Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Rikácsoló kolibri
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"A mendemondák szerint egy rikácsoló kolibri egyszer egy egész századnyi to'aghant futásra kényszerített. Ha a múltkutatók igazat beszélnek, mindezt azzal az idegesítően magas hanggal érhette el, amit ez az apró testű madár kibocsátani képes magából." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ghalla Története (2)
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | ...
Nézet:
//Melkor kimarad, megyünk tovább.//

A második köpenyes alak jön, visszavarázsolja a védőmzőt társára, akiről a fejvadász sikeresen eltávolította azt.

(Dan jön, utánna pedig Vándor)

(1. Csuhás: súlyos sebszint eleje, kábulat
2. Csuhás: könnyű sebszint vége
3. Csuhás: könnyű sebszint közepe
Melkor: könnyű sebszint eleje
Vándor: könnyű sebszint közepe, Végletes Gyengeség: 2 kör van hátra
Razman: könnyű sebszint eleje
Jak: könnyű sebszint eleje, Sötét Massza: 1 kör
Árny Masztif: könnyű sebszint vége
Ezüst Mefit: könnyű sebszint eleje
Daniell: komoly sebszint közepe, Sötét Torony: 3 kör van hátra), Lassítás: 3 kör van hátra)

(papnő 35% mana
Gród 90% mana)

//8. Fogadó a Nyúvadt Feketesárkányhoz Sárkányölő: Egyéb 277
vagyis a sárkány a nyolcadik leglátogatottabb topic. és még hónap közepe sincs ;o) //
 
Ám a Jelentéktelenség a támadó szándékra lefoszlik, s bár az aura összeomlik, de a kegyelemdöfés elől idejében elmozdul, így csak a fejére kap egy jókora sebet.
A Masztif jön, feltápászkodik, majd hátrébb húzódik úgy, hogy fedezve legyen a kalandoroktól a Razman és a Mesztif által. Mágiába kezd, a Sötét Massza körbeveszi Jakot, így a következő körben valószínűleg nem tud majd mozdulni.

(Melkor jön)

(1. Csuhás: súlyos sebszint eleje, kábulat
2. Csuhás: könnyű sebszint vége
3. Csuhás: könnyű sebszint közepe
Melkor: könnyű sebszint eleje
Vándor: könnyű sebszint közepe, Végletes Gyengeség: 2 kör van hátra
Razman: könnyű sebszint eleje
Jak: könnyű sebszint eleje, Sötét Massza: 1 kör
Árny Masztif: könnyű sebszint vége
Ezüst Mefit: könnyű sebszint eleje
Daniell: komoly sebszint közepe, Sötét Torony: 3 kör van hátra), Lassítás: 3 kör van hátra)

(papnő 35% mana
Gród 90% mana)
 
Jakshjalang odasétál a hozzá legközelebb álló 1es Csuhás mögé, majd a kardokat vízszintesen kitartja előre...pontosan beméri a helyzetet...a két kard pontosan egy síkban helyezkedik el, egymás mögött...és akkor megindulnak a csapások...a gyíklnyek ráébrednek arra, hogy egy fejvadász jutott be közéjük...az 1es gyíklény nem látja a támadót, a pengék hajszálpontosan közelítenek a célhoz...az első penge az aurát rendeltetett kettéhasítani, amíg a mögötte suhanó másik kard a résen keresztül megpróbálja lefejezni...ez egy évszázadok óta begyakorolt mozdulatsor...kivégzés...
 
//Most látom, h nem írtam át Vándor életerejét. Tehát:
Vándor: komoly sebszint vége, Végletes Gyengeség: 2 kör van hátra//
 
//MSN-en megbeszélgettük az "egymáson fetrengő Masztif-Razman dolgot. Tehát bocsi, későn írtam a reagot, fáradt voltam. A Razman egyik különleges képessége, hogy az akrobatika jártasságát szabad cselekedetként használhatja. Vagyis nem számít neki cselekedetnek az akrobatika használata. Így egyből a Masztifra kerülése után felugorhatott róla.//

