pillanatra elámul a razmar gyorsaságán, de az ilyen pillanatok az ő szakmájában végzetesek lehetnek, így nem blokkol le az agya...két dobótőrt kap elő, és mindkettőt hozzáérinti a fejvadászkardok rúnáihoz...pár pillanatnyi koncentráció után egy halvány kékes villám csapódik a rúnákon keresztül a dobótőrbe...a most már mágikus dobótőrt a 2es Csuhás felé dobja, míg a másikat a 3mas torkára célozva...majd ismét előkapja fejvadászkardjait, és bepördül, majd elkezd egyre gyorsabban forogni...érzi, hogy elérte a Kobratánchoz szükséges sebességet...tucatnyi csapás érkezik egyszerre mindenfele...és vészesen közeledik a csuhások és a razmar felé...a fejvadász most ismét a leggyorsabbnak számít...

//kitűnő VÉ, TÉ és hihetetlenül magas TÉ, sok tám/kör...//
 
//lol
visszaolvastam, igazad van. az egész annyiban módosul, hogy még mindig közelharci távolságban vagytok. csak amiatt fogalmaztam lentebb ilyen csavarossan, hogy elkerüljem az esetleges harci egységek fölött átröpködős, orvul gyíklényleöldösős, nagyot ugrós, durván szeletelős Salokat. Szerintem =)

és bocs télleg, igazad wan //
 
//Most már tényleg összezavarodtam! Szal támadtam a 3.csuhást ám a razmar közénk került és amit sebeztem rajta az visszakaptam. Tehát elöttem volt. Most meg távolról rohan rám! Kérdésem: Mikor távolodott el, hogy most újra távolról támad? Mert ezt akkor nem jelezted, csak azt hogy eltalált! A másik, hogy jobb kézzel támadást indítottam. Mivel értelmezetemben akkor nem ment tovább a razmar, így azt szándékoztam folytatni! Ám mivel most távolról támad, a levegőt próbálom markolászni?! Nem szeretnék kötekedni, de én összetett támadásokat indítok amiket így nehéz folytatni. Zavaró hogy segbe rúgnám valamelyiket, s közben egy másik lelopja a csizmámat. Nos, csak ennyi.//
 
//Pörögnek az események, tegnap este még semmi nem volt... Ha beleférek, akkor egy Áldást varázsolok, ha nem, akkor egy kétkörösbe kezdek. Vagyis a köv körben fejezem be a castolást.//
 
//najó, a papnő kimarad, megy tovább a játék//

A törp jön, odafut Haluhel testéhez, és kicipeli őt a csatatérről. Megnézi Petúrt, ő még mindig harcképtelen. Felméri, hogy egyikük sem lesz harcképes állapotban még egy ideig, nélkülük kell megvívni ezt a csatát. Ekkor távolabb egy hasonló testhordó talicskát lát meg a járat folytatásánál, valami van rajta egy pokróccal letakarva. Valószínűleg egy másik test, a letakarásból ítélve valószínűleg halott. Most nem foglalkozik ezzel a törp, ráér ezzel a csata után törődni.
Új kör kezdődik, a razmaré az elsőbbség. Izmos lábain előrefut, három lépésből megteszi a több méter távolságot Vándorig, majd felugrik bepörög és pörgésből súlyt le a barbárra.. négyszer!A támadás átütőereje és mennyisége meglepi a barbárt, kettőt teljesen bekap, a másik kettőt is csak eredendő ösztönei miatt kerül ki. A lény a pörgés végén csak egyik lábával érinti a talajt, még így is elég erőt fejt ki ugrásához, hogy közelharci távolságon kívülre kerüljön. Felméri a terepet és felveszi pozícóját úgy, hogy ne lehessen megközelíteni a gyíklényeket. Igen jó ugró, valószínűleg hamarabb leszedné a csuhások felé közelítő harcosokat, akik ugrással akarnák megkerülni a masztif és a razmar által alkotott blokádot.
-Koncentráljátok támadásaitokat az egyikükre! -kiált a törp.

(Sal jön)

(1. Csuhás: könnyű sebszint vége
2. Csuhás: könnyű sebszint közepe
törp: könnyű sebszint eleje
3. Csuhás: könnyű sebszint eleje, nincs rajta védelem
Melkor: könnyű sebszint eleje
Vándor: könnyű sebszint közepe
razman: könnyű sebszint eleje)

(papnő 90% mana
Gród 90% mana)
 
//Ám legyen.//
 
//na igen, de mint írtam a razman a testével védi a gyíklényeket ebben a körben. nyílván különleges képessége miatt tolta így, hiszen akkor is van egy támadása, ha megtámadnák (vagy azt támadják akit épp véd testével)//

(a papnőre várunk)
 
//Most vagy én nem fogalmaztam rendesen, vagy te nem olvastál elég figyelmesen! A barbár nem azt a razmantot támadja, hanem a 3.CSUHÁST! Akin NINCS VÉDELEM! Kéretik záros időn belül figyelembe venni felszólalásomat! Köszönöm!//
 
//Ok, még ki kell ismernem magam. A reagálásokkal az a baj, hogy, ha valami olyat látok, amire válaszolni akarok, akkor azonnal megteszem és nem olvasok tocább. De persze változtatni fogok. Éa ez, mint mondotttam volt csak egy ötlet. A kari lényege, az, amit te is mondtál. Amolyan trükkös kis gnóm. Akkor írok privátot, csak előbb meg akartam tudni, hogy nem küldesz-e el egyből a fenébe. A kellemetlenségekért bocs (bár tegnap úgy is eléggé ált a játék úgyhogy nem asszem nam zavartam közbe nagyon). tisztelettel: deathlord a szerény csontváz (mellékállásban gnóm feltaláló) //
 
Tudom. Az utolsó mondat csak poén a szerkezet meg csak egy dolog. És ha azt mondtam volna, hogy sima harcos vagyok? Ettől a gép dologtól még akármilyen jól kijátszható is lehet a kari. Pl még akár eredetibb is, mint egy sima harcos. Illetve az ok, amiért még ez jutott eszembe: egy ilyen gépész alaknak több hasznát lehet venni a harcon kívüli részeknél is, mint mondjuk egy sima harcosnak. De persze, ha ennyire ellenzékben vagyok, hát én nem leszek makacs. Jaj, de mégis.
 
  ... | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.