*A hasadék egyre tágul, akik benéznek rajta egy puszta, lángokból álló síkot látnak, a tűz kusza fodrából előlép egy Kisebb Tűzelementál. Lángcsáp karjait széttárva hátborzongatót süvölt, ahogy a nyílás, amin érkezett bezárul. Ez a hang Daniellt leginkább a mágustoronyban működő kazán gőzzel telt hangjára emlékezteti. A papnő támadási parancsára megindul, amikor ő jön támadni fog -valószínűleg az útját álló többi idézett lényre.*
A harmadik gyíklény nem adja fel, ismét egy meztelen csigát vesz elő -mint komponenst- varázslatot sziszeg, majd lenyeli a csúszó-mászót. Másodszor nem sikerül a vért mágiaellenállása, hat a varázslat. A Lassítás miatt csökken Dan kezdeményezése, védekezése és mozgási sebessége. Ez utóbbi a felére.
A Razman nyitja az új kört, akrobatikájával középre szaltózik Vándor mellé és leadja négy támadását. Nyílván nem fél tőle, hogy ismét neki mert ugrani. A bárdlapok tévedhetetlenül találnak! Hála a Razman Összpontosítás különleges képességének nem hibázott el egy támadást se! Szerencsére -talán leginkább a barbár szerencséjére- ezt csak naponta egyszer tudja használni. Minden esetre Vándor megrendült fizikuma miatt ő külön figyelmet igényel, mert még néhány sikeres támadássorozat a Razmantól, és már csak darabjaiban hagyhatja el a labirintust.
Dan vizorján közben újabb és újabb -eddig kéretlen- információk jelennek meg, csapatösszevonási rajzok, grafikonok. A vért taktikai szimulációja lehetőségként kijelezte, hogy most mindenki -a fejvadászt kivéve- körbe tudná venni a Razmant, mivel az óvatlanul középre ment.

(Jak jön)

(1. Csuhás: könnyű sebszint vége
2. Csuhás: könnyű sebszint vége
3. Csuhás: könnyű sebszint közepe
Melkor: könnyű sebszint eleje
Vándor: könnyű sebszint közepe, Végletes Gyengeség: 2 kör van hátra
Razman: könnyű sebszint eleje
Jak: könnyű sebszint eleje
Árny Masztif: könnyű sebszint vége
Ezüst Mefit: könnyű sebszint eleje
Daniell: komoly sebszint közepe, Sötét Torony: 3 kör van hátra), Lassítás: 3 kör van hátra)

(papnő 35% mana
Gród 90% mana)

(A mostani kezdeményezés:
1. Razman
2. Jak
3. Árny Masztif
4. Melkor
5. Daniell
6. Köpenyes alak 1.
7. Kisebb Tűzelementál
8. Vándor
9. Köpenyes alak 2.
10. Mullen
11. Ezüst Mefit
12. a papnő
13. Köpenyes alak 3.)

//Car, ajánlom figyelmedbe a két csillag ** közötti részt fentebb, a reagomban. Ez egy példa. Egy idéző mágiát le lehet írni két sorban -ahogy te tetted- vagy élvezetesebben, részletezve. A mágusoknak/papoknak még könnyebb is a feladatuk, hiszen az usernak csupán képzeletét kell használnia, és igen szépet írhat. Egy harcosnak pl nehezebb leírni 6-8 sorban azt hogy 'csap egyet'. Plz figyelj a tartalomra.//
 
//ok.mikor is jövök én?majd Raptor lécci ird meg.köszi//
 
//Megjöttem.UUUh.mennyi szörny...nem lesz könnyű//
 
//1.Raptor neheztel rád.
2.Jobb lenne, ha nem a csuhásokat ütné, azokkal egyenlőre ráérünk..a razmant vagy a masztifot, ha már úgyis el kezdtük bántani, bántsuk jobban :] szerintem.//
 
//Bocs mindenkitől, még mindig dögrováson vagyok, de 7főtől leszek rendesen.//

A papnő befejezi a varázslatát. Egy átjáró nyílik a tűz síkjára, ahonnan egy tűzelementál lép elő. Nilturiel parancsára a csuhásokra támad.

//Tudom Rap, 70% manám maradt, mert ez naaaagy varázslat volt... //
 
//Igen, nem stimmel. Cody a masztifot támadta, akkro hogyért földet a mefit mellett? Nem is bezsélve arról, hogy mit keres most a földön a Masztif? Legalábbis miért Melkor csapása miatt, amikor az előbb csapta le Dan.//
 
//miután mindkettő egymáson fekszik a földön?Elég trükkös srácok.//
 
//hm...nem cseréled össze a Masztifot a Mefittel?//
 
//Ebből a szemszögből átolvasva már látom. Kicsit zavaros volt a reag, ezért nem vettem le, hogy pontosan mi is történik. Akkor annyiban változik a dolog, hogy a Razman innentől tudja védeni a Masztifot (és védi is) és a Masztif tud mozdulatkomponensű mágiát is használni.

Köff: Raptor//
 
//Bár ez a felállás is megfelelne nekem, de a tisztesség miatt meg kell említenem. Én nem magamat, hanem a razmant szándékoztam ütköztetni a Masztif-al! Kéretik mégegyszer átolvasni reagomat.
És elnézést kérek azoktól, akik a mozdulatlan Masztif felállást részesítenék előnyben.//
 
A Razman nem számított az elmés szabadulási mutatványra, a barbárra irányzott csapását elvétette, mivel az időben kikerült a közelharci távolságból.
A Masztif -mivel Melkor akciójának köszönhetően földre került- nem menekülhet, a barbár teste, mint egy rádőlő zsák temeti be. Bár ez különösebb sebzést a sebzéstűrése miatt nem okozott, ám amig Vándor rajta van vajmi kevés az esélye, hogy mozdulatkomponenst is igénylő varázslatokat tudjon használni.
A második gyíklény jön, varázslatba kezd. Keze alatt izzik a levegő, hatására a harmadik csuháson is megjelenik a visszasebző oltalmazó mező.
Az Ezüst Mefit jön. Oldalán az ezüstös pettyek felizzanak, ezzel egyidőben csontfegyvere elektromossággal töltődik fel. Akcióba lép, a pár méterre mellette földet ért Daniellt támadja. Mivel félig-meddig a fiú mögött áll, ezért annak kevés esélye lenne a kitérésre. Félköríves csapása méterekre taszítja arrébb Daniellt, elekromosság perzseli fel testét, mivel páncéljának ellenállása sem lépett működésbe. A csapás pont a vért egyik illesztékénél találta el a harcost -mivel az jelentősen gyengítve lett a rögtönzött fegyverek miatt ezért volt elég hely- ezért a páncél oltalma nélkül extra sebzést is kapott.

(a papnő jön)

(1. Csuhás: könnyű sebszint vége
2. Csuhás: könnyű sebszint vége
törp: könnyű sebszint eleje
3. Csuhás: könnyű sebszint közepe, nincs rajta védelem
Melkor: könnyű sebszint eleje
Vándor: könnyű sebszint közepe, Végletes Gyengeség: 2 kör van hátra
Razman: könnyű sebszint eleje
Jak: könnyű sebszint eleje
Árny Masztif: könnyű sebszint vége
Ezüst Mefit: könnyű sebszint eleje
Daniell: komoly sebszint közepe, Sötét Torony: 3 kör van hátra)

(papnő 80% mana
Gród 90% mana)

//Nem azért, de lassan elkezdhetnétek kinyírni őket.. csakmert kezdtek mély.. khm.. miegymásban lenni.. //
 
//No itt vagyok, elnézést!//

Vándor érzi, hogy a razman végtagjai miatt előnyben van. S ha még nem lenne elég, valaki mágiát használ ellene! Egyre jobban gyengül! Belátja, hogy bírkózásban nem lehet ellenfele a razmannak. Ezért összeszedve maradék erejét cselekedik. Csípőmozdulattal lendületet ad magának, és hála a razman harci kedvének az folytatja mozdulatát. Így elkezdenek hempergőzni a talajon, épp a Masztif felé. Aminek a barbár nem igazán örül! SZABADULNI! Csak ez jár a fejében. Alig másfél méterre a Masztiftól, sikerül lábait maga és ellenfele közé préselnie. Majd amint nem érzi a razman szorítását (aki valószínüleg ütésre készülődik) elkezdi a menekülést. Mivel sebzése a visszájára fordul és a razmar épp támad, ezért nem rúgja meg csak mint egy súlyt kilöki a razman testét. Pontosan a Masztif felé! Így vagy úgy, de a két test találkozni fog. S ő egy időre megmenekül.
 
A Árny Masztif sívított, ám a felé robogó tömeget elkerülnie lehetetlenség volt. Utolsó erejével elhajolt ugyan a fejére érkező csapás elől, ám a gáncsolás sikerült, a masztif a földön van.
Az első gyíklény következik, mágiát mormol, minek alanya Vándor. Ő lassanként érzi, ahogy elvesztik izmaik túnusukat, és a vele bírkózó Razman emiatt egyre inkább felül kerekedik. A Végletes Gyengeség varázslat az ő helyzetében akár halálra is ítélheti, mivel ha veszít a Razman ellen, akkor az leszorította végleg és sebezhetővé válik a támadásokra. Ha most, a bírkózás közben akarna kimenekülni belőle, akkor a négykarú szabadon támadhat egyet rá.

(Vándor jön)

(1. Csuhás: könnyű sebszint vége
2. Csuhás: könnyű sebszint vége
törp: könnyű sebszint eleje
3. Csuhás: könnyű sebszint közepe, nincs rajta védelem
Melkor: könnyű sebszint eleje
Vándor: könnyű sebszint közepe, Végletes Gyengeség: 3 kör van hátra
Razman: könnyű sebszint eleje
Jak: könnyű sebszint eleje
Árny Masztif: könnyű sebszint vége
Ezüst Mefit: könnyű sebszint eleje
Daniell: könnyű sebszint közepe, Sötét Torony: 3 kör van hátra
(Vándor és a razman bírkóznak, vagyis belharcban vannak. Ha ezalatt bárki támadást intézne a razmanra, annak 50% esélye van, hogy a barbáron sebez (ezt a mesélő dobja). Ugyanennyi az esély persze akkor is, ha Vándort célozzák)

(papnő 80% mana
Gród 90% mana)
 
Melkor a masztif felé fordult. Ellenfele elég erősnek látszott de ez őt nem érdekelte. Mielőtt neki ment volna a szörnynek megszorította a nyakába lógó láncot. Rohamozott. Megpróbálta kigáncsolni majd fejbe vágni kardjával. Ha nem sikerül az se baj - gondolta.
 
A masztif vállán csúnya seb tátong, a komolyabb következményektől csak sebzéstűrése mentette meg. Ekkor ő jön, Fekete Torony varázslatának célpontja Dan, aki előbb megsebezte. A földből sötét lángok csapnak fel oszlopszerűen melyek a sebzés mellett három körre csökkentik a harcos kezdeményezését.

(Melkor jön)

(1. Csuhás: könnyű sebszint vége
2. Csuhás: könnyű sebszint vége
törp: könnyű sebszint eleje
3. Csuhás: könnyű sebszint közepe, nincs rajta védelem
Melkor: könnyű sebszint eleje
Vándor: könnyű sebszint közepe
Razman: könnyű sebszint eleje
Jak: könnyű sebszint eleje
Árny Masztif: könnyű sebszint vége
Ezüst Mefit: könnyű sebszint eleje
Daniell: könnyű sebszint közepe, Sötét Torony: 3 kör van hátra
(Vándor és a razman bírkóznak, vagyis belharcban vannak. Ha ezalatt bárki támadást intézne a razmanra, annak 50% esélye van, hogy a barbáron sebez (ezt a mesélő dobja). Ugyanennyi az esély persze akkor is, ha Vándort célozzák)

(papnő 80% mana
Gród 90% mana)
 
Dan úgy látja, hogy ellenfeleik kezdenek elsokasodni.Felméri a helyzetet: itt bizony távolsági fegyverzettel nem sokat fog érni.Karján a lőfegyver átalakul, és ismét karvédő lesz...majd tovább formálódik, míg nem egy bárdlap áll ki a fiú alkarjából!Ezt megismétli a másik karvédőjével is..a procedúra ára, hogy páncélzata picit gyengült..most viszont elkezd rohanni, vizorján az árny masztif alakja rajzolódik ki...hangos csattanás, és a fiú már méterekkel odébb van előző pozíciójától.Aki figyelt, észre vehette, hogy ugyan avval a módszerrel ugrott nagyot, mint amivel a skorpió elől kitért.Ezt a metódust addig használja, ameddig ügyesen egy vonalban nem lesz a masztiffal.Most egy újabb elrugaszkodás, és vad pörgésbe kezd!Az ugrás pontos, a két bárdbenge pedig darálóként forog, amint a fiú vészesen közel elrepül a masztif mellett.Picit csálén ér földet, de válla fölött elnéz, hogy felmérje, a két vágás mekkora kárt tett a szörnyetegben..
//közelharci távolságban vágódtam el mellette, és a masztiftól két méterre értem földet, kb.//
 
//kösz hogy ilyen kimerítően elemezted a Jelentéktelenséget, de tisztába vagyok a hatásával ;) //

(Dan jön)
 
//Szárnyaló Sas= Sólyom Röpte ;)//

Jak magához gyűjti a sötétséget, és árnycsápok nyúlnak ki a talajból, amik lehúzzák a Jakot szorongató kacsokat...minden kacsra jut két másik. Jak felpattan, majd felszisszen...eléggé meghúzta a lábát...a KObratáncban nemfáradt el maximálisan, mivel csak pár pillanatig ment...de kibicsaklott bokája miatt valószínüleg majd csak később fogja tudni megint használni, ha a csata után kezelésbe veszi a bokáját...majd, mintha nem is érdekelné a harc, leül lótuszülésbe...aki eddig figyelte, annak hirtelen lesiklik a szem róla...el is felejti, hogy ott van...amikor Jak felkapaszkodik, szép lassan elsétál a 3mas csuhás felé...a jelentéktelenségben még mágiával sem érzékelik...

//Jelentéktelenség: Slan-diszciplina, asszem olyan 8as szint körül tanulja meg a fejvadász...aki jelentéktelenségben mozog, arról lesiklik a tekintet, fel sem tűnik a szemlélők számára, el is felejtik, hogy valaha látták...akár egy egész ellenséges táboron képes végigmenni anélkül, hogy észrevennék...ám támadó jellegű mozdulatra vagy varázslatra lefoszlik róla//
 
//Ez egyre orsszabul néz ki. ÉFlek attól az insane-tól.
MSN: Akkor jó. Most már szerencsére megy.//
 
A papnő //ha teccik ha nem :P// áldást castolt, így megnőtt mindenki kezdeményezése.
A két ellenfél aki kivárt most jön! Az Árnymefit mágiát formáz, nyomán a búgócsigaként pörgő fejvadász lábára tévedhetetlenül Árnykacsok tekerednek. Az áldozat lába igen durván kibicsaklik, lévén a két árnyból szőtt békjó szilárd, és a gyors pörgés ily hirtelen lefékezésével Jak lábának inaira hatalmas nyomás került. A rántás következtében földre zuhant, ám rá veszélyes távolságban egy ellenfél sincs.
A harmadik gyíklény is kivárt, így most rajta van a kezdeményezés sora. Varázst mormol, közben az anyagi komponensként használt mesztelen csigát bekapja és lenyeli. Daniellre sülne rá varázslat, ám vértjének ellenállása képes negálni a hatást.
Új kör indul, a razman végtagjainak előnye hamar megmutatkozik, csaknem teljesen sikerült maga alá gyűrnie a barbárt.

(Jak jön)

(1. Csuhás: könnyű sebszint vége
2. Csuhás: könnyű sebszint vége
törp: könnyű sebszint eleje
3. Csuhás: könnyű sebszint közepe, nincs rajta védelem
Melkor: könnyű sebszint eleje
Vándor: könnyű sebszint közepe
Razman: könnyű sebszint eleje
Jak: könnyű sebszint eleje, Árnykacsok 3 kör, ám egy kör alatt levágható (de mást már nem cselekedhetsz utánna). Lábad megsérült, ami miatt csökken kezdeményezésed (az Áldás kiegyenlíti a hatást). A Szárnyaló Sast még tudod így is használni.
Árny Masztif: könnyű sebszint közepe
Ezüst Mefit: könnyű sebszint eleje)
(Vándor és a razman bírkóznak, vagyis belharcban vannak. Ha ezalatt bárki támadást intézne a razmanra, annak 50% esélye van, hogy a barbáron sebez (ezt a mesélő dobja). Ugyanennyi az esély persze akkor is, ha Vándort célozzák)

(papnő 80% mana
Gród 90% mana)

(Új kezdi:

1. Razmar
2. Jak
3. Daniell
4. Árny Masztif
5. Melkor
6. Köpenyes alak 1.
7. Vándor
8. Köpenyes alak 2.
(Mullen)
9. Ezüst Mefit
10. a papnő
11. Köpenyes alak 3.
(a törp)

//gecc Cody, 01-et dobtam az ellenállásodnak, hatalmas mázlid van, h megfogta a varit
death - az MSN most az egész országban gatya, nem nállad wan a hiba//
 
//no papnő asszem mehet tovább a akalnd.

ui: mésnak se megy az MSN vagy csak én vagyok peches?//
 
//...pontosan egy óra múlva telik le a huszonnégy óra. ekkor a papnő elveszíti a kezdeményezését. feszülten figyelünk -_- //
 
//Hagyjátok a razmart, üssétek a Masztifot!//
 
//...tehát a papnő jön '-_- //
 
A razman nem bír a barbár erejével -és súlyával -már csaknem a földre terítül a síklény, ám ekkor a razman pozíciót vált, és célzottan a hátára zuhan, egyenesen Vándorra. Ő hallja, ahogy megreccsen jónéhány bordája, ám komolyabb baja nem lett. A razman birkózásba kezd, célja a barbár leszorítása... hiába Vándor ereje, a négy karral hamarosan az ellenfele kerekedik felül, ha csak nem tesz valamit gyorsan. Ekkor a fejébe villan a törp utolsó mondata: "Támadjátok ugyanazt mindannyian, hogy hamarabb fogyjanak."
A harmadik köpenyesen a sor, ő szintén kivár, így a papnő után fog jönni.

(Vándor jön)

(1. Csuhás: könnyű sebszint vége
2. Csuhás: könnyű sebszint vége
törp: könnyű sebszint eleje
3. Csuhás: könnyű sebszint közepe, nincs rajta védelem
Melkor: könnyű sebszint eleje
Vándor: könnyű sebszint közepe
Razman: könnyű sebszint eleje
Jak: könnyű sebszint eleje
Árny Masztif: könnyű sebszint közepe
Ezüst Mefit: könnyű sebszint eleje)
(Vándor és a razman bírkóznak, vagyis belharcban vannak. Ha ezalatt bárki támadást intézne a razmanra, annak 50% esélye van, hogy a barbáron sebez (ezt a mesélő dobja). Ugyanennyi az esély persze akkor is, ha Vándort célozzák)

(papnő 90% mana
Gród 90% mana)
 
Vándor felsem veszi az őt ért sebzéseket, bár figyelmét nem kerüli el a razmar különleges képessége. Jobb kezével elkapja a lény torkát, és tanulva az eddigiekből csak annyira szorítja meg hogy az sebzést ne okozzon. De kellően biztos fogást nyújtson. Majd folytatva lendületét felhúzza lábait, és a lény jobb oldalán átlendűl a test mögé. Bal kézzel átnyúl annak kezei alatt (most ha két válból van négy keze, akkor ott. Ha mind a nyégy kéz külön tőből nőtt, akkor köztük!), és átkulcsolja annak bal válát! Lábait pedig a razmar lábai közé lendíti, így próbálva azt a földre kényszeríteni! Mindeközben testsúlyát úgy helyezi, hogy földrekerülés esetén ő legyen alul.
 
  ... | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